.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اختصاصی / شمال نیوز : سریال «نون.خ» نشان داد سینما و تلویزیون این قدرت را دارد که مردم را با هم بخنداند به طوری که به هم نخندند و همدیگر را مورد تمسخر و استهزا قرار ندهند اما کارگردان و نویسنده پایتخت، انتخاب خود را کرده بودند ، آنان برنامه داشتند به ما بخندند .... از « نون . خ » کردستانی ها تا « پایتخت » مازندرانی ها !
اختصاصی / شمال نیوز : سریال «نون.خ» نشان داد سینما و تلویزیون این قدرت را دارد که مردم را با هم بخنداند به طوری که به هم نخندند و همدیگر را مورد تمسخر و استهزا قرار ندهند اما کارگردان و نویسنده پایتخت، انتخاب خود را کرده بودند ، آنان برنامه داشتند به ما بخندند ....(ادامه)
عکسی دیده نشده از سریال پایتخت۶
عکسی که از پشت صحنه سریال پایتخت در اینستاگرام منتشر کرده است.(ادامه)
سلفی نقی و رحمت در رستوران لاکچری +عکس
هومن حاج عبداللهی با انتشار این عکس از زمان پخش سریال پایتخت خبر داد.(ادامه)
چرا «پایتخت ۷» ساخته نشد؟
در شرایطی که در مقطعی از سال زمزمه ساخت سری هفتم از سریال «پایتخت» به گوش می رسید، در نهایت تلویزیون نوروز ۱۴۰۰ به پخش قسمت های جدید و باقیمانده از فصل ششم این سریال اکتفا کرد.(ادامه)
تیپ متفاوت رحمت و بهتاش در پایتخت +عکس
هومن حاجی عبداللهی و بهرام افشاری، بازیگران سریال پرمخاطب «پایتخت» که دو قسمت پایانی فصل 6 آن به تازگی ضبط شده و قبل از نوروز 1400 پخش می‌شود، تصاویری مشابه از خود را در صفحه اجتماعی‎‌شان منتشر کردند.(ادامه)
زمان دقیق بازگشت «پایتخت» مشخص شد
ارتباط با حرم رضوی، فیلم های سینمایی، جنگ، ویژه برنامه، مسابقه، میان‌برنامه و ... به مناسبت عید مبعث از شبکه‌های مختلف تلویزیون پخش خواهد شد.(ادامه)
اولین تصویر از قسمت‌های پایانی "پایتخت۶"
دو قسمت پایانی فصل ششم سریال "پایتخت" این روز‌ها در حال فیلمبرداری است و عوامل این سریال همچنان مشغول کارند تا در آستانه نوروز روی آنتن بروند.(ادامه)
عکس/ حال و هوای این روزهای مهران احمدی
مهران احمدی بازیگر نقش بهبود در سریال « پایتخت » تصویری از خودش را در فضای مجازی منتشر کرد .(ادامه)
«پایتخت» از امشب به تلویزیون برمی‌گردد
سریال «پایتخت ۶» به تهیه کنندگی الهام غفوری و کارگردانی سیروس مقدم از امشب از شبکه یک روی آنتن می‌رود.(ادامه)
عکس/ پستی که بازیگر پایتخت به مناسبت تولدش منتشر کرد
مهران احمدی، ایفاگر نقش «بهبود» در سریال «پایتخت» به مناسبت سالروز تولدش تصویری از خود را به همراه نوشته‌ای در فضای مجازی منتشر کرد.(ادامه)
تصاویر جدید از پشت صحنه سریال پایتخت
جدیدترین تصاویر از فیلمبرداری دو قسمت پایانی سریال پایتخت را در این گزارش ملاحظه کنید.(ادامه)
