.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نماینده مازندران در شورای عالی استان‌ها گفت: مسئولان استان برای فرهنگ مازندران چه کرده‌اند که بخواهند در برابر توهین سرپرست سابق مدیرعاملی پرسپولیس مدافع باشند؟ نگرش زشت رسول‌پناه نگران‌کننده است
نماینده مازندران در شورای عالی استان‌ها گفت: مسئولان استان برای فرهنگ مازندران چه کرده‌اند که بخواهند در برابر توهین سرپرست سابق مدیرعاملی پرسپولیس مدافع باشند؟(ادامه)
گلایه محسن تنابنده از گرانی اجاره ها +عکس
محسن تنابنده، بازیگر و نویسنده سینما و تلویزیون که همه او را با ایفای نقش نقی معمولی در سریال «پایتخت» می‎شناسند، تصویر جالبی را در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.(ادامه)
نقی معمولی وارد عرصه فوتبال شد! +عکس
امیر عرب (رئیس هیئت فوتبال منطقه آزاد کیش) در حکمی محسن تنابنده بازیگر نقش نقی معمولی در سریال پایتخت را به عنوان مشاور فرهنگی خود انتخاب کرد(ادامه)
عکس/ واکنش بازیگر «پایتخت» به بُرد استقلال
محسن تنابنده، بازیگر سریال «پایتخت» با انتشار عکسِ خوشحالی فرهاد مجیدی، به پیروزی استقلال برابر پرسپولیس واکنش نشان داد.(ادامه)
عکس دیده نشده از جوانی مهران احمدی بازیگر سریال پایتخت
عکسی که مهران احمدی از دوران جوانیش در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است.(ادامه)
تنفس سخت صنعت گردشگری مازندران زیر سایه کرونا
(ادامه)
سریال «پایتخت» گردشگری مازندران را در سطح بین‌المللی معرفی کرد
معاون گردشگری میراث فرهنگی مازندران گفت: فیلم پایتخت توانست جاذبه های گردشگری شهرستان شیرگاه و مازندران را در سطح بین المللی معرفی کند.(ادامه)

گمانه زنی‌های زیادی برای ساخت فصل ۷ سریال پایتخت مطرح بود که بالاخره سیروس مقدم با توضیحاتش به این حواشی پایان داد. «پایتخت ۷» برای نوروز ۱۴۰۰ ساخته می‌شود؟
گمانه زنی‌های زیادی برای ساخت فصل ۷ سریال پایتخت مطرح بود که بالاخره سیروس مقدم با توضیحاتش به این حواشی پایان داد.(ادامه)


ابن روزها که پروژه‌های حواشی پخش سریال «پایتخت ۶» و انتقادات وارده به گروه، نه ‌تنها خبری از ساخت ۴ قسمت باقی‌مانده این فصل نیست بلکه خبرها حکایت از بسته شدن کامل پروژه «پایتخت» دارد. «پایتخت» برای همیشه تمام شد
ابن روزها که پروژه‌های حواشی پخش سریال «پایتخت ۶» و انتقادات وارده به گروه، نه ‌تنها خبری از ساخت ۴ قسمت باقی‌مانده این فصل نیست بلکه خبرها حکایت از بسته شدن کامل پروژه «پایتخت» دارد.(ادامه)
پخش سریالِ اسرائیلیِ «تهران» از تلویزیون رژیم صهیونیستی
نخستین قسمت از سریال ضد ایرانی «تهران» که با حضور دو ستاره «هوملند» و بازیگران و عوامل اسرائیلی ساخته شده، کمتر از ۲۰ روز دیگر از تلویزیون رژیم صهیونیستی روی آنتن می‌رود.(ادامه)
محسن تنابنده بالاخره از همسر واقعی اش رونمایی کرد + عکس
محسن تنابنده چند سالی است که به جرگه متاهلین پیوسته و یک پسر به نام نامی دارد که بهمن ماه سال 96 متولد شد. روشنک گلپا همسر محسن تنابنده است که این هنرمند در بهمن ماه سال 94 با انتشار تصاویری از مراسم عقدش خبر ازدواجش را به صورت رسمی اعلام کرد.(ادامه)
دردسر جدید برای سریال« پایتخت ۶»
شورای نظارت بر صداوسیما گفت:‌ رسانه ملی به خاطر انتقادات و ایراداتی که به فیلم‌نامه و همچنین دیالوگ‌های سریال «پایتخت 6» وارد شده بود به رسانه ملی تذکر داد تا در سریال‌های بعدی از تکرار آن جلوگیری شود.(ادامه)
«محسن تنابنده» به سیم آخر زد +عکس
محسن تنابنده بازیگر و کارگردان مشهور ایرانی، پست زیر را در واکنش به حاشیه های ایجاد شده برای سریال «پایتخت» منتشر کرد.(ادامه)
احمد مهرانفر، بازیگر نقش ارسطو در پایتخت پدر شد
فرزند احمد مهرانفر امروز به دنیا آمد. (ادامه)
شمال نیوز : وقتی مردمانِ مازندران و فُرم چهره‌ی مازنی‌ها را به آنها نشان دادم؛ از این همه شباهت بسیار متعجب بودند. راستش را بخواهید من فکر می‌کنم پیوندی میان مردمان کارادنیز و مازندران وجود دارد که.... آریا عظیمی نژاد : قرار بود خانواده نقی معمولی اهل سیستان باشند بعد شدند مازندرانی !
