.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دولت فرانسه سال‌ها است که محدودیت‌های جدی علیه مسلمانان ایجاد کرده تا آنجا که بانوان مسلمان در به اصطلاح مهد دموکراسی اجازه انتخاب پوشش ندارند! اروپای مدعی آزادی درباره «حجاب» چه می‌گوید؟
دولت فرانسه سال‌ها است که محدودیت‌های جدی علیه مسلمانان ایجاد کرده تا آنجا که بانوان مسلمان در به اصطلاح مهد دموکراسی اجازه انتخاب پوشش ندارند!(ادامه)
شمال نیوز: مدیر عامل این شرکت با تقدیر از برنامه های دولت برای خودکفائی در تولید کاغذ چاپ و تحریر افزود: بیشتر از 35 هزارتن کاغذ تا پایان سال با هدف تامین کاغذ مورد نیاز کتب درسی در کارخانه کاغذ مازندران تولید و به آموزش و پرورش تحویل خواهد شد. مدیرعامل صنایع چوب و کاغذ مازندران : قول میدهم امسال کل کاغذ مورد نیاز کتاب های درسی دانش آموزان با کاغذ ایرانی چاپ و به دست آنان خواهد رسید.
شمال نیوز: مدیر عامل این شرکت با تقدیر از برنامه های دولت برای خودکفائی در تولید کاغذ چاپ و تحریر افزود: بیشتر از 35 هزارتن کاغذ تا پایان سال با هدف تامین کاغذ مورد نیاز کتب درسی در کارخانه کاغذ مازندران تولید و به آموزش و پرورش تحویل خواهد شد.(ادامه)
افزایش نیروهای امنیتی الحشد الشعبی در نجف اشرف +عکس
پایگاه خبری الحشد الشعبی گزارش داد که لشکرهای ۲۸، ۳۳، ۳۶ و ۴۲ این سازمان مسئولیت حفظ امنیت در نجف اشرف را بر عهده گرفته‌اند.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم سوادکوه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این مجلس و برای کمک به دولت ، بودجه عمرانی کشور تقریبا چهار برابر شد. .در ابتدای مجلس یازدهم ، کریدور سوادکوه فقط ۳۵ میلیارد تومان اعتبار داشت. امروز برای روکش آسفالت ۵۰ میلیارد تومان هزینه کردیم، و قرارداد ۲۶۵ میلیارد تومانی برای این محور بسته شد بزرگترین سرمایه گذاری در سوادکوه را با بهانه زیست محیطی از دست دادیم !
شمال نیوز : نماینده مردم سوادکوه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این مجلس و برای کمک به دولت ، بودجه عمرانی کشور تقریبا چهار برابر شد. .در ابتدای مجلس یازدهم ، کریدور سوادکوه فقط ۳۵ میلیارد تومان اعتبار داشت. امروز برای روکش آسفالت ۵۰ میلیارد تومان هزینه کردیم، و قرارداد ۲۶۵ میلیارد تومانی برای این محور بسته شد (ادامه)
بریکس، پروژه غرب برای منزوی کردن ایران را شکست داد
(ادامه)
سید اسماعیل نصراللهی دانش آموز معلولی که رتبه ۲۵ کنکور شد در دیدار با وزیر علوم، مهمترین خواسته خود را امکان تحصیل آنلاین عنوان کرد و وزیر علوم در این زمینه قول مساعد داد. قول مساعد وزیر علوم به داوطلب معلول ساروی رتبه ۲۵ کنکور
سید اسماعیل نصراللهی دانش آموز معلولی که رتبه ۲۵ کنکور شد در دیدار با وزیر علوم، مهمترین خواسته خود را امکان تحصیل آنلاین عنوان کرد و وزیر علوم در این زمینه قول مساعد داد.(ادامه)
اسلامی از برنامه ریزی برای جذب نخبگان خبر داد. دستور مهم رهبر انقلاب به سازمان انرژی اتمی
