.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
گاهی اوقات تغییرات کوچکی در بدن ایجاد می‌شود که باید آنها را جدی بگیرید زیرا ممکن است نشانه وجود بیماری خطرناکی در بدن باشد. این علائم و هشدارهای بدن را حتما جدی بگیرید
گاهی اوقات تغییرات کوچکی در بدن ایجاد می‌شود که باید آنها را جدی بگیرید زیرا ممکن است نشانه وجود بیماری خطرناکی در بدن باشد.(ادامه)
تیمی از محققان در موسسه تحقیقات سرطان بریتانیا در گلاسکو، اسکاتلند، نشانگر زیستی را کشف کردند که ممکن است آزمایش ادرار برای تشخیص سرطان کبد را ممکن کند. امکان تشخیص سرطان کبد با یک آزمایش ادرار
تیمی از محققان در موسسه تحقیقات سرطان بریتانیا در گلاسکو، اسکاتلند، نشانگر زیستی را کشف کردند که ممکن است آزمایش ادرار برای تشخیص سرطان کبد را ممکن کند.(ادامه)
رکنا فواید خوراکی های ویژه شب یلدا را بررسی کرد.

    راز سلامتی نهفته در خوراکی های شب یلدا
رکنا فواید خوراکی های ویژه شب یلدا را بررسی کرد. (ادامه)
سخنگوی دولت : افزایش نرخ دلار و خودرو مقطعی است
سخنگوی دولت گفت: افزایش نرخ دلار و خودرو مقطعی است و کسانی که برای افزایش قیمت دلار تلاش می‌کنند تکلیف خود را با مردم و حاکمیت مشخص کردند.(ادامه)
شالیزاری که در آن برنج‌های سیاه می‌روید
در شالیزار روستای آقا ملک بابل بجای برنج سفید، برنج‌های سیاه رشد می‌کند.(ادامه)
دکترای تخصصی علوم تغذیه با اشاره به یک باور غلط درباره تفاوت برنج کته و آبکش گفت: از نظر میزان انرژی و چاق‌کنندگی تفاوتی بین برنج کته و آبکش وجود ندارد. بهترین شیوه پخت برنج که نمی‌دانستید / برنج آبکش بخوریم یا کته؟ / این برنج ها آرسنیک بیشتری دارند / از بین بردن آرسنیک برنج با این روش
دکترای تخصصی علوم تغذیه با اشاره به یک باور غلط درباره تفاوت برنج کته و آبکش گفت: از نظر میزان انرژی و چاق‌کنندگی تفاوتی بین برنج کته و آبکش وجود ندارد.(ادامه)
سینیشا میهایلوویچ ستاره پیشین تیم ملی یوگسلاوی و سرمربی سابق میلان در ۵۳ سالگی درگذشت. درگذشت بازیکنی که مقابل ایران در جام جهانی گلزنی کرد!
سینیشا میهایلوویچ ستاره پیشین تیم ملی یوگسلاوی و سرمربی سابق میلان در ۵۳ سالگی درگذشت.(ادامه)
اگر تمایل به مصرف خوراکی با کالری پایین، اما ریزمغذی‌های فراوان دارید، گل کلم انتخاب مناسبی است. گل کلم جزو بهترین سبزیجات پاییزی است که فواید بسیاری برای سلامت بدن دارد و گنجاندن آن در رژیم غذایی توصیه می‌شود. ۹ فایده باورنکردنی گل‌کلم که شاید نشنیده‌ باشید
اگر تمایل به مصرف خوراکی با کالری پایین، اما ریزمغذی‌های فراوان دارید، گل کلم انتخاب مناسبی است. گل کلم جزو بهترین سبزیجات پاییزی است که فواید بسیاری برای سلامت بدن دارد و گنجاندن آن در رژیم غذایی توصیه می‌شود.(ادامه)
عامل تعیین‌کننده طول عمر کشف شد
دانشمندان پدیده ای را کشف کرده اند که می تواند مدت زمان زندگی شما را تعیین کند.(ادامه)
صفر شدن آمار بیماران تالاسمی ماژور در مازندران
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از صفر شدن آمار بیماران تالاسمی ماژور در استان خبر داد.(ادامه)
برخی مسئولان کشوری و لشکری از جمله معاون اول رئیس جمهور، رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی را تسلیت گفتند. پیام تسلیت مسئولان لشکری و کشوری به مناسبت درگذشت رستم قاسمی
برخی مسئولان کشوری و لشکری از جمله معاون اول رئیس جمهور، رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی را تسلیت گفتند.(ادامه)
رژیم غذایی گیاهی ریسک سرطان روده بزرگ را کاهش می دهد
(ادامه)
مجید پروین مربی تیم‌های پایه پرسپولیس درگذشت. سلطان علی پروین ا عزادار شد/عکس
مجید پروین مربی تیم‌های پایه پرسپولیس درگذشت.(ادامه)
پس از قطع امید پزشکان از «پله»اسطوره فوتبال جهان اخباری مبنی بر فوت این بازیکن مطرح برزیلی در فضای مجازی دست به دست می چرخد. درگذشت اسطوره فوتبال جهان؟ | سلطان از سرطان دریبل خورد!
