.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
برنارد هانری لِوی عامل ویرانی چندین کشور به پدرخوانده تجزیه طلبان تبدیل شده است. رد پای مشکوک‌ترین مرد فرانسه در پشت پرده تجزیه طلبی در ایران
برنارد هانری لِوی عامل ویرانی چندین کشور به پدرخوانده تجزیه طلبان تبدیل شده است.(ادامه)
آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که چرا برخی از دستورالعمل‌ها، به دنبال نوع خاصی از پیاز هستند؟ پیاز قرمز بهتر است یا سفید؟
آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که چرا برخی از دستورالعمل‌ها، به دنبال نوع خاصی از پیاز هستند؟(ادامه)
پزشک کاخ سفید تائید کرده است که ضایعه‌ای که در جریان معاینه و جراحی اخیر بایدن برداشته شد، سرطانی بود. پزشک کاخ سفید سرطان بایدن را تایید کرد
پزشک کاخ سفید تائید کرده است که ضایعه‌ای که در جریان معاینه و جراحی اخیر بایدن برداشته شد، سرطانی بود.(ادامه)
دومین دوره جایزه احسان استان مازندران با هدف ترویج فرهنگ خدمت‌رسانی توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) مازندران برگزار شد. اهدای جایزه ملی احسان به فعالان احسان و نیکوکاری مازندران
دومین دوره جایزه احسان استان مازندران با هدف ترویج فرهنگ خدمت‌رسانی توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) مازندران برگزار شد.(ادامه)
از جمله خواص مرزه می‌توان به کمک به سلامت پوست و مو و درمان التهاب اشاره کرد. این گیاه خوش‌عطر قاتل نفخ شکم است
از جمله خواص مرزه می‌توان به کمک به سلامت پوست و مو و درمان التهاب اشاره کرد.(ادامه)

‌

داشتن اطلاعات برای انتخاب مواد غذایی خوب و داشتن فعالیت بدنی می تواند به پیشگیری از بیماری ها از جمله سرطان کمک کند. برای کاهش خطر سرطان تغذیه مناسب داشته باشید
‌ داشتن اطلاعات برای انتخاب مواد غذایی خوب و داشتن فعالیت بدنی می تواند به پیشگیری از بیماری ها از جمله سرطان کمک کند.(ادامه)
مطالعات نشان می‌دهد ، مواد شیمیایی PFAS فرآیند‌های بیولوژیکی کلیدی را در بدن مختل می‌کنند. مواد شیمیایی که بدن را برای همیشه نابود می‌کند
مطالعات نشان می‌دهد ، مواد شیمیایی PFAS فرآیند‌های بیولوژیکی کلیدی را در بدن مختل می‌کنند.(ادامه)
امروزه تقریبا می توان گفت که اغلب افراد نوشابه مصرف می کنند، اما اگر مضرات و عوارض جبران ناپذیر نوشابه را بدانند شاید از نوشیدن نوشابه پشیمان شوند! ۱۰ عارضه خطرناک مصرف نوشابه
امروزه تقریبا می توان گفت که اغلب افراد نوشابه مصرف می کنند، اما اگر مضرات و عوارض جبران ناپذیر نوشابه را بدانند شاید از نوشیدن نوشابه پشیمان شوند!(ادامه)
مدیر عامل سازمان بیمه سلامت گفت: شهروندان می توانند در صورت نبود پوشش بیمه با استفاده از سامانه شهروندی بیمه سلامت از پوشش رایگان سه ماهه این بیمه بهره‌مند شوند. استعلام غیر حضوری وضعیت بیمه سلامت تنها با یک کد دستوری
مدیر عامل سازمان بیمه سلامت گفت: شهروندان می توانند در صورت نبود پوشش بیمه با استفاده از سامانه شهروندی بیمه سلامت از پوشش رایگان سه ماهه این بیمه بهره‌مند شوند.(ادامه)
میروسلاو بلاژویچ پس از یک بیماری طولانی و سخت در سن ۸۸ سالگی در زاگرب درگذشت. سرمربی سابق تیم ملی ایران درگذشت
میروسلاو بلاژویچ پس از یک بیماری طولانی و سخت در سن ۸۸ سالگی در زاگرب درگذشت.(ادامه)
پیاز خام حاوی مقادیر مناسبی از اسید فولیک است که می‌تواند از ابتلا به بیماری‌های کبدی مانند بیماری کبد چرب پیشگیری کند. سبزی پرکاربردی که کبد چرب را فوری درمان می‌کند!