اسلامی از برنامه ریزی برای جذب نخبگان خبر داد.(ادامه)
محققان یک روش تصویربرداری از لیتیوم ابداع کردند که می‌تواند میزان لیتیوم را در سلول‌های عصبی زنده اندازه‌گیری کند. علائم ابتلا به اختلال دوقطبی
محققان یک روش تصویربرداری از لیتیوم ابداع کردند که می‌تواند میزان لیتیوم را در سلول‌های عصبی زنده اندازه‌گیری کند.(ادامه)
استاد بیماری‌های زنان گفت:بعد از یائسگی که خون ریزی قاعدگی وجود ندارد و بدن آهنی از دست نمی‌دهد نیاز جدیدی ایجاد می‌شود که نیاز به مصرف کلسیم و ویتامین D است. ویتامین طلایی و مورد نیاز برای زنان چیست؟
استاد بیماری‌های زنان گفت:بعد از یائسگی که خون ریزی قاعدگی وجود ندارد و بدن آهنی از دست نمی‌دهد نیاز جدیدی ایجاد می‌شود که نیاز به مصرف کلسیم و ویتامین D است.(ادامه)
تسنیم: ترکیب هیئت عالی و بررسی جایگاه شورای فقهی بانک مرکزی توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام مورد تصویب قرار گرفت و اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام در افزوده شدن «دادستان کل کشور» به هیئت عالی بانک مرکزی را تصویب کردند. «دادستان کل کشور» عضو هیئت عالی بانک مرکزی شد؟
تسنیم: ترکیب هیئت عالی و بررسی جایگاه شورای فقهی بانک مرکزی توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام مورد تصویب قرار گرفت و اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام در افزوده شدن «دادستان کل کشور» به هیئت عالی بانک مرکزی را تصویب کردند.(ادامه)
معاون رفاه وزیر کار گفت: ٧٩ میلیون و ۶٠٠ هزار نفر یارانه می‌گیرند. به‌روزرسانی دهک‌بندی خانوارها / یارانه کسی قطع نمی‌شود
معاون رفاه وزیر کار گفت: ٧٩ میلیون و ۶٠٠ هزار نفر یارانه می‌گیرند.(ادامه)
معمولا در فاصله چند ماه مانده به انتخابات مجلس شورای اسلامی، تیم‌های انتخاباتی در تهران و مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها، رفته رفته آرایش انتخاباتی به خود می‌گیرند و با توجه به گزینه‌هایی که برای حضور ... از تحرکات جریان‌های سیاسی برای انتخابات مجلس؛ چه خبر؟!
معمولا در فاصله چند ماه مانده به انتخابات مجلس شورای اسلامی، تیم‌های انتخاباتی در تهران و مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها، رفته رفته آرایش انتخاباتی به خود می‌گیرند و با توجه به گزینه‌هایی که برای حضور ...(ادامه)
شمال نیوز : سید حسن خمینی گفت: تقسیم ثروت‌ در یک کشور نباید بر اساس‌ نزدیکی و دوری به مراکز قدرت‌ صورت‌ بگیرد. حق همه آنها را باید حفظ کنید سیدحسن خمینی به دولتمردان: به سفره مردم توجه شود /تقسیم ثروت‌ نباید بر اساس‌ نزدیکی و دوری به مراکز قدرت‌ باشد
شمال نیوز : سید حسن خمینی گفت: تقسیم ثروت‌ در یک کشور نباید بر اساس‌ نزدیکی و دوری به مراکز قدرت‌ صورت‌ بگیرد. حق همه آنها را باید حفظ کنید(ادامه)
یک توصیه ساده برای آنکه از سکته قلبی و مغزی دور باشید!
