.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت که بر اساس ارزیابی جدید وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، وضعیت شهرهای قرمز مازندران نارنجی شد و نام پنج شهر استان هم در ردیف زرد قرار گرفته است. وضعیت شهرهای کرونایی قرمز مازندران نارنجی شد
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت که بر اساس ارزیابی جدید وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، وضعیت شهرهای قرمز مازندران نارنجی شد و نام پنج شهر استان هم در ردیف زرد قرار گرفته است.(ادامه)
منصورعلی زارعی"نماینده مردم  ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی به عنوان رییس جدید مجمع نمایندگان استان مازندران انتخاب شد. " زارعی" رییس جدید مجمع نمایندگان مازندران شد
منصورعلی زارعی"نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی به عنوان رییس جدید مجمع نمایندگان استان مازندران انتخاب شد. (ادامه)
مشکل اصلی دشمنان استکبارستیزی نظام اسلامی است
مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا گفت: مشکل اصلی دشمنان با نظام اسلامی، کفرستیزی و استکبار ستیزی است و از این رو به مقابله برخاستند.(ادامه)
کاهش ۳ درصدی مراجعان نزاع در مازندران
مراجعان نزاع از ابتدای فروردین تا پایان آبان ماه در مازندران ۳ درصد کاهش یافت.(ادامه)
بابایی کارنامی : افزایش دستگاه‌های نظارتی جهت نظارت بر حسن اجرای قانون مدیریت تعارض منافع
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس یازدهم، از اضافه شدن وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه انقلاب اسلامی بر دستگاه‌های ناظر بر حسن اجرای قانون مدیریت تعارض منافع خبر داد.(ادامه)
برچسب‌ تردد خودرویی در مازندران چگونه توزیع می‌شود؟
(ادامه)
افزایش نزاع و درگیری در مازندران
هزار و ۹۰۰ معاینه نزاع مهر ماه امسال در مازندران انجام شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال یک درصد افزایش داشت.(ادامه)
شمال نیوز : محمد دامادی که در دوره نهم و دهم  نماینده مردم شهرستان ساری در مجلس شورای اسلامی بود و عضویت شورای اسلامی شهر ساری را نیز در کارنامه خود دارد .... محمد دامادی معاون پارلمانی وزیر صمت شد
شمال نیوز : محمد دامادی که در دوره نهم و دهم نماینده مردم شهرستان ساری در مجلس شورای اسلامی بود و عضویت شورای اسلامی شهر ساری را نیز در کارنامه خود دارد ....(ادامه)
باند قاچاق سلاح و مهمات در مازندران متلاشی شد
جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در عملیات مشترک پلیس امنیت عمومی این فرماندهی با پلیس امنیت عمومی استان سمنان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز، پیکرهای پاک پنج شهید مدافع حرم مازندران صبح امروز پنجشنبه به صورت جداگانه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرهای زادگاهشان به صورت خودرویی تشییع و در کنار همرزمان شهیدشان به خاک سپرده شد. شهدای مدافع حرم مازندران در خاک وطن آرام گرفتند
شمال نیوز، پیکرهای پاک پنج شهید مدافع حرم مازندران صبح امروز پنجشنبه به صورت جداگانه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرهای زادگاهشان به صورت خودرویی تشییع و در کنار همرزمان شهیدشان به خاک سپرده شد.(ادامه)
شمال نیوز : 
مدیر کل پزشکی قانونی استان گفت :۲۱ تا ۳۰ سال سن با ۲۴ مورد بیشترین و ۴۱ تا ۵۰ سال با ۲ مورد کمترین سن غرق شدگی گزارش شده است و .... امسال ؛ دریای مازندران ۴۵ غریق داشت
شمال نیوز : مدیر کل پزشکی قانونی استان گفت :۲۱ تا ۳۰ سال سن با ۲۴ مورد بیشترین و ۴۱ تا ۵۰ سال با ۲ مورد کمترین سن غرق شدگی گزارش شده است و ....(ادامه)
انتقاد نماینده ساری از تعطیلی سه ماهه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری در مازندران
