.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مطلب احمدي يورش به پايتخت علويان(ديدگاه)
مطلب احمدي(ادامه)
سریال بی محتوای "پایتخت" که این شب ها از رسانه ملی پخش می شود نمونه بارز چنین نگاه توهین آمیزی به اقوام ایرانی است. سریال " پایتخت " ، بی محتوا و توهین آمیز
سریال بی محتوای "پایتخت" که این شب ها از رسانه ملی پخش می شود نمونه بارز چنین نگاه توهین آمیزی به اقوام ایرانی است.(ادامه)
مهدي لطفي گيلاني رنجاندن هر مازني برابر با رنجيدن هر ايراني(يادداشت)
مهدي لطفي گيلاني(ادامه)
موسیقی سریال پایتخت در برج قابوس اجرا می شود
(ادامه)
دادستان تهران استاد نیمرو و عاشق فسنجان
(ادامه)
عقده گشائی های اخیر در سریال پایتخت که متاسفانه عزت اجتماعی و فرهنگ قومی مازندرانی ها را بشدت هدف قرار داده و به غیرواقعی ترین شکل ممکن به زبان، لهجه، رفتار، افکار، بافت خانوادگی، ارتباطات اجتماعی و اتفاقات محتمله در یک زندگی شمالی پرداخته، تنها و تنها یادآور تفکری آپارتایدگونه.. سریال پایتخت و مصاف تفکر پان تهرانیسم علیه قومیت مازندرانی !
عقده گشائی های اخیر در سریال پایتخت که متاسفانه عزت اجتماعی و فرهنگ قومی مازندرانی ها را بشدت هدف قرار داده و به غیرواقعی ترین شکل ممکن به زبان، لهجه، رفتار، افکار، بافت خانوادگی، ارتباطات اجتماعی و اتفاقات محتمله در یک زندگی شمالی پرداخته، تنها و تنها یادآور تفکری آپارتایدگونه.. (ادامه)
استعمار در زمان رژیم پهلوی تلاش می‌کرد تا با توهین به گویش‌های ترکی، لری و رشتی میان ایرانیان انشقاق ایجاد نماید اما متاسفانه امروز فیلم‌ها و جُنگ‌های صدا و سیما لهجه‌های خراسانی، اصفهانی و مازندارنی را نیز به آن جرگه اضافه کرده‌اند. انتقاد شجاعی از تمسخر لهجه اقوام در سریال نوروزی
استعمار در زمان رژیم پهلوی تلاش می‌کرد تا با توهین به گویش‌های ترکی، لری و رشتی میان ایرانیان انشقاق ایجاد نماید اما متاسفانه امروز فیلم‌ها و جُنگ‌های صدا و سیما لهجه‌های خراسانی، اصفهانی و مازندارنی را نیز به آن جرگه اضافه کرده‌اند.(ادامه)
صادقعلی رنجبر برای رسانه ملی متاسفیم ؛ همین !
صادقعلی رنجبر(ادامه)
علی اصغر اولی سریالهای نوروزی و توهین به مردم شمال ( 2)(ديدگاه)
علی اصغر اولی(ادامه)
در دورترین روستاهای مازندران اینهمه تحجر وساده لوحی را ندیدم..مگر میشود استانی که سالانه اینهمه پذیرای مسافر از سراسر این کشور است .اینهمه متحجر باشند...وبا این شیوه چه کسانی را میخندانی آقای کارگردان.؟؟ سریال پایتخت ،فکاهی توهین آمیز به لهجه مازنی
در دورترین روستاهای مازندران اینهمه تحجر وساده لوحی را ندیدم..مگر میشود استانی که سالانه اینهمه پذیرای مسافر از سراسر این کشور است .اینهمه متحجر باشند...وبا این شیوه چه کسانی را میخندانی آقای کارگردان.؟؟(ادامه)
علی اصغر اولی سریالهای نوروزی و توهین به مردم شمال (1)(يادداشت)
علی اصغر اولی(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های صبح شنبه
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های امروز
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های صبح امروز
(ادامه)
بارسلونا 5 - رئال مادرید صفر
(ادامه)
حکایت همان داستان نخ نما و تکراری خبرنگاران پایتخت نشین و قلم بدستان مظلوم مازندرانی است و پس از پخش چند قسمت از سریال بی توجهی به خبرنگاران بومی این بار پلان این قسمت درام در اداره‌کل تربیت بدنی مازندران ... بوقلمون در نقش مرغ همسایه!؟
حکایت همان داستان نخ نما و تکراری خبرنگاران پایتخت نشین و قلم بدستان مظلوم مازندرانی است و پس از پخش چند قسمت از سریال بی توجهی به خبرنگاران بومی این بار پلان این قسمت درام در اداره‌کل تربیت بدنی مازندران ... (ادامه)
حمايت استانداري مازندران از مستندسازي با موضوع انقلاب
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های صبح امروز
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های امروز
(ادامه)
قبلي 1 ... 14 15 16 17 18 19

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.