.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سران قوا و جمعی از کارگزاران نظام امروز ۱۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ با رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد. دیدار رمضانی کارگزاران نظام با رهبر انقلاب امروز برگزار می‌شود
سران قوا و جمعی از کارگزاران نظام امروز ۱۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ با رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.(ادامه)
فردا ؛ دیدار رمضانی کارگزاران نظام با رهبر انقلاب
ایسنا : سران قوا و جمعی از کارگزاران نظام فردا چهارشنبه پانزده فروردین‌ماه ۱۴۰۳ با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.(ادامه)
با آغاز سال ۱۴۰۳ مسابقات ورزشی قرار است بدون مشکل برگزار شود و سالی پرالتهاب را برای ورزشکاران و هواداران رقم بزند. تابستان داغ ۱۴۰۳؛ این تاریخ‌ها را فراموش نکنید!
با آغاز سال ۱۴۰۳ مسابقات ورزشی قرار است بدون مشکل برگزار شود و سالی پرالتهاب را برای ورزشکاران و هواداران رقم بزند.(ادامه)
به نظر می‌رسد بخش اعظمی از موانع ایجادشده برای صدور مجوز حرفه‌ای استقلال مرتفع شده و این تیم می‌تواند تابستان امسال دوباره به عرصه پیکارهای آسیایی برگردد. خبر خوش برای استقلالی‌ها/مانع بزرگ برطرف شد!
به نظر می‌رسد بخش اعظمی از موانع ایجادشده برای صدور مجوز حرفه‌ای استقلال مرتفع شده و این تیم می‌تواند تابستان امسال دوباره به عرصه پیکارهای آسیایی برگردد.(ادامه)
بمب چربی سوز که وزن شما را کاهش می‌دهد
اگر شما هم میخواهید لاغر شوید و در سال جدید با تناسب اندام وارد شوید باید نکاتی را در زمان غذا خوردن و ورزش کردن رعایت کنید.(ادامه)
شمال نیوز: سید ابراهیم رئیسی ریاست‌ محترم جمهور، طی حکمی رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور را منصوب کرد. یک مازندرانی ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور شد
شمال نیوز: سید ابراهیم رئیسی ریاست‌ محترم جمهور، طی حکمی رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور را منصوب کرد.(ادامه)
باتوجه به محدودیت‌ها و اقتضائات فعلی کشور، ساخت مسکن با راهبرد مردمی‌سازی می‌تواند سهل‌الوصول‌ترین گزینه برای جهش تولید با مشارکت مردم باشد. یکی از کوتاه‌ترین راه‌های جهش تولید با مشارکت مردم(يادداشت)
باتوجه به محدودیت‌ها و اقتضائات فعلی کشور، ساخت مسکن با راهبرد مردمی‌سازی می‌تواند سهل‌الوصول‌ترین گزینه برای جهش تولید با مشارکت مردم باشد.(ادامه)
بدون شک یکی از مهمترین اتفاقات فوتبالی در قاره آسیا حضور ابر ستاره پرتغالی در لیگ حرفه‌ای عربستان بود که در سال ۲۰۲۳ به این تیم پیوست. پیشنهاد یک مولتی میلیاردر ایرانی به رونالدو
بدون شک یکی از مهمترین اتفاقات فوتبالی در قاره آسیا حضور ابر ستاره پرتغالی در لیگ حرفه‌ای عربستان بود که در سال ۲۰۲۳ به این تیم پیوست.(ادامه)
جهش تولید برای دومین بار است که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان راهبرد سال نام گذاری می شود اما با این تفاوت که اینبار پای مردم نیز برای تحقق آن به میان آورده شده است. الزامات جهش تولیدی با مشارکت مردم/ ۱۲ گام برای تحقق شعار سال(يادداشت)
جهش تولید برای دومین بار است که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان راهبرد سال نام گذاری می شود اما با این تفاوت که اینبار پای مردم نیز برای تحقق آن به میان آورده شده است.(ادامه)
شاید کریم بنزما را دوباره با پیراهن فرانسه ببینیم، اما نه در تیمی که هدایت آن را دیدیه دشان بر عهده دارد! خواسته‌ی عجیب کریم بنزما از فرانسه