عکس/ تازه‌ترین تصویر از نقی در روزهای ضبط «پایتخت»
محسن تنابنده در اینستاگرام تصویری از خودش را در روزهای ضبط سریال «پایتخت» منتشر کرد.(ادامه)
باقیمانده "پایتخت۶" در مازندران کلید خورد
تهیه‌کننده سریال "پایتخت" با تأیید شروع ساخت ۲ قسمت پایانی فصل ششم از تلاش برای پخش در شب عید نوروز خبر داد.(ادامه)
خبر خوش برای طرفداران سریال «پایتخت» / بازگشت پایتخت به تلویزیون + جزئیات
فصل ششم سریال «پایتخت» که نوروز ۹۹ از تلویزیون پخش شد و ناتمام ماند، با ساخت دو قسمت تازه به پایان می‌رسد. (ادامه)
عکس/ نیلوفر رجایی فر در «پایتخت»
نیلوفر رجایی فر بازیگر نقش «دختر داعشی سریال پایتخت ۵» با این سریال در میان مخاطبان تلویزیون شناخته شد و پا به عرصه بازیگری گذاشت.(ادامه)
عکس/ تصویر دیده نشده از فهیمه و رحمت در «پایتخت»
هومن حاجی عبداللهی، مجری، صداپیشه و بازیگر سینما و تلویزیون که ایفاگر نقش «رحمت» در سریال «پایتخت» نیز بود، تصویری جالب از پشت صحنه فصل پنجم این سریال را در صفحه‎اش منتشر کرد.(ادامه)
جدیدترین عکس دوقلو‌های جنجالی «پایتخت»
سارا و نیکای سریال پایتخت را در کنار مادرشان مشاهده می‌کنید.(ادامه)
شمال نیوز : این خبر اگرچه ربطی به انتقادات مازندرانی ها از نحوه ساخت این سریال و نگاه با تمسخر به گویش مازندرانی ندارد اما در نوع خود میتواند خبر خوشی برای منتقدان سرسخت مازندرانی این سریال باشد و امیدوار باشند که پایتخت در ایستگاه هفتم متوقف خواهد شد .... «پایتخت۷» ساخته نمی‌شود/محسن تنابنده خبر داد
شمال نیوز : این خبر اگرچه ربطی به انتقادات مازندرانی ها از نحوه ساخت این سریال و نگاه با تمسخر به گویش مازندرانی ندارد اما در نوع خود میتواند خبر خوشی برای منتقدان سرسخت مازندرانی این سریال باشد و امیدوار باشند که پایتخت در ایستگاه هفتم متوقف خواهد شد ....(ادامه)
کاریکاتور/ نقی غیر معمولی در پایتخت ۷ !!!
تسنیم: درخواست دستمزد ۵ میلیاردی «محسن تنابنده» برای بازی در پایتخت! / چندی پیش خبر ساخت فصل هفتم سریال پایتخت رسانه‌ای شد و بعضی رسانه‌ها درخواست دستمزد ۵ میلیاردی «محسن تنابنده» یکی از بازیگران مهم این سریال را شرط حضور او برای فصل هفتم این مجموعه عنوان کرده‌اند. این رقم زمانی بهتر درک می‌شود که بدانیم کل برآورد ساخت فصل جدید پایتخت حدود ۳۰ میلیارد تومان تخمین زده شده است. دستمزد ۵ میلیاردی برای سریالی ۱۵ قسمتی تقریبا هر قسمت بیش از ۳۳۰ میلیون تومان می‌شود!(ادامه)
عکس/ حمایت از دوقلو‌های «پایتخت» به سبک علیرضا خمسه
علیرضا خمسه که نقش بابا پنجعلی را در سریال «پایتخت» برعهده داشت، با یک بیت شعر از سعدی، با حذف سارا و نیکا از این مجموعه تلویزیونی، مخالفت کرد.(ادامه)
عکس/ نقی غیر معمولی در پایتخت ۷!