شمال نیوز : وقتی مردمانِ مازندران و فُرم چهره‌ی مازنی‌ها را به آنها نشان دادم؛ از این همه شباهت بسیار متعجب بودند. راستش را بخواهید من فکر می‌کنم پیوندی میان مردمان کارادنیز و مازندران وجود دارد که....(ادامه)
‍ کاش دلمان برای خودمان بسوزد ....(يادداشت)
(ادامه)
دفاع ضرغامی از «پایتخت»: این‌ها واقعیت جامعه ماست
رئیس پیشین صدا و سیما در یادداشتی به دفاع از سریال پایتخت پرداخت. ضرغامی نوشت: اینکه خیلی از آدم‌ها به دلیل تخلف‌های حقوقی با ارقام پایین سروکارشان به حبس می‌افتد و بعد از خلاصی و بسته بودن همه در‌های زندگی سالم اجتماعی، مجبور به ارتکاب جرم می‌شوند، واقعیت امروز جامعه ماست.(ادامه)
صدا و سیما: کاهش ۲۰ درصدی رضایت مردم از «پایتخت» به خاطر شبیه‌سازی قسمت آخر!
رئیس مرکز تحقیقات صداوسیما گفت: در بین سریال‌های ویژه نوروزی همان‌طوری که پیش‌بینی هم شد، سریال «پایتخت ۶» از شبکه یک با ۲/ ۷۹ درصد بیشترین بیننده را داشت، اما میزان رضایت از این سریال نوسانی بود؛ به طوری که در اوایل رضایت بیشتری را شاهد بودیم، اما در آخرین نظرسنجی این رضایت به ۷۴ درصد رسید و افت حدود ۲۰ درصدی رضایت از طرف مردم را شاهد بودیم(ادامه)
مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی در یادداشتی نوشت: روزی که درمقاله ای از قسمت‌های اول مجموعه تلویزیونی "پایتخت"به خاطر تمسخرحج انتقادکردم، عده ای از صاحبنظران که در دلسوزی آنها برای فرهنگ و ارزشها تردیدی ندارم، با نگارش مقالات‌ متعدد یا از طریق ... می‌خواهید بر رسوائی و فضاحت سریال پایتخت سرپوش بگذارید/واقعا مردم ما قاچاقچی، روانی،پرخاشگر و ...هستند؟
مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی در یادداشتی نوشت: روزی که درمقاله ای از قسمت‌های اول مجموعه تلویزیونی "پایتخت"به خاطر تمسخرحج انتقادکردم، عده ای از صاحبنظران که در دلسوزی آنها برای فرهنگ و ارزشها تردیدی ندارم، با نگارش مقالات‌ متعدد یا از طریق ...(ادامه)
شمال نیوز : در این بخش از نامه شایسته می دانم تا با جسارت بیشتر از واقعیت دیگری که فرهیختگان و افکار عمومی را می آزارد و در تمام جلسات و مواجهات، ما را با چالشهای جدی مواجه کرده، جهت استفاده در آینده، پرده بردارم و..... خود انتقادی مدیرکل صدا و سیمای مازندران از سیاهکاری پایتختی ها !
