.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رضایی: لازم باشد رفراندوم برگزار می کنم
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه اگر لازم باشد رفراندوم برگزار می کنم، گفت: رهبر انقلاب فردی تحول خواه و انقلابی است، پس اصلاح از درون قدرت امکانپذیر است.(ادامه)
شمال نیوز: حداد عادل انصراف برخی از نامزدهای اصولگرا از رقابت های انتخاباتی را تایید کرد. خبر حداد عادل از انصراف برخی کاندیداهای اصولگرا
شمال نیوز: حداد عادل انصراف برخی از نامزدهای اصولگرا از رقابت های انتخاباتی را تایید کرد.(ادامه)
رئیس ستاد انتخابات: عوامل انتخابات واکسن کرونا زدند
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: ستاد امنیت انتخابات در کنار ستاد انتخابات کشور کار خود را انجام دادند و جلسات مستمری را با شورای امنیت کشور داشتند. تا الان مساله ضدامنیتی در ارتباط با انتخابات نداشته‌ایم و با امنیت کامل انتخابات را برگزار می‌کنیم.(ادامه)
به قلم : مهندس عباس قاسمی سوچلمایی همه پیروز 28 خرداد باشیم
به قلم : مهندس عباس قاسمی سوچلمایی(ادامه)
در آخرین هفته از رقابت‌ها وضعیت به نحوی است که «کیهان» در یک هشدار به قول خود جدی به نامزدهای انتخاباتی گوشزد می‌کند بهتر است همه به نفع یک نفر کنار بروند نامزدهای اصولگرا؛ کنار نکشیدند ؛ اصلاح‌طلبان می‌برند ؟
در آخرین هفته از رقابت‌ها وضعیت به نحوی است که «کیهان» در یک هشدار به قول خود جدی به نامزدهای انتخاباتی گوشزد می‌کند بهتر است همه به نفع یک نفر کنار بروند(ادامه)
شمال نیوز : ستاد انتخابات کشور با انتشار توضیحاتی درخصوص روند قانونی بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراها تاکید کرد که وزارت کشور مجری قانون انتخابات است و مجری قانون نمی تواند، مجری تصمیمات فراقانونی باشد. بیانیه وزارت کشور درباره رد صلاحیت‌ها در انتخابات شوراهای شهر / توضیحات ستاد انتخابات درباره بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراها
شمال نیوز : ستاد انتخابات کشور با انتشار توضیحاتی درخصوص روند قانونی بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراها تاکید کرد که وزارت کشور مجری قانون انتخابات است و مجری قانون نمی تواند، مجری تصمیمات فراقانونی باشد.(ادامه)
آخرین مناظره کاندیداها امروز ساعت 17/ تغییر در شیوه برگزاری
آخرین مناظره کاندیداهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز با شیوه ای متفاوت برگزار خواهد شد.(ادامه)
ردصلاحیت داوطلبان شورا‌ها که در هیئت اجرایی تائید شدند، قانونی نیست
ستاد انتخابات وزارت کشور اعلام کرد: رد صلاحیت تعدادی از داوطلبانی که قبلاً در هیئت‌های اجرایی و نظارت شهرستان‌ها تأیید شده بودند، بر خلاف تبصره ۳ ماده ۶۳ قانون انتخابات شوراهای اسلامی است.(ادامه)
آیت الله لائینی:انقلاب اسلامی باور «ما می توانیم» را نمایان کرد
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه انقلاب اسلامی باور ما می توانیم را نمایان کرد، گفت: تبلیغات نامزدها باید سالم باشد.(ادامه)
سعید جلیلی به نفع رئیسی کنار می‌کشد؟
فعال سیاسی اصولگرا درباره انتخابات ۱۴۰۰ نکاتی را بیان کرد.(ادامه)
یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: وعده های سرخرمن بیخود و بی اساس قابل اجرا نیست، نباید نامزدها در هیچ جناحی وعده های پوچ و بی اساس بدهند.
تجدیدنظر در احراز صلاحیت کاندیداها بعید نیست
یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: وعده های سرخرمن بیخود و بی اساس قابل اجرا نیست، نباید نامزدها در هیچ جناحی وعده های پوچ و بی اساس بدهند. (ادامه)
زمان برگزاری آخرین مناظره در تلویزیون
سومین و آخرین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم در روز شنبه ۲۲ خرداد برگزار می‌شود و موضوع این مناظره بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته «دغدغه‌های مردم» خواهد بود.(ادامه)
عکس/ تیتر یک سایت رهبر انقلاب
بر ضرورت تأکید رهبر انقلاب بر لزوم توجه به سابقه نامزدها برای سنجش حرف‌ها و وعده‌های انتخاباتی تاکید شد.(ادامه)
دومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ساعت ۱۷ امروز سه شنبه هجدهم خرداد ۱۴۰۰ با موضوع فرهنگی، اجتماعی و سیاسی برگزار شد. سعید جلیلی، محسن رضایی، ابراهیم رئیسی، علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محسن مهرعلیزاده و عبدالناصر همتی هفت کاندیدای تایید صلاحیت شده....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : توکلی گفت :  ا گاهی هم ممکن است قانون فسادزا باشد .به طور طبیعی وقتی شبکه ای شدند قدرتشان زیاد می شود و از یکدیگر حمایت می کنند لذا باید هر سه قوه و همه دستگاه ها به میدان بیایند. احمد توکلی : نامزدها افراد فاسد را از ستادهایشان دور کنند
شمال نیوز : توکلی گفت : ا گاهی هم ممکن است قانون فسادزا باشد .به طور طبیعی وقتی شبکه ای شدند قدرتشان زیاد می شود و از یکدیگر حمایت می کنند لذا باید هر سه قوه و همه دستگاه ها به میدان بیایند.(ادامه)
واکنش به استعفای اعضای هیئت نظارت بر انتخابات شوراها در مازندران
دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب مازندران با اشاره به استعفای اعضای هیئت نظارت شوراها در مازندارن گفت: اعضای هیئت نظارت اهل ترک میدان و استعفا نیستند و باید دلیل کارشان بررسی شود.(ادامه)
رهبر انقلاب فرمودند: هر وقتی نامزدها در مناظرات تلویزیونی روش اهانت و توهین و تهمت و تخریب طرف مقابل و ترساندن مردم از رقیب را دنبال کردند، کشور به نحوی ضرر کرد. 