شاید کریم بنزما را دوباره با پیراهن فرانسه ببینیم، اما نه در تیمی که هدایت آن را دیدیه دشان بر عهده دارد!(ادامه)
شبکه ملی اطلاعات چگونه ارزیابی می‌شود؟
شبکه ملی اطلاعات پروژه‌ای برای توسعه شبکه زیرساخت امن و پایدار ملی در ایران است.(ادامه)
در این طرح، مروری کوتاه و سریع خواهید داشت بر مهمترین سرفصل ها و محورهای پیام نوروزی رهبر انقلاب و اینکه چرا سال پیش رو به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شد. چرا جهش تولید؟ چرا مشارکت مردم؟ (يادداشت)
در این طرح، مروری کوتاه و سریع خواهید داشت بر مهمترین سرفصل ها و محورهای پیام نوروزی رهبر انقلاب و اینکه چرا سال پیش رو به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شد.(ادامه)
حضرت آیت الله خامنه‌ای در سخنانی در اولین روز از سال ۱۴۰۳ در جمع مردم با بیان اینکه برای موفقیت از مشارکت مردم به معنای واقعی کلمه استفاده شود، فرمودند: دستیابی به اهداف برنامه هفتم با مردم انجام می‌گیرد.

یک بسیج مردمی در امر اقتصاد می‌تواند جهش تولید را محقق کند/ نباید اختلاف سلیقه و اختلاف سیاسی موجب نفرت پراکنی شود/ دولت کنونی از لحاظ تلاش و تحرک نمره بالایی می گیرد/ اقتصاد یکی از نقطه‌ضعف‌های ماست / دشمن در قضیه اقتصادی علیه ایران پیگیر و فعال است؛ ما هم باید فعال باشیم (خبر)
حضرت آیت الله خامنه‌ای در سخنانی در اولین روز از سال ۱۴۰۳ در جمع مردم با بیان اینکه برای موفقیت از مشارکت مردم به معنای واقعی کلمه استفاده شود، فرمودند: دستیابی به اهداف برنامه هفتم با مردم انجام می‌گیرد. (ادامه)
آرش میراحمدی، فردوس کاویانی، پردیس افکاری، ناصر طهماسب، مهدی ظهوری، اسماعیل سلطانیان، حمید منوچهری، پرویز ربیعی و توران مهرزاد از جمله هنرمندان رادیو و تلویزیون بودند که امسال دار فانی را وداع گفتند. سال ۱۴۰۲ دفتر زندگی این هنرمندان را بست +تصاویر
آرش میراحمدی، فردوس کاویانی، پردیس افکاری، ناصر طهماسب، مهدی ظهوری، اسماعیل سلطانیان، حمید منوچهری، پرویز ربیعی و توران مهرزاد از جمله هنرمندان رادیو و تلویزیون بودند که امسال دار فانی را وداع گفتند.(ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان گفت: تاکنون صحت انتخابات در ۵۲ حوزه انتخابیه مورد تایید قرار گرفته است. مستندات رد صلاحیت حسن روحانی اعلام شد؟ / سرنوشت مصوبه کاهش مدت سربازی / انتشار اسنادی درباره فرزند قالیباف در بررسی صلاحیت وی تاثیر داشت؟
سخنگوی شورای نگهبان گفت: تاکنون صحت انتخابات در ۵۲ حوزه انتخابیه مورد تایید قرار گرفته است.(ادامه)
نشست صمیمی رئیس جمهور با اصحاب رسانه/ رئیسی: امروز دسته‌بندی رسانه‌ها بر اساس امیدآفرینی و یاس‌آفرینی است/ راهبرد دشمن بزرگنمایی ضعف‌ها و ترویج «نمی‌توانید» و «نمی‌شود»ها است +تصاویر(خبر)
(ادامه)
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران با اعلام اینکه در سال‌ جاری سه مصوبه از اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان به شورای ملی رفت و مورد تأیید قرار گرفت، گفت: این مصوبات با واکنش مثبت سایر اتاق‌های کشور مواجه شده است. تأیید 3 مصوبه اتاق بازرگانی مازندران در اتاق ایران
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران با اعلام اینکه در سال‌ جاری سه مصوبه از اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان به شورای ملی رفت و مورد تأیید قرار گرفت، گفت: این مصوبات با واکنش مثبت سایر اتاق‌های کشور مواجه شده است.(ادامه)
شمال نیوز : امید نیک نژاد مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران با بیان این مطلب افزود: مقام معظم رهبری در نمایشگاه امسال دو دغدغه و تاکید داشتند « یک کیفیت کاغذ و میزان تولید ، دوم قیمت آن » ....

