.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
بازار مبل بهنمیر شهرآورد لیگ برتر را برد
بازار مبل بهنمیر در شهرآورد حساس هفته ششم لیگ برتر فوتبال بزرگسالان باشگاه‌های مازندران، نوین بابلسر را شکست داد.(ادامه)
 سرپرست انتظامی شهرستان میاندرود از دستگیری ۲ نفر از اغتشاشگران که یک پایگاه بسیج را با کوکتل مولوتف مورد هدف قرار داده بودند، خبر داد.

جزئیات آتش زدن پایگاه بسیج در میاندرود / عاملان دستگیر شدند
سرپرست انتظامی شهرستان میاندرود از دستگیری ۲ نفر از اغتشاشگران که یک پایگاه بسیج را با کوکتل مولوتف مورد هدف قرار داده بودند، خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز : با رای اعضای شورای شهر سورک ، یاسر قربانی به عنوان شهردار سورک مرکز شهرستان میاندرود انتخاب شد .

« یاسر قربانی » شهردار سورک شد
شمال نیوز : با رای اعضای شورای شهر سورک ، یاسر قربانی به عنوان شهردار سورک مرکز شهرستان میاندرود انتخاب شد . (ادامه)
حسن منصوری در حکمی سرپرست اداره کل بازرسی، نظارت و ارزیابی عملکرد مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست‌جمهوری را منصوب کرد.
عزل یک مدیر مازندرانی در «نهاد ریاست‌جمهوری» / سرپرست جدید منصوب شد
حسن منصوری در حکمی سرپرست اداره کل بازرسی، نظارت و ارزیابی عملکرد مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست‌جمهوری را منصوب کرد. (ادامه)
فرماندار ساری با بیان اینکه از نردبان بی اخلاقی سیاسی نمی توان به سعادت، توسعه و عاقبت بخیری رسید، گفت: میز کارِ مدیر جهادی و مردمی میدان عمل است و تفکر جهادی و انقلابی عامل سازندگی، زایش، پویش و پایندگی نظام اسلامی است.

