.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
۴۶ موتورسوار در حوادث ترافیکی مازندران فوت کردند
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران شمار تلفات موتورسواران در حوادث ترافیکی طی سال جاری را ۴۶ نفر اعلام کرد و گفت: این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد پنج درصدی داشته است.(ادامه)
شمال نیوز : فینسک، سد ۱۳.۳ میلیون مترمکعبی که نامش لرزه براندام مازندران و منابع آبی استان انداخته و کابوس شب و روز این استان کم آب شده است .... «فینسک» کابوس دشت های مازندران؛ آب تجن آب می رود
شمال نیوز : فینسک، سد ۱۳.۳ میلیون مترمکعبی که نامش لرزه براندام مازندران و منابع آبی استان انداخته و کابوس شب و روز این استان کم آب شده است ....(ادامه)
بازداشت یک عضو شورای شهر سلمانشهر
رئیس کل دادگستری مازندران ازبازداشت یک عضو شورای شهر سلمانشهر خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس کل دادگستری مازندران گفت: شهردار شهر سورک شهرستان میاندرود طبق حکم قضایی از کار معلق و برکنار شد. شهردار سورک با حکم قضایی برکنار شد
شمال نیوز: رئیس کل دادگستری مازندران گفت: شهردار شهر سورک شهرستان میاندرود طبق حکم قضایی از کار معلق و برکنار شد.(ادامه)
برکناری شهردار شهرسورک به اتهام سواستفاده از موقعیت شغلی و پرداخت رشوه
رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: شهردار شهر سورک مرکزشهرستان میاندورود طبق حکم قضایی ازکار معلق و برکنار شد.(ادامه)
کاهش ۱۴ درصدی کشته شدگان موتور سوار در مازندران
۳۱ نفر موتور سوار در سه ماه نخست امسال در حوادث رانندگی مازندران جان خود را از دست دادند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۴ درصد کاهش داشت.(ادامه)

شمال نیوز: رییس فراکسیون کارگری مجلس یازدهم از حمایت این فراکسیون از مدرس خیابانی برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت. فراکسیون کارگری به شدت از مدرس خیابانی حمایت خواهد کرد
شمال نیوز: رییس فراکسیون کارگری مجلس یازدهم از حمایت این فراکسیون از مدرس خیابانی برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت.(ادامه)
شمال نیوز : وی گفت : مهارت‌آموزی یک ضرورت ملی است وبرابر برنامه پنچ ساله ششم توسعه  اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور، آموزش و پرورش موظف شد نیمی از دانش‌آموزان را در پایان دوره آموزش.... دکتر محمدی : «مهارت‌آموزی» یک ضرورت ملی و استانی است
شمال نیوز : وی گفت : مهارت‌آموزی یک ضرورت ملی است وبرابر برنامه پنچ ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور، آموزش و پرورش موظف شد نیمی از دانش‌آموزان را در پایان دوره آموزش....(ادامه)
شمال نیوز : به گفته معاون تشکیلات سازمان دانش‌آموزی مازندران ، هفت عضو دختر و هفت عضو پسر شوراهای دانش‌آموزی مازندران و همچنین دو عضو دختر و دو عضو پسر مجلس دانش‌آموزی استان پس از پایان رأی‌گیری دور دوم مشخص و ثبت شد. مجلس و شورای دانش‌آموزی مازندران اعضای خود را شناخت + اسامی و سهم شهرستان ها
شمال نیوز : به گفته معاون تشکیلات سازمان دانش‌آموزی مازندران ، هفت عضو دختر و هفت عضو پسر شوراهای دانش‌آموزی مازندران و همچنین دو عضو دختر و دو عضو پسر مجلس دانش‌آموزی استان پس از پایان رأی‌گیری دور دوم مشخص و ثبت شد.(ادامه)
مرگ ۳۲ نفر به علت حوادث کار در مازندران
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: ۳۲ نفر به علت حوادث کار در سه ماهه نخست امسال جان خود را از دست دادند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۲۸ درصد افزایش داشته است.(ادامه)
کاهش ۲۲ درصدی تلفات تصادفات رانندگی در مازندران
مدیر کل پزشکی قانونی مازندران گفت: در سه ماهه امسال ۱۳۰ نفر شامل۱۱۰ مرد و مابقی زن در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۲ درصد کاهش داشت.(ادامه)
کاهش ۴۰ درصدی تلفات رانندگی در مازندران
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران از کاهش ۴۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات رانندگی در ماه خردادماه نسبت به مدت مشابه سال قبل در استان خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز : پیش از این و در مجلس دهم ، علیرضا محجوب نماینده تهران و دبیرکل خانه کارگر ایران در این جایگاه قرار داشت .... اعضای هیات رئیسه فراکسیون کارگری مشخص شدند/ بابایی کارنامی رئیس شد