با مطالعه جدید معلوم شده است که حتی تغييرات کوچک در زمان خواب با گونه‌های باکتریایی روده ارتباط مستقیم دارد. (ادامه)
شمال نیوز:

انتخابات تعیین هیات رئیسه 10 کمیسیون تخصصی اتاق ایران برگزار شد و سکان یکی از مهمترین کمسیون های اتاق به یک مازندرانی رسید . سکان مهمترین کمیسیون اتاق بازرگانی ایران به یک مازندرانی رسید
شمال نیوز: انتخابات تعیین هیات رئیسه 10 کمیسیون تخصصی اتاق ایران برگزار شد و سکان یکی از مهمترین کمسیون های اتاق به یک مازندرانی رسید .(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس گفت: استقرار دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی غرب مازندران اتفاق بزرگی است. استقرار دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی غرب مازندران اتفاق بزرگی است
شمال نیوز : نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس گفت: استقرار دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی غرب مازندران اتفاق بزرگی است.(ادامه)
توصیه رئیس جمهور به مسئولان / ببا کاستن از برگزاری جلسات غیرضرور و تمرکز بر سامان دادن طرح ها و پروژه ها بر کار عملیاتی و اجرائی بدنبال تحقق اثرات جلسات در کار و معیشت مردم باشند/ دستور پرداخت وام اربعین به صورت قرض‌الحسنه ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: با افت ۹متری آب، حدود ۲۴درصد از مساحت سطح خزر کوچک خواهد شد؛ معاون سازمان حفاظت محیط زیست دراین‌باره گفت: کاهش تراز آب دریای خزر در سواحل شمالی خزر به‌ویژه روسیه و قزاقستان به‌دلیل شیب ملایم و عمق کم آب‌های ساحلی، تبعات بسیار شدیدتری خواهد داشت. عاقبت دریاچه ارومیه در انتظار خزر !
شمال نیوز: با افت ۹متری آب، حدود ۲۴درصد از مساحت سطح خزر کوچک خواهد شد؛ معاون سازمان حفاظت محیط زیست دراین‌باره گفت: کاهش تراز آب دریای خزر در سواحل شمالی خزر به‌ویژه روسیه و قزاقستان به‌دلیل شیب ملایم و عمق کم آب‌های ساحلی، تبعات بسیار شدیدتری خواهد داشت.(ادامه)
با افت ۹متری آب، حدود ۲۴درصد از مساحت سطح خزر کوچک خواهد شد؛ معاون سازمان حفاظت محیط زیست دراین‌باره گفت: کاهش تراز آب دریای خزر در سواحل شمالی خزر به‌ویژه روسیه و قزاقستان به‌دلیل شیب ملایم و عمق کم آب‌های ساحلی، تبعات بسیار شدیدتری خواهد داشت. دریای خزر ۲۴ درصد کوچک‌ تر خواهد شد
با افت ۹متری آب، حدود ۲۴درصد از مساحت سطح خزر کوچک خواهد شد؛ معاون سازمان حفاظت محیط زیست دراین‌باره گفت: کاهش تراز آب دریای خزر در سواحل شمالی خزر به‌ویژه روسیه و قزاقستان به‌دلیل شیب ملایم و عمق کم آب‌های ساحلی، تبعات بسیار شدیدتری خواهد داشت.(ادامه)
شمال نیوز : وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر تحقق وعده دولت سیزدهم در ایجاد یک میلیون شغل سالانه تاکید کرد و گفت: طبق طرح جدید بر اساس شاخص‌های اقتصادی دهک بندی‌های یارانه مجدد بررسی و به مردم اعلام می‌شود. دهک‌بندی‌های جدید یارانه اعلام می‌شود / سالی یک میلیون شغل ایجاد کردیم !
شمال نیوز : وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر تحقق وعده دولت سیزدهم در ایجاد یک میلیون شغل سالانه تاکید کرد و گفت: طبق طرح جدید بر اساس شاخص‌های اقتصادی دهک بندی‌های یارانه مجدد بررسی و به مردم اعلام می‌شود.(ادامه)
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل ترس از زایمان را رایج‎ترین دلیل انتخاب سزارین در بین زنان ایرانی دانست. ترس از زایمان رایج‎ترین دلیل انتخاب سزارین در بین زنان ایرانی
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل ترس از زایمان را رایج‎ترین دلیل انتخاب سزارین در بین زنان ایرانی دانست.(ادامه)
شمال نیوز: نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس آزادراه چالوس - رامسر را بزرگترین پروژه حوزه راهسازی و عمرانی در کشور برشمرد. آزادراه چالوس - رامسر بزرگترین پروژه عمرانی کشور است
شمال نیوز: نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس آزادراه چالوس - رامسر را بزرگترین پروژه حوزه راهسازی و عمرانی در کشور برشمرد.(ادامه)
یکی از شگرد‌های مجرمین سایبری، ایجاد فروشگاه‌های جعلی در بستر شبکه‌های اجتماعی است. جولان کلاهبرداران در فضای مجازی/ به دام نیفتید!
