.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
31 اردیبهشت ختم مجلس دهم است
آخرین جلسات علنی مجلس دهم هفته آینده در روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه برگزار می شود که برگزاری مراسم اختتامیه در روز ۳۱ اردیبهشت خواهد بود.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت
(ادامه)
شهید بدون عکس ناوچه کنارک کیست؟
(ادامه)
تمام بدبیاری‌هایِ بدشانس‌‌ترین «روحانیِ» ایران
آخرين چالش تمام رؤساي دولت‌هاي جهان در حال حاضر يک موضوع است؛ «کرونا». (ادامه)
شهید شیرودی؛ عقاب تیز پرواز دوران دفاع مقدس / با اوج گیری جنگ کردستان، شهید شیرودی و چند تن دیگر از خلبانان وارد جنگ شدند. وی در عملیاتهای پروازی خود تلفات سنگینی را به نیروها و تجهیزات دشمن در نقاط استراتژیکی غرب کشور وارد کرد....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی بندر نوشهر، دریانورد سانحه دیده در آب‌های ساحلی پورتوریکو را از مرگ حتمی نجات داد. نجات دریانورد سانحه دیده از فاصله ۱۲ هزار کیلومتری
شمال نیوز: مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی بندر نوشهر، دریانورد سانحه دیده در آب‌های ساحلی پورتوریکو را از مرگ حتمی نجات داد.(ادامه)
پیکر آیت‌الله امینی به خاک سپرده شد
پیکر آیت‌الله امینی عضو فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام در حرم مطهر حضرت معصومه(س) به خاک سپرده شد.(ادامه)
اولین تصاویر از شهدای هواپیمای سانحه دیده ناجا+ عکس
پیکر شهدای هواپیمای سانحه دیده ناجا تحویل پزشک قانونی شد. (ادامه)
(تصاویر) پیدا شدن لاشه هواپیمای آموزشی در کیله کلا
یک فروند هواپیمای آموزشی که از بیشه کلاه به مقصد تهران در حال پرواز بوده است. حوالی متلقو (سلمان شهر) سقوط کرده که لاشه هواپیما در منطقه کیله کلا عباس آباد پیدا شده است. سردار احمد نوریان درباره جزئیات سقوط هواپیمای نیروی انتظامی در شمال کشور اظهار کرد: یک فروند هواپیمای سسنا در حین عملیات انتظامی به‌دلیل شرایط نامساعد جوی و کاهش دید خلبان، دچار سانحه شد که متأسفانه دو تن از همکاران عزیز فداکاردر هواناجا به لقاء‌الله پیوستند. (ادامه)
وضعیت روحی کادر درمان نباید فراموش شود(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز: دارنده مدال طلای وزنه‌برداری المپیک لندن، شب گذشته در استان مازندران دچار سانحه رانندگی شد. تصادف وحشتناک بهداد سلیمی در مازندران +عکس
شمال نیوز: دارنده مدال طلای وزنه‌برداری المپیک لندن، شب گذشته در استان مازندران دچار سانحه رانندگی شد.(ادامه)
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از صدور بیