.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
فارغ از نقدهایی چون اختلاط نامحرم، تعابیر بی‌ادبانه مخصوصاًًُ نسبت به والدین، بی‌احترامی به نماز و حج و... ولکن نقد ریشه‌ای‌تر این سریال رویکرد ایران‌گریزی سریال پایتخت می خواست بگوید مردم ایران یا قاچاقچی اند یا روانی یا بی عرضه یا بی شخصیت یا هیچکاره و فرصت طلب!
فارغ از نقدهایی چون اختلاط نامحرم، تعابیر بی‌ادبانه مخصوصاًًُ نسبت به والدین، بی‌احترامی به نماز و حج و... ولکن نقد ریشه‌ای‌تر این سریال رویکرد ایران‌گریزی(ادامه)
واکنش کاربران توئیتر به سریال پایتخت ۶
پایتخت ۶ نیز مانند سال های گذشته با استقبال مردم و واکنش های مختلفی روبرو شد. امسال برخی دیالوگ های رد و بدل شده میان کوچک‌ترها و بزرگترها و نوع رفتار آن‌ها با بزرگترهایشان مورد انتقاد قرار گرفت. همچنین اشاره پوشیده و خاص قسمت پایانی پایتخت به یکی از فیلم‌های قبل از انقلاب دستمایه شوخی و طنز برخی کاربران و انتقاد جدی برخی دیگر در فضای مجازی شد.(ادامه)
شمال نیوز:

پشت صحنه فصل ششم سریال «پایتخت» شنبه (۱۶ فروردین ماه) از شبکه یک سیما روی آنتن خواهد رفت. پخش پشت صحنه «پایتخت» از امشب
شمال نیوز: پشت صحنه فصل ششم سریال «پایتخت» شنبه (۱۶ فروردین ماه) از شبکه یک سیما روی آنتن خواهد رفت.(ادامه)
فیلم/ سریال پایتخت 6 قسمت آخر
(ادامه)
تصاویرِ همسران واقعیِ بازیگران پایتخت
عکس هایی از تعدادی بازیگر سرشناس سریال پایتخت که هواداران بسیاری در کشور دارد و مخاطبان زیادی را در ایام عید هر سال پای تلویزیون می کشاند در کنار همسران خود را در این فیلم مشاهده می کنید.(ادامه)
قسمت پانزدهم از ششمین فصل سریال «پایتخت» امشب ۱۵ فروردین ماه روی آنتن شبکه یک می‌رود.
پایان غیرمعمولی «پایتخت ۶» با تمام حاشیه‌ها
قسمت پانزدهم از ششمین فصل سریال «پایتخت» امشب ۱۵ فروردین ماه روی آنتن شبکه یک می‌رود. (ادامه)
فیلم/ سریال پایتخت 6 قسمت جهاردهم
(ادامه)
واقعا نمایندگان ما منگل هستند؟
به گزارش مشرق، عبدالله گنجی مدیر مسئول روزنامه جوان در صفحه شخصی خود در توییتر درباره سریال پایتخت نوشت:(ادامه)
ابوالفضل رجبی بازیگر سریال پایتخت گفت: تمامی بازیکنان استقلال را دوست دارم، چون هوادار ۲ آتیشه و سرسخت این تیم هستم، اما کاپیتان وریا، قائدی، شیخ و چشمی را بیشتر دوست دارم. بازیگر نوجوان پایتخت: استقلالیِ سرسختم!
ابوالفضل رجبی بازیگر سریال پایتخت گفت: تمامی بازیکنان استقلال را دوست دارم، چون هوادار ۲ آتیشه و سرسخت این تیم هستم، اما کاپیتان وریا، قائدی، شیخ و چشمی را بیشتر دوست دارم.(ادامه)
فیلم/ سریال پایتخت 6 قسمت سیزدهم
(ادامه)
واکنش نماینده مجلس و پیشانی نقی معمولی در سریال پایتخت!