 نگاهم به نوع تولید منطبق بر دغدغه های رهبری است / امسال بالاترین میزان تولید کاغذ چاپ و تحریر را در همه سالهای پس از انقلاب داشتیم
شمال نیوز : امید نیک نژاد مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران با بیان این مطلب افزود: مقام معظم رهبری در نمایشگاه امسال دو دغدغه و تاکید داشتند « یک کیفیت کاغذ و میزان تولید ، دوم قیمت آن » .... (ادامه)
در دنیای اسلام برخی دولت‌ها به دشمنان مردم مظلوم فلسطین کمک می‌کنند/ سزای این خیانت را خواهند دید/ مقاومت بینی صهیونیست‌ها را به خاک خواهد مالید ....(خبر)
(ادامه)
اتحادیه جهانی کشتی قرار است یک برنامه متفاوت از دیدار‌های حسن یزدانی و دیوید تیلور منتشر کند. سورپرایز برای حسن یزدانی!
اتحادیه جهانی کشتی قرار است یک برنامه متفاوت از دیدار‌های حسن یزدانی و دیوید تیلور منتشر کند.(ادامه)
حیوان سال 1403 و گاه شماری حیوانی مسئله است که بسیاری از افرادبه اهمیت می دهند و نماد سال جدید برایشان اهمیت فراوانی دارد. در خبر زیر قصد به نماد سال 1403 بیشتر بپردازیم. رنگ و حیوان سال ۱۴۰۳ چیست؟
حیوان سال 1403 و گاه شماری حیوانی مسئله است که بسیاری از افرادبه اهمیت می دهند و نماد سال جدید برایشان اهمیت فراوانی دارد. در خبر زیر قصد به نماد سال 1403 بیشتر بپردازیم.(ادامه)
وانگ یی، وزیر امور خارجه چین روز پنجشنبه اعلام کرد اگر آمریکا بیش از حد در مهار چین وسواس داشته باشد، به خود آسیب می رساند. هشدار چین به آمریکا: واشنگتن آسیب می‌بیند
وانگ یی، وزیر امور خارجه چین روز پنجشنبه اعلام کرد اگر آمریکا بیش از حد در مهار چین وسواس داشته باشد، به خود آسیب می رساند.(ادامه)
تشکیل هر مجلس جدید، حامل امیدهای جدید است/ نمایندگان جدید مراقب باشند کام ملت و فضای سیاسی کشور تلخ نشود/ نباید اجازه بدهیم پرچمداری مقابله با استکبار از جمهوری اسلامی گرفته شود آن چیزی که می‌تواند شیرینی مجلس جدید را نابود کند، سخنان اختلاف‌انگیز، دعوا راه انداختن‌ها و ستیزه‌گری‌های دشمن‌پسند است / نمایندگان جدید مراقب باشند کام ملت و فضای سیاسی کشور تلخ نشود/ مجلس خبرگان در انتخاب خود، هیچگاه از اصول ثابت جمهوری اسلامی غفلت نکند(خبر)
تشکیل هر مجلس جدید، حامل امیدهای جدید است/ نمایندگان جدید مراقب باشند کام ملت و فضای سیاسی کشور تلخ نشود/ نباید اجازه بدهیم پرچمداری مقابله با استکبار از جمهوری اسلامی گرفته شود(ادامه)
شمال نیوز : رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: بستر رودخانه‌ها و آبراهه‌ها به هیچ وجه نباید به نام وزارت نیرو یا شرکت‌های آب منطقه‌ای زیرمجموعه آن یا هیچ شخص حقیقی و حقوقی دیگری سند بخورد و تمام دعواهایی که اخیرا بعضی از این شرکت‌ها در این زمینه در مراجع قضایی مطرح کرده‌اند، از نظر سازمان منابع طبیعی، از اساس فاقد وجاهت قانونی است. دعواهای شرکت‌های آب منطقه‌ای برای کسب مالکیت رودخانه‌ها فاقد وجاهت قانونی است
