.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سماق یکی از ادویه‌های محبوب و پرکاربرد است که طعم ترش‌مزه آن نیاز به استفاده از نمک را کاهش می‌دهد. جای نمک این ادویه ترش را امتحان کنید
سماق یکی از ادویه‌های محبوب و پرکاربرد است که طعم ترش‌مزه آن نیاز به استفاده از نمک را کاهش می‌دهد.(ادامه)
رونمایی از طرح بزرگ بیمه سلامت در مازندران
طرح بزرگ بیمه سلامت همزمان با سراسر کشور سوم آبان در مازندران اجرا می‌شود.(ادامه)
بیماری خاموش را بشناسید!
عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: پوکی استخوان بیماری بدون علامت است و به بیماری خاموش معروف است؛ متاسفانه شاید اولین بار، افراد با شکستگی عضو متوجه پوکی استخوان شوند.(ادامه)
تحقیقات جدید نشان می‌دهد با ورود مردان و زنان به سال‌های طلایی، آن‌هایی که به طور منظم نمی‌توانندیک خواب خوب شبانه داشته باشند، با خطر بیشتر ابتلا به یک بیماری مزمن روبرو هستند. چه میزان خواب برای حفظ سلامت بدن لازم است
تحقیقات جدید نشان می‌دهد با ورود مردان و زنان به سال‌های طلایی، آن‌هایی که به طور منظم نمی‌توانندیک خواب خوب شبانه داشته باشند، با خطر بیشتر ابتلا به یک بیماری مزمن روبرو هستند.(ادامه)
سلامت خود را با خوردن این میوه گارانتی کنید
(ادامه)
عادت‌های روزمره‌ای وجود دارند که در صورت استمرار می‌توانند سلامتی شما تخریب کرده و شما را به سوی مرگ بکشانند. این چهار عادت ذره ذره شما را خواهند کشت!
عادت‌های روزمره‌ای وجود دارند که در صورت استمرار می‌توانند سلامتی شما تخریب کرده و شما را به سوی مرگ بکشانند.(ادامه)
کشمش به عنوان یکی از تنقلات، از دیرباز همیشه در جیب بچه ها و بزرگ ترها بوده است. اما شاید از خواص آن چندان اطلاع نداشته باشیم. کشمش بخورید اگر استرس دارید!
کشمش به عنوان یکی از تنقلات، از دیرباز همیشه در جیب بچه ها و بزرگ ترها بوده است. اما شاید از خواص آن چندان اطلاع نداشته باشیم.(ادامه)
۷ راه برای تشخیص سرطان
سرفه، درد قفسه سینه و تنگی نفس، کاهش وزن بدون دلیل، تغییرات در گوارش و خارش یا زردی پوست می‌تواند از نشانه‌های ابتلا به سرطان باشد(ادامه)
چرا باید شیره و ارده را با هم مصرف کنیم ؟
شیره و ارده از مواد مغذی هستند که مصرف آنها خواص بسیاری برای سلامت بدن دارد و کاهش وزن و درمان ضعف عمومی تنها چند نمونه از خواص عالی شیره ارده می باشد.(ادامه)
فواید و خواص فوق العاده شیره انگور
شیره انگور یا دوشاب ماده‌ای بسیار مغذی و مقوی با طبع گرم است که خواص و فواید بی‌نظیری برای سلامت بدن و بهبود بیماری‌ها دارد. در این مطلب با فواید و خواص فوق العاده شیره انگور آشنا می‌شوید.(ادامه)
نوعی درمان ناباروری ریسک سرطان را در نوزاد افزایش می دهد
محققان سوئدی گزارش دادند کودکانی که در نتیجه یک روش باروری متداول شامل جنین های منجمد به دنیا می آیند، ممکن است در معرض خطر بیشتر ابتلا به سرطان باشند(ادامه)
برای درمان کبد چرب راهکارهای گوناگونی وجود دارد که یکی از راحت ترین آنها خوردن برخی میوه های مفید برای کبد چرب است. میوه هایی که کبد چرب را به سرعت درمان می کنند!