محمود صادقی نماینده اصلاح طلب تهران در توئیتی کوتاه در باره سریال پایتخت اظهار نظر جالبی کرد. (ادامه)
سریال تلویزیونی «نون. خ» به کارگردانی سعید آقاخانی که قرار بود ماه رمضان مهمان خانه بینندگان شود، از شب ولادت امام زمان «عج» روی آنتن می‌رود. سریال جایگزین «پایتخت» مشخص شد
سریال تلویزیونی «نون. خ» به کارگردانی سعید آقاخانی که قرار بود ماه رمضان مهمان خانه بینندگان شود، از شب ولادت امام زمان «عج» روی آنتن می‌رود.(ادامه)
عکس | نقی معمولی هالیوودی شد
محسن تنابنده تصویری در اینستاگرام منتشر کرد و به شوخی با شخصیت نقی معمولی در سریال «پایتخت» پرداخت. (ادامه)
فیلم/ سریال پایتخت 6 قسمت دوازدهم
(ادامه)
شرط احسان علیخانی برای مصاحبه با نقی معمولی
احسان علیخانی شرط مصاحبه خود با نقی پایتخت را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد. (ادامه)
سیروس مقدم: پایتخت ۶ در نوروز ۹۹ تمام نمی‌شود
سیروس مقدم اعلام کرد قسمت پایانی مجموعه «پایتخت ۶» بعد از تعطیلات نوروز ۹۹ و در اولین روزی که ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام وضعیت عادی کند، ساخته می‌شود.(ادامه)
فیلم/ سریال پایتخت 6 قسمت یازدهم
(ادامه)
«پایتخت» سری ششم از دیگر فصل های گذشته خود با فاصله گرفتن از ایدئولوژی مرکزی، بی هویت تر و بی اثر تر عمل کرده است. با از دست دادن نویسنده این مجموعه خشایار الوند، آرش عباسی ابدا جایگزین مناسبی برای آن مرحوم نشده ... یادداشتی بر سریال «پایتخت ۶»؛ بی هویت(يادداشت)
«پایتخت» سری ششم از دیگر فصل های گذشته خود با فاصله گرفتن از ایدئولوژی مرکزی، بی هویت تر و بی اثر تر عمل کرده است. با از دست دادن نویسنده این مجموعه خشایار الوند، آرش عباسی ابدا جایگزین مناسبی برای آن مرحوم نشده ...(ادامه)
بی‌اغراق سریال «پایتخت» یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های تلویزیون است و شاید به همین دلیل از سال ۹۲ تاکنون طی ۶ فصل با موفقیت ارائه شده. هرچند البته آمار بالا دالِ نگاهی آسیب شناسانه به سریال «پایتخت۶»؛ تأثیرات منفیِ اجتماعی و غیراخلاقی
بی‌اغراق سریال «پایتخت» یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های تلویزیون است و شاید به همین دلیل از سال ۹۲ تاکنون طی ۶ فصل با موفقیت ارائه شده. هرچند البته آمار بالا دالِ(ادامه)
کارگردان سریال پایتخت در واکنش به انتقاد برخی افراد گفت: در "پایتخت۵" هم عده‌ای در ماجرای سفر به ترکیه زود قضاوت کردند؛ عجله نکنید سریال ادامه دارد. سیروس مقدم: درباره پایتخت ۶ زود قضاوت نکنید
کارگردان سریال پایتخت در واکنش به انتقاد برخی افراد گفت: در "پایتخت۵" هم عده‌ای در ماجرای سفر به ترکیه زود قضاوت کردند؛ عجله نکنید سریال ادامه دارد.(ادامه)
نجات واقعی دو بازیگر سرشناس پایتخت از انفجار خونین داعش
(ادامه)
دانلود/ سریال پایتخت 6 قسمت دهم
(ادامه)
سریال پایتخت و بازگشت "بهبود" با یک بیماری عجیب: سندروم دست بی قرار چیست؟ (عکس)
در قسمت دهم سریال پایتخت که نوروز امسال فصل ششم آن از شبکه یک سیما پخش می شود، شاهد بازگشت بهبود فریبا با بازی مهران احمدی از یک اسارت پنج ساله در کشور سومالی بودیم؛ شخصیتی که در جریان این غیبت ناخواسته دچار یک بیماری نادر به نام سندروم دست بیقرار شده و حالا برای خود و خانواده اش مشکلاتی را ایجاد کرده است. اما سندروم دست بیقرار چیست و تا چه میزان با واقعیت همخوانی دارد؟(ادامه)
استعداد دروازه‌بانی بهتاش سرمربی نساجی را شگفت‌زده کرد
سرمربی پیشین نساجی در خصوص آتیم ضبط شده سریال پایتخت در این تیم صحبت کرد.(ادامه)
واکنش یک نماینده مجلس به موضوع سریال «پایتخت»
ايسنا : رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با قدردانی از عوامل ساخت سریال پایتخت گفت که برای بیان انتقاد ابتدا از عوامل سریال تشکر شود، بعد سیل نقدها را روانه کنید.(ادامه)
دانلود سریال پایتخت 6 قسمت نهم HD
(ادامه)
داستان پایتخت 6 به کجا می‌رسد؟
سریال «پایتخت» هرگز مبتنی بر قصه نیست که پایه و اساس آن بر اساس موقعیت ها و رخداد هایی است که در هر قسمت طراحی و شخصیت ها در آن قوطه ور می شوند.(ادامه)
«پایتخت ۶» و شوخی‌های مبتذل با ارزش‌های اساسی جامعه
یک کارشناس رسانه معتقد است مجموعه پایتخت ۶ در کنار بسیاری از جنبه‌های مثبت و تحسین برانگیز خود، به طرز بسیار شگفت‌آوری، پیشقراول بدعت‌گذاری در شوخی با ارزش‌های اساسی جامعه شده است.(ادامه)
دانلود سریال پایتخت 6 قسمت هشتم HD
(ادامه)
دفاع مسیح مهاجری از نقدهایش به سریال پایتخت
مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی در یادداشتی دیگر به واکنش ها به نقدهایش به سریال پایتخت پاسخ داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.044 seconds.