.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مجلس، میزان ساعات تدریس تمام وقت معلمان دوره ابتدایی و ساعات تدریس و حضور سایر معلمان و کارکنان آموزشی تمام وقت غیر رسمی مدارس را تعیین کرد. تعیین میزان ساعت کار معلمان و کارکنان مدارس
مجلس، میزان ساعات تدریس تمام وقت معلمان دوره ابتدایی و ساعات تدریس و حضور سایر معلمان و کارکنان آموزشی تمام وقت غیر رسمی مدارس را تعیین کرد.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تمجید و تقدیر از تلاش‌های سردار قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه افزودند: باید خط تقویت جبهه مقاومت همچنان ادامه یابد. مهمترین نقش و خدمت شهید سلیمانی، احیای جبهه مقاومت در منطقه بود
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تمجید و تقدیر از تلاش‌های سردار قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه افزودند: باید خط تقویت جبهه مقاومت همچنان ادامه یابد.(ادامه)
شمال نیوز : معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از برگزاری پنجمین دوره نمایشگاه تخصصی صنعت چاپ، بسته‌بندی و تبلیغات استان مازندران در بهمن‌ماه سال جاری خبر داد. برگزاری پنجمین دوره نمایشگاه تخصصی صنعت چاپ، بسته‌بندی و تبلیغات در مازندران
شمال نیوز : معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از برگزاری پنجمین دوره نمایشگاه تخصصی صنعت چاپ، بسته‌بندی و تبلیغات استان مازندران در بهمن‌ماه سال جاری خبر داد.(ادامه)
براساس سرشماری سال ۱۳۹۵، تعداد دختران مجرد ۱۵ سال به بالا در کشور پنج میلیون و ۸۰۰ هزار نفر، دختران مجرد بالای ۲۰ سال سه میلیون و ۷۰۰ هزار نفر، دختران مجرد ۴۰ سال به بالا ۴۲۶ هزار نفر و دختران مجرد ۴۵ سال به بالا ۲۴۲ هزار نفر بوده است. نماینده مجلس: ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار دختر بالای ۳۰ سال، مجرد هستند
براساس سرشماری سال ۱۳۹۵، تعداد دختران مجرد ۱۵ سال به بالا در کشور پنج میلیون و ۸۰۰ هزار نفر، دختران مجرد بالای ۲۰ سال سه میلیون و ۷۰۰ هزار نفر، دختران مجرد ۴۰ سال به بالا ۴۲۶ هزار نفر و دختران مجرد ۴۵ سال به بالا ۲۴۲ هزار نفر بوده است.(ادامه)
مدبر گفت: هیجانی بودن برای تخریب روابط ایران و روسیه یک برنامه انگلیسی است‌ و در شب اعلام بیانیه مراکش، سفیر انگلیس در تهران فیلمی از شادی خود منتشر کرد. ایجاد تنش در روابط ایران و روسیه یک برنامه انگلیسی است
مدبر گفت: هیجانی بودن برای تخریب روابط ایران و روسیه یک برنامه انگلیسی است‌ و در شب اعلام بیانیه مراکش، سفیر انگلیس در تهران فیلمی از شادی خود منتشر کرد.(ادامه)
رهبر انقلاب با تاکید براینکه همه‌ کسانی که مخاطبانی دارند وظیفه‌ دارند مردم را به انتخابات دعوت کنند، فرمودند: انتخابات جلوی دیکتاتوری، هرج و مرج و ناامنی را می‌گیرد. کسانی که مخاطب دارند وظیفه دارند مردم را به انتخابات دعوت کنند/ اگر مشارکت ضعیف باشد، مجلس ضعیف خواهد شد/ غزه آمریکا و غرب را بی‌آبرو کرد/ چهار خصوصیت الزامی انتخابات؛ مشارکت قوی، رقابت واقعی، سلامت و امنیت (خبر)
رهبر انقلاب با تاکید براینکه همه‌ کسانی که مخاطبانی دارند وظیفه‌ دارند مردم را به انتخابات دعوت کنند، فرمودند: انتخابات جلوی دیکتاتوری، هرج و مرج و ناامنی را می‌گیرد.(ادامه)
رییس سازمان منابع طبیعی ازافتتاح ۲۷ پروژه آبخیزداری و مرتع و بیابان همزمان با سفر دوم رئیس جمهوری به استان گلستان خبر داد. افتتاح ۲۷ پروژه آبخیزداری، مرتع و بیابان در استان گلستان
رییس سازمان منابع طبیعی ازافتتاح ۲۷ پروژه آبخیزداری و مرتع و بیابان همزمان با سفر دوم رئیس جمهوری به استان گلستان خبر داد.(ادامه)
در ویژه برنامه شب یلدای شبکه نسیم بخش‌های مختلفی برای مخاطبان تدارک دیده شده است جناب خان با جام آرزوها به آنتن شبکه نسیم برگشت
در ویژه برنامه شب یلدای شبکه نسیم بخش‌های مختلفی برای مخاطبان تدارک دیده شده است(ادامه)
 رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام بر لزوم وحدت مسوولان مازندران برای توسعه استان تاکید کرد.

