.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
علیرضا سعیدی کیاسری شبکه استانی،ظرفی بزرگ با غذایی اندک!(ديدگاه)
علیرضا سعیدی کیاسری(ادامه)
عذرخواهی شبکه طبرستان از استاندار و معاونش
(ادامه)
پدیده ای به نام «خود تشکّری» در رسانه ملی
(ادامه)
در پی پخش سریال نوروزی پایتخت که با انتقادات گسترده ای در بین فرهیختگان و اقشار مختلف مردم مازندران روبرو شده بود، رئیس رسانه ملی با صدور دستوری به مدیر رسانه استانی خواستار عدم پخش اخبار و مصاحبه های منتقدین خاص از شبکه استانی شد ضرغامی: ممنوع التصویر کنید !!
در پی پخش سریال نوروزی پایتخت که با انتقادات گسترده ای در بین فرهیختگان و اقشار مختلف مردم مازندران روبرو شده بود، رئیس رسانه ملی با صدور دستوری به مدیر رسانه استانی خواستار عدم پخش اخبار و مصاحبه های منتقدین خاص از شبکه استانی شد(ادامه)
رامین حسن زاده سخنی با نخبگان و بزرگان پرده نشین استان مازندران
رامین حسن زاده (ادامه)
عکس: نمونه ای از اعتراضات به "سریال پایتخت"
(ادامه)
بهارک همتی نورانی پایتخت هم تمام شد(يادداشت)
بهارک همتی نورانی(ادامه)
«پایتخت» دانشگاه گرگان را تعطیل کرد !
(ادامه)
صادقعلی رنجبر پاسخ های صادقانه به پرسش منتقدانه کاربران سایتها
صادقعلی رنجبر(ادامه)
سیروس مقدم برای مازندرانی ها دیگر هنرمند ملی نیست ابزاری سیاسی است که در توهین به فرهنگ مازندرانی نقش بسزایی داشت، /سریال پایتخت، فرهنگ و زبان مردم دیار علویان را به سخره کشیده است ... خواسته مردم مازندران عذرخواهی رییس رسانه ملی است
سیروس مقدم برای مازندرانی ها دیگر هنرمند ملی نیست ابزاری سیاسی است که در توهین به فرهنگ مازندرانی نقش بسزایی داشت، /سریال پایتخت، فرهنگ و زبان مردم دیار علویان را به سخره کشیده است ...(ادامه)
دکتر غلامعلی رنجبر
تفاوت استهزاء و طنز در سریال موهن پایتخت
دکتر غلامعلی رنجبر (ادامه)
بسیار خوشحالیم که از طریق این سریال آداب و رسوم مردم مازندران در قالب مردمانی صادق و هوشیار برای مردمان کشور به تصویر کشیده شد.
قدردانی دبیر مجمع نمایندگان مازندران از دست اندرکاران پایتخت
بسیار خوشحالیم که از طریق این سریال آداب و رسوم مردم مازندران در قالب مردمانی صادق و هوشیار برای مردمان کشور به تصویر کشیده شد. (ادامه)
کتولی؛ نغمه پنهان موسیقی نواحی ایران
(ادامه)
 آیا واقعا شما پیغام ها و مراتب اعتراض نماینده محترم ولی فقیه در مازندران و نماینگان مجلس که به نیابت از مردم استان سخن گفته اند را نشنیده اید؟/خودتان چند قسمت از این سریال را دیده اید؟آیا واقعا توهین و ظلمی که به مردم مازندران در این سریال رفته است برایتان محقق نگشته است؟و...

سخنی با آقای ضرغامی رییس صدا و سیمای کشور
آیا واقعا شما پیغام ها و مراتب اعتراض نماینده محترم ولی فقیه در مازندران و نماینگان مجلس که به نیابت از مردم استان سخن گفته اند را نشنیده اید؟/خودتان چند قسمت از این سریال را دیده اید؟آیا واقعا توهین و ظلمی که به مردم مازندران در این سریال رفته است برایتان محقق نگشته است؟و... (ادامه)
پایگاه خبری شمال نیوز در طول فعالیت چند ساله خود بالاترین سطوح پیگیری مطالبات مردمی شمال کشور را انجام داده و از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است/در سایتهایی مثل بی بی سی پرشن و سایت های جریان فتنه خارج نشین مثل جرس و سایت های بالاترین و فیس بوک و غیره متوجه این جریان خزنده شده ایم که بصیرت انقلابی ما ایجاب می کرد... لزوم بصیرت سیاسی در پیگیری مطالبات اجتماعی
پایگاه خبری شمال نیوز در طول فعالیت چند ساله خود بالاترین سطوح پیگیری مطالبات مردمی شمال کشور را انجام داده و از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است/در سایتهایی مثل بی بی سی پرشن و سایت های جریان فتنه خارج نشین مثل جرس و سایت های بالاترین و فیس بوک و غیره متوجه این جریان خزنده شده ایم که بصیرت انقلابی ما ایجاب می کرد...(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران با انتقاد تند از رئیس رسانه ملی به واسطه پخش سریال پایتخت از طریق شبکه سراسری، گفت: رسانه ملی با ساخت این سریال، هویت و فرهنگ مردم مازندران را زیرسئوال برده است ... رئيس رسانه ملي از مردم مازندران عذرخواهي كند
نماینده ولی فقیه در مازندران با انتقاد تند از رئیس رسانه ملی به واسطه پخش سریال پایتخت از طریق شبکه سراسری، گفت: رسانه ملی با ساخت این سریال، هویت و فرهنگ مردم مازندران را زیرسئوال برده است ... (ادامه)
به هیچ وجه نمی توانم نقش ارزشی رسانه ملی را در مقابله های حماسی با جریان فتنه و سایر انحرافات اجتماعی و فرهنگی انکار کرده و این ارتش فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی را تضعیف و یا به آن توهین نمایم/هم اکنون نیز منتقد جدی پخش گزینشی مصاحبه های مردمی در باره این سریال! افراط و تفریط ممنوع!
