.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : منطقه جنگلی فینسک در دامنه‌های جنوبی البرز تنها سرشاخه رودخانه تجن بوده که روزنه‌ای کورسور برای منطقه کویری سمنان به شمار می‌رود. این در حالی است که این موضوع نباید باعث وارد شدن خسارت به یک استان دیگر شود .... آیا چالش خوزستان در انتظار مازندران است / فرجام خوزستان در انتظار مازندران؛ هیولای آب در کمین خزر
شمال نیوز : منطقه جنگلی فینسک در دامنه‌های جنوبی البرز تنها سرشاخه رودخانه تجن بوده که روزنه‌ای کورسور برای منطقه کویری سمنان به شمار می‌رود. این در حالی است که این موضوع نباید باعث وارد شدن خسارت به یک استان دیگر شود ....(ادامه)
۸۳ دستگاه تجهیزات استخراج ارز دیجیتال در میاندرود کشف شد
جانشین انتظامی استان مازندران از کشف ۸۳ دستگاه تجهیزات استخراج ارز دیجیتال به ارزش ۸ میلیارد ریال در شهرستان میاندرود خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز:  ۳۷مازندرانی از ابتدای امسال تا پایان تیر ماه به علت حوادث کار جان باختند. عباسی:حوادث کار ۳۷ مازندرانی را به کام مرگ کشاند
شمال نیوز: ۳۷مازندرانی از ابتدای امسال تا پایان تیر ماه به علت حوادث کار جان باختند.(ادامه)
هیأتی از کمیسیون‌های امنیت ملی و بهداشت به مازندران اعزام کنید/قتل‌عام مردم با قعطی برق
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جلسه مجلس گفت: هیأتی از کمیسیون‌های امنیت ملی و بهداشت برای سرکشی مازندران اعزام کنید، تعداد بیماران بستری افزایش یافته و قطعی‌های برق موجب قتل عام مردم شده است. (ادامه)
بابایی :بیمارستان آیت الله طبرسی ساری امسال تکمیل می شود
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس گفت: بیمارستان آیت الله طبرسی ساری تا پایان سال جاری تکمیل و آماده خواهد شد.(ادامه)
نشست بررسی مشکلات بخش های مختلف مازندران از جمله کمبود آب شرب و کشاورزی ، دغدغه کشاورزان از قیمت و بازرگانی برنج،محدودیت های کشت دوم برنج ،طرح های منابع آبی و پسماند امروز پنجشنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان ،رییس برنامه و بودجه و مجمع نمایندگان استان در مجلس برگزار شد.
دغدغه واردات برنج ؛محور نشست مجمع نمایندگان مازندران با نماینده ولی فقیه
نشست بررسی مشکلات بخش های مختلف مازندران از جمله کمبود آب شرب و کشاورزی ، دغدغه کشاورزان از قیمت و بازرگانی برنج،محدودیت های کشت دوم برنج ،طرح های منابع آبی و پسماند امروز پنجشنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان ،رییس برنامه و بودجه و مجمع نمایندگان استان در مجلس برگزار شد. (ادامه)
شمال نیوز: نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس با اشاره به وجود ۴۸۰ کیلومتر نوار ساحلی، نبود متولی را از جمله دغدغه ها بیان کرد. زارعی:نوار ساحلی متولی ندارد/ عقب ماندگی در زهکشی اراضی
شمال نیوز: نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس با اشاره به وجود ۴۸۰ کیلومتر نوار ساحلی، نبود متولی را از جمله دغدغه ها بیان کرد.(ادامه)
فوت ۲۹ نفر براثر حوادث کار در مازندران
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: مرگ و میر ناشی از حوادث کار در سه ماهه امسال ۲۹ نفر هستند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹ درصد کاهش داشت. (ادامه)