دیدار مجمع نمایندگان مازندران با رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام بر لزوم وحدت مسوولان مازندران برای توسعه استان تاکید کرد. (ادامه)
وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد که معادل تمام دلار‌های تخصیص یافته درخصوص واردات چای توسط شرکت دبش، ریال گرفته شده است. آیا پاسخ وزارت کشاورزی درباره تخلف واردات چای قانع کننده است؟
وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد که معادل تمام دلار‌های تخصیص یافته درخصوص واردات چای توسط شرکت دبش، ریال گرفته شده است.(ادامه)
دبیر کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در مجلس شورای اسلامی گفت: ضریب حقوق گروه‌های مختلف حقوق بگیر ۱۸ درصد افزایش می‌یابد. اعلام جزئیات نحوه افزایش حقوق کارمندان در سال آینده
دبیر کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در مجلس شورای اسلامی گفت: ضریب حقوق گروه‌های مختلف حقوق بگیر ۱۸ درصد افزایش می‌یابد.(ادامه)
بی تردید مهمترین چهره و موضوع دربی پایتخت، حضور و استفاده از کمک داور ویدئویی بود که سرانجام اجرایی شد. برای چهره برتر دربی؛ VAR !
بی تردید مهمترین چهره و موضوع دربی پایتخت، حضور و استفاده از کمک داور ویدئویی بود که سرانجام اجرایی شد.(ادامه)
دربی ۱۰۲ پایتخت در حالی امروز برگزار می‌شود که دو تیم پرسپولیس و استقلال این بار در شرایطی خاص و ویژه رودرروی یکدیگر قرار می‌گیرند. پرسپولیس ـ استقلال؛ جنگ در حضور میهمان تازه‌وارد!