تجلیل از دو دانش آموز نخبه ساروی در جلسه شورای اداری شهرستان
فرماندار ساری با بیان اینکه از نردبان بی اخلاقی سیاسی نمی توان به سعادت، توسعه و عاقبت بخیری رسید، گفت: میز کارِ مدیر جهادی و مردمی میدان عمل است و تفکر جهادی و انقلابی عامل سازندگی، زایش، پویش و پایندگی نظام اسلامی است. (ادامه)
پایان خانه بدوشی خانواده‌های دارای دو معلول تا پایان سال
مجلس شورای اسلامی همه مقدمات را برای خانه دار شدن خانواده‌های دارای دو معلول و بالاتر را فراهم کرده است.(ادامه)
مدیر کل پزشکی قانونی مازندران گفت: نزاع و درگیری در استان امسال ۱۱ درصد کاهش یافته است. کاهش ۱۱ درصدی نزاع در مازندران
مدیر کل پزشکی قانونی مازندران گفت: نزاع و درگیری در استان امسال ۱۱ درصد کاهش یافته است.(ادامه)
شهدای ساری صدرنشین هفته سوم لیگ برتر فوتبال
شهدای ساری با پیروزی در شهرآورد، صدرنشین لیگ برتر فوتبال بزرگسالان مازندران شد.(ادامه)
دستگیری سرپل ارتباطی منافقان با اغتشاشگران در میاندورود
سپاه میاندورود اعلام کرد یکی از سرپل‌های ارتباطی منافقان با اغتشاشگران داخلی دستگیر شد.(ادامه)
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران با انتشار اطلاعیه‌ای مسیرهای راهپیمایی ۱۳ آبان روز ملی مبارز با استکبار جهانی در ۴۶ نقطه از استان را اعلام کرد. مسیرهای راهپیمایی ۱۳ آبان در مازندران اعلام شد
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران با انتشار اطلاعیه‌ای مسیرهای راهپیمایی ۱۳ آبان روز ملی مبارز با استکبار جهانی در ۴۶ نقطه از استان را اعلام کرد.(ادامه)
برگزاری مراسم ۱۳ آبان در ۴۶ نقطه مازندران
زمان، مکان و سخنرانان مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان در مازندران اعلام شد.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی،گفت: مجلس شورای اسلامی باید برای موضوع منتشرکنندگان اطلاعات نادرست و کذب و افسار گسیختگی در فضای مجازی ورود جدی داشته باشد. ضرورت برخورد قاطع با منتشرکنندگان اطلاعات کذب در فضای مجازی / مجلس شورای اسلامی باید ورود کند
شمال نیوز : نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی،گفت: مجلس شورای اسلامی باید برای موضوع منتشرکنندگان اطلاعات نادرست و کذب و افسار گسیختگی در فضای مجازی ورود جدی داشته باشد.(ادامه)
 طبق تازه ترین گزارش مجری پروژه آزادراه ساری-قائمشهر، این اَبَر پروژه راهسازی شمال کشور در مرحله آغاز عملیات ساخت قرار دارد و در حال حاضر منتظر انعقاد قرارداد اجرایی می باشد. آزادراه قائمشهر-ساری در ایستگاه آغاز عملیات اجرایی
طبق تازه ترین گزارش مجری پروژه آزادراه ساری-قائمشهر، این اَبَر پروژه راهسازی شمال کشور در مرحله آغاز عملیات ساخت قرار دارد و در حال حاضر منتظر انعقاد قرارداد اجرایی می باشد.(ادامه)
شمال نیوز : اعتبارات قطره چکانی، زهکشی مزارع مازندران را که از آن به عنوان بزرگترین پروژه اقتصادی و سرمایه گذاری استان یاد می شود، زمینگیر کرده است. زمینگیر شدن بزرگترین پروژه سرمایه‌گذاری در مازندران
شمال نیوز : اعتبارات قطره چکانی، زهکشی مزارع مازندران را که از آن به عنوان بزرگترین پروژه اقتصادی و سرمایه گذاری استان یاد می شود، زمینگیر کرده است.(ادامه)
۱۳ شهرستان مازندران بر اساس آخرین به روزرسانی رنگ بندی کرونایی مناطق مختلف کشور در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفتند نقشه کرونایی مازندران آبی‌تر شد
۱۳ شهرستان مازندران بر اساس آخرین به روزرسانی رنگ بندی کرونایی مناطق مختلف کشور در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفتند(ادامه)
مازندران تا روز شنبه بارانی و با کاهش دما همراه است
هواشناسی مازندران با اشاره به ورود سامانه جدید، پیش‌بینی کرد که بارندگی‌ها و روند کاهشی دما تا روز شنبه هفته آینده در این استان تداوم داشته باشد.(ادامه)
شمال نیوز: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، به تشریح جزییات طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت و افرادی که شامل آن می‌شوند، پرداخت. چه کسانی مشمول طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت قرار می‌گیرند؟
شمال نیوز: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، به تشریح جزییات طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت و افرادی که شامل آن می‌شوند، پرداخت.(ادامه)
ابوالفضل زین العابدین پور از فعالان رسانه ای مازندران به عنوان مشاور رسانه ای و فرهنگی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس منصوب شد. مشاور رسانه ای نماینده ساری منصوب شد
ابوالفضل زین العابدین پور از فعالان رسانه ای مازندران به عنوان مشاور رسانه ای و فرهنگی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس منصوب شد.(ادامه)
کمک مالی بیشترین درخواست شهروندان مازندرانی در سامانه سامد
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری مازندران گفت که دریافت کمک مالی برای امرار معاش با ۹۴ مورد، بیشترین درخواست شهروندان این استان در تیرماه امسال بود که در سامانه سامد به ثبت رسیده است. (ادامه)
شمال نیوز: نماینده مردم ساری و میاندرود حرکت فعلی دولت سیزدهم را برای توسعه و رشد اقتصادی مناسب دانست و گفت: اما این حرکت کافی نیست و نیازمند حمایت مجلس و دیگر ارکان کشور است. حرکت دولت سیزدهم برای رشد اقتصادی کافی نیست / توجه به حوزه تولید موجب اشتغالزایی بیشتر می شود
شمال نیوز: نماینده مردم ساری و میاندرود حرکت فعلی دولت سیزدهم را برای توسعه و رشد اقتصادی مناسب دانست و گفت: اما این حرکت کافی نیست و نیازمند حمایت مجلس و دیگر ارکان کشور است.(ادامه)
بابایی کارنامی از حقوق های نجومی در مازندران پرده برداشت
ماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس اصلاح قوانین حمایتی از خبرنگاران را لازم دانست و گفت: مجلس کنونی میدانی است.(ادامه)
کاهش ۱۶ درصدی نزاع در مازندران
مدیر کل پزشکی قانونی مازندران از کاهش ۱۶ درصدی نزاع در استان خبر داد.(ادامه)
لزوم ساماندهی بموقع پرونده‌های قضائی
رییس کل دادگستری مازندران بر ساماندهی بموقع پرونده‌های قضائی تاکید کرد.(ادامه)
شمال نیوز: ۵ شهرستان مازندران بر اساس جدیدترین اعلام وزارت بهداشت همچنان به رنگ قرمز کرونایی هستند.

۵ شهرستان مازندران در وضعیت قرمز باقی ماندند
شمال نیوز: ۵ شهرستان مازندران بر اساس جدیدترین اعلام وزارت بهداشت همچنان به رنگ قرمز کرونایی هستند. (ادامه)
کارنامی:حماسه شهدای مدافع حرم عمق راهبردی کشور را وسعت بخشید
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس گفت: حماسه آفرینی های شهدای مدافع حرم عمق راهبردی و و امنیت آفرین کشور در جغرافیای منطقه را وسعت بخشید.(ادامه)
اعلام برنامه های استقبال و بدرقه شهدای مدافع حرم در مازندران
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا برنامه های استقبال، وداع و تشییع پیکرهای مطهر شهدای مدافع حرم را در استان اعلام کرد.(ادامه)
کارنامی:هیئت های مذهبی مقابل جریان های معاند با جهاد تبیین مقابله کنند
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس گفت: هیئت های مذهبی مقابل جریان های معاند با رویکرد جهاد تبیین ایستادگی و مقابله کنند.(ادامه)
بابایی کارنامی:کنترل بازار و نرخ کالاهای اساسی از مهمترین اقدامات دولت است
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس نظارت جدی برای کنترل بازار و قیمت های کالاهای اساسی و جبران کمبودها را از مهمترین اقدامات دولت سیزدهم بیان کرد.(ادامه)
۳۵ مورد سگ گرفتگی در مازندران ثبت و گزارش شد
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: طی چهار ماهه امسال ۳۵ مصدوم ناشی از گازگرفتگی سگ برای بررسی صدمات و جراحات به پزشکی قانونی مراجعه کردند.(ادامه)
دستگیری ۱۰ نفر از اراذل و اوباش مازندران
جانشین انتظامی مازندران از دستگیری ۱۰ نفر از اراذل و اوباش استان خبر داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.