پیاز خام حاوی مقادیر مناسبی از اسید فولیک است که می‌تواند از ابتلا به بیماری‌های کبدی مانند بیماری کبد چرب پیشگیری کند.(ادامه)
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: با مصرف پیتزا؛ نیتریت، چربی اشباع و ترانس، سدیم و کالری زیادی وارد بدن می‌شود. محبوب‌ترین فست فود دنیا چه بلایی سرتان می‌آورد؟
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: با مصرف پیتزا؛ نیتریت، چربی اشباع و ترانس، سدیم و کالری زیادی وارد بدن می‌شود.(ادامه)
برخی روانشناسان یکی از علل گرایش دختران به سیگار را تلاش برای دیده شدن و ابراز وجود می‌دانند و برخی دیگر آن را به تغییر هنجارهای جامعه نسبت می‌دهند. دلیل افزایش مصرف سیگار بین دختران نوجوان چیست؟
برخی روانشناسان یکی از علل گرایش دختران به سیگار را تلاش برای دیده شدن و ابراز وجود می‌دانند و برخی دیگر آن را به تغییر هنجارهای جامعه نسبت می‌دهند.(ادامه)
در این مطلب از چند متکدی خبرساز با درآمد‌های نجومی و شیوه‌های عجیب‌شان خواهیم گفت. عجیب‌ترین شیوه‌های گدایی با درآمد‌های نجومی
در این مطلب از چند متکدی خبرساز با درآمد‌های نجومی و شیوه‌های عجیب‌شان خواهیم گفت.(ادامه)
سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در مراسم اهداء «جایزه جهانی شهید سلیمانی برای ادبیات مقاومت» با تمجید از شخصیت و دستاوردهای سردار سلیمانی گفت: ما امروز برای مقابله با چالش‌ها به الگویی مانند حاج‌قاسم نیازمندیم. حاج قاسم شهیدی در ابعاد جهانی است/ در برابر چالش‌ها به الگویی مانند شهید سلیمانی نیازمندیم/ حزب‌الله در حل مشکلات مردم جدیت دارد/ توطئه‌های آمریکا علیه منطقه ادامه دارد(خبر)
سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در مراسم اهداء «جایزه جهانی شهید سلیمانی برای ادبیات مقاومت» با تمجید از شخصیت و دستاوردهای سردار سلیمانی گفت: ما امروز برای مقابله با چالش‌ها به الگویی مانند حاج‌قاسم نیازمندیم.(ادامه)
اعتیاد در واقع یک نیاز اجباری است که فرد را وادار به انجام یک عمل خاص و تکرار آن می کند. هشدارهای مهم در مورد اعتیاد به گوشی همراه
اعتیاد در واقع یک نیاز اجباری است که فرد را وادار به انجام یک عمل خاص و تکرار آن می کند.(ادامه)
ما اینجا با بررسی 2 میوه و گفتن خواص آن ها به شما، توصیه می‌کنیم تا وقتی که دچار سرما خوردگی شدید از این میوه‌ها استفاده کنید تا سلامتی خود را زودتر به دست بیارید. این ۲ میوه‌ برای سرماخوردگی بسیار مفید هستند
ما اینجا با بررسی 2 میوه و گفتن خواص آن ها به شما، توصیه می‌کنیم تا وقتی که دچار سرما خوردگی شدید از این میوه‌ها استفاده کنید تا سلامتی خود را زودتر به دست بیارید.(ادامه)
در مطالعه‌ای جدید، محققان به خواص کاهش دهنده کلسترول خون در پوست نارنگی اشاره کرده اند. خواص باورنکردنی پوست نارنگی
در مطالعه‌ای جدید، محققان به خواص کاهش دهنده کلسترول خون در پوست نارنگی اشاره کرده اند.(ادامه)
در این مطلب می‌خواهیم 8 ‌مورد از بزرگ‌ترین اشتباهات سلامت خانم‌ها در 30 سالگی را بازگو کنیم. ۵ ‌مورد از بزرگ‌ترین اشتباهات خانم‌ها در ۳۰ سالگی!
