.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
به زودی قابلیت جدید انتخاب صدای گزارشگر مسابقات ورزشی در شبکه های «سه و ورزش» اجرایی می شود. پخش مسابقات ورزشی با امکان انتخاب صدای گزارشگر در تلویزیون
به زودی قابلیت جدید انتخاب صدای گزارشگر مسابقات ورزشی در شبکه های «سه و ورزش» اجرایی می شود.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار هزاران نفر از مردم آذربایجان‌شرقی فرمودند: همه باید در انتخابات شرکت کنند، انتخابات رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی است و راه اصلاح کشور انتخابات است. مردم در انتخابات به‌دنبال انتخاب اصلح باشند/ اختلافات سلیقه‌ای نباید در وحدت ملی تأثیر بگذارد/ افرادی که وارد میدان انتخابات شده‌اند، از سیاه‌نمایی و بیان مطالب خلاف واقع برای جلب نظر مردم اجتناب کنند/ مردم در ۲۲ بهمن «سرافرازی انقلابی» را به رخ دنیا کشیدند(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار هزاران نفر از مردم آذربایجان‌شرقی فرمودند: همه باید در انتخابات شرکت کنند، انتخابات رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی است و راه اصلاح کشور انتخابات است.(ادامه)
دشمن تلاش می‌کند تا فضای خوب را تیره و تار نشان دهد/ دیروز از روی ناو تماماً ایرانی با موفقیت موشک بالستیک شلیک کردیم/ جوانان کشورمان انواع ماهواره‌ را در مدار قرار می‌دهند ....(خبر)
(ادامه)
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: امروز ما می‌توانیم با استفاده از پهپاد‌های پیشرفته غیرقابل رؤیت، عملیات شناسایی را در هر نقطه‌ای انجام دهیم. سردار حاجی‌زاده: پهپادهای پیشرفته ما عملیات شناسایی را در هر نقطه‌ای انجام می‌دهند
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: امروز ما می‌توانیم با استفاده از پهپاد‌های پیشرفته غیرقابل رؤیت، عملیات شناسایی را در هر نقطه‌ای انجام دهیم.(ادامه)

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در اطلاعیه لیست کاندیداهای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری را اعلام کرد. لیست کاندیداهای جامعه مدرسین برای انتخابات خبرگان +اسامی
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در اطلاعیه لیست کاندیداهای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری را اعلام کرد.(ادامه)
شمال نیوز : انقلاب اسلامی امسال ودر چهل و پنجمین سالگرد حیات پربرکتش درراهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و ۱۱ اسفند ماه جلوه باشکوه دیگری از اقتدار و همبستگی ملی را در پای صندوقهای رای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری پیش رو دارد .... انقلاب اسلامی ؛ پیشتاز و تمدن ساز
شمال نیوز : انقلاب اسلامی امسال ودر چهل و پنجمین سالگرد حیات پربرکتش درراهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و ۱۱ اسفند ماه جلوه باشکوه دیگری از اقتدار و همبستگی ملی را در پای صندوقهای رای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری پیش رو دارد ....(ادامه)
بهانه های بنی اسرائیلی انتخابات(يادداشت)
(ادامه)
ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (امناء) متشکل از ۲۰ جبهه، حزب، اتحادیه و تشکل سیاسی و اعتقادی اعلام موجودیت کرد. ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی(امناء) اعلام موجودیت کرد
ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (امناء) متشکل از ۲۰ جبهه، حزب، اتحادیه و تشکل سیاسی و اعتقادی اعلام موجودیت کرد.(ادامه)
مهم‌ترین تغییر تیم ملی در بازی با قطر
(ادامه)
درد سر شیرین قلعه نویی برای بازی با قطر
دست امیر قلعه نویی برای بازی با قطر در خط حمله کاملاً باز است.(ادامه)
بازار کار پایتون به سرعت در حال توسعه است و فرصت‌های شغلی در این زمینه به طور مداوم در حال افزایش هستند. تسلط بر این زبان می‌تواند درهای زیادی را به روی شما باز کند و فرصت‌های متنوعی برای پیشرفت حرفه‌ای و درآمدزایی فراهم آورد. آموزش صفر تا صد پایتون
