.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
منیرسادات (مژگان) غیاثی همسر علیرضا قربانی است که در جوانی درگذشت. بیوگرافی کامل همسر علیرضا قربانی+ علت فوت
منیرسادات (مژگان) غیاثی همسر علیرضا قربانی است که در جوانی درگذشت.(ادامه)
کلید یک روال مراقبت موثر از پوست در شناخت چالش‌های فصلی و برطرف کردن آن‌ها نهفته است. چند توصیه برای مقابله با خشکی پوست در زمستان
کلید یک روال مراقبت موثر از پوست در شناخت چالش‌های فصلی و برطرف کردن آن‌ها نهفته است.(ادامه)
مطالعه جدید نشان می‌دهد که یک عامل مهم می‌تواند خطر ابتلا به سرطان پروستات را تا 35 درصد کاهش دهد. راهکار دانشمندان برای کاهش ۳۵درصدی سرطان پروستات
مطالعه جدید نشان می‌دهد که یک عامل مهم می‌تواند خطر ابتلا به سرطان پروستات را تا 35 درصد کاهش دهد.(ادامه)
سید حسن خمینی گفت: سه نفر آمریکایی کشته شدند و دنیا باید به عزا بنشیند! ۲۶ هزار نفر جلوی چشم دنیا پاره پاره شدند و بقیه سکوت می‌کنند. واکنش سید حسن خمینی به کشته شدن سه سرباز آمریکایی در اردن
سید حسن خمینی گفت: سه نفر آمریکایی کشته شدند و دنیا باید به عزا بنشیند! ۲۶ هزار نفر جلوی چشم دنیا پاره پاره شدند و بقیه سکوت می‌کنند.(ادامه)
افرادی که چشم های پف کرده دارند گاهی خودشان هم از علت آن سردر نمی آورند؛ اما به طور کلی پف چشم ها می تواند دلایل گوناگونی داشته باشد. علل ورم صورت و التهاب زیر چشم چیست؟
افرادی که چشم های پف کرده دارند گاهی خودشان هم از علت آن سردر نمی آورند؛ اما به طور کلی پف چشم ها می تواند دلایل گوناگونی داشته باشد.(ادامه)
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که مرگ و میر ناشی از شومینه‌های هیزمی با مرگ و میر آتش‌سوزی‌های ناشی از دود استرالیا با عنوان «تابستان سیاه»، قابل مقایسه است. شومینه‌ها و اجاق‌های هیزمی اثرات مرگباری دارند!
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که مرگ و میر ناشی از شومینه‌های هیزمی با مرگ و میر آتش‌سوزی‌های ناشی از دود استرالیا با عنوان «تابستان سیاه»، قابل مقایسه است.(ادامه)
ویتامین B۶ نقش مهمی در تنظیم خلق و خو، اشتها، خوابیدن و حافظه شما دارد و برای مقابله با عفونت‌ها، تبدیل مواد غذایی به انرژی و کمک به انتقال اکسیژن به تمام نقاط بدن ضروری است. بیماری‌های مرتبط با فقر ویتامین B۶
ویتامین B۶ نقش مهمی در تنظیم خلق و خو، اشتها، خوابیدن و حافظه شما دارد و برای مقابله با عفونت‌ها، تبدیل مواد غذایی به انرژی و کمک به انتقال اکسیژن به تمام نقاط بدن ضروری است.(ادامه)
منابع رسمی اعلام کرده‌اند که وزیر دفاع ایالات متحده از بیماری مهلک سرطان پروستات رنج می برد. افشای بیماری مرگبار وزیر دفاع آمریکا پس از پنهان کاری
منابع رسمی اعلام کرده‌اند که وزیر دفاع ایالات متحده از بیماری مهلک سرطان پروستات رنج می برد.(ادامه)
