.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست استان اصفهان گفت: شکارچیان سابقه‌دار محیط‌بان منطقه حفاظت شده کهیاز را با خودرو زیر گرفتند. شکارچیان سابقه دار در اردستان محیط‌بان را با خودرو زیر گرفتند
فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست استان اصفهان گفت: شکارچیان سابقه‌دار محیط‌بان منطقه حفاظت شده کهیاز را با خودرو زیر گرفتند.(ادامه)
کوروش غفاری چراتی روزنامه نگار مازندران و آفتی بنام روزمرگی مدیران !(يادداشت)
کوروش غفاری چراتی روزنامه نگار(ادامه)
شمال نیوز : اکنون سئوال کلیدی این است که آیا با مدیران و چهره‌های مخالف تحول و پیشرفت، سیاست های دولت انقلابی و مردمی تحقق می یابد و اساسا چه میزان از برنامه های محوری دولت سیزدهم تاکنون در استان مازندران عملیاتی شده‌است ؟ آقای استاندار ؛ تقویت سرمایه اجتماعی دولت را جدی بگیرید!
شمال نیوز : اکنون سئوال کلیدی این است که آیا با مدیران و چهره‌های مخالف تحول و پیشرفت، سیاست های دولت انقلابی و مردمی تحقق می یابد و اساسا چه میزان از برنامه های محوری دولت سیزدهم تاکنون در استان مازندران عملیاتی شده‌است ؟ (ادامه)
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: بیماری پارکینسون در دسته بیماری‌های صعب‌العلاج و تحت پوشش بیمه‌ها قرار گرفت. بیماری «پارکینسون» تحت پوشش بیمه قرار گرفت
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: بیماری پارکینسون در دسته بیماری‌های صعب‌العلاج و تحت پوشش بیمه‌ها قرار گرفت.(ادامه)
شمال نیوز : خطیب موقت نماز جمعه تهران انتخابات را مهمترین ابزار تجلی اراده و حاکمیت ملت دانست و گفت: مشارکت در انتخابات نماد اراده ملت برای تعیین سرنوشت خود است. انتقاد امام جمعه تهران از ردصلاحیت ها: برخی تصمیمات خردمندانه نبود
شمال نیوز : خطیب موقت نماز جمعه تهران انتخابات را مهمترین ابزار تجلی اراده و حاکمیت ملت دانست و گفت: مشارکت در انتخابات نماد اراده ملت برای تعیین سرنوشت خود است.(ادامه)
جنگ غزه برای فلسطینی ها و نیروهای حماس، پشت جبهه ندارد بلکه همه سرزمین آنها جبهه است. پشت جبهه ای وجود ندارد که زخمی های نظامی و غیرنظامی ، درمان شوند. آب و غذا برای نیروهای حماس و افراد جنگزده عادی ارسال و از آنها حمایت شود. جنگ غزه و 3 تفاوت اساسی
جنگ غزه برای فلسطینی ها و نیروهای حماس، پشت جبهه ندارد بلکه همه سرزمین آنها جبهه است. پشت جبهه ای وجود ندارد که زخمی های نظامی و غیرنظامی ، درمان شوند. آب و غذا برای نیروهای حماس و افراد جنگزده عادی ارسال و از آنها حمایت شود. (ادامه)
رییس صداوسیما در جمع خبرنگاران درباره حواشی مختلف در رسانه ملی از برنامه «به افق فلسطین» گرفته تا تولید سریال‌های طنز همچون «پایتخت» و شکایت از مهران مدیری توضیح داد. توضیح جبلی درباه حواشی «پایتخت»، شکایت از مهران مدیری و «ترور»
رییس صداوسیما در جمع خبرنگاران درباره حواشی مختلف در رسانه ملی از برنامه «به افق فلسطین» گرفته تا تولید سریال‌های طنز همچون «پایتخت» و شکایت از مهران مدیری توضیح داد.(ادامه)
شمال نیوز : تاکنون اساسا برنامه ای ملی برای تبدیل مازندران به قطب گردشگری کشور تدوین و اجرایی نشدو اقامت سالانه ۱۰۰میلیون نفر شب در استان در شرایطی که امکانات و ظرفیت های آن به سختی پاسخگوی جمعیت بومی است، گویای حجم فزاینده مشکلات و چالش های این حوزه است .... بازخوانی ناکامی های مازندران در عرصه پیشرفت
شمال نیوز : تاکنون اساسا برنامه ای ملی برای تبدیل مازندران به قطب گردشگری کشور تدوین و اجرایی نشدو اقامت سالانه ۱۰۰میلیون نفر شب در استان در شرایطی که امکانات و ظرفیت های آن به سختی پاسخگوی جمعیت بومی است، گویای حجم فزاینده مشکلات و چالش های این حوزه است ....(ادامه)
شمال نیوز :  مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر با موضوع مدیریت شهری و گردشگری با حضور ، جمعی از مدیران شهرستانی و اهالی رسانه سه استان شمالی و برگزیدگان جشنواره در چالوس برگزار شد.

جشنواره رسانه ای خزر به صورت بین المللی ادامه می یابد / جشنواره رسانه ای خزر اقدام شایسته ای از سوی مازندران که هویت فرهنگی دارد / استقبال بی نظیر اهالی رسانه های شمال از جشنواره رسانه ای خزر / اهدای یکدستگاه خودروی آتش نشانی به شهرداری چالوس دستاورد بزرگ جشنواره برای مردم
شمال نیوز : مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر با موضوع مدیریت شهری و گردشگری با حضور ، جمعی از مدیران شهرستانی و اهالی رسانه سه استان شمالی و برگزیدگان جشنواره در چالوس برگزار شد. (ادامه)
کارشناس آموزش همگانی انستیتو تحقیقات تغذیه و صنایع غذایی، انتخاب سبک زندگی سالم را بهترین روش پیشگیری در برابر بیماری‌های مزمن از جمله پوکی استخوان برشمرد. نقش تغذیه در جلوگیری از پوکی استخوان
کارشناس آموزش همگانی انستیتو تحقیقات تغذیه و صنایع غذایی، انتخاب سبک زندگی سالم را بهترین روش پیشگیری در برابر بیماری‌های مزمن از جمله پوکی استخوان برشمرد.(ادامه)
رژیم صهیونیستی در صورت بمباران اتمی غزه، ساعت صفر نابودی خود را کوک کرده است. تهدید اتمی غزه، ساعت صفر نابودی اسرائیل
رژیم صهیونیستی در صورت بمباران اتمی غزه، ساعت صفر نابودی خود را کوک کرده است.(ادامه)
عده‌‎ای می‌گویند در شرایط فعلی هانی رامبد برای بهتر شدن بازار مکمل‌هایش در آمریکا نیاز به یک قهرمان تازه داشت، بنابراین روی درک لانسفورد شرط بست، نه هادی چوپان. اتفاق مشکوک در مستر المپیا؛ چرا گرگ ایرانی قهرمان نشد؟
عده‌‎ای می‌گویند در شرایط فعلی هانی رامبد برای بهتر شدن بازار مکمل‌هایش در آمریکا نیاز به یک قهرمان تازه داشت، بنابراین روی درک لانسفورد شرط بست، نه هادی چوپان.(ادامه)
کارشناس تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تأکید کرد: تغذیه سالم به ویژه خوردن صبحانه مغذی در تأمین نیازهای تغذیه‌ای دانش‌آموزان برای رشد و تکامل آنها دارای اهمیت ویژه‌ای است. کلید طلایی افزایش حافظه دانش‌آموزان
کارشناس تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تأکید کرد: تغذیه سالم به ویژه خوردن صبحانه مغذی در تأمین نیازهای تغذیه‌ای دانش‌آموزان برای رشد و تکامل آنها دارای اهمیت ویژه‌ای است.(ادامه)
شمال نیوز: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در احکامی جداگانه روسای ستاد اجرائی فرمان امام و بنیاد مستضعفان را منصوب کرد. روسای ستاد اجرائی فرمان امام و بنیاد مستضعفان منصوب شدند
شمال نیوز: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در احکامی جداگانه روسای ستاد اجرائی فرمان امام و بنیاد مستضعفان را منصوب کرد.(ادامه)
بزرگترین ترس اسرائیل در مقطع کنونی آغاز عملیات زمینی در منطقه غزه است/ هیمنه رژیم صهیونیستی در ابعاد نظامی، اطلاعاتی و امنیتی شکسته شد/ شجاعت و مردانگی نخست وزیر عراق در نشست قاهره فراموش ناشدنی است ....(خبر)
(ادامه)
کارشناسان سلامت مدت‌هاست درباره اینکه دقیقا چه چیزی باعث افزایش وزن می‌شود، تحقیق می‌کنند. معمای چاقی بالاخره حل شد
کارشناسان سلامت مدت‌هاست درباره اینکه دقیقا چه چیزی باعث افزایش وزن می‌شود، تحقیق می‌کنند.(ادامه)
