.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ممنوعیت تردد بین استانی از ساعت ۱۲ سه شنبه ۱۱ خرداد تا ساعت ۱۲ دوشنبه ۱۷ خرداد در جلسه روسای کمیته‌های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا تصویب شد/نظارت بر اجرای دقیق پروتکل‌های ابلاغ شده مرتبط با انتخابات بسیار مهم است و ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : برنامه های تبلیغاتی کاندیداهای سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری در رسانه ملی پس از برگزاری مراسم قرعه کشی مشخص شد .... برنامه های تبلیغاتی کاندیداها در رسانه ملی مشخص شد +جدول
شمال نیوز : برنامه های تبلیغاتی کاندیداهای سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری در رسانه ملی پس از برگزاری مراسم قرعه کشی مشخص شد ....(ادامه)
تاریخ مناظره‌های انتخاباتی مشخص شد
اولین برنامه انتخاباتی نامزدها در صداوسیما(ادامه)
رأی گیری از ساعت ۷ صبح آغاز می شود و تا ساعت ۲ بامداد قابل تمدید است / برگزاری مراسم استقبال از کاندیداها، کارناوال های تبلیغاتی و تجمع در مکان های سربسته از قبیل مساجد و سالن های ورزشی ممنوع است ....(خبر)
(ادامه)
نتیجه نهایی درباره کاندیداها مشخص نیست /به هیچ وجه اعمال سلیقه نمی کنیم
کدخدایی گفت: هرگونه تبلیغات داوطلبان پیش از اعلام اسامی نهایی نامزدها خلاف قانون است.(ادامه)
روحانی: مناطق قرمز کرونایی در کشور کاهش پیدا کرده است
رئیس جمهور گفت: بسیاری از استان‌ها مسیر کاهشی را در کنترل کرونا داشتند و مناطق قرمز کشور محدود شده است.(ادامه)
شمال نیوز : دکتر ابراهیمی همچنین خاطر نشان کرد: ما با اطلاعات، مستندات، گزارشات و تحلیل ها ی کارشناسان و در یک کلمه یعنی بصیرت افزایی کمک می کنیم که مردم مراقب فتنه های جدید انتخاباتی باشند و نگذارند که فضای تبلیغات انتخاباتی، برای بدخواهان فرصت عقده گشایی فراهم کند. استراتژی ما در رسانه استانی حفظ بی طرفی انتخاباتی است و هیچ سوگیری و گرایش فردی و جناحی نخواهیم داشت
شمال نیوز : دکتر ابراهیمی همچنین خاطر نشان کرد: ما با اطلاعات، مستندات، گزارشات و تحلیل ها ی کارشناسان و در یک کلمه یعنی بصیرت افزایی کمک می کنیم که مردم مراقب فتنه های جدید انتخاباتی باشند و نگذارند که فضای تبلیغات انتخاباتی، برای بدخواهان فرصت عقده گشایی فراهم کند.(ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه ملاک ما درباره کاندیداها حال فعلی آنهاست، گفت: ممکن است فردی در دوره‌ گذشته صلاحیت داشته، ولی الآن صلاحیتش را از دست داده است. نامزدی که یک دوره تائید صلاحیت شده، ممکن است در این دوره رد شود
سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه ملاک ما درباره کاندیداها حال فعلی آنهاست، گفت: ممکن است فردی در دوره‌ گذشته صلاحیت داشته، ولی الآن صلاحیتش را از دست داده است.(ادامه)
سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه با تکذیب اخبار منتشره پیرامون مراجعه نماینده ولی فقیه در سپاه به شورای نگهبان در خصوص یکی از نامزدهای ریاست جمهوری ... پاسخ سپاه به برخی ادعاهای انتخاباتی در مورد دخالت در انتخابات
سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه با تکذیب اخبار منتشره پیرامون مراجعه نماینده ولی فقیه در سپاه به شورای نگهبان در خصوص یکی از نامزدهای ریاست جمهوری ...(ادامه)
شفاف سازی هزینه تبلیغاتی چند کاندیدا
هر یک از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری درباره نحوه تامین هزینه‌های انتخاباتی خود صحبت کردند.(ادامه)
چگونه مدیران نالایق را تشخیص دهیم؟
(ادامه)
شمال نیوز :  امسال برای اولین بار شبکه پنج نیز گفت وگو با نامزدها را پخش خواهد کرد و گفت وگو با ایرانیان خارج از کشور نیز در دستور کار شبکه جهانی جام جم قرار دارد. جدیدترین اخبار از مناظرات انتخاباتی در تلویزیون / مجری مناظره کیست ؟