رژیم کتوژنیک یا «کتو» که قرن‌ها برای درمان بیماری‌های خاص مورد استفاده قرار گرفته و می‌گیرد، امروز می‌تواند مضرات زیادی برای فرد داشته باشد. فریب نخورید! با رژیم کتوژنیک به وزن ایده‌آل نمی‌رسید
رژیم کتوژنیک یا «کتو» که قرن‌ها برای درمان بیماری‌های خاص مورد استفاده قرار گرفته و می‌گیرد، امروز می‌تواند مضرات زیادی برای فرد داشته باشد.(ادامه)
موز خود به تنهایی یک سبد میوه محسوب می‌شود و دلیل خوبی نیز برای این امر وجود دارد چه به دنبال خوردن یک میان وعده قابل حمل باشید چه بخواهید قدری شیرینی طبیعی به یک اسموتی بیافزایید موز میوه مناسبی برای افزودن است. چرا موز نارس سالم‌تر است؟ ؛ دلیلی که شگفت زده‌تان می‌کند | چه کسانی نباید موز بخورند؟
موز خود به تنهایی یک سبد میوه محسوب می‌شود و دلیل خوبی نیز برای این امر وجود دارد چه به دنبال خوردن یک میان وعده قابل حمل باشید چه بخواهید قدری شیرینی طبیعی به یک اسموتی بیافزایید موز میوه مناسبی برای افزودن است.(ادامه)
شمال نیوز : این روزها بازگشت » شیطان بنفش » به بابل به شدت بابلی ها را نگران کرده است . آیا " شیطان بنفش " دوباره به بابل باز می‌گردد؟
شمال نیوز : این روزها بازگشت » شیطان بنفش » به بابل به شدت بابلی ها را نگران کرده است . (ادامه)
فوق تخصص گوارش و کبد می‌گوید: آمار مصرف خودسرانه مکمل‌ها، داروهای تقویتی، مسکّن‌ها و آنتی‌بیوتیک‌ها در کشور بالاست و داروخانه‌ها هم داروها را به راحتی و بدون نسخه پزشک در اختیار افراد می گذارند. نوروبیون سرطان زاست؟
فوق تخصص گوارش و کبد می‌گوید: آمار مصرف خودسرانه مکمل‌ها، داروهای تقویتی، مسکّن‌ها و آنتی‌بیوتیک‌ها در کشور بالاست و داروخانه‌ها هم داروها را به راحتی و بدون نسخه پزشک در اختیار افراد می گذارند.(ادامه)
 انجام روزانه ۳۰ دقیقه پیاده روی می‌تواند اثراتی در درمان بیماری‌ها، افزایش توان جسمانی، چربی سوزی، حرکات اصلاحی و رفع آسیب‌های بدنی برای افراد داشته باشد. فواید ۳۰ دقیقه پیاده‌روی در روز
انجام روزانه ۳۰ دقیقه پیاده روی می‌تواند اثراتی در درمان بیماری‌ها، افزایش توان جسمانی، چربی سوزی، حرکات اصلاحی و رفع آسیب‌های بدنی برای افراد داشته باشد.(ادامه)
همه افراد برای حفظ سلامت خود نیاز به دریافت روی دارند، اما زنان باردار به دریافت مقدار بیشتری روی نسبت به افراد دیگر نیاز دارند. چه کسانی بیشتر به مصرف روی نیاز دارند؟
همه افراد برای حفظ سلامت خود نیاز به دریافت روی دارند، اما زنان باردار به دریافت مقدار بیشتری روی نسبت به افراد دیگر نیاز دارند.(ادامه)
داشتن هدف مشخص در زندگی می‌تواند خطر مرگ زودرس را کاهش دهد. این راز ساده موجب افزایش طول عمر می‌شود
داشتن هدف مشخص در زندگی می‌تواند خطر مرگ زودرس را کاهش دهد.(ادامه)
بیمارستان امام خمینی شهریار پس از سال‌ها انتظار و کش و قوس‌های فراوان سرانجام روز یکشنبه مصادف با سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) افتتاح خواهد شد. رئیس جمهور بیمارستان «شهریار» را افتتاح می‌کند
بیمارستان امام خمینی شهریار پس از سال‌ها انتظار و کش و قوس‌های فراوان سرانجام روز یکشنبه مصادف با سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) افتتاح خواهد شد.(ادامه)
یک واقعیت تلخ در مورد نوشابه ها این است که به آنها عمدا کافئین افزوده می‌گردد تا ایجاد اعتیاد و وابستگی در مصرف کنندگان خود کنند و این کافئین موجود در نوشابه‌های گازدار نسبت به دیگر نوشیدنی‌های حاوی کافئین مانند قهوه و چای سریع‌تر جذب بدن می‌شود. ۲۱ بلایی که مصرف نوشابه بر سر بدن می‌آورد
یک واقعیت تلخ در مورد نوشابه ها این است که به آنها عمدا کافئین افزوده می‌گردد تا ایجاد اعتیاد و وابستگی در مصرف کنندگان خود کنند و این کافئین موجود در نوشابه‌های گازدار نسبت به دیگر نوشیدنی‌های حاوی کافئین مانند قهوه و چای سریع‌تر جذب بدن می‌شود.(ادامه)
علی جنتی گفت: دلیل طول عمر پدر شاید این باشد که ایشان خیلی حفظ‌الصحه را رعایت می‌کنند. از جمله در غذا خوردن و در استفاده از دارو ملاحظه دارند. راز طول عمر آیت الله جنتی
علی جنتی گفت: دلیل طول عمر پدر شاید این باشد که ایشان خیلی حفظ‌الصحه را رعایت می‌کنند. از جمله در غذا خوردن و در استفاده از دارو ملاحظه دارند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنج‌شنبه ۱۸ آبان
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر امضای ۱۸ سند همکاری در سفر رئیسی به تاجیکستان و موفقیت دو شرکت داخلی در تولید داروی سرطان سینه پرداخته‌اند.(ادامه)
معاون نخست وزیر ایتالیا در جمعی از مردم این کشور با اظهاراتی توهین آمیز درباره اسلام به حمایت از رژیم صهیونیستی پرداخت. اظهارات توهین آمیز معاون نخست وزیر ایتالیا درباره اسلام
معاون نخست وزیر ایتالیا در جمعی از مردم این کشور با اظهاراتی توهین آمیز درباره اسلام به حمایت از رژیم صهیونیستی پرداخت.(ادامه)
دانشمندان از آزمایش داروی جدیدی سخن می‌گویند که به گفته آنها می‌تواند تمام فواید انجام یک جلسه تمرین‌ ورزشی سنگین را برای بدن به دنبال داشته باشد. کشف دارویی که باعث کاهش وزن بدون عمل جراحی می‌شود
دانشمندان از آزمایش داروی جدیدی سخن می‌گویند که به گفته آنها می‌تواند تمام فواید انجام یک جلسه تمرین‌ ورزشی سنگین را برای بدن به دنبال داشته باشد.(ادامه)
دانشمندان رباتی را طراحی کرده اند که می‌تواند به تشخیص زودهنگام سرطان سینه کمک کند. ساخت رباتی برای تشخیص زودهنگام سرطان در بانوان
دانشمندان رباتی را طراحی کرده اند که می‌تواند به تشخیص زودهنگام سرطان سینه کمک کند.(ادامه)
شمال نیوز : درصورت تداوم نسل کشی درغزه، موشک‌های فتاح کابوس صهیونیست‌ها و حیفا و تل‌آویو خواهند بود آیا رژیم صهیونیستی می‌داند موشک‌های ایرانی از پیچ تاریخی با سرعت «هایپرسونیک» عبورکردند؟ فراموش نکنید ! تهران تا تل‌آویو فقط ۶ دقیقه !