شمال نیوز : پیش از این و در مجلس دهم ، علیرضا محجوب نماینده تهران و دبیرکل خانه کارگر ایران در این جایگاه قرار داشت ....(ادامه)
گازرسانی در ساری به پایان کار خود نزدیک می‌شود
۹۹.۲ درصد خانوار‌های شهری و روستایی شهرستان ساری تاکنون از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.(ادامه)
شمال نیوز : عضویت این نماینده در حالی صورت گرفته که در بسیاری از ادوار مجلس شورای اسلامی عدم حضور یک نماینده از مازندران در کمیسیون کشاورزی به شدت محسوس بود ..... منصورعلی زارعی عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شد + دلایل زارعی برای عضویت در کمیسیون کشاورزی
شمال نیوز : عضویت این نماینده در حالی صورت گرفته که در بسیاری از ادوار مجلس شورای اسلامی عدم حضور یک نماینده از مازندران در کمیسیون کشاورزی به شدت محسوس بود .....(ادامه)
شمال نیوز :نمایندگان مردم مازندران در خانه ملت در اولین جلسه رسمی خود در قالب مجمع نمایندگان استان ، ترکیب هیئت رئیسه را مشخص کردند .....-- ترکیب هیئت رئیسه مجمع نمایندگان مازندران مشخص شد
شمال نیوز :نمایندگان مردم مازندران در خانه ملت در اولین جلسه رسمی خود در قالب مجمع نمایندگان استان ، ترکیب هیئت رئیسه را مشخص کردند .....--(ادامه)
بابایی کارنامی: نمایندگان به جای شفافیت آراء، میزان دارایی خود را اعلام کنند
نماینده مردم ساری و میاندورد در مجلس شورای اسلامی گفت : نمایندگان مردم در مجلس یازدهم پیش از طرح شفافیت آراء که در جای خودش می تواند پیگیری شود ، از همین آغاز کار نمایندگی میزان اموال و دارایی خود و خانواده‌شان را اعلام کنند.(ادامه)
شمال نیوز : وی از آنچه که توزیع پول ( یارانه ) بین مردم نامید انتقاد کرد و اظهارداشت: باید تمام سرمایه و ثروت کشور به سمت کارآفرینی و رونق کسب و کار سوق داده شود و از بخش خصوصی نیز حمایت شود تا آنها با فراغ بال وارد میدان شوند و با اشتغالزایی و تولید درآمد وضعیت اقتصادی کشور را سامان دهند..... بابایی کارنامی : در مازندران 500 هزار نفر زیر خط فقر هستند/ منصورعلی زارعی : معیشت مردم برنامه اولویت دار مجلس است / ولی الله فرزانه : با ساختار نامناسب اداری در کشور نمی توان به رونق اقتصادی امید داشت
شمال نیوز : وی از آنچه که توزیع پول ( یارانه ) بین مردم نامید انتقاد کرد و اظهارداشت: باید تمام سرمایه و ثروت کشور به سمت کارآفرینی و رونق کسب و کار سوق داده شود و از بخش خصوصی نیز حمایت شود تا آنها با فراغ بال وارد میدان شوند و با اشتغالزایی و تولید درآمد وضعیت اقتصادی کشور را سامان دهند.....(ادامه)

شمال نیوز: اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم به جز سه منتخب، در جلسه علنی امروز مجلس تصویب شد. اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم تصویب شد+ اسامی
شمال نیوز: اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم به جز سه منتخب، در جلسه علنی امروز مجلس تصویب شد.(ادامه)
خرید کلزا در مازندران از مرز ۷ هزار تن عبور کرد
۷ هزار و ۵۰۰ تن کلزا تاکنون از کشاورزان مازندرانی خریداری شده است.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی به اهمیت دریا به عنوان یک فرصت طلایی در استان مازندران اشاره کرد و یادآور شد: وضعیت سواحل استان باید در برنامه هفتم تعیین شود..... توسعه شهرستان ساری ، پیشرفت مازندران را به همراه خواهد داشت
شمال نیوز : نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی به اهمیت دریا به عنوان یک فرصت طلایی در استان مازندران اشاره کرد و یادآور شد: وضعیت سواحل استان باید در برنامه هفتم تعیین شود.....(ادامه)
مخالف واگذاری صنایع چوب و کاغذ در قالب بورس نیستیم
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس گفت با واگذاری صنایع چوب و کاغذ در قالب اصل ۴۴ و بورس مخالفتی نداریم.(ادامه)
شمال نیوز: وجود منطقه آزاد در استان نیازمند کارهای کارشناسی است تاکنون این طرح برای بندر امیرآباد رد نشد نیازمند بررسی و  کارشناسی دوباره است.