پست جدید اینستاگرام سایت رهبر انقلاب پس از اولین مناظره
رهبر انقلاب فرمودند: هر وقتی نامزدها در مناظرات تلویزیونی روش اهانت و توهین و تهمت و تخریب طرف مقابل و ترساندن مردم از رقیب را دنبال کردند، کشور به نحوی ضرر کرد. (ادامه)
عکس/ میزان استفاده نامزدها از زمان تعیین‌شده
میزان استفاده هر یک از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از زمان خود در پایان نخستین مناظره انتخاباتی با محوریت موضوعات اقتصادی.(ادامه)
برداشت های اشتباه از تذکر رهبرانقلاب
(ادامه)
 سخنگوی شورای نگهبان درباره سخنان رهبر انقلاب درباره جبران برای احراز صلاحیت یک کاندیدا گفت: به زودی اعلام نظر می کنیم. چیزی نمی توانم هم اکنون اعلام کنم. 



فرمایشات مقام معظم رهبری فصل‌الخطاب است / شورای نگهبان مصون از خطا نیست / به زودی اعلام نظر می‌کنیم
سخنگوی شورای نگهبان درباره سخنان رهبر انقلاب درباره جبران برای احراز صلاحیت یک کاندیدا گفت: به زودی اعلام نظر می کنیم. چیزی نمی توانم هم اکنون اعلام کنم. (ادامه)
تغییر جدول پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها
با تغییر زمان پخش مناظره‌های تلویزیونی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری برنامه پخش تبلیغات نامزدها نیز تغییر کرد.(ادامه)
اسامی نامزدهای انتخابات میاندوره‌ای خبرگان رهبری متشر شد
ستاد انتخابات کشور، اسامی نامزدهای دومین میاندوره‌ای انتخابات مجلس خبرگان رهبری، به تفکیک چهار استان تهران، خراسان رضوی، مازندران و قم را منتشر کرد.(ادامه)
تغییر زمان مناظره‌های انتخاباتی + جزییات
پیرو مصوبه جدید کمیسیون تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری که نهم خرداد به ریاست وزیر کشور برگزار شد زمان برگزاری مناظره‌های انتخاباتی تغییر کرد.(ادامه)
پروتکل بهداشتی انتخابات ۱۴۰۰ ابلاغ شد + جزییات
پروتکل بهداشتی برگزاری انتخابات سال ۱۴۰۰، بر اساس مصوبات هفتادمین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، ابلاغ شد.(ادامه)
زمان برگزاری مناظره‌های انتخاباتی تغییر کرد
سخنگوی ستاد انتخابات کشور از تغییر برنامه مناظره های انتخاباتی به دلیل همزمانی با مسابقات فوتبال خبر داده است.(ادامه)
من هم به هر ایرانی در زعفرانیه تهران یک خانه می‌دهم!
بعد از اعلام نظر شورای نگهبان در مورد نامزدهای نهایی انتخابات ریاست جمهوری، 7 کاندیدا به صحنه آمدند و شعارهای انتخاباتی خود را مطرح کردند و به مردم وعده‌ی فردای بهتر دادند.(ادامه)
رئیس کل دادگستری : داوطلبان انتخابات قوانین و اخلاق را رعایت کنند
رئیس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه با فعالان مجازی که فضای انتخابات را ملتهب کنند برخورد قانونی می‌شود از داوطلبان خواست درتمامی مراحل انتخابات، قوانین واخلاق را رعایت کنند.(ادامه)
مناظره‌ها به وقت انتخابات(يادداشت)
(ادامه)
علیرضا زاکانی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه جریان انقلاب نهایتاً با یک نامزد در انتخابات 1400 خواهد بود، گفت امیدوارم آن فرد من باشم. زاکانی: جریان انقلاب باید با یک نامزد در انتخابات حاضر باشد/ امیدوارم روی من اجماع کنند
علیرضا زاکانی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه جریان انقلاب نهایتاً با یک نامزد در انتخابات 1400 خواهد بود، گفت امیدوارم آن فرد من باشم.(ادامه)
رهبر انقلاب در دیدار امروز با نمایندگان مجلس، سخنان مهمی درباره شورای نگهبان و نگرانی‌ها درباره مشارکت مردم بیان کردند. اگر نامزدها مردم را قانع کنند قادر به حل مشکلات اقتصادی هستند مشارکت بالا می‌رود/ کسانی که نرفتن به پای صندوق را ترویج می‌کنند دلسوز مردم نیستند/ از افرادی که نجیبانه با تشخیص شورای نگهبان برخورد کردند تشکر می‌کنم(خبر)
رهبر انقلاب در دیدار امروز با نمایندگان مجلس، سخنان مهمی درباره شورای نگهبان و نگرانی‌ها درباره مشارکت مردم بیان کردند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.106 seconds.