دربی ۱۰۲ پایتخت در حالی امروز برگزار می‌شود که دو تیم پرسپولیس و استقلال این بار در شرایطی خاص و ویژه رودرروی یکدیگر قرار می‌گیرند.(ادامه)
 هادی ابراهیمی اگر فاطمیه نبود....(يادداشت)
هادی ابراهیمی(ادامه)
شمال نیوز : این روزها بازگشت » شیطان بنفش » به بابل به شدت بابلی ها را نگران کرده است . آیا " شیطان بنفش " دوباره به بابل باز می‌گردد؟
شمال نیوز : این روزها بازگشت » شیطان بنفش » به بابل به شدت بابلی ها را نگران کرده است . (ادامه)
رئیس جمهور: کارهای موازی زیاد داریم/ بخش‌هایی هم داریم که کسی آن را نمی‌بیند/ شورای عالی انقلاب فرهنگی باید تقسیم کار حساب شده انجام دهد/ نیاز فرهنگی جامعه باید شناخته شود/ دائما باید عملکرد دستگاه‌ها رصد شود ....(خبر)
(ادامه)
رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی از تحویل امیرحسین مقصودلو به مقامات قضایی شهرستان تهران خبر داد. تتلو به تهران منتقل شد
رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی از تحویل امیرحسین مقصودلو به مقامات قضایی شهرستان تهران خبر داد.(ادامه)
رئیس‌جمهور پیش از سفر به روسیه: سفر به روسیه به منظور مسائل حساس منطقه و توسعه روابط بین دو کشور انجام می‌شود. رئیس‌جمهور راهی مسکو شد/ سفر به منظور مسائل منطقه انجام می‌شود / از مهمترین مسائل مذاکره ما مسئله فلسطین خواهد بود
رئیس‌جمهور پیش از سفر به روسیه: سفر به روسیه به منظور مسائل حساس منطقه و توسعه روابط بین دو کشور انجام می‌شود.(ادامه)
در درون ما آثار نگرانی از جنگ نیست و هیچ‌کس نمی‌ترسد/ عملکرد دستگاه دیپلماسی ما ستایش برانگیز است / بسیج ما آنگونه که آن را هم در میدان می‌شناسیم، عظیم‌ترین قدرت دفاعی پایان ناپذیر دنیاست ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز :   کاهش نزولات جوی،فشار مضاعف بر سفره های آبی زیرزمینی و درنتیجه شوری منابع مذکور، عدم رعایت الگوی کشت و اصرار بر کشاورزی سنتی ،عدم استفاده از سیستم های نوین در مدیریت و بهره برداری از منابع آب و خاک، افزایش توليد پسماند و آلودگی روز افزون اکوسیستم های آبی،خاکی،دریایی و جنگلی ، چرای بی رویه دام، شکار غیرمجاز، برداشت بی رویه شن و ماسه و .... محیط زیست مازندران را بر لبه نابودی قرار داده است چالش های زیست محیطی در مازندران و انفعال مسئولان !
شمال نیوز : کاهش نزولات جوی،فشار مضاعف بر سفره های آبی زیرزمینی و درنتیجه شوری منابع مذکور، عدم رعایت الگوی کشت و اصرار بر کشاورزی سنتی ،عدم استفاده از سیستم های نوین در مدیریت و بهره برداری از منابع آب و خاک، افزایش توليد پسماند و آلودگی روز افزون اکوسیستم های آبی،خاکی،دریایی و جنگلی ، چرای بی رویه دام، شکار غیرمجاز، برداشت بی رویه شن و ماسه و .... محیط زیست مازندران را بر لبه نابودی قرار داده است(ادامه)
عربستان سعودی و قطر ضمن تاکید بر تقویت همکاری‌های دوجانبه در همه زمینه‌ها، خواستار فشار جهانی بر تل آویو برای توقف جنگ غزه شدند. عربستان و قطر خواهان فشار جهانی بر اسرائیل برای توقف جنگ شدند
عربستان سعودی و قطر ضمن تاکید بر تقویت همکاری‌های دوجانبه در همه زمینه‌ها، خواستار فشار جهانی بر تل آویو برای توقف جنگ غزه شدند.(ادامه)
عملکرد مجلس یازدهم قابل دفاع است/ هوشمندانه مسائل مردم را در دستور کار قانون گذاری خود قرار دادیم/ تلاش کردیم مجلس منفعل را به مجلسی فعال تبدیل کنیم / تغییر ریل حمایت بی‌حساب و رانت‌زا از خودروسازان گرچه ناممکن به نظر می‌رسید اما مجلس ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : تجربه سال‌ های گذشته در تابستان و زمستان و قطع و افت فشار گاز نشان می دهند که تعیین سوخت جایگزین برای صنایع استان خصوصا صنایع پرمصرفی چون سیمان نکا از ضروریات می باشد .... گازی ها هشدار دادند / ضرورت تامین سوخت جایگزین در «سیمان نکا» + نظرات قابل تامل کاربران