کارشناس مصری گفت: کشور مصر شرط گذاشته است که قبل از خروج آمریکایی ها، ورود کمک‌های انسانی به غزه باید انجام شود. شرط مصر برای اجازه خروج آمریکایی‌ها از غزه
کارشناس مصری گفت: کشور مصر شرط گذاشته است که قبل از خروج آمریکایی ها، ورود کمک‌های انسانی به غزه باید انجام شود.(ادامه)
علیرضا شجاع‌پور خالق شعر معروف «وطن» و سراینده مثنوی ‍ «عشق جاویدان من؛ ایران من» چشم از جهان فروبست. علیرضا شجاع‌پور سراینده شعر معروف «وطن» درگذشت
علیرضا شجاع‌پور خالق شعر معروف «وطن» و سراینده مثنوی ‍ «عشق جاویدان من؛ ایران من» چشم از جهان فروبست.(ادامه)
در نهمین روز از تجاوز نظامی رژیم اسرائیل به نوار غزه بعد از عملیات طوفان الاقصی همچنان شاهد حملات شدید این رژیم به مناطق مسکونی غزه هستیم / تداوم نسل کشی در غزه/ پیام مقاومت فلسطین برای متجاوزان صهیونیست/ تقدیر هنیه از ایران ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : عضو هیأت مدیره و سرپرست سازمان در “پنل تخصصی مناطق آزاد ایران که در نمایشگاه اینوست مسکو برگزار شد” به تشریح فرصت ها، مزیت ها و ظرفیت های سرمایه گذاری در این مناطق پرداخت. مناطق آزاد ایران بهشت سرمایه گذاران خارجی است / تهیه ۸۵۰ فرصت سرمایه گذاری
شمال نیوز : عضو هیأت مدیره و سرپرست سازمان در “پنل تخصصی مناطق آزاد ایران که در نمایشگاه اینوست مسکو برگزار شد” به تشریح فرصت ها، مزیت ها و ظرفیت های سرمایه گذاری در این مناطق پرداخت.(ادامه)
سرپرست مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران، تاکید کرد: راه اندازی آزمایشگاه جامع آنالیز زغال، سبب خواهد شد تا مرکز بتواندبه عنوان آزمایشگاه مرجع منطقه در این زمینه شناخته شود.

راه اندازی آزمایشگاه جامع آنالیز زغال و کک در مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران
سرپرست مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران، تاکید کرد: راه اندازی آزمایشگاه جامع آنالیز زغال، سبب خواهد شد تا مرکز بتواندبه عنوان آزمایشگاه مرجع منطقه در این زمینه شناخته شود. (ادامه)
شمال نیوز : مسئولیت این انتصابات از ابتدا تا انتها بر عهده ی استانداری مازندران بوده و است از این رو با محکومیت نقش پول های کثیف در تخریب جریان پاکدستی و مردمگرا از سوی برخی در ماه های منتهی به انتخابات اعلام می دارد .... منصور علی زارعی : مسئولیت صفر تا صد وضعیت کشاورزی، صنعت، گردشگری و دیگر انتصابات استان که نقش مستقیمی در عقب ماندگی مازندران داشته با استانداری مازندران است+ متن کامل اطلاعیه
شمال نیوز : مسئولیت این انتصابات از ابتدا تا انتها بر عهده ی استانداری مازندران بوده و است از این رو با محکومیت نقش پول های کثیف در تخریب جریان پاکدستی و مردمگرا از سوی برخی در ماه های منتهی به انتخابات اعلام می دارد ....(ادامه)
تداوم حملات بی‌امان رژیم اسرائیل به غزه، افزایش شمار شهدا و زخمی‌ها، عدم تمایل آمریکا برای اعزام نیروها به فلسطین اشغالی و درخواست رهبر جریان الصدر عراق برای برگزاری راهپیمایی حمایت از غزه از مهمترین تحولات روز چهارم طوفان الاقصی و اراضی اشغالی است ....(خبر)
(ادامه)
