.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : وی گفت: قصه‌ها طراحی شدند و کار به مرحله نهایی نگارش و دیالوگ‌نویسی رسید می‌توانیم به طور قطع، زمان تصویربرداری سریال را اعلام کنیم، اما پیش‌بینی می‌شود نیمه دوم سال این اتفاق بیفتد..... جدیدترین جزئیات از پایتخت ۶/ ارسطو می‌رود و بهبود دوباره باز می‌گردد؟
شمال نیوز : وی گفت: قصه‌ها طراحی شدند و کار به مرحله نهایی نگارش و دیالوگ‌نویسی رسید می‌توانیم به طور قطع، زمان تصویربرداری سریال را اعلام کنیم، اما پیش‌بینی می‌شود نیمه دوم سال این اتفاق بیفتد.....(ادامه)
آخرین خبر از فصل دوم «نون خ» و سریال پایتخت
«نون. خ۲» خودش را برای کنداکتور رمضان سال بعد آماده می‌کند و آنتن نوروز ۹۹ هم به پایتختی‌ها واگذار شد. (ادامه)
پخش «پایتخت ۶» برای نوروز ۹۹ نهایی شد
غفوری از توافق نهایی و انعقاد قرارداد یک ساله برای ساخت «پایتخت ۶» خبر داد و عنوان کرد نگارش سری جدید سریال را محسن تنابنده بر عهده گرفته است.(ادامه)
درآمد بی‌حساب و کتاب روبیکا و چند پرسش ساده
(ادامه)
شمال نیوز: تهیه‌کننده «پایتخت» با ابراز ناراحتی از درگذشت ناگهانی خشایار الوند، از روند تولید فیلم سینمایی نوروزی «پایتخت» خبر داد. سرنوشت فیلم «پایتخت» با درگذشت خشایار الوند چه می‌شود؟
شمال نیوز: تهیه‌کننده «پایتخت» با ابراز ناراحتی از درگذشت ناگهانی خشایار الوند، از روند تولید فیلم سینمایی نوروزی «پایتخت» خبر داد.(ادامه)
خشایار الوند، نویسنده سریال «پایتخت» درگذشت +عکس
برزو ارجمند در اینستاگرام خبر از در گذشت خشایار الوند داد. الوند، نویسنده آثار طنزی چون سریال‌های «قهوه تلخ» و «پایتخت» بود. او برادر سیروس الوند، کارگردان سینما بود.(ادامه)
قرار است مردم در «پایتخت» ۹۰ دقیقه قهقهه بزنند
بازیگر سریال «پایتخت» گفت: امسال «پایتخت ۶» نداریم بلکه قرار است فیلم سینمایی ۹۰ دقیقه‌ای تولید شود. هنوز داستان را نمی‌دانم، اما در گفتگو با محسن تنابنده وی گفت که می‌خواهم ۹۰ دقیقه مردم قهقهه بزنند.(ادامه)
قسمت ویژه سریال پایتخت برای شب عید
سیروس مقدم و محسن تنابنده، کارگردان و طراح سری مجموعه پایتخت قصد دارند برای شب سال نو مطابق با رسم معمول و پرطرفدار جهانی صنعت سریال سازی اپیزود ویژه یا Special Episode این مجموعه را تولید و آماده پخش کنند.(ادامه)
سیروس مقدم از بی‌توجهی و کم لطفی مدیران صداوسیما به سریال «پایتخت» گلایه کرد. فصل ششم «پایتخت» ساخته می‌شود؟
سیروس مقدم از بی‌توجهی و کم لطفی مدیران صداوسیما به سریال «پایتخت» گلایه کرد.(ادامه)
عکس/ ظاهر متفاوت بهتاش سریال «پایتخت»
بهرام افشاری با انتشار این عکس نوشت: سلام ممنون از پیگیریاتون. ما خوبیم ملالی نیست جز دوری شما. به دلیل مشغله کاری فعالیتم تو اینستا کمتر شده، اما دلگرمم به لطف و محبت شما. دوستون دارم عشقیا(ادامه)
عکس/ سالگرد ازدواج بازیگر «پاینخت» در کنار همسر و دخترش
هدایت هاشمی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون یکی از به یاد ماندنی‌ترین نقش‌هایش را در سریال «پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم بازی کرد، شخصیتی به نام اوس موسی که لهجه مشهدی داشت.(ادامه)
تصویری کمتر دیده شده از سارا و نیکای پایتخت