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس ازبرگزار نشدن کارگره اشتغال و سرمایه گذاری طی سه ماه اخیر در استان انتقاد کرد. (ادامه)
عمر بالای پروژه های عمرانی در مازندران/ تعطیلی ۳۵ درصد صنایع
اعضای مجمع نمایندگان مازندران، عمر بالای پروژه های نیمه کاره عمرانی، صرفه نداشتن کشاورزی، قیمت بالای نهاده ها، تعطیل ۳۵ درصدی صنایع را از از جمله مسائل و مشکلات استان بیان کردند.(ادامه)
شمال نیوز : جلسه مجمع نمایندگان مازندران با رئیس مجلس شورای اسلامی در حالی در بابلسر پایان یافت که نابرابری در توزیع بودجه ملی، بهره گیری نامناسب از ظرفیت‌های گردشگری و کشاورزی .... از انتقاد به نابرابری در توزیع بودجه ملی تا جلوگیری از ساخت سد فینیسک
شمال نیوز : جلسه مجمع نمایندگان مازندران با رئیس مجلس شورای اسلامی در حالی در بابلسر پایان یافت که نابرابری در توزیع بودجه ملی، بهره گیری نامناسب از ظرفیت‌های گردشگری و کشاورزی ....(ادامه)
علل مرگ ماهی های رودخانه زردی در دست بررسی است
رئیس اداره حفاظت محیط زیست میاندرود گفت: تلف شدن ماهی ها در رودخانه زردی حوزه ساری و میاندرود در دست بررسی است.(ادامه)
نماینده مردم ساری و میاندرود گفت: من نماینده مجلس 80 میلیون مردم هستم، به خاطر همین مشکلاتی که شما می گویید، واقعا در تهران خانه ندارم. فقیر نیستم اما خانه ندارم. یک خانه در ساری دارم. در تهران خانه ندارم، شبی خانه یک نفر می‌خوابم/ امشب می‌روم خانه پسرعمه‌ام، فردا خانه پسرداییم!
نماینده مردم ساری و میاندرود گفت: من نماینده مجلس 80 میلیون مردم هستم، به خاطر همین مشکلاتی که شما می گویید، واقعا در تهران خانه ندارم. فقیر نیستم اما خانه ندارم. یک خانه در ساری دارم.(ادامه)
نمایندگان مجلس معتقدند که هر چند رزم حسینی وززیر پیشنهادی صمت، داری سوابق و تجربیات خوبی است اما اگر تابعیت مضاعف وی به اثبات برسد قطعا مجلس به وی رای اعتماد نخواهد داد. نظر ۱۲ نماینده درباره صلاحیت رزم حسینی جهت تصدی وزارت صمت/ آیا او تابعیت دوگانه دارد؟
نمایندگان مجلس معتقدند که هر چند رزم حسینی وززیر پیشنهادی صمت، داری سوابق و تجربیات خوبی است اما اگر تابعیت مضاعف وی به اثبات برسد قطعا مجلس به وی رای اعتماد نخواهد داد.(ادامه)
دستگیری قاتل فراری پس از ۴ سال
رییس کل دادگستری مازندران از دستگیری متهم به قتل متواری پس از چهار سال خبر داد.(ادامه)
نزاع و درگیری در مازندران کاهش یافت
۹ هزار و ۹۵۰ معاینه نزاع از ابتدای فروردین امسال تا پایان مرداد در مازندران انجام شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۸ درصد کاهش داشت.(ادامه)
شمال نیوز : سردار سعادتی گفت : در پی پیگیریهای ویژه جناب آقای زارعی نماینده پرتلاش مردم ساری و میاندرود و عضو کمیسیون کشاورزی مجلس وارائه نظرات کارشناسی مجمع نمایندگان مازندران، وزیر نیرو دستور توقف عملیات اجرایی ساخت این سد را صادر کرد .... توقف عملیات ساخت سد فینسک با دستور وزیر نیرو / تجلیل سعادتی از پیگیریهای زارعی نماینده ساری
شمال نیوز : سردار سعادتی گفت : در پی پیگیریهای ویژه جناب آقای زارعی نماینده پرتلاش مردم ساری و میاندرود و عضو کمیسیون کشاورزی مجلس وارائه نظرات کارشناسی مجمع نمایندگان مازندران، وزیر نیرو دستور توقف عملیات اجرایی ساخت این سد را صادر کرد ....(ادامه)
سیاست های اشتباه سبب مهاجرت از روستاها شد/ عدم دخالت در انتصاب ها
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس و عضو کمیسیون کشاورزی با بیان اینکه زیرساخت ها و پایه های مناسب در حوزه کشاورزی استان ایجاد نشده است، گفت:سیاست های اشتباه سبب مهاجرت مردم شده است.(ادامه)
