.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
علایم و عوارض کمبود سلنیوم در بدن
سلنیوم یکی از مهم ترین مواد معدنی در بدن است که کمبود یا مصرف بیش از حد آن برای سلامت بدن مضراتی دارد.(ادامه)
عوارض جدی و خطرناک مصرف زیاد نمک
خوردن بیش از حد هرچیزی برای بدن مضر است؛ مصرف زیاد نمک مشکلات جدی برای سلامتی ایجاد می کند که در بیشتر مواقع این مشکلات قابل جبران نیستند.(ادامه)
بیماری‌های کبدی یکی از خطرناک‌ترین عوارض نوشیدنی‌های گازدار و شیرین کننده مصنوعی هستند. نوشیدنی پرطرفداری که کبد را نابود می‌کند
بیماری‌های کبدی یکی از خطرناک‌ترین عوارض نوشیدنی‌های گازدار و شیرین کننده مصنوعی هستند.(ادامه)
خواص شفت انگیز توت سفید
خواص توت سفید فراوان است. از جمله خواص توت سفید می‌توان به تقویت چشم‌ها، رشد ناخن، جلوگیری از افسردگی، رفع درد دندان، درمان عفونت چشم، درمان خون‌ریزی بینی، درمان سفیدی زودرس مو اشاره کرد.(ادامه)
شمال نیوز : : اشتغال‌زایی از مهمترین مطالبه‌های مردم سوادکوه با رتبه اول محرومیت در استان است که احداث کارخانه‌هایی با اشتغال‌زایی قابل توجه به معیشت خانواده‌ها و توسعه سوادکوه کمک قابل توجهی می‌کند ولی تجربه احداث کارخانه کمک‌سازی که حدود ۲ دهه به سرانجام نرسید و تلخی آن همچنان به کام مردم ماند. سرنوشت تلخ کک‌سازی در انتظار ۲ کارخانه جدید سوادکوه
شمال نیوز : : اشتغال‌زایی از مهمترین مطالبه‌های مردم سوادکوه با رتبه اول محرومیت در استان است که احداث کارخانه‌هایی با اشتغال‌زایی قابل توجه به معیشت خانواده‌ها و توسعه سوادکوه کمک قابل توجهی می‌کند ولی تجربه احداث کارخانه کمک‌سازی که حدود ۲ دهه به سرانجام نرسید و تلخی آن همچنان به کام مردم ماند.(ادامه)
یک منبع آگاه در داخل کرملین مدعی شد، شاید ولادیمیر پوتین وادار شود برای چند روز کنترل جنگ در اوکراین را در اختیار فرد دیگری قرار دهد چون قرار است بابت سرطان تحت عمل جراحی قرار گیرد. جانشین پوتین مشخص شد
یک منبع آگاه در داخل کرملین مدعی شد، شاید ولادیمیر پوتین وادار شود برای چند روز کنترل جنگ در اوکراین را در اختیار فرد دیگری قرار دهد چون قرار است بابت سرطان تحت عمل جراحی قرار گیرد.(ادامه)
شایع‌ترین عامل عفونت‌های قارچی
متخصص قارچ شناسی پزشکی، در ارتباط با اثرات عفونت‌های قارچی سیستمیک بر سلامت بدن و همچنین، اهمیت تشخیص آزمایشگاهی این عفونت‌ها، توضیحاتی ارائه داد.(ادامه)
معجزه این آنتی اکسیدان در جوان کردن پوست
به گفته پژوهشگران دانشگاه هاروارد آنتی اکسیدان آستاگزانتین می‌تواند با محافظت از پوست و مهار رادیکال‌های آزاد برای داشتن پوستی جوان و درخشان موثر عمل کند.(ادامه)
پروفسور سمیعی یکی از مطرح ترین دانشمندان ایرانی در دنیا برای جلوگیری از ابتلا به بیماری های متعدد توصیه هایی ارائه کرده است. توصیه های پروفسور سمیعی برای داشتن بدن سالم
پروفسور سمیعی یکی از مطرح ترین دانشمندان ایرانی در دنیا برای جلوگیری از ابتلا به بیماری های متعدد توصیه هایی ارائه کرده است.(ادامه)
چاقى و مصرف سیگار عوامل افزایش سرطان پروستات
استاد دانشگاه علوم پزشکی بابل چاقى و مصرف سیگار را از عوامل افزایش سرطان پروستات دانست.(ادامه)
تقویت ایمونوتراپی در بیماران با این ویتامین
محققان دریافتند ویتامین E می‌تواند با تحریک فعالیت سلول‌های دندریتی در تومور، پاسخ‌های ایمونوتراپی را افزایش دهد.(ادامه)
نشانه‌های سرطان خون را بشناسید
فوق تخصص خون گفت:خون ریزی ناگهانی و کم خونی شدید از علائم سرطان خون هستند.(ادامه)
خوردن تخم مرغ خام مضر است؟
مصرف تخم مرغ خام ممکن است با مسمومیت غذایی همراه باشد.(ادامه)
مرکز جامع تشخیص و درمان سرطانی آمل نیمه کاره ماند
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران، از تعیین تکلیف واگذاری زمین برای ساخت هرچه سریع‌تر مرکزجامع تشخیص، درمان بیماران سرطانی آمل خبر داد و گفت: ساخت این مرکز نیمه کاره مانده است.(ادامه)
این نشانه‌ها در بدن را جدی بگیرید!