وزارت اقتصاد تأکید کرد: امسال سه مؤسسه اعتباری و یک بانک خصوصی منحل خواهند شد، مدتی پیش مؤسسه اعتباری توسعه منحل شد و فرایند تصفیه آن آغاز شد و تا پایان سال دو مؤسسه و یک بانک این فرایند را طی خواهند کرد. ۲ موسسه اعتباری و یک بانک منحل می‌شود
وزارت اقتصاد تأکید کرد: امسال سه مؤسسه اعتباری و یک بانک خصوصی منحل خواهند شد، مدتی پیش مؤسسه اعتباری توسعه منحل شد و فرایند تصفیه آن آغاز شد و تا پایان سال دو مؤسسه و یک بانک این فرایند را طی خواهند کرد.(ادامه)
با دستور رئیس جمهور به زودی در کنار مرقد امام خمینی استادیوم جدید تهران ساخته می شود. نام جدید استادیوم تهران مشخص شد
با دستور رئیس جمهور به زودی در کنار مرقد امام خمینی استادیوم جدید تهران ساخته می شود.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده ساری و میاندرود گفت : در دولت جدید قرار شد کمتر شاهد کلنگ زنی باشیم و در قالب ماده ۲۳پروژه های جدید مجوز داده نشود اما متاسفانه این تصمیم درست اجرا نمی شود .... زارعی : بزرگترین پروژه گردشگری رودخانه ای کشور از تجن تا دریا ایجاد می شود/ مخالف احداث پتروشیمی مازندران نیستم
شمال نیوز : نماینده ساری و میاندرود گفت : در دولت جدید قرار شد کمتر شاهد کلنگ زنی باشیم و در قالب ماده ۲۳پروژه های جدید مجوز داده نشود اما متاسفانه این تصمیم درست اجرا نمی شود ....(ادامه)
رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت با تاکید بر اهمیت حساسیت مسئولان نسبت به حق مردم تصریح کرد: مسئولان به اعتبار جایگاهی که مردم به آنها سپرده‌اند، تکالیفی بر عهده دارند که رسیدگی به خواست‌های به حق آنها، از مهمترین این تکالیف است....(خبر)
(ادامه)
به گفته نماینده مجلس، آن چه مجلس تصمیم گرفته باید اجرا شود هیچ کس به جای مجلس نباید تصمیم بگیرد طبق قانون باید از هنرمندان و بازیگران مالیات اخذ شود. حاجی دلیگانی: دولت باید قانون مالیات هنرمندان و بازیگران را اجرایی کند
به گفته نماینده مجلس، آن چه مجلس تصمیم گرفته باید اجرا شود هیچ کس به جای مجلس نباید تصمیم بگیرد طبق قانون باید از هنرمندان و بازیگران مالیات اخذ شود.(ادامه)
با وجود اینکه سازمان ثبت احوال برای برخی افراد کارت‌های ملی هوشمند صادر کرده است، اما این کارت‌ها به دست متقاضیان نمی‌رسد که علل متعددی دارد. چرا کارت‌های ملی هوشمند صادر شده به دست متقاضیان نمی‌رسد؟
با وجود اینکه سازمان ثبت احوال برای برخی افراد کارت‌های ملی هوشمند صادر کرده است، اما این کارت‌ها به دست متقاضیان نمی‌رسد که علل متعددی دارد.(ادامه)
۲ عامل مخرب و تاثیرگذار استرس و فکر زیاد ذهن و روح را درگیر می سازد، دهها راه و روش برای رهایی از این حالت کشف شده است اما ساده ترین آنها راهی است که هرکسی می تواند به سادگی انجام دهد. استرس و فکر زیاد را فقط با این روش ساده متوقف کنید!
۲ عامل مخرب و تاثیرگذار استرس و فکر زیاد ذهن و روح را درگیر می سازد، دهها راه و روش برای رهایی از این حالت کشف شده است اما ساده ترین آنها راهی است که هرکسی می تواند به سادگی انجام دهد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.259 seconds.