برای درمان کبد چرب راهکارهای گوناگونی وجود دارد که یکی از راحت ترین آنها خوردن برخی میوه های مفید برای کبد چرب است.(ادامه)
محققان در بررسی اخیر به مهم‌ترین عوامل ابتلا به سرطان که منجر به مرگ میلیون‌ها نفر در سراسر جهان می‌شود پی برده‌اند. عوامل مهم ابتلاء به سرطان چیست؟
محققان در بررسی اخیر به مهم‌ترین عوامل ابتلا به سرطان که منجر به مرگ میلیون‌ها نفر در سراسر جهان می‌شود پی برده‌اند.(ادامه)
محققان چینی بررسی کرده اند که کم کردن یک گرم نمک در روز تأثیر بسزایی در کاهش احتمال ابتلا به بیماری قلبی دارد. کاهش ریسک بیماری قلبی با کم کردن ۱ گرم نمک در روز
محققان چینی بررسی کرده اند که کم کردن یک گرم نمک در روز تأثیر بسزایی در کاهش احتمال ابتلا به بیماری قلبی دارد. (ادامه)
دروازه بان نساجی در جمع کودکان سرطانی در ساری
علیرضا حقیقی دروازه‌بان نساجی در اقدامی پسندیده با حضور در مجتمع ماهک ساری با کودکان مبتلا به سرطان دیدار کرد.(ادامه)
راستی‌آزمایی یک شایعه؛ پوتین بدل دارد؟
یکی از حواشی سفر پوتین به تهران در آغاز مرداد ماه جاری، این ادعا بود که به جای رئیس جمهوری روسیه، بدلش به تهران آمد! اما آیا این شایعه درست است و پوتین بدل دارد؟ (ادامه)
دانشمندان واکسن جدید و قدرتمندی برای مقابله با سرطان در موش‌ها ساخته‌اند که می‌تواند تومورها را نابود کرده و از پیشرفت آن‌ها جلوگیری کند. امیدی تازه برای درمان سرطان
دانشمندان واکسن جدید و قدرتمندی برای مقابله با سرطان در موش‌ها ساخته‌اند که می‌تواند تومورها را نابود کرده و از پیشرفت آن‌ها جلوگیری کند.(ادامه)
خواص فوق العاده لیموترش
(ادامه)
دکتر رحمان عفاری یکی از نخبگان انقلابی و علمی استان مازندران و خادم اهل بیت پس از تحمل دو سال مبارزه با بیماری سرطان دار فانی را وداع گفت. نخبه علمی و انقلابی استان مازندران دعوت حق را لبیک گفت
دکتر رحمان عفاری یکی از نخبگان انقلابی و علمی استان مازندران و خادم اهل بیت پس از تحمل دو سال مبارزه با بیماری سرطان دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
شمال نیوز: استفاده از غذای ضد پیری  anti-aging-foods برای حمایت بدن بعد از 40 سالگی بسیار ضروری به نظر می رسد. پوست زیبا و درخشان ارتباط مستقیمی با نحوه غذا خوردن ما دارد، اما غذاهای ضد پیری می تواند کمک بیشتری کند. آشنایی با ده ماده غذایی که روند پیر شدن را کند می کند
شمال نیوز: استفاده از غذای ضد پیری anti-aging-foods برای حمایت بدن بعد از 40 سالگی بسیار ضروری به نظر می رسد. پوست زیبا و درخشان ارتباط مستقیمی با نحوه غذا خوردن ما دارد، اما غذاهای ضد پیری می تواند کمک بیشتری کند.(ادامه)
پاپریکا (paprika) نوعی ادویه است که از آسیاب فلفل خشک شده تهیه می‌شود. این ماده به عنوان یک ماده غذایی مفید و ارزشمند در تمامی جهان شناخته شود. کبد را پاکسازی و سرماخوردگی را درمان می‌کند. در ادامه با هم مهم‌ترین خواص ادویه پاپریکا را مرور می‌کنیم. این ادویه کبد را پاکسازی و سرماخوردگی را درمان می‌کند
پاپریکا (paprika) نوعی ادویه است که از آسیاب فلفل خشک شده تهیه می‌شود. این ماده به عنوان یک ماده غذایی مفید و ارزشمند در تمامی جهان شناخته شود. کبد را پاکسازی و سرماخوردگی را درمان می‌کند. در ادامه با هم مهم‌ترین خواص ادویه پاپریکا را مرور می‌کنیم.(ادامه)
استاد طب فیزیکی و توانبخشی مهم‌ترین راه های پیشگیری از کمردرد را بیان کرد. ۸ روش طلایی برای جلوگیری از کمردرد
استاد طب فیزیکی و توانبخشی مهم‌ترین راه های پیشگیری از کمردرد را بیان کرد. (ادامه)
خواص شیر برای سلامتی
شیر جز مواد غذایی پرخاصیت است و مصرف آن برای همه رده های سنی مختلف فواید بسیاری را به همراه دارد، البته نگرانی و احتیاط هایی هم در رابطه با مصرف شیر وجود دارد.(ادامه)
۱۱ میوه کم قند و سرشار از مواد مغذی
یکی از دلایلی که ممکن است برخی از خوردن برخی میوه‌ها اجتناب کنند این است که می‌ترسند قند موجود در میوه بر سلامت آنان تاثیر منفی بگذارد. (ادامه)
خواص فوق العاده دمنوش گل ختمی
درحالی که دمنوش گل ختمی سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی نیست اما آنتی‌اکسیدان‌های زیادی دارد که با نام پلی‌فنول شناخته می‌شوند.(ادامه)
سویه جدید کرونا با سرایت بیشتر
عضو ستاد ملی مقابله با کرونا با بیان اینکه واکسن‌های تولید داخل نیز همان کارایی واکسن‌های خارجی را دارد، گفت: این ویروس گویا به صورت هوشمندانه‌تری سرایت بیشتری دارد.(ادامه)
چهار ماده غذایی مفید برای قلب
تغذیه مناسب و سبک زندگی سالم نقش مهمی در حفظ سلامت قلب دارد از این رو با انتخاب هوشمندانه مواد غذایی می‌توان خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی را کاهش داد.(ادامه)
۸ خاصیت باورنکردنی فلفل تند
فلفل، ماده غذایی با مقدار فراوان ویتامین‌های A،C ،E ، K و B۶ است.(ادامه)
21 خاصیت فوق العاده کدو سبز
یکی از سبزیجاتی که در فصل تابستان به وفور دیده می‌شود کدو سبز است. کدو سبز ارزش غذایی بسیاری دارد و دارای خواص ضد پیری بوده و درمان بسیاری از بیماری‌هاست.(ادامه)
علت سوزش سرمعده چیست؟
سوزش سردل یا همان سوزش سرمعده اگرچه در ظاهر مشکل کوچکی است اما ممکن است نشانه برخی بیماری های خطرناک تر باشد.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 119 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.145 seconds.