روزهای قرمز و نارنجی کرونایی؛ سهم مازندران/ اضافه شدن ۲ شهر در لیست قرمز کرونایی
براساس آخرین رنگ‌بندی کرونایی مناطق مختلف کشور در سامانه ماسک وزارت بهداشت، شهرستان‌های بابلسر و تنکابن نیز در شرایط قرمز کرونایی قرار گرفتند. (ادامه)
شمال نیوز : سویه هندی کرونا در مازندران جوش وخروش یافته و بیش از هزار و ۲۰۰ نفر را به بیمارستان ها کشانده، این درحالی که رعایت پروتکل ها در استان همچنان پایین است. بیشتر ابتلای بیماری کرونا در استان مازندران خانوادگی است
شمال نیوز : سویه هندی کرونا در مازندران جوش وخروش یافته و بیش از هزار و ۲۰۰ نفر را به بیمارستان ها کشانده، این درحالی که رعایت پروتکل ها در استان همچنان پایین است.(ادامه)
با پایان یافتن فرآیند اخذ رای، شمارش آراء ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا آغاز شده است و نتایج توسط فرمانداری شهرهای استان مازندران اعلام می‌شود. نتایج انتخابات شوراهای شهر در شهرستان‌های استان‌ مازندران + اسامی
با پایان یافتن فرآیند اخذ رای، شمارش آراء ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا آغاز شده است و نتایج توسط فرمانداری شهرهای استان مازندران اعلام می‌شود. (ادامه)
تخلفات انتخاباتی در مازندران ویژه رسیدگی می شود
رئیس کل دادگستری مازندران با تاکید بر پیشگیری از تخلفات گفت: تخلفات انتخاباتی در استان به صورت ویژه رسیدگی می شود.(ادامه)
شمال نیوز:  مراجعین نزاع در مازندران در اردیبهشت امسال ۱۶ درصد کاهش داشت. کاهش ۱۶ درصدی مراجعین نزاع در مازندران
شمال نیوز: مراجعین نزاع در مازندران در اردیبهشت امسال ۱۶ درصد کاهش داشت.(ادامه)
 فرمانداری ساری اسامی 260 نفر از افراد تایید صلاحیت شده برای حضور در انتخابات شورای شهرهای ساری را اعلام کرده که در نهایت 34 نفر عضو شورای 6 شهر شهرستان ساری می‌شوند. رقابت 260 نفر برای کسب 34 کرسی شورای شهرهای ساری
فرمانداری ساری اسامی 260 نفر از افراد تایید صلاحیت شده برای حضور در انتخابات شورای شهرهای ساری را اعلام کرده که در نهایت 34 نفر عضو شورای 6 شهر شهرستان ساری می‌شوند. (ادامه)
سهم مازندران روزهای زرد و نارنجی کرونایی
براساس وضعیت رنگ‌بندی در مازندران، شهر آبی نداریم و ۱۴ شهرستان در وضعیت زرد و هشت شهرستان در وضعیت نارنجی هستند.(ادامه)
شمال نیوز: از ۲۲ شهرستان مازندران ۱۴ شهرستان در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفتند. ۱۴ شهرستان مازندران در وضعیت زرد کرونا
شمال نیوز: از ۲۲ شهرستان مازندران ۱۴ شهرستان در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفتند.(ادامه)
زارعی:شفافیت ابزار مبارز و مقابله با فساد است
رئیس مجمع نمایندگان مازندران شفافیت را ابزار مقابله با فساد دانست و از داوطلبان انتخابات به ویژه شوراها خواست با مردم صادق و شفاف باشند.(ادامه)
راه اندازی سایت‌های همراه اول در نکا و میاندرود
با راه اندازی سایت‌های همراه اول در نکا و میاندرود روستا‌های این منطقه از خدمات نوین ارتباطی برخوردار خواهند شد.(ادامه)
شمال نیوز : دانشگاه های علوم پزشکی مازندران و بابل از از داوطلبان در شهرهای مرکزی استان خواست تا نسبت به ثبت نام برای مرحله سوم کارآزمایی بالینی واکسن کرونا اقدام کنند. درخواست علوم پزشکی مازندران و بابل برای ثبت نام کارآزمایی واکسن کرونا