شمال نیوز : تجربه سال‌ های گذشته در تابستان و زمستان و قطع و افت فشار گاز نشان می دهند که تعیین سوخت جایگزین برای صنایع استان خصوصا صنایع پرمصرفی چون سیمان نکا از ضروریات می باشد ....(ادامه)
طوفان‌الاقصی علیه رژیم صهیونیستی است اما به معنای واقعی آمریکازدایی است/ جمهوری اسلامی ایران قائل به همه‌پرسی در فلسطین و نظر مردم است/ دیدگاه ما به دریا ریختن صهیونیست‌ها و یهودیان نیست/ طوفان‌الاقصی خاموش شدنی نیست ....(خبر)
(ادامه)
هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا امشب با برگزاری چند دیدار مهم برای تیم های پیگیری شد. زنگ خطر برای پرسپولیس زده شد| شوک به پرسپولیس
هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا امشب با برگزاری چند دیدار مهم برای تیم های پیگیری شد.(ادامه)
شمال نیوز : متاسفانه برخی از رویه های ناصواب در عرصه پیشبرد امور دیوانی توسط کارگزاران اجرایی مانند واگذاری مناصب مدیریتی به افراد فاقد صلاحیت و بی دغدغه نسبت به ارزش های اسلامی و دینی و نیزبرخی افراد مسئله دارو پرحاشیه که انگیزه ای برای ترویج گفتمان اصیل جریان انقلابی ندارند و .... بی تدبیری مدیریتی ، ضد مشارکت عمومی / ضرورت صیانت از گفتمان دولت انقلابی دکتر رئیسی در مازندران
شمال نیوز : متاسفانه برخی از رویه های ناصواب در عرصه پیشبرد امور دیوانی توسط کارگزاران اجرایی مانند واگذاری مناصب مدیریتی به افراد فاقد صلاحیت و بی دغدغه نسبت به ارزش های اسلامی و دینی و نیزبرخی افراد مسئله دارو پرحاشیه که انگیزه ای برای ترویج گفتمان اصیل جریان انقلابی ندارند و ....(ادامه)
جلسه علنی دیروز مجلس شورای اسلامی برای بررسی برنامه هفتم توسعه با غیبت ۹۳ نماینده یعنی چیزی در حدود یک‌سوم آنها برگزار شد. غیبت یک‌سوم نمایندگان در جلسه بررسی برنامه هفتم توسعه
جلسه علنی دیروز مجلس شورای اسلامی برای بررسی برنامه هفتم توسعه با غیبت ۹۳ نماینده یعنی چیزی در حدود یک‌سوم آنها برگزار شد.(ادامه)
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بر ضرورت مصرف آنتی اکسیدان کافی به منظور تقویت ایمنی بدن در مقابل ویروس‌ها و باکتری‌ها تاکید کرد. با این توصیه‌های غذایی، سیستم ایمنی بدن را در سرما تقویت کنید
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بر ضرورت مصرف آنتی اکسیدان کافی به منظور تقویت ایمنی بدن در مقابل ویروس‌ها و باکتری‌ها تاکید کرد.(ادامه)
امروز سید ابراهیم رئیسی راهی وزارت نفت شد تا شاید اینگونه به خبرهای حول استعفا و خانه نشینی یکی از مهمترین وزرایش پایان دهد. این دیدار در حالی صورت گرفت که اوجی در وزارتخانه حضور نداشت. رئیس جمهور به وزارت نفت رفت؛ اوجی در وزارتخانه نبود
امروز سید ابراهیم رئیسی راهی وزارت نفت شد تا شاید اینگونه به خبرهای حول استعفا و خانه نشینی یکی از مهمترین وزرایش پایان دهد. این دیدار در حالی صورت گرفت که اوجی در وزارتخانه حضور نداشت.(ادامه)
شمال نیوز: موج جدید تغییرات سریالی در استان، وارد مرحله جدیدی شده است. مدیرکل مالیاتی در راه معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری / تغییر مدیران دانشگاه و اداره کل کار
شمال نیوز: موج جدید تغییرات سریالی در استان، وارد مرحله جدیدی شده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.261 seconds.