شمال نیوز : امسال برای اولین بار شبکه پنج نیز گفت وگو با نامزدها را پخش خواهد کرد و گفت وگو با ایرانیان خارج از کشور نیز در دستور کار شبکه جهانی جام جم قرار دارد.(ادامه)
تایید صلاح ۱۳۶۹ کاندیداهای انتخابات شورای شهر در مازندران/ اتمام یک مرحله از تایید صلاحیت‌های نامزدهای شورای روستاها
رئیس ستاد انتخابات در مازندران‌ گفت: در هیأت نظارت شهرستان از مجموعه هزار و ۸۰۰ نفری که تایید صلاحیت شدند ۲۱ نفر انصراف دادند و هزار و ۷۷۹ نفر باقی ماندند از این تعداد هزار و ۳۶۹ نفر تایید و ۴۱۰ نفر رد صلاحیت شدند، تایید صلاحیت مرحله اول شورای اسلامی روستا به پایان رسید.(ادامه)
‌کلید پاستور در دستان کیست؟
سیزدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری با ثبت‌نام نامزد‌ها در وزارت کشور کلید خورد و بررسی صلاحیت نامزد‌ها از روز دوشنبه در شورای نگهبان آغاز شده است و همانند دوره‌های قبل، در این روز‌ها یکی از مهم‌ترین مباحث انتخاباتی موضع شورای نگهبان در قبال تعدد نامزد‌ها و میزان ردصلاحیت نامزدهاست. زیرا شورای نگهبان ثابت کرده در بررسی احراز صلاحیت‌ها، حتی ممکن است شخصیتی، چون علی‌اکبر هاشمی‌رفسنجانی را به بهانه کهولت سن و محمود احمدی‌نژاد نامزد مورد حمایت سال‌های پیش خود را هم رد صلاحیت کند.(ادامه)
ارتقاء سطح فرهنگ دینی در مازندران(خبر)
(ادامه)
رئیس جمهور در جلسه روسای کمیته‌های تخصصی ستاد مقابله با کرونا بر اجرای جدی و قاطع دستورالعمل تدوین شده در مورد پروتکل‌های بهداشتی انتخابات تاکید کرد ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : معاون کل وزارت بهداشت تاکید کرد: ما بیشتر نگران جلسات و تجمع‌های تبلیغاتی نامزدها در شهرهای مختلف هستیم که برای این رویدادها همان طور که رئیس ستاد انتخابات کشور نیز اعلام کردند ما تجمعات تبلیغاتی به شکل دوره‌های گذشته نخواهیم داشت. حریرچی : تجمعات تبلیغاتی انتخابات به شکل دوره‌های گذشته نخواهیم داشت / عرف : تبلیعات در رسانه ملی ، فضای مجازی و سایر رسانه‌ها صورت گیرد
شمال نیوز : معاون کل وزارت بهداشت تاکید کرد: ما بیشتر نگران جلسات و تجمع‌های تبلیغاتی نامزدها در شهرهای مختلف هستیم که برای این رویدادها همان طور که رئیس ستاد انتخابات کشور نیز اعلام کردند ما تجمعات تبلیغاتی به شکل دوره‌های گذشته نخواهیم داشت.(ادامه)
یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: اگر عواملی ایجاد شود که آرای خاکستری از کف کنده شوند و به بالا بیایند، به سبد یکی از دو جناح که حتما اصلاحطلب‌ها هستند، اضافه خواهد شد.
چند ضلعی اصولگرایی «رئیسی- لاریجانی- رضایی» داریم
یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: اگر عواملی ایجاد شود که آرای خاکستری از کف کنده شوند و به بالا بیایند، به سبد یکی از دو جناح که حتما اصلاحطلب‌ها هستند، اضافه خواهد شد. (ادامه)
احمدی‌نژاد را تایید صلاحیت کنند تا وزن‌کشی سیاسی شود
سخنگوی حزب اعتماد ملی گفت: به اعتقاد من باید آقای تاجزاده، احمدی‌نژاد و سایرین را تایید صلاحیت کنند تا یک وزن‌کشی سیاسی واقعی شده و ببینیم که هر کدام از نحله‌های فکری چه وزنی دارند. این امر قطعا ایرادی ندارد و موجب ارتقای جمهوریت نظام است. (ادامه)
پاسخ سعید جلیلی به حضورش در انتخابات به عنوان کاندیدای پوششی
سعید جلیلی گفت: عرصه انتخابات عرصه حضور نامزدها برای ارائه برنام و جلب اعتماد مردم است.(ادامه)
عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در برنامه تیتر امشب شبکه خبر سیما  گفت: مدارک حدود 40 نفر از داوطلبان ریاست جمهوری با مصوبه اخیر شورای نگهبان منطبق بود. برای احراز صلاحیت نامزدها، رأی مثبت ۷ عضو شورای نگهبان لازم است / تلاش می‌کنیم در پنج روز اول نتایج بررسی‌ها را اعلام کنیم / ۴۰ نفر حائز شرایط مصوبه شورای نگهبان هستند(خبر)
عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در برنامه تیتر امشب شبکه خبر سیما گفت: مدارک حدود 40 نفر از داوطلبان ریاست جمهوری با مصوبه اخیر شورای نگهبان منطبق بود.(ادامه)
کدخدایی: برای احراز صلاحیت نامزدها، رأی مثبت ۷ عضو شورای نگهبان لازم است / تلاش می‌کنیم در پنج روز اول نتایج بررسی‌ها را اعلام کنیم
سخنگوی شورای نگهبان گفت: مبنای ما برای بررسی صلاحیت‌ها، قانون اساسی و سیاست‌های کلی انتخابات ابلاغی مقام معظم رهبری است.(ادامه)
اکثر داوطلبان کاندیداتوری ریاست جمهوری سیزدهم تغییر رویکرد دولت، تغییر رویه های اجرایی دولت فعلی که موجب رانت و فساد شده، تشکیل دولت مقتدر، حل مشکلات معیشتی مردم و باز کردن گره از اقتصاد با بازنگری در سیاست‌های ....(خبر)
(ادامه)
۵ نفر از رد صلاحیت‌شدگان شورای شهر تهران، تائید شدند
با پایان یافتن مهلت بررسی اعتراض نامزدهای انتخابات ششمین دوره شوراهای شهر تهران، نامزدها با دریافت پیامکی از نتیجه اعتراض خود مطلع شدند. از اعضای کنونی شورای شهر تهران ۱۲ نفر در انتخابات دوره ششم ثبت نام کرده بودند و در دور اول بررسی‌ها، ۱۰ نفر از آنان رد صلاحیت شده بودند. صلاحیت افشین حبیب‌زاده، محمدسالاری، آرش میلانی، علی اعطا و الهام فخاری از اعضای کنونی شورای شهر تهران را برای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران تایید شد.(ادامه)
عبدالناصر همتی در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ ثبت نام کرد
عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی وارد عرصه انتخابات ۱۴۰۰ شد. او امروز و در آخرین روز ثبت نام از نامزدها، وارد ستاد انتخابات کشور شد و برای حضور در رقابت های انتخاباتی نام نویسی کرد.(ادامه)
شمال نیوز : آیت‌الله رئیسی دقایقی پیش با انتشار بیانیه‌ای حضور خود در رقابت‌های انتخاباتی سیزدهمین دوره ریاست جهموری را اعلام کرد.
رئیسی: آمده‌ام تا با کمک همه مردم، دولتی مردمی برای ایرانی قوی تشکیل دهم
شمال نیوز : آیت‌الله رئیسی دقایقی پیش با انتشار بیانیه‌ای حضور خود در رقابت‌های انتخاباتی سیزدهمین دوره ریاست جهموری را اعلام کرد. (ادامه)
خوشبختانه امسال به خاطر مصوبه شورای نگهبان، تعبیری که در دوره قبل داشتم و گفتم که جشنواره ثبت نام است، را شاهد نبودیم / آماری که به بنده ارائه شده است افرادی که شرایط اولیه را نداشته‌اند کمتر در انتخابات ثبت نام کرده‌اند.... (خبر)
(ادامه)
به گفته یک منبع مطلع، تنها یک نفر موفق به کسب تأیید صلاحیت در مرحله آخر بررسی وضعیت ثبت نام‌کنندگان شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهر نکا شد تا در نهایت با حذف هجده متقاضی، چهل‌و‌یک نفر مجوز حضور رسمی در انتخابات ششمین دوره در سال 1400 و فرصت کسب یکی از هفت کرسی پارلمان این شهر برای یک دوره چهار ساله را پیدا کنند. ۴۱ نفر مجوز حضور در انتخابات ششمین دوره شورای شهر نکا را کسب کردند+لیست نهایی
به گفته یک منبع مطلع، تنها یک نفر موفق به کسب تأیید صلاحیت در مرحله آخر بررسی وضعیت ثبت نام‌کنندگان شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهر نکا شد تا در نهایت با حذف هجده متقاضی، چهل‌و‌یک نفر مجوز حضور رسمی در انتخابات ششمین دوره در سال 1400 و فرصت کسب یکی از هفت کرسی پارلمان این شهر برای یک دوره چهار ساله را پیدا کنند.(ادامه)
روایت متفاوت از دیدار رهبر انقلاب و سیدحسن خمینی
خبرگزاری فارس درباره دیدار رهبر انقلاب و سیدحسن خمینی در خصوص کاندیداتوری در انتخابات، روایت متفاوتی منتشر کرد. (ادامه)
به قلم : مهندس عباس قاسمی سوچلمایی انتخابات رییس‌جمهوری؛ مشارکت حداکثری و گزینش اصلح(يادداشت)
به قلم : مهندس عباس قاسمی سوچلمایی(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.124 seconds.