شمال نیوز : درصورت تداوم نسل کشی درغزه، موشک‌های فتاح کابوس صهیونیست‌ها و حیفا و تل‌آویو خواهند بود آیا رژیم صهیونیستی می‌داند موشک‌های ایرانی از پیچ تاریخی با سرعت «هایپرسونیک» عبورکردند؟(ادامه)
پیکر آتیلا پسیانی، هنرمند سینما، تئاتر و تلویزیون صبح روز پنجشنبه ۲۰ مهر در پهنه رودکی تشییع خواهد شد.  زمان و مکان تشییع پیکر زنده‌یاد آتیلا پسیانی اعلام شد
پیکر آتیلا پسیانی، هنرمند سینما، تئاتر و تلویزیون صبح روز پنجشنبه ۲۰ مهر در پهنه رودکی تشییع خواهد شد. (ادامه)
شمال نیوز : علی شهریاری‌احمدی، دبیر علمی دومین سمینار سرطان در جوانان با اشاره به شیوع سرطان روده بزرگ در جهان، افزود: سازمان سرطان آمریکا اعلام کرده که سرطان روده بزرگ رو به افزایش است، اما علل شیوع آن هنوز نامشخص بوده و نمی‌توان به درستی در مورد علت شیوع این سرطان، اظهار نظر کرد. افزایش سرطان‌های دستگاه گوارش / سلامت جوانان در خطر است
شمال نیوز : علی شهریاری‌احمدی، دبیر علمی دومین سمینار سرطان در جوانان با اشاره به شیوع سرطان روده بزرگ در جهان، افزود: سازمان سرطان آمریکا اعلام کرده که سرطان روده بزرگ رو به افزایش است، اما علل شیوع آن هنوز نامشخص بوده و نمی‌توان به درستی در مورد علت شیوع این سرطان، اظهار نظر کرد.(ادامه)
آتیلا پسیانی بازیگر و کارگردان تئاتر و سینما در سن ۶۶ سالگی‌ درگذشت. آتیلا پسیانی درگذشت
آتیلا پسیانی بازیگر و کارگردان تئاتر و سینما در سن ۶۶ سالگی‌ درگذشت.(ادامه)
رهبر انقلاب فرمودند: نظر قطعی جمهوری اسلامی این است که دولت‌هایی که قمار عادی‌سازی با رژیم صهیونیستی را برای خودشان سرمشق کار قرار می‌دهند ضرر خواهند کرد، باخت منتظر اینهاست؛ دارند اشتباه می‌کنند. به قول اروپایی‌ها روی اسب بازنده شرط‌بندی می‌کنند. هشدار صریح رهبر انقلاب به مقامات عربستان و دیگر اعراب منطقه
رهبر انقلاب فرمودند: نظر قطعی جمهوری اسلامی این است که دولت‌هایی که قمار عادی‌سازی با رژیم صهیونیستی را برای خودشان سرمشق کار قرار می‌دهند ضرر خواهند کرد، باخت منتظر اینهاست؛ دارند اشتباه می‌کنند. به قول اروپایی‌ها روی اسب بازنده شرط‌بندی می‌کنند.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب فرمودند: امروز دشمنی با اسلام از همیشه آشکارتر است؛ یک نمونه جاهلانه آن، اهانت به قرآن کریم است؛ کاری که یک ابله جاهلی انجام میدهد و یک دولتی حمایت میکند.

پیامبر اعظم نسخه‌ی درمان همه‌ی دردهای عمده‌ی بشریت را عرضه کرد/ اهانت به قرآن فراتر از یک شخص جاهل است /امروز دشمنی با اسلام از همیشه آشکارتر است/ رژیم غاصب صهیونیستی، رفتنی است/ این سرطان بدست فلسطینیان و نیروهای مقاومت ریشه‌کن خواهد شد(خبر)
رهبر معظم انقلاب فرمودند: امروز دشمنی با اسلام از همیشه آشکارتر است؛ یک نمونه جاهلانه آن، اهانت به قرآن کریم است؛ کاری که یک ابله جاهلی انجام میدهد و یک دولتی حمایت میکند. (ادامه)
تعریف ساده و بی‌آلایش قمر در عقرب اینست که کره ماه در حرکت گردشی خود به دور زمین از صورت فلکی عقرب و یا برج عقرب عبور کرده و خود را در این مسیر در این نواحی قرار می‌دهد. قمر در عقرب را چقدر جدی بگیریم؟
تعریف ساده و بی‌آلایش قمر در عقرب اینست که کره ماه در حرکت گردشی خود به دور زمین از صورت فلکی عقرب و یا برج عقرب عبور کرده و خود را در این مسیر در این نواحی قرار می‌دهد.(ادامه)
شمال نیوز : حمیدرضا می‌گفت: اگر 100 تا 100 تا از ما بمیریم بهتر از این است که خمی به ابروی آقا بیاید. وابستگی و دلبستگی اش به آقا به حدی بود که مسئولان مافوقش هم این مطلب را تایید می کردند.

چند روایت از زندگی اسرار آمیز فرماده شهید مازندرانی اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان
شمال نیوز : حمیدرضا می‌گفت: اگر 100 تا 100 تا از ما بمیریم بهتر از این است که خمی به ابروی آقا بیاید. وابستگی و دلبستگی اش به آقا به حدی بود که مسئولان مافوقش هم این مطلب را تایید می کردند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.