شمال نیوز : دانشگاه های علوم پزشکی مازندران و بابل از از داوطلبان در شهرهای مرکزی استان خواست تا نسبت به ثبت نام برای مرحله سوم کارآزمایی بالینی واکسن کرونا اقدام کنند.(ادامه)
آغاز عملیات چهار پروژه عمرانی و شهری در ساری
همزمان با روز کارگر عملیات اجرایی چهار پروژه عمرانی و شهری با حضور مسئولان در ساری آغاز شد.(ادامه)
برخورداری ۶۱ خانوار روستایی از شبکه ملی اطلاعات
۶۱ خانوار روستایی نکا و میاندرود از شبکه ملی اطلاعات در آینده نزدیک برخوردار می‌شوند.(ادامه)
شمال نیوز:۱۵ شهرستان مازندران در وضعیت نارنجی کرونایی قرار گرفتند . خارج شدن مازندران از وضعیت فوق قرمز/ 15 شهرستان نارنجی شد
شمال نیوز:۱۵ شهرستان مازندران در وضعیت نارنجی کرونایی قرار گرفتند .(ادامه)
مرگ ۷۵ مازندرانی بر اثر مسمومیت با قرص برنج
۷۵ نفر بر اثر مسمومیت با قرص برنج پارسال در مازندران جان خود را از دست دادند.(ادامه)
شمال نیوز: مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با اشاره به کاهش سه درصدی مراجعان نزاع سال گذشته گفت: پارسال ۲۱ هزار و ۸۴۸ نفر به دنبال نزاع به پزشکی قانونی مراجعه کردند. جدیدترین آمار نزاع و درگیری در شهرهای استان مازندران
شمال نیوز: مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با اشاره به کاهش سه درصدی مراجعان نزاع سال گذشته گفت: پارسال ۲۱ هزار و ۸۴۸ نفر به دنبال نزاع به پزشکی قانونی مراجعه کردند.(ادامه)
آمار مراجعان نزاع در مازندران ۳ درصد کاهش یافت
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با اشاره به کاهش سه درصدی مراجعان نزاع سال گذشته گفت: پارسال ۲۱ هزار و ۸۴۸ نفر به دنبال نزاع به پزشکی قانونی مراجعه کردند. (ادامه)
شمال نیوز:۱۸ شهرستان مازندران همچنان در وضعیت قرمز قرار دارند.... اعلام آخرین وضعیت رنگ‌بندی شهر‌های مازندران
شمال نیوز:۱۸ شهرستان مازندران همچنان در وضعیت قرمز قرار دارند....(ادامه)
شمال نیوز : سید عباس موسوی با بیان اینکه بیشتر شهرستان استان قرمز شدند، افزود: به جز چهار شهرستان میاندرود، سیمرغ، عباس آباد و کلاردشت که در وضعیت نارنجی به سر می‌برند مابقی مناطق استان قرمز هستند .... تمامی ابتلای جدید کرونا در مازندران کرونای انگلیسی است / 8 شهر مازندران قرمز شد
شمال نیوز : سید عباس موسوی با بیان اینکه بیشتر شهرستان استان قرمز شدند، افزود: به جز چهار شهرستان میاندرود، سیمرغ، عباس آباد و کلاردشت که در وضعیت نارنجی به سر می‌برند مابقی مناطق استان قرمز هستند ....(ادامه)
وضعیت کرونایی ۱۸ شهرستان مازندران قرمز شد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: تاکنون وضعیت کرونایی ۱۸ شهرستان استان قرمز شده است.(ادامه)
آژیر قرمز در مازندران
۱۸ شهرستان مازندران از امروز قرمز شدند.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده ساری و میاندرود ضمن اهمیت سال جاری در گام دوم انقلاب بر تشکل ستاد تحول استان با محوریت شعار سال مقام معظم رهبری تاکید کرد . بابایی کارنامی : 1400 سالی مهم در گام دوم انقلاب است / «ستاد تحول» در استان شکل گیرد
شمال نیوز : نماینده ساری و میاندرود ضمن اهمیت سال جاری در گام دوم انقلاب بر تشکل ستاد تحول استان با محوریت شعار سال مقام معظم رهبری تاکید کرد .(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.