مازندران حاشیه امن برای مدیران کم کار نیست/ باید اعتماد مردم به مسؤولان را افزایش دهیم.
شمال نیوز: وجود منطقه آزاد در استان نیازمند کارهای کارشناسی است تاکنون این طرح برای بندر امیرآباد رد نشد نیازمند بررسی و کارشناسی دوباره است. (ادامه)
وضعیت سواحل مازندران در برنامه هفتم توسعه تعیین تکلیف شود
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس، گردشگری را فرصتی مهم برای برون رفت استان از مشکلات اشتغال بیان کرد و گفت: وضعیت سواحل استان در برنامه هفتم توسعه باید تعیین تکلیف شود.(ادامه)
شمال نیوز: نمایندگان مجلس یازدهم، دبیران هیات رئیسه مجلس برای احلاسیه اول پارلمان را انتخاب کردند. دبیران هیئت رئیسه مجلس یازدهم مشخص شدند + یک مازندرانی در ترکیب دبیران
شمال نیوز: نمایندگان مجلس یازدهم، دبیران هیات رئیسه مجلس برای احلاسیه اول پارلمان را انتخاب کردند.(ادامه)
شمال نیوز:

اعضای شعب پانزده‌گانه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی هیئت‌رئیسه سنّی این دوره مجلس قرائت شد. اعتبارنامه نمایندگان مازندرانی به کدام شعبات رفت؟+اسامی اعضای شعب پانزده گانه اعتبار نامه های مجلس یازدهم
شمال نیوز: اعضای شعب پانزده‌گانه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی هیئت‌رئیسه سنّی این دوره مجلس قرائت شد.(ادامه)
۵۰۰۰ تن کلزا در مازندران خریداری شد
سرپرست غله و خدمات بازرگانی مازندران از خرید تضمینی بیش از پنج هزار تن کلزا به ارزش بیش از ۲۲۳ میلیارد ریال از کشاورزان استان خبر داد.(ادامه)
نخستین نشست هم اندیشی فراکسیون کارگری مجلس یازدهم برگزار شد و منتخبان مردم در این نشست به هم‌اندیشی درباره حل مسائل و مشکلات کارگران در مجلس آینده پرداختند. نحستین نشست فراکسیون کارگری مجلس یازدهم برگزار شد/. اعلام موجودیت اولین فراکسیون مجلس+ اسامی
نخستین نشست هم اندیشی فراکسیون کارگری مجلس یازدهم برگزار شد و منتخبان مردم در این نشست به هم‌اندیشی درباره حل مسائل و مشکلات کارگران در مجلس آینده پرداختند.(ادامه)
زارع : تکمیل تالار مرکزی ساری مهمترین دغدغه است
(ادامه)
شمال نیوز: فراکسیون کارگری مجلس یازدهم فردا افطار میزبان 80 نفر از نمایندگان منتخب پارلمان خواهد بود.


 فراکسیون کارگری مجلس یازدهم میزبان 80 تن از منتخبان
شمال نیوز: فراکسیون کارگری مجلس یازدهم فردا افطار میزبان 80 نفر از نمایندگان منتخب پارلمان خواهد بود. (ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 38 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.