مهدی سعادتی از آغاز فعالیت ۱۰ کارگروه فراکسیون دفاع و اقتدار ملی در راستای تأمین امنیت کشور خبر داد. آغاز فعالیت ۱۰ کارگروه فراکسیون اقتدار ملی در تأمین امنیت کشور
مهدی سعادتی از آغاز فعالیت ۱۰ کارگروه فراکسیون دفاع و اقتدار ملی در راستای تأمین امنیت کشور خبر داد.(ادامه)
برگزاری نماز جمعه در چهار شهرستان مازندران
نماز جمعه امروز ۱۴ شهریور ماه فقط در چهار شهرستان سیمرغ، بابلسر ، میاندرود و کلاردشت برگزار می‌شود.(ادامه)
فاز اول ۲ نیروگاه کوچک در مازندران وارد مدار شد
سرپرست شرکت توزیع برق مازندران با اشاره به وارد مدار شدن فاز اول دو نیروگاه جدید و کوچک گفت: ۸ مگاوات نیروگاه مقیاس کوچک تا سال آینده در استان وارد مدار می شود.(ادامه)
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس گفت: با توجه به حجم بالای مسافرت به شهرهای شمالی در روزهای اخیر به نظر می‌رسد که وضعیت شیوع کرونا در مازندران وخیم شود. انتقاد نماینده ساری از «عدم کنترل مسافرت به شهرهای شمالی»
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس گفت: با توجه به حجم بالای مسافرت به شهرهای شمالی در روزهای اخیر به نظر می‌رسد که وضعیت شیوع کرونا در مازندران وخیم شود.(ادامه)
شمال نیوز : -فلات مرکزی کویر در آرزوی رسیدن به خزر است و باید دید آیا با اجرای طرح هایی نظیر شیرین سازی آب دریا و یا ساخت سدی به نام فینسک به دریا راه می یابد و این وصل به چه قیمتی تمام می شود .... سیر تا پیاز ماجرای «فینسک» / حکایت تهدید خزر همچنان باقی است ....
شمال نیوز : -فلات مرکزی کویر در آرزوی رسیدن به خزر است و باید دید آیا با اجرای طرح هایی نظیر شیرین سازی آب دریا و یا ساخت سدی به نام فینسک به دریا راه می یابد و این وصل به چه قیمتی تمام می شود ....(ادامه)
استاندار : پروژه «پل تا پل» در رفع گره ترافیکی ساری دارای اهمیت است
استاندار مازندران، اجرای پروژه پل تا پل را در رفع گره های ترافیکی مرکز استان دارای اهمیت دانست.(ادامه)
شمال نیوز : شورای نگهبان درباره ایجاد سه منطقه آزاد در مازندران، اطلاعات ارائه‌شده درزمینهٔ مناطق آزاد تجاری – صنعتی را کافی و توجیه‌کننده ندانست و اعلام کرد موضوع روشن نبوده و دارای ابهام است.... منطقه آزاد مازندران؛ بودن یا نبودن/ نوبرانه دولت در هفته دولت هم نرسید
شمال نیوز : شورای نگهبان درباره ایجاد سه منطقه آزاد در مازندران، اطلاعات ارائه‌شده درزمینهٔ مناطق آزاد تجاری – صنعتی را کافی و توجیه‌کننده ندانست و اعلام کرد موضوع روشن نبوده و دارای ابهام است....(ادامه)
شمال نیوز : از جمله این پروژه‌های خسارت‌بار انحراف و انتقال آب می‌توان به آغاز عملیات اجرای سد فینسک اشاره کرد که متاسفانه به‌نظر می‌رسد در نتیجه فشارهای سیاسی از سال ۹۷ با شماره ردیف..... درخواست نمایندگان مازندران از رئیس قوه قضاییه برای توقف احداث سد فینسک + سند
شمال نیوز : از جمله این پروژه‌های خسارت‌بار انحراف و انتقال آب می‌توان به آغاز عملیات اجرای سد فینسک اشاره کرد که متاسفانه به‌نظر می‌رسد در نتیجه فشارهای سیاسی از سال ۹۷ با شماره ردیف.....(ادامه)
عضو مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس، با انتقاد از بی‌توجهی دولت نسبت به هشدارها برای جلوگیری از سفر به این منطقه از رییس جمهور خواست تا ورود تمام خودروهای غیربومی به استان‌های شمالی در تعطیلات پیش رو را ممنوع کند.

آقای رییس‌جمهور ، دستور ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به شمال را صادر کنید
عضو مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس، با انتقاد از بی‌توجهی دولت نسبت به هشدارها برای جلوگیری از سفر به این منطقه از رییس جمهور خواست تا ورود تمام خودروهای غیربومی به استان‌های شمالی در تعطیلات پیش رو را ممنوع کند. (ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.