به هیچ وجه نمی توانم نقش ارزشی رسانه ملی را در مقابله های حماسی با جریان فتنه و سایر انحرافات اجتماعی و فرهنگی انکار کرده و این ارتش فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی را تضعیف و یا به آن توهین نمایم/هم اکنون نیز منتقد جدی پخش گزینشی مصاحبه های مردمی در باره این سریال!(ادامه)
عباس مهدوی خوش به حال پایتخت! (ديدگاه)
عباس مهدوی(ادامه)
سریال پایتخت سرشار از لودگی و افکار سخیف نسبت به فرهنگ مازندرانی ها بوده است. بدون تردید نمایندگان مازندران از طرف مردم فرهیخته مازنی اعتراض مازندرانی ها را به آقای ضرغامی ابلاغ خواهند نمود. سازندگان پایتخت، پایِ تخت فرهنگ ملت را نشانه گرفته اند
سریال پایتخت سرشار از لودگی و افکار سخیف نسبت به فرهنگ مازندرانی ها بوده است. بدون تردید نمایندگان مازندران از طرف مردم فرهیخته مازنی اعتراض مازندرانی ها را به آقای ضرغامی ابلاغ خواهند نمود.(ادامه)
نامه کار گروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی استان به ضرغامی
(ادامه)
دست مریزاد به صدا و سیمای مرکز مازندران!!!
(ادامه)
وقتی قومی را که این همه فداکاری کرده و این افتخارات را برای ایران آفریده و نخبگان فراوانی را تقدیم جامعه کرده ایران کرده است، را در صدا و سیما فقط به صورت سرایدار و کارگر تنها در مجموعه های طنز نشان می دهید توهین است. غفلت رسانه ملی از افتخارات مازندرانی ها !!
وقتی قومی را که این همه فداکاری کرده و این افتخارات را برای ایران آفریده و نخبگان فراوانی را تقدیم جامعه کرده ایران کرده است، را در صدا و سیما فقط به صورت سرایدار و کارگر تنها در مجموعه های طنز نشان می دهید توهین است.(ادامه)
حال از حضرت عالی می پرسیم نسبت فیلم "پایتخت" با دین و اخلاق چیست؟ اثر فرهنگ ساز این فیلم در محیط های خانوادگی چیست؟ آیا می توان ادعا کرد که خانواده ها بعد از دیدن این برنامه به سمت کمالات انسانی و ارزشهای دینی سوق پیدا می کنند؟ سخنی با مسئول رسانه دینی!
حال از حضرت عالی می پرسیم نسبت فیلم "پایتخت" با دین و اخلاق چیست؟ اثر فرهنگ ساز این فیلم در محیط های خانوادگی چیست؟ آیا می توان ادعا کرد که خانواده ها بعد از دیدن این برنامه به سمت کمالات انسانی و ارزشهای دینی سوق پیدا می کنند؟(ادامه)
پدران مازندرانی مظهر دانایی اند، نه شکم پرستی
(ادامه)
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران به نگرانی و دلخوری مردم مناطق مختلف استان از پخش سریال پایتخت در ایام نوروز اشاره کرد و گفت : این گونه برنامه هاشایسته و درخور شان مردم ولایتمدار و غیور استان مازندران نبوده و نیست.
صدا و سيما عواطف مردم مازندران را جريحه دار نكند
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران به نگرانی و دلخوری مردم مناطق مختلف استان از پخش سریال پایتخت در ایام نوروز اشاره کرد و گفت : این گونه برنامه هاشایسته و درخور شان مردم ولایتمدار و غیور استان مازندران نبوده و نیست. (ادامه)
انتقاد امام جمعه نكا از سريال پايتخت
(ادامه)
تفکر استثماری با پخش سريال موهن پايتخت
(ادامه)
انتقاد مديركل ارشاد مازندران از سريال پايتخت
(ادامه)
مسئولین ارشد این سازمان بجای عذر خواهی رسمی از مردم با فرهنگ و غیور مازندران در صدد تهیه این مصاحبه گزینشی افتاده اند/آیا صدا و سیما حاضر به انعکاس انتقادات و صحبت های شهروندان مازندرانی و مناطق شمالی و منتقدین با ایجاد فرصت برابر می باشد؟/به چه دلیلی تا کنون صدا و سیمای مرکز مازندران انتقادات مردمی را... این مصاحبه های گزینشی ره به جایی نمی برند
مسئولین ارشد این سازمان بجای عذر خواهی رسمی از مردم با فرهنگ و غیور مازندران در صدد تهیه این مصاحبه گزینشی افتاده اند/آیا صدا و سیما حاضر به انعکاس انتقادات و صحبت های شهروندان مازندرانی و مناطق شمالی و منتقدین با ایجاد فرصت برابر می باشد؟/به چه دلیلی تا کنون صدا و سیمای مرکز مازندران انتقادات مردمی را...(ادامه)
شوراي شهر ساري هم به جمع منتقدین « پايتخت» پیوست
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.