در این مطلب می‌خواهیم 8 ‌مورد از بزرگ‌ترین اشتباهات سلامت خانم‌ها در 30 سالگی را بازگو کنیم.(ادامه)
سخنگوی دولت گفت: حل مشکلات معیشتی که به این دولت به ارث رسیده است زمان بر است و ماهانه درحال تسویه بدهی‌های دولت قبل هستیم. بهادری جهرمی: ۴۰ کانال تلگرامی نرخ‌ساز از سوی وزارت اطلاعات شناسایی شده است
سخنگوی دولت گفت: حل مشکلات معیشتی که به این دولت به ارث رسیده است زمان بر است و ماهانه درحال تسویه بدهی‌های دولت قبل هستیم.(ادامه)
۴۰ کانال تلگرامی نرخ‌ساز شناسایی شده و با آن‌ها برخورد شده/ نرخ های غیر واقعی ارز کار دشمن و بخشی از جنگ ترکیبی بود/ برخی افراد ماموریت داشتند و هزینه کار آنان از خارج کشور تامین شده بود ....(خبر)
(ادامه)
سرطان پستان بیشترین شیوع در مبتلایان به سرطان را در شهرستان بابل دارد. سرطان پستان شایع‌ترین نوع سرطان در بابل
سرطان پستان بیشترین شیوع در مبتلایان به سرطان را در شهرستان بابل دارد.(ادامه)
ویدئوی جالب از عادل فردوسی پور و مرحوم منوچهر نوذری به یاد «پله» دوباره بازنشر شده است. (ویدیو) پله و عادل فردوسی‌پور خجالتی
ویدئوی جالب از عادل فردوسی پور و مرحوم منوچهر نوذری به یاد «پله» دوباره بازنشر شده است.(ادامه)
پله اسطوره فوتبال برزیلی در ۸۲ سالگی درگذشت. پله درگذشت
پله اسطوره فوتبال برزیلی در ۸۲ سالگی درگذشت.(ادامه)
یک نشریه آمریکایی در گزارشی به دوران پس از اردوغان در ترکیه پرداخته و به مخالفان او برای انتقام‌گیری و براندازی نوع تفکر اردوغان خط داد. خط‌دهی نشریه آمریکایی برای دوران «پسا اردوغان»
یک نشریه آمریکایی در گزارشی به دوران پس از اردوغان در ترکیه پرداخته و به مخالفان او برای انتقام‌گیری و براندازی نوع تفکر اردوغان خط داد.(ادامه)
 رییس مجلس شورای اسلامی که صبح دیروز برای دیدار با مراجع عظام تقلید در قم به این شهر سفر کرده است با حضور در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (س) به زیارت مضجع شریف ایشان مشرف شد.

دیدار قالیباف با مراجع عظام تقلید/ توصیه متفاوت آیت الله جوادی آملی
رییس مجلس شورای اسلامی که صبح دیروز برای دیدار با مراجع عظام تقلید در قم به این شهر سفر کرده است با حضور در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (س) به زیارت مضجع شریف ایشان مشرف شد. (ادامه)
گاهی اوقات تغییرات کوچکی در بدن ایجاد می‌شود که باید آنها را جدی بگیرید زیرا ممکن است نشانه وجود بیماری خطرناکی در بدن باشد. این علائم و هشدارهای بدن را حتما جدی بگیرید
گاهی اوقات تغییرات کوچکی در بدن ایجاد می‌شود که باید آنها را جدی بگیرید زیرا ممکن است نشانه وجود بیماری خطرناکی در بدن باشد.(ادامه)
تیمی از محققان در موسسه تحقیقات سرطان بریتانیا در گلاسکو، اسکاتلند، نشانگر زیستی را کشف کردند که ممکن است آزمایش ادرار برای تشخیص سرطان کبد را ممکن کند. امکان تشخیص سرطان کبد با یک آزمایش ادرار
تیمی از محققان در موسسه تحقیقات سرطان بریتانیا در گلاسکو، اسکاتلند، نشانگر زیستی را کشف کردند که ممکن است آزمایش ادرار برای تشخیص سرطان کبد را ممکن کند.(ادامه)
رکنا فواید خوراکی های ویژه شب یلدا را بررسی کرد.

    راز سلامتی نهفته در خوراکی های شب یلدا
رکنا فواید خوراکی های ویژه شب یلدا را بررسی کرد. (ادامه)
سخنگوی دولت : افزایش نرخ دلار و خودرو مقطعی است
سخنگوی دولت گفت: افزایش نرخ دلار و خودرو مقطعی است و کسانی که برای افزایش قیمت دلار تلاش می‌کنند تکلیف خود را با مردم و حاکمیت مشخص کردند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.224 seconds.