شمال نیوز : در این بخش از نامه شایسته می دانم تا با جسارت بیشتر از واقعیت دیگری که فرهیختگان و افکار عمومی را می آزارد و در تمام جلسات و مواجهات، ما را با چالشهای جدی مواجه کرده، جهت استفاده در آینده، پرده بردارم و.....(ادامه)
واکنش کارگردان «پایتخت» به سکانس جنجالی این فیلم
ما فکر می‌کردیم قرار است برای سریالی که این قدر طرفدار دارد از طرف سازمان تقدیر می‌شویم و نمی‌دانستیم قرار است توبیخ شویم؛ واقعاً همه بچه‌ها شوکه شدند!(ادامه)
تقلید کورکورنه از سریال پایتخت دردسر ساز شد
(ادامه)
همه سوتی‌های «پایتخت 6» / از شماره یک نساجی برای بهتاش فریبا تا عوامل پشت صحنه مقابل دوربین
پخش اولین فصل مجموعه تلویزیونی «پایتخت» از سال 1390 آغاز شد و نوروز امسال در نهمین سالگرد اولین پخش این سریال، فصل ششم آن روی آنتن تلویزیون رفت که علی‌رغم استقبال مخاطبان این سریال نتوانست نظر منتقدان را به خود جلب کند. (ادامه)
انتقادات تند سردار غیب‌پرور از سریال پایتخت، تهران ۲۰ و فرمول یک
(ادامه)
فقط یک معجزه می‌توانست «پایتخت» را جمع کند!
یک فیلمنامه‌نویس بخش اعظم انتقادها به سریال «پایتخت ۶» را متوجه متن دانست و گفت: در این سریال ۵۰ قصه مختلف و متضاد کنار هم باز شده‌ بود و فقط یک معجزه می‌توانست کنار هم جمع و جورشان کند.(ادامه)
به‌رغم اعلام قبلی شبکه اول سیما درخصوص پخش پشت صحنه سریال «پایتخت ۶»، این برنامه دو شب متوالی به روی آنتن نرفت. بدقولی درباره «پایتخت» و ارتباط آن با یک نامه
به‌رغم اعلام قبلی شبکه اول سیما درخصوص پخش پشت صحنه سریال «پایتخت ۶»، این برنامه دو شب متوالی به روی آنتن نرفت.(ادامه)
شباهت سکانس پایانی پایتخت 6 به بازی وثوقی و گوگوش
به گزارش صدای ایران، سریال ناتمام "پایتخت ۶" بالاخره به ایستگاه پایانی رسید، اما پایان بندی جنجالی این سریال باعث شد تا حاشیه‌های آن پس از آخرین قسمت نیز ادامه پیدا کند. سکانسی که در آن نشان می‌دهد رحمت و همسرش در ماه عسل هستند و ارجاع واشاره‌ای به فیلم‌های مشهور دهه پنجاه دارد. این پایان بندی با واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی و برخی سیاسیون مواجه شده است.(ادامه)
دستور ویژه رئیس صداوسیما بررسی حواشی قسمت آخر پایتخت۶
رئیس سازمان صداوسیما به معاونت سیما دستور ویژه ای برای بررسی حواشی قسمت آخرپایتخت6 داده و گفته است باید مشخص شود این اقدام حاصل اشتباه و بی توجهی است یا فتنه انگیزی «ستون پنجم فرهنگی دشمن»؟!(ادامه)
همدردی بیرانوند با بهتاش فریبا + عکس
علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی ایران با انتشار پستی در فضای مجازی با ماجرای دروازه بان شدن بهتاش پایتخت همدردی کرد.(ادامه)
بهرام افشاری بازیگر سریال پایتخت در ارتباط تصویری با مخاطبان در خصوص لکنت بهتاش توضیحاتی ارائه داد. عذرخواهی بهرام افشاری به خاطر لکنت زبان بهتاش «پایتخت»
بهرام افشاری بازیگر سریال پایتخت در ارتباط تصویری با مخاطبان در خصوص لکنت بهتاش توضیحاتی ارائه داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.