نیکا فرقانی اصل بازیگر سریال پایتخت صفحه اینستاگرامش را با انتشار عکسی به روز کرد که در این عکس سارا و نیکای پایتخت را در ۸ ماهگی و در آغوش ثریا قاسمی مشاهده می‌کنید.(ادامه)
نقی «پایتخت» بازی ایران و اسپانیا را پیش بینی کرد
بازیگر نقش نقی در سریال پایتخت معتقد است تیم ملی فوتبال ایران ایران به اسپانیا می بازد.(ادامه)
پربیننده‌ترین سریال رمضان ۹۷ معرفی شد
در آخرین آمار از میزان مخاطبان سریال های رمضانی «رهایم نکن» در رتبه اول و «بچه مهندس» و «سر دلبران» در رتبه های بعدی قرار دارند. (ادامه)
خانواده سریال پایتخت علاقه خاصی به مازندران دارند/13 ماه سرباز پادگان ساری بودم
بازیگر نقش ارسطو در سریال پایتخت با اعلام اینکه خانواده پایتختی‌ها علاقه خاصی به مازندران دارند، گفت: ما پایتختی‌ها خودمان را به فرهنگ مازندران خیلی نزدیک می‌دانیم.(ادامه)
عکس زیر خاکی از ارسطو
نیما رئیسی، مهدی سلطانی و احمد مهرانفر در تصویری قدیمی در دانشگاه تهران دیده می‌شوند. (ادامه)
صعود نساجی مازندران به لیگ برتر فوتبال سوژه سریال پایتخت۶ ؟
تیم فوتبال نساجی مازندران روز گذشته توانست مجوز ورود به لیگ برتر فوتبال کشور را به دست آورد و این تیم ریشه دار شمالی بعد از 25 سال حضور در سطح اول فوتبال کشور را تجربه کند.(ادامه)
عکسی قدیمی از «ارسطو» در کنار «آقا هاشم»
مهدی سلطانی بازیگر نقش «آقا هاشم» در سریال «شهرزاد»، تصویری قدیمی از خود در کنار احمد مهرانفر بازیگر نقش «ارسوط» در سریال «پایتخت» و نیما رئیسی در دانشگاه تهران را منتشر کرده است.(ادامه)
عکس: رحمت سریال پایتخت در باغ وحش
هومن حاجی عبداللهی این عکس را در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است.(ادامه)
در این مطلب گفتگویی جذاب و خواندنی با هومن حاجی عبداللهی بازیگر نقش رحمت در سریال «پایتخت» را می‌خوانید.
گفتگویی جالب با رحمت سریال «پایتخت»
در این مطلب گفتگویی جذاب و خواندنی با هومن حاجی عبداللهی بازیگر نقش رحمت در سریال «پایتخت» را می‌خوانید. (ادامه)
کارخانه سیمان محل نبرد با داعش در پایتخت 5 (عکس)
در روز‌های گذشته و بعد از اتمام سریال پرطرفدار پایتخت ۵ مطالبی پیرامون آسیب دیدن و تخریب کارخانه‌ای تاریخی و واجد ارزش ملی در شهرری مطرح شد. "کارخانه سیمان" واقع در محله صفاییه شهرری که تاسیس آن در سال ۱۳۰۹ و به دلیل نیاز ایران به سیمان ساخته شد، این بنای ارزشمند تاریخی فاقد ثبت ملی در سال ۱۳۶۴ به دلیل قرار داشتن در دل بافت مسکونی تعطیل شد، و از آن زمان تااکنون در انتظار تبدیل به "موزه صنعت" است.در این گزارش قسمت‌هایی از کارخانه به تصویر کشیده شده است، و به گفته مسئولین نگهدارنده این کارخانه هیچ آسیبی به کارخانه وارد نشده، اما بدلیل وجود دیوار‌های پیش ساخته کچی امکان ورود به بخش‌های دیگر این کارخانه که لوکیشن‌های اصلی سریال پایتخت بوده میسر نشد. در گذشته نیز بخشی از فیلم کلاشینکف در این کارخانه تصویربرداری شده است.(ادامه)

سارا و نیکا فرقانی اصل گفت: راستش را بخواهید در پایتخت ۱ و ۲ را دوست نداشتیم اما الان خیلی این سریال را دوست داریم. طوری بازیگری برایمان مهم شده که می‌خواهیم به عنوان شغل آینده‌مان آن را انتخاب کنیم.