بازار کار پایتون به سرعت در حال توسعه است و فرصت‌های شغلی در این زمینه به طور مداوم در حال افزایش هستند. تسلط بر این زبان می‌تواند درهای زیادی را به روی شما باز کند و فرصت‌های متنوعی برای پیشرفت حرفه‌ای و درآمدزایی فراهم آورد.(ادامه)
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، گفت: باید به‌زودی لیست سی نفره به مردم معرفی کنیم و در قدم اول بر حسب تخصص، داوطلبان را تفکیک می‌کنیم. خبرهای جدید حداد عادل از لیست ۳۰ نفره شورای ائتلاف
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، گفت: باید به‌زودی لیست سی نفره به مردم معرفی کنیم و در قدم اول بر حسب تخصص، داوطلبان را تفکیک می‌کنیم.(ادامه)
وزیر صمت از تخصیص اعتبار ۲۰ میلیون تومانی برای کارمندان دولت، معلمان و اساتید دانشگاه‌ها برای خرید مایحتاج زندگی خبر داد. اعتبار ۲۰ میلیون تومانی خرید کالا برای کارمندان دولت
وزیر صمت از تخصیص اعتبار ۲۰ میلیون تومانی برای کارمندان دولت، معلمان و اساتید دانشگاه‌ها برای خرید مایحتاج زندگی خبر داد.(ادامه)
رییس پلیس راه البرز با یادآوری بارش برف و لغزندگی جاده کرج - چالوس و آزاد راه تهران - شمال به رانندگان هشدار داد فقط در صورت لزوم اقدام به سفر و با احتیاط حرکت کنند. جاده کرج - چالوس و آزاد راه تهران - شمال برفی و لغزنده است
رییس پلیس راه البرز با یادآوری بارش برف و لغزندگی جاده کرج - چالوس و آزاد راه تهران - شمال به رانندگان هشدار داد فقط در صورت لزوم اقدام به سفر و با احتیاط حرکت کنند.(ادامه)
رکورد تازه در صنعت فضایی ایران/ پرتاب سه ماهواره داخلی با ماهواره‌بر بومی/ ماهواره «مهدا» به‌همراه دو نانو ماهواره «کیهان ۲» و «هاتف یک» همزمان به فضا پرتاب شدند ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: به منظور تامین برق پایدار و با قابلیت اطمینان بالا، ١١ طرح مهم فوق توزیع و انتقال در استانهای مازندران و گلستان از مهر ماه گذشته با حجم سرمایه گذاری ٢٧٠٠ میلیارد تومان آغاز شده و در حال اجرا است.

طرحهای توسعه شبکه برق منطقه ای مازندران و گلستان با سرعت در حال اجرا است
شمال نیوز: به منظور تامین برق پایدار و با قابلیت اطمینان بالا، ١١ طرح مهم فوق توزیع و انتقال در استانهای مازندران و گلستان از مهر ماه گذشته با حجم سرمایه گذاری ٢٧٠٠ میلیارد تومان آغاز شده و در حال اجرا است. (ادامه)
غذاهایی که پیش از خواب می‌خوریم می‌توانند تأثیر مستقیمی بر کیفیت خواب و استراحت ما داشته باشند. این خوراکی‌ها شما را بی‌خواب می‌کنند
غذاهایی که پیش از خواب می‌خوریم می‌توانند تأثیر مستقیمی بر کیفیت خواب و استراحت ما داشته باشند.(ادامه)
ائمه جمعه سراسر کشور با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. رهبر معظم انقلاب در این دیدار فرمودند: مردم ما مردمی خوب و مومن هستند حتی آنها که برخی ظواهر شرعی را مراعات نمی‌کنند حضور در انتخابات صرفاً تکلیف نیست، حق مردم است / مردم ما مردمی خوب و مومن هستند، حتی آن‌ها که برخی ظواهر شرعی را مراعات نمی‌کنند/ مسئله مردم یک اصل اسلامی است(خبر)
ائمه جمعه سراسر کشور با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. رهبر معظم انقلاب در این دیدار فرمودند: مردم ما مردمی خوب و مومن هستند حتی آنها که برخی ظواهر شرعی را مراعات نمی‌کنند(ادامه)
امیر ایرانی به توقیف یک نفتکش آمریکایی توسط نیروی دریایی ارتش اشاره کرد و گفت: آنان با قلدری دزدی کرده بودند که باید این حق پس گرفته می‌شد لذا براساس عرف قانون بین‌الملل عمل کردیم و آن چیزی را که دزدیده بودند، پس گرفته شد....(خبر)
(ادامه)
وزیر اطلاعات گفت: در مورد حادثه کرمان مجموعه تشکیلات اطلاعاتی و امنیتی همه تلاش خود را بکار گرفتند و هر روز شاهد کشف توطئه‌های مختلف و فتنه‌های ایذایی و عملیات‌های علیه ملت هستیم. هر روز شاهد کشف توطئه‌های مختلف و فتنه‌های ایذایی هستیم /همه تلاش دشمن در جهت سلب آرامش مردم است