یکی از شگرد‌های مجرمین سایبری، ایجاد فروشگاه‌های جعلی در بستر شبکه‌های اجتماعی است.(ادامه)
مراسم تکریم و معارفه معاون سیاسی وزیر کشور با حضور وزیر و اعضای شورای معاونان وزارت کشور برگزار شد. مراسم تکریم و معارفه معاون سیاسی جدید وزارت کشور برگزار شد
مراسم تکریم و معارفه معاون سیاسی وزیر کشور با حضور وزیر و اعضای شورای معاونان وزارت کشور برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز: رییس‌جمهور در نامه‌ای خطاب به وزیر کشور دستوراتی جهت برگزاری هر چه بهتر راهپیمایی عظیم اربعین صادر کرد. ۹ دستور رییسی برای برگزاری راهپیمایی عظیم اربعین
شمال نیوز: رییس‌جمهور در نامه‌ای خطاب به وزیر کشور دستوراتی جهت برگزاری هر چه بهتر راهپیمایی عظیم اربعین صادر کرد.(ادامه)
از آنجا که برنج غنی از کربوهیدرات‌ است و تمام کربوهیدرات‌ها به قند تبدیل می‌شوند، مدت کوتاهی پس از مصرف برنج در یک وعده غذایی، قند خون افزایش می‌یابد. مضرات جبران ناپذیر خوردن هر روز برنج
از آنجا که برنج غنی از کربوهیدرات‌ است و تمام کربوهیدرات‌ها به قند تبدیل می‌شوند، مدت کوتاهی پس از مصرف برنج در یک وعده غذایی، قند خون افزایش می‌یابد.(ادامه)
شمال نیوز : سریال سوران مجموعه‌ای پرمخاطب و ماندگار در حالی پایان یافت که حماسه ششم بهمن آمل می‌تواند گزینه مناسبی برای ساخت سریال در تراز ملی باشد موفقیت سریال سوران کردستان و تشدید حسرت مازندران در معرفی آمل قهرمان
شمال نیوز : سریال سوران مجموعه‌ای پرمخاطب و ماندگار در حالی پایان یافت که حماسه ششم بهمن آمل می‌تواند گزینه مناسبی برای ساخت سریال در تراز ملی باشد(ادامه)
شمال نیوز : رئیس جمهور نظارت و کنترل بازار، به‌ویژه در زمینه معیشت عمومی را از اولویت‌های اساسی دولت خوانده است. گزارش عجیب در حضور رییسی؛ قیمت مسکن، گوشت قرمز و مرغ کاهش داشته!
شمال نیوز : رئیس جمهور نظارت و کنترل بازار، به‌ویژه در زمینه معیشت عمومی را از اولویت‌های اساسی دولت خوانده است.(ادامه)
جشنواره انجیر‌های ارگانیک گلوگاه از دیروز یک شنبه ۲۲ مردادماه آغاز شده است و تا فردا ادامه دارد. آغاز جشنواره‌ای که کامتان را شیرین می‌کند
جشنواره انجیر‌های ارگانیک گلوگاه از دیروز یک شنبه ۲۲ مردادماه آغاز شده است و تا فردا ادامه دارد.(ادامه)
روستای آبکنار یکی از بزرگترین روستاهای گیلان و از توابع شهرستان انزلی است. به دلیل قرارگیری این روستا در کنار آب، از چند قرن قبل، نام «آبکنار» بر این روستا گذاشته شد. پل چوبی و گل‌های نیلوفر از مهمترین جاذبه‌های گردشگری این منطقه است که متاسفانه به دلیل رویش سنبل آبی در تالاب انزلی، احتمال تخریب این تالاب وجود دارد. تالاب انزلی در حاشیه روستای آبکنار(خبر)
روستای آبکنار یکی از بزرگترین روستاهای گیلان و از توابع شهرستان انزلی است. به دلیل قرارگیری این روستا در کنار آب، از چند قرن قبل، نام «آبکنار» بر این روستا گذاشته شد. پل چوبی و گل‌های نیلوفر از مهمترین جاذبه‌های گردشگری این منطقه است که متاسفانه به دلیل رویش سنبل آبی در تالاب انزلی، احتمال تخریب این تالاب وجود دارد.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 273 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.349 seconds.