پس از قطع امید پزشکان از «پله»اسطوره فوتبال جهان اخباری مبنی بر فوت این بازیکن مطرح برزیلی در فضای مجازی دست به دست می چرخد.(ادامه)
سیگار DNA را تغییر می دهد!
پژوهشگران درباره سیگارهای الکترونیکی هشدار دادند که همانند سیگار معمولی به DNA افراد آسیب می رسانند.(ادامه)
دشمن چاقی چیست؟
بدن انسان دو نوع چربی دارد، چربی سفید که کالری های اضافی را ذخیره می کند و چربی قهوه ای که با سوزاندن کالری در بدن گرما تولید می کند و حالا مشخص شده که چربی سفید را می توان با قهوه نابود کرد.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب گفتند: صحنه‌گردانان اصلی اغتشاشات اخیر که نتوانستند مردم را به صحنه بیاورند درصددند با ادامه شرارت‌ها، مسئولان را خسته کنند اما اغتشاشات جمع خواهد شد و ملت با تنفر روزافزون از آنها با نیروی بیشتر و روحیه تازه‌تر، به کار و تلاش و پیشرفت ادامه خواهد داد. اغتشاشات جمع خواهد شد / صحنه‌گردانان اصلی نتوانستند مردم را به صحنه بیاورند/ چالش اساسی و امروز کشور ما، چالش «پیشرفت و توقف و رکود و ارتجاع» است / دشمن تلاش دارد تا علاوه بر مردم و جوانان، حتی مسئولان نیز امید خود را از دست بدهند(خبر)
رهبر معظم انقلاب گفتند: صحنه‌گردانان اصلی اغتشاشات اخیر که نتوانستند مردم را به صحنه بیاورند درصددند با ادامه شرارت‌ها، مسئولان را خسته کنند اما اغتشاشات جمع خواهد شد و ملت با تنفر روزافزون از آنها با نیروی بیشتر و روحیه تازه‌تر، به کار و تلاش و پیشرفت ادامه خواهد داد.(ادامه)
این میوه پاییزی بیماری های کلیوی را درمان می کند!
انار از مدت‌ها پیش به دلیل دارا بودن خواص شفابخش فراوان به عنوان یک صندوق فوق العاده و درمان کننده شناخته شده است.(ادامه)
لیمو فواید بسیاری برای سلامتی دارد که دو مورد اصلی آن قدرت ضد باکتری و ضد ویروسی قوی و توانایی آن در تحریک سیستم ایمنی بدن است ۹ مزیت نوشیدن آب گرم و لیمو ترش
لیمو فواید بسیاری برای سلامتی دارد که دو مورد اصلی آن قدرت ضد باکتری و ضد ویروسی قوی و توانایی آن در تحریک سیستم ایمنی بدن است(ادامه)
پرداخت ۱۰۰ درصدی هزینه دارویی بیماران خاص
صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج سازمان بیمه سلامت هزینه تامین داروی این بیماران را صفر کرده است.(ادامه)
کیوی یکی از میوه‌های سرشار از ویتامین C است که می‌تواند در تقویت سیستم ایمنی بدن موثر باشد. در این مطلب به ۷ مورد از فواید عادت به خوردن کیوی اشاره شده است معجزه بی‌نظیر این میوه خوشمزه در کاهش فشار خون و بی خوابی
کیوی یکی از میوه‌های سرشار از ویتامین C است که می‌تواند در تقویت سیستم ایمنی بدن موثر باشد. در این مطلب به ۷ مورد از فواید عادت به خوردن کیوی اشاره شده است(ادامه)
پیاز از خانواده گیاهان آلیوم شامل پیازچه، سیر و تره فرنگی است، این سبزی ها دارای طعم های تند مشخص و برخی از خواص دارویی هستند. این سبزی بد بو را بخورید تا سرطان نگیرید
پیاز از خانواده گیاهان آلیوم شامل پیازچه، سیر و تره فرنگی است، این سبزی ها دارای طعم های تند مشخص و برخی از خواص دارویی هستند.(ادامه)
این سبزی را قبل از جراحی مصرف نکنید‍!