وزیر اطلاعات گفت: در مورد حادثه کرمان مجموعه تشکیلات اطلاعاتی و امنیتی همه تلاش خود را بکار گرفتند و هر روز شاهد کشف توطئه‌های مختلف و فتنه‌های ایذایی و عملیات‌های علیه ملت هستیم.(ادامه)
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: اگر برانکو بتواند خانواده اش را متقاعد کند سرمربی پرسپولیس می‌شود. درویش: برانکو در صورت رضایت خانواده اش به پرسپولیس می آید
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: اگر برانکو بتواند خانواده اش را متقاعد کند سرمربی پرسپولیس می‌شود.(ادامه)
یوآو گالانت اعلام کرد ما اکنون با یک دشمن واحد نمی‌جنگیم بلکه در حال جنگ با یک محور هستیم. وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: ایران یک محور نظامی اطراف ما ساخته است
یوآو گالانت اعلام کرد ما اکنون با یک دشمن واحد نمی‌جنگیم بلکه در حال جنگ با یک محور هستیم.(ادامه)
کمال علیپور خنکداری، نماینده نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبار ، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی که از سوی هیات نظارت تاییدصلاحیت نشد، در پیامی به مردم و با ارائه گزارش عملکرد ... سرباز نظام ،مردم و ولایت هستیم و خواهیم ماند
کمال علیپور خنکداری، نماینده نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبار ، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی که از سوی هیات نظارت تاییدصلاحیت نشد، در پیامی به مردم و با ارائه گزارش عملکرد ...(ادامه)
شمال نیوز :  صبح امروز یک قلاده پلنگ در جنگل های شهرستان نوشهر تلف شد تا سریال مرگ این گونه حیوانات در استان مازندران همچنان ادامه دارد باشد . تکرار تلف شدن پلنگ مازندران ؛ اینبار در جنگل های نوشهر !
شمال نیوز : صبح امروز یک قلاده پلنگ در جنگل های شهرستان نوشهر تلف شد تا سریال مرگ این گونه حیوانات در استان مازندران همچنان ادامه دارد باشد .(ادامه)
شمال نیوز: مهمترین اسامی تأیید و رد صلاحیت‌شدگان انتخابات مجلس در گیلان مشخص شد. اسامی داوطلبان تاییدصلاحیت شده در گیلان مشخص شد
شمال نیوز: مهمترین اسامی تأیید و رد صلاحیت‌شدگان انتخابات مجلس در گیلان مشخص شد.(ادامه)
مجموعه دولت در انتخابات پیش‌رو نامزد یا لیست انتخاباتی نخواهد داشت و از هیچ نامزد و لیستی نیز حمایت نخواهد کرد / در این انتخابات صرفاً برای خود نقش مجری و برگزارکننده قائلیم و تلاش خواهیم کرد انتخاباتی بی‌نقص برگزار کنیم....(خبر)
(ادامه)
نشست رئیس‌جمهور با 50 نفر از دبیران کل احزاب و فعالان سیاسی برگزار شد که برخی چهره‌های سیاسی حاضر در جلسه جزئیاتی از این جلسه را تشریح کرده‌اند./ کدام چهره های سیاسی مهمان رئیسی بودند؟ +تصاویر(خبر)
(ادامه)
«لی جائه میونگ» رهبر حزب دموکرات و نامزد سابق انتخابات کره جنوبی از سوی یک فرد مهاجم با سلاح سرد هدف قرار گرفت و از ناحیه گردن زخمی شد. رهبر حزب دموکرات کره جنوبی در حمله فرد ناشناس زخمی شد
«لی جائه میونگ» رهبر حزب دموکرات و نامزد سابق انتخابات کره جنوبی از سوی یک فرد مهاجم با سلاح سرد هدف قرار گرفت و از ناحیه گردن زخمی شد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه‌شنبه ۱۲ دی
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر مهمترین دلیل کم‌بارشی‌های زمستان امسال و صحبت‌های رئیس جمهور در نشست مشترک با با استانداران پرداخته‌اند.(ادامه)
 در این انتخابات صرفاً برای خود نقش مجری و برگزارکننده قائلیم و تلاش خواهیم کرد با کمک ناظران و هیئت‌های اجرایی و با استفاده از تجارب گذشته، انتخاباتی بی‌نقص برگزار کنیم.

دولت نه نامزد در انتخابات خواهد داشت و نه از نامزدی حمایت می‌کند
در این انتخابات صرفاً برای خود نقش مجری و برگزارکننده قائلیم و تلاش خواهیم کرد با کمک ناظران و هیئت‌های اجرایی و با استفاده از تجارب گذشته، انتخاباتی بی‌نقص برگزار کنیم. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.36 seconds.