شمال نیوز : رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: بستر رودخانه‌ها و آبراهه‌ها به هیچ وجه نباید به نام وزارت نیرو یا شرکت‌های آب منطقه‌ای زیرمجموعه آن یا هیچ شخص حقیقی و حقوقی دیگری سند بخورد و تمام دعواهایی که اخیرا بعضی از این شرکت‌ها در این زمینه در مراجع قضایی مطرح کرده‌اند، از نظر سازمان منابع طبیعی، از اساس فاقد وجاهت قانونی است.(ادامه)
طرح از سوی هیأت دولت تصویب شده است و به‌ زودی در دو استان به صورت پایلوت اجرا می‌شود که به زوجین مشاوره رایگان ارائه می‌دهد‌. تصویب مشاوره رایگان برای زوجین در ۵ سال اول ازدواج
طرح از سوی هیأت دولت تصویب شده است و به‌ زودی در دو استان به صورت پایلوت اجرا می‌شود که به زوجین مشاوره رایگان ارائه می‌دهد‌.(ادامه)
شبکه العربیه به نقل از منابع آگاه مدعی شد حماس تا ساعات آینده پاسخ نهایی خود برای آتش‌بس در غزه را به میانجیگران ارائه خواهد کرد. ادعای العربیه: حماس پاسخ نهایی خود را برای برقراری آتش‌بس تا ساعتی دیگر اعلام می‌کند
شبکه العربیه به نقل از منابع آگاه مدعی شد حماس تا ساعات آینده پاسخ نهایی خود برای آتش‌بس در غزه را به میانجیگران ارائه خواهد کرد.(ادامه)
رکورد جالب قوم بلوچ در انتخابات اخیر
(ادامه)
خزعلی گفت: طبق مصوبه امروز هیات دولت، تمامی بانک‌ها موظف هستند که ضمانت زنان سرپرست خانوار را اعمال و به آن‌ها تسهیلات پرداخت کنند. اعطای وام به زنان سرپرست خانوار در دهک‌های پایین درآمدی
خزعلی گفت: طبق مصوبه امروز هیات دولت، تمامی بانک‌ها موظف هستند که ضمانت زنان سرپرست خانوار را اعمال و به آن‌ها تسهیلات پرداخت کنند.(ادامه)
پرویز ربیعی پیشکسوت دوبلاژ ایران در ٨۴ سالگی درگذشت. پرویز ربیعی دوبلور پدر پسر شجاع درگذشت
پرویز ربیعی پیشکسوت دوبلاژ ایران در ٨۴ سالگی درگذشت.(ادامه)
رییس مجلس شورای اسلامی از مردم خواست کارنامه و عملکرد گذشته نامزدهای انتخابات را به جای وعده‌های آینده آنها، ملاک انتخاب قرار دهند و گفت: انتخابات منطقی ترین و پرثمرترین حوزه برای تحول و رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت درکشور است.‌ قالیباف: برای رأی‌دادن به کارنامۀ افراد نگاه کنیم نه به وعده‌‌های آینده‌شان
رییس مجلس شورای اسلامی از مردم خواست کارنامه و عملکرد گذشته نامزدهای انتخابات را به جای وعده‌های آینده آنها، ملاک انتخاب قرار دهند و گفت: انتخابات منطقی ترین و پرثمرترین حوزه برای تحول و رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت درکشور است.‌(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.29 seconds.