چاشنی رنگارنگی که در مواد غذایی یا برای تزئین روی غذای مورد علاقه شما قرار می‌گیرد با افزودن طعم کمی تلخ، به وعده‌های غذایی طعم بیشتری می‌بخشد. در حالی که حذف این گیاه سبز کوچک به سادگی به‌عنوان تزئین آسان است اما آنچه نمی‌دانید این است که خوردن جعفری می‌تواند عوارض جانبی شگفت‌انگیزی داشته باشد که برخی از آنها مثبت و برخی به‌طور بالقوه ناایمن هستند.(ادامه)
به گفته محققان، انجام ورزش شدید روزانه ممکن است کلید افزایش طول عمر باشد. دو دقیقه ورزش شدید در روز برای افزایش طول عمر کافی است
به گفته محققان، انجام ورزش شدید روزانه ممکن است کلید افزایش طول عمر باشد.(ادامه)
آیت‌الله «عباسعلی اختری» درگذشت
آیت‌الله «عباسعلی اختری»، نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
 لوبیا سبز یکی از سبزیجات سرشار از آب، ویتامین‌ها و املاح است که به‌عنوان منبع پروتئین نیز شناخته می‌شود. در این مطلب به فواید لوبیا سبز اشاره خواهیم کرد. یک سبزی معجزه گر برای تنظیم قند خون
لوبیا سبز یکی از سبزیجات سرشار از آب، ویتامین‌ها و املاح است که به‌عنوان منبع پروتئین نیز شناخته می‌شود. در این مطلب به فواید لوبیا سبز اشاره خواهیم کرد.(ادامه)
سماق یکی از ادویه‌های محبوب و پرکاربرد است که طعم ترش‌مزه آن نیاز به استفاده از نمک را کاهش می‌دهد. جای نمک این ادویه ترش را امتحان کنید
سماق یکی از ادویه‌های محبوب و پرکاربرد است که طعم ترش‌مزه آن نیاز به استفاده از نمک را کاهش می‌دهد.(ادامه)
رونمایی از طرح بزرگ بیمه سلامت در مازندران
طرح بزرگ بیمه سلامت همزمان با سراسر کشور سوم آبان در مازندران اجرا می‌شود.(ادامه)
بیماری خاموش را بشناسید!
عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: پوکی استخوان بیماری بدون علامت است و به بیماری خاموش معروف است؛ متاسفانه شاید اولین بار، افراد با شکستگی عضو متوجه پوکی استخوان شوند.(ادامه)
تحقیقات جدید نشان می‌دهد با ورود مردان و زنان به سال‌های طلایی، آن‌هایی که به طور منظم نمی‌توانندیک خواب خوب شبانه داشته باشند، با خطر بیشتر ابتلا به یک بیماری مزمن روبرو هستند. چه میزان خواب برای حفظ سلامت بدن لازم است
تحقیقات جدید نشان می‌دهد با ورود مردان و زنان به سال‌های طلایی، آن‌هایی که به طور منظم نمی‌توانندیک خواب خوب شبانه داشته باشند، با خطر بیشتر ابتلا به یک بیماری مزمن روبرو هستند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.114 seconds.