درخواست دستمزد ۵ میلیاردی «محسن تنابنده» برای بازی در پایتخت! / چندی پیش خبر ساخت فصل هفتم سریال پایتخت رسانه‌ای شد و بعضی رسانه‌ها درخواست دستمزد ۵ میلیاردی «محسن تنابنده» یکی از بازیگران مهم این سریال را شرط حضور او برای فصل هفتم این مجموعه عنوان کرده‌اند. این رقم زمانی بهتر درک می‌شود که بدانیم کل برآورد ساخت فصل جدید پایتخت حدود ۳۰ میلیارد تومان تخمین زده شده است. دستمزد ۵ میلیاردی برای سریالی ۱۵ قسمتی تقریبا هر قسمت بیش از ۳۳۰ میلیون تومان می‌شود!(ادامه)
دستمزد نقی پایتخت لو رفت؟+عکس
اخیرا در فضای مجازی میزان دستمزد محسن تنابنده برای ایفای نقش در سریال پایتخت 7 پخش شده است که البته این خبر هنوز تایید نشده است و در حد شایعه است.(ادامه)
علی رغم سرنوشت مبهم و نامشخص «پایتخت6»، قرار است فصل هفتم این سریال ساخته شود، در صورتی که هنوز حواشی این سریال حل نشده است. ساخت پایتخت ۷ چقدر برای مردم آب می‌خورد؟
علی رغم سرنوشت مبهم و نامشخص «پایتخت6»، قرار است فصل هفتم این سریال ساخته شود، در صورتی که هنوز حواشی این سریال حل نشده است.(ادامه)
طبق شنیده‌ها از نکات مهم و قابل توجه در سری جدید «پایتخت»، تکمیل فیلمنامه ناتمام مرحوم خشایار الوند برای ساخت است و همچنین بازگشت و حضور مجدد علیرضا خمسه در این فصل. هنوز مشخص نیست آیا خمسه در قامت جوانی و روح باباپنجعلی ... بازگشت بابا پنجعلی و حذف سارا و نیکا ؛ تکلیف بهبود و ارسطو چه می شود؟
طبق شنیده‌ها از نکات مهم و قابل توجه در سری جدید «پایتخت»، تکمیل فیلمنامه ناتمام مرحوم خشایار الوند برای ساخت است و همچنین بازگشت و حضور مجدد علیرضا خمسه در این فصل. هنوز مشخص نیست آیا خمسه در قامت جوانی و روح باباپنجعلی ...(ادامه)
سارا و نیکا از پایتخت ۷ حذف شدند
در رسانه‌ها گفته می‌شود دلیل حذف ساران و نیکا حواشی چند وقت اخیر آن‌ها در فضای مجازی است، با این حال این دو بازیگر گفته‌اند از دلیل حذف خود بی‌اطلاع اند.(ادامه)
پایتخت ۷، نیامده، خبرساز شد
پیش‌تولید سریال «پایتخت ۷» در حالی آغاز شد که هنوز حواشی فصل قبلی این مجموعه فراموش نشده است.(ادامه)
فصل تازه‌ی «پایتخت» به نوروز ۱۴۰۰ می‌رسد؟
سرانجام توافقات نهایی جهت ساخت «پایتخت۷» مابین مدیران سیما و تولیدکنندگان این سریال صورت گرفت و فصل جدید «پایتخت» وارد پیش‌تولید شد(ادامه)
عکس زیرخاکی از نقی معمولی سر کلاس درس
محسن تنابنده، بازیگر نقش «نقی معمولی» در سریال پرطرفدار «پایتخت» تصویری قدیمی و دیده نشده از خود و همکلاسی هایش در دوران مدرسه منتشر کرد.(ادامه)
عکس/ تجربه محسن تنابنده پس از ابتلا به کرونا
بازیگر و نویسنده سریال «پایتخت» با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش از تجربه ابتلا به بیماری کرونا نوشت.(ادامه)
نماینده مازندران در شورای عالی استان‌ها گفت: مسئولان استان برای فرهنگ مازندران چه کرده‌اند که بخواهند در برابر توهین سرپرست سابق مدیرعاملی پرسپولیس مدافع باشند؟ نگرش زشت رسول‌پناه نگران‌کننده است
نماینده مازندران در شورای عالی استان‌ها گفت: مسئولان استان برای فرهنگ مازندران چه کرده‌اند که بخواهند در برابر توهین سرپرست سابق مدیرعاملی پرسپولیس مدافع باشند؟(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.34 seconds.