.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : رئیس شورای مرکزی ائتلاف جبهه مردمی در سخنانی به تشریح برنامه های این تشکل سیاسی پرداخت و گفت : برای تمام مسائل و مشکلات کشور برنامه و راهکار داریم و نمی گذاریم وضعیت معیشت مردم به این صورت پیش برود . رامین مهمان‌پرست برای انتخابات ریاست جمهوری رسماً اعلام کاندیداتوری کرد + تصاویر
شمال نیوز : رئیس شورای مرکزی ائتلاف جبهه مردمی در سخنانی به تشریح برنامه های این تشکل سیاسی پرداخت و گفت : برای تمام مسائل و مشکلات کشور برنامه و راهکار داریم و نمی گذاریم وضعیت معیشت مردم به این صورت پیش برود .(ادامه)
شمال نیوز:۱۷۹ نفر بر اثر مسمومیت با قرص برنج از ابتدای امسال تا پایان بهمن ماه در مازندران جان خود را از دست دادند.... مرگ ۱۷۹ مازندرانی بر اثر مسمومیت با قرص برنج
شمال نیوز:۱۷۹ نفر بر اثر مسمومیت با قرص برنج از ابتدای امسال تا پایان بهمن ماه در مازندران جان خود را از دست دادند....(ادامه)
کاهش ۵ درصدی نزاع در مازندران
آمار‌های پزشکی قانونی از کاهش ۵ درصدی نزاع در مازندران حکایت دارد.(ادامه)
بابایی کارنامی:اهالی جنوب ساری از نبود درمانگاه دولتی رنج می برند
نماینده مردم ساری و میاندرود، نبود بیمارستان و درمانگاه دولتی در بخش کلیجانرستاق دودانگه وچهاردانگه را از جمله ضعف ها برشمرد و آن را سبب رنج مردم دانست.(ادامه)
استاندار : اسکله های دریایی در مازندران ایجاد می شود
استاندار مازندران از صدور مجوز برای ایجاد اسکله های دریایی وتفریحی در نوار ساحلی استان خبر داد و آن را در رونق گردشگری موثر برشمرد.(ادامه)
نیمی از مازندران نارنجی است + تصویر
از ۲۲ شهرستان مازندران ۱۰ شهرستان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.(ادامه)
 رنگ آبی کرونایی سرانجام با تغییر وضعیت شیوع این ویروس به مازندران نزدیک شد و طبق اعلام سامانه ماسک ۶ شهرستان مازندران از روز ۲۵ بهمن ماه جاری در وضعیت آبی قرار می‌گیرند.

6 شهرستان مازندران به رنگ آبی نزدیک شد/ تغییر 5 شهرستان نارنجی به زرد
رنگ آبی کرونایی سرانجام با تغییر وضعیت شیوع این ویروس به مازندران نزدیک شد و طبق اعلام سامانه ماسک ۶ شهرستان مازندران از روز ۲۵ بهمن ماه جاری در وضعیت آبی قرار می‌گیرند. (ادامه)
امکان بازگشایی مدارس در برخی شهر‌های مازندران
با خارج شدن مازندران از وضعیت قرمز کرونایی، مدارس ۷ شهر استان می‌توانند آموزش‌های حضوری داشته باشند.(ادامه)
خطر قرمز شدن بیخ گوش مازندران
بیشتر مناطق مازندران همچنان در محدوده پرخطر کرونایی قرار دارند.(ادامه)
قرعه کشی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه مازندران
آیین قرعه کشی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های مازندران با حضور مسئولان و سرپرستان تیم‌های حاضر در رقابت‌ها برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز :  مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران از بهره برداری از 118  پروژه در حوزه توزیع برق مازندران در دهه فجر امسال خبر داد . افتتاح ۱۱۸ پروژه توزیع برق مازندران در دهه فجر 99
شمال نیوز : مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران از بهره برداری از 118 پروژه در حوزه توزیع برق مازندران در دهه فجر امسال خبر داد .(ادامه)
زارعی:میاندرود نیازمند داروخانه شبانه روزی و مرکز دیالیز است
نماینده مردم ساری و میاندرود، ایجاد و راه اندازی داروخانه شبانه روزی و بخش دیالیز را در شهرستان میاندرود ضروری دانست.(ادامه)
فهرست دقیق اسامی مناطق، شهرستان‌ها و شهرهای وضعیت نارنجی ، زرد و آبی کرونایی تا 4 بهمن 1399 در کل کشور اعلام شد که طبق این جدول 19 شهر کماکان ...
کدام شهرها در مازندران تا 4 بهمن 99 هنوز در وضعیت نارنجی کرونایی هستند؟
فهرست دقیق اسامی مناطق، شهرستان‌ها و شهرهای وضعیت نارنجی ، زرد و آبی کرونایی تا 4 بهمن 1399 در کل کشور اعلام شد که طبق این جدول 19 شهر کماکان ... (ادامه)
بارش ۸۰ سانتی متری برف و دمای زیر ۲۰ درجه در مازندران
ارتفاع برف در برخی از مناطق مازندران به ۸۰ سانتی متر و دما به کمتر از ۲۰ درجه سانتی گراد رسید.(ادامه)

وضعیت کرونایی هفت شهرستان مازندران بر اساس تازه‌ترین ارزیابی نرم افزار ماسک متعلق به وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی زرد شده است و هیچ نقطه‌ای از استان هم دیگر قرمز نیست.

مازندران از وضعیت قرمز کرونایی خارج شد/ هفت شهرستان استان زرد شد
وضعیت کرونایی هفت شهرستان مازندران بر اساس تازه‌ترین ارزیابی نرم افزار ماسک متعلق به وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی زرد شده است و هیچ نقطه‌ای از استان هم دیگر قرمز نیست. (ادامه)
حریق جنگل های مازندران مهار شد/ سوختن ۴۷ هکتار از عرصه ها
سرپرست یگان حفاظت منابع طبیعی مازندران- ساری از اطفای تمامی حریق صورت گرفته در عرصه های طبیعی تحت پوشش خبر داد و گفت: آتش سوزی جدیدی امروز رخ نداده است.(ادامه)
شمال نیوز : وی شفافیت امور در شوراها و شهرداری‌ها را امری اساسی دانست و گفت: هیچ چیز محرمانه در شوراها و شهرداری نداریم و همه مردم باید این مسائل را بدانند .... زارعی : هیچ چیز محرمانه در شوراها و شهرداری نداریم / شفافیت امور در شوراها ضروری است
شمال نیوز : وی شفافیت امور در شوراها و شهرداری‌ها را امری اساسی دانست و گفت: هیچ چیز محرمانه در شوراها و شهرداری نداریم و همه مردم باید این مسائل را بدانند ....(ادامه)
شمال نیوز :  از بین ۱۸ کاندید نام‌نویسی کرده نیمی از کاندیدا از شهرهای مرکزی مازندران است و فقط یک کاندیدا از غرب استان حضور پیدا کرده است .... چه کسانی کاندیدای ریاست هیأت فوتبال مازندران شدند ؟
شمال نیوز : از بین ۱۸ کاندید نام‌نویسی کرده نیمی از کاندیدا از شهرهای مرکزی مازندران است و فقط یک کاندیدا از غرب استان حضور پیدا کرده است ....(ادامه)
رایزنی هایی اقتصادی برای صادرات ضعیف است/ رفع منع صادرات مرکبات
رئیس مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به تولید بالای محصولات کشاورزی و باغی در استان گفت: متاسفانه در حوزه صادرات فعالیت رایزن های اقتصادی ما در کشورهای اطراف ضعیف است.(ادامه)
دقایقی قبل زلزله‌ای به قدرت 4 ریشتر مازندران را لرزاند . بنابر اعلام موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران کانون این زلزله شهر ساری گزارش شده است. زلزله ۴ ریشتری مازندران را لرزاند+ جزئیات
دقایقی قبل زلزله‌ای به قدرت 4 ریشتر مازندران را لرزاند . بنابر اعلام موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران کانون این زلزله شهر ساری گزارش شده است.(ادامه)
شمال نیوز : دکتر عباسی افزود: بر اساس آمار ارجاعی از مراکز مازندران، تیر با ۲ هزار و ۳۹۲، شهریور ۲ هزار و ۳۷۷، مرداد ۲ هزار و ۲۲۵ به ترتیب بیشترین و فروردین با هزار و ۱۵۱ کمترین مورد نزاع را به خود اختصاص داده اند .... مازندرانی‌ها کمی آرام‌تر شده اند / پیشتازی ساروی ها در نزاع و درگیری