ماجرای بازیگر شدن دوقلوهای پایتخت/ دوست داریم بازیگر بمانیم!
سارا و نیکا فرقانی اصل گفت: راستش را بخواهید در پایتخت ۱ و ۲ را دوست نداشتیم اما الان خیلی این سریال را دوست داریم. طوری بازیگری برایمان مهم شده که می‌خواهیم به عنوان شغل آینده‌مان آن را انتخاب کنیم. (ادامه)
بالن های سریال "پایتخت"؛ درباره جلوه های ویژه بصری بیشتر بدانیم (+عکس)
عصر ایران - در سریال پایتخت 5 شاهد صحنه های زیادی بودیم که با استفاده از تکنیک جلوه های ویژه بصری ساخنه شده بود. مدیر جلوه های بصری این سریال فرید ناظر فصیحی نشان داد که می توان از این تکنیک در محصولات ایرانی هم در حد قابل قبولی استفاده کرد.(ادامه)
مراسم تجلیل از عوامل سریال پایتخت ۵ + تصاویر
مراسم تجلیل از عوامل سریال پایتخت ۵ پیش از ظهر امروز چهارشنبه با حضور مرتضی میرباقری معاون سیمای رسانه ملی، علیرضا برازش مدیر شبکه یک، سیروس مقدم کارگردان، الهام غفوری تهیه کننده، محسن تنابنده، احمد مهرانفر، نسرین نصرتی، ریما رامین فر و سایر بازیگران این سریال در سازمان اوج برگزار شد. (ادامه)
تصاویر دیده نشده از پشت صحنه سریال «پایتخت»
نادر فوقانی، عکاس سینما و تلویزیون که سریال تلویزیونی «پایتخت» را عکاسی کرده است، اینستاگرامش را با تصاویر جالبی از پشت صحنهاین مجموعه به روز کرد که دیدنش خالی از لطف نیست.(ادامه)
واکنش "محسن تنابنده" به انتشار یک پست جعلی/عکس
محسن تنابنده بازیگر سریال پایتخت، نسبت به انتشار یک خبر و پست جعلی در فضای مجازی واکنش نشان داد. (ادامه)
تصویر همسر واقعی ارسطو خارج از پایتخت + عکس
احمد مهرانفر بازیگر مطرح سینما و تلویزیون که در سریال پایتخت نقش ارسطو را بازی می کند به مناسبت ازدواجش پیامی را در صفحه شخصی اینستاگرام خود منتشر کرد که با واکنش چهره های مطرح سریال پایتخت مواجه شد.(ادامه)
گفتگوی جالب با بهتاش سریال« پایتخت 5»
اگر مخاطب جدی تئاتر باشید او را از سال‌ها قبل می‌شناسید و اگر اهل سینما هستید، درخشیدنش را در فیلم‌هایی مثل «لانتوری» و «کارگر ساده نیازمندیم» دیده‌اید و اگر نه، او را در چند سریال تلویزیونی دیده اید و امروز بهرام افشاری را بیشتر با نقش‌آفرینی در یکی از شخصیت‌های اصلی «پایتخت» شناخته‌اید.(ادامه)
مدافعان حرم، پایتخت‌5، فرزند شهید مدافع حرم و اشک‌های سید‌رادین
مدافعان حرم، سریال پایتخت‌5، فرزند شهید مدافع حرم سوادکوه و اشک‌های سید‌رادین قریشی را می‌توان کلید‌واژه‌های یک حقیقت عظیم توصیف‌ کرد.(ادامه)
پست متفاوت بازیگر پایتخت به مناسبت شهادت امام کاظم (ع)
هومن حاج عبدالهی بازیگر سریال پایتخت به مناسبت شهادت امام موسی کاظم(ع) در اینستاگرام خود نوشت:(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 19 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.