استاد سرطان شناسی مهمترین نشانه هایی که در بدن روی می‌دهد و باید به آن حساس بوده و احتمال ابتلا به سرطان را بدهیم، تشریح کرد.(ادامه)
در زمان روزه داری می توان واکسن کرونا تزریق کرد؟
در پاسخ به ابهامات احتمالی در خصوص همزمانی کرونا با ایام روزه داری باید گفت، براساس گزارش اخیر سازمان جهانی بهداشت هیچ مطالعه ای مبنی بر افزایش خطر ابتلا به کرونا در دوران روزه داری دیده نشده است.(ادامه)
خواص جادویی شیره انگور
شیره انگور می تواند خاصیت های درمانی زیادی داشته باشد و به سلامت عمومی بدن شما کمک فراوانی بکند. شیره انگور طبع گرمی دارد و مصرف آن برای افراد سرد مزاج فواید زیادی دارد.(ادامه)
مصرف فلاوونوئیدها بهترین راه تقویت سلامت قلب و مغز
تحقیقات نشان می‌دهد که فلاوونوئیدها طیف وسیعی از فواید سلامتی، از مبارزه با سرطان و کاهش خطر بیماری‌های قلبی تا حفظ عملکرد مغز را فراهم می‌کنند. همچنین در مبارزه با چین و چروک هم مفید هستند.(ادامه)
بعد از گذشت چند روز از بستری شدن آیت‌الله فاطمی‌نیا استاد برجسته اخلاق و پژوهشگر تاریخ اسلام در بیمارستان به دلیل ابتلا به بیماری سرطان، خبر رسیده که به دلیل شدت و پیشرفت این بیماری حال جسمی وی وخیم‌تر شده و پزشکان از عموم مردم درخواست کردند برای سلامتی استاد دعا کنند. شدت گرفتن بیماری آیت‌الله فاطمی‌نیا
بعد از گذشت چند روز از بستری شدن آیت‌الله فاطمی‌نیا استاد برجسته اخلاق و پژوهشگر تاریخ اسلام در بیمارستان به دلیل ابتلا به بیماری سرطان، خبر رسیده که به دلیل شدت و پیشرفت این بیماری حال جسمی وی وخیم‌تر شده و پزشکان از عموم مردم درخواست کردند برای سلامتی استاد دعا کنند.(ادامه)
بهترین ویتامین‌ها برای تقویت استخوان
تقویت استخوان اهمیت بسیاری در سلامت بدن دارد. ویتامین های مفید، تاثیر بسزایی در استحکام و مراقبت از استخوان دارند بنابراین باید با این ویتامین ها آشنا شوید.(ادامه)
خوراکی‌هایی که بیشترین ویتامین‌ها را دارند
بسیاری از انواع ویتامین ها مواد غذایی وجود دارند و شما می توانید با مصرف این مواد غذایی و گنجاندن آنها در برنامه ی غذایی خود بدنی سالم داشته باشید.(ادامه)
علائم وجود مشکل در ریه‌ها
این روزها کم تر می توان در معرض هوای تازه و تمیز قرار گرفت. پس این موضوع به این معناست که باید بیش از همیشه مراقب ریه ها باشیم و به علائم بدن خود توجه کنیم.(ادامه)
چند میوه خوشمزه برای درمان کبد چرب
یکی از راه‌های درمان کبد چرب خوردن برخی میوه‌های مفید است که خیلی فوری آن را رفع می‌کنند.(ادامه)
۱۰ خاصیت باورنکردنی جو
جو سرشار از فیبر است و ‌می‌تواند بدن را از سموم پاکسازی کند. این ماده منبع غنی از فیبر می‌تواند به عنوان ‌منبع سوختی برای باکتری‌های خوب موجود در روده عمل کند.(ادامه)
تصویب تزریق دُز چهارم واکسن کرونا برای گروه‌های خاص
با اعلام معاون وزیر بهداشت دُز چهارم واکسن کرونا برای گروه‌های خاص تزریق خواهد شد.(ادامه)
کاهش یک خطر وحشتناک با مصرف گوجه فرنگی
نتایج مطالعات محققان فنلاندی نشان داد که مصرف گوجه فرنگی خطر سکته مغزی را کاهش می دهد. یکی از آنتی اکسیدان های موجود در گوجه فرنگی به نام لیکوپن (رنگدانه قرمز) در بروز این اثر نقش دارد.(ادامه)
خاصیت‌های دارویی قهوه
قهوه به علت داشتن اثر محرک روی مغز و مزه و عطر آن یکی از پرمصرفترین نوشیدنیها است.(ادامه)
۶ خاصیت مهم فلفل تند
فلفل‌های چیلی (تند) به دلیل بهبود طعم و مزه بیشتر وعده‌های غذایی، محبوبیت زیادی دارند.(ادامه)
کمک این دانه به کاهش وزن
دانه‌ کتان یا همان تخم کتان، منبع غنی از اسیدهای چرب امگا ۳، آنتی‌اکسیدان، پروتئین و فیبر خوراکی است.(ادامه)
خواصی کمتر شنیده شده از هویج
طب سنتی اعتقاد دارد هویج باعث قوی شدن معده، درمان درد‌های روماتیسمی و مفصلی و رفع یبوست می‌شود.(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 119 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.938 seconds.