شمال نیوز : دکتر عباسی افزود: بر اساس آمار ارجاعی از مراکز مازندران، تیر با ۲ هزار و ۳۹۲، شهریور ۲ هزار و ۳۷۷، مرداد ۲ هزار و ۲۲۵ به ترتیب بیشترین و فروردین با هزار و ۱۵۱ کمترین مورد نزاع را به خود اختصاص داده اند ....(ادامه)
دانش آموزان ساری و میاندرود در دسترسی به شبکه شاد مشکل دارند
نماینده مردم ساری و میاندرود، عدم انتن دهی و سامانه های ارتباطی و دسترسی دانش آموزان مناطق روستایی این شهرستان هار ا از جمله مشکلات بیان کرد.(ادامه)
۲۶ تن نهاده دامی قاچاق در میاندرود کشف شد
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از کشف ۲۶ تن نهاده دامی قاچاق به ارزشی بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال در شهرستان میاندورود خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده ساری و میاندرود گفت: پیگیری خواسته‌های به حق مردم در روند توسعه کشور در سایه تعامل وهم افزایی مدیران اجرایی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضرورت دارد .... زارعی : دستگاه های اجرایی مازندران با نمایندگان تعامل ندارند
شمال نیوز : نماینده ساری و میاندرود گفت: پیگیری خواسته‌های به حق مردم در روند توسعه کشور در سایه تعامل وهم افزایی مدیران اجرایی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضرورت دارد ....(ادامه)
کاهش ۲۳ درصدی مرگ ومیر عابران پیاده در مازندران
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با اشاره به کاهش ۲۳ درصدی مرگ عابران پیاده طی سال جاری در استان گفت: امسال ۱۳۵ نفر از عابران پیاده در تصادفات کشته شدند.(ادامه)
۶۰۰ هزار هکتار از جنگل های شمال مخروبه است
رئیس مجمع نمایندگان مازندران سطح عرصه های جنگلی مخروبه را بیش از ۶۰۰ هزار هکتار اعلام کرد و نسبت به کاهش سطح و روند تخریب عرصه ها هشدار داد.(ادامه)
شمال نیوز : به گفته زارعی بزودی و همزمان با آغاز مراحل نامنویسی از نامزدهای این انتخابات کار هیات نظارت شروع خواهد شد .... اعضای هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی مازندران مشخص شدند
شمال نیوز : به گفته زارعی بزودی و همزمان با آغاز مراحل نامنویسی از نامزدهای این انتخابات کار هیات نظارت شروع خواهد شد ....(ادامه)
شمال نیوز : زارعی با اشاره به ظرفیت بالای اصناف مازندران در راه اندازی بازارهای تخصصی افزود: دفاع از حقوق بازاریان و اصناف فعال در تأمین مایحتاج عمومی مردم رسالت بزرگ دولت است .... دولت حمایت از اصناف آسیب دیده دوران کرونا را افزایش دهد
شمال نیوز : زارعی با اشاره به ظرفیت بالای اصناف مازندران در راه اندازی بازارهای تخصصی افزود: دفاع از حقوق بازاریان و اصناف فعال در تأمین مایحتاج عمومی مردم رسالت بزرگ دولت است ....(ادامه)
حمایت های دولتی از اصناف آسیب دیده کرونایی افزایش یابد
رئیس مجمع نمایندگان مازندران خواستار افزایش حمایت های دولتی از اصناف آسیب دیده براثر شیوع کرونا شد و گفت: دفاع از حقوق بازاریان رسالت بزرگ دولت است.(ادامه)
ممنوعیت صادرات مرکبات لغو شود/ضعف سیاست های حمایتی
رئیس مجمع نمایندگان مازندران در مجلس یازدهم بر لزوم لغو ممنوعیت صادرات مرکبات تولیدی این استان تاکید کرد و گفت:صادرات مرکبات منجر جلوگیری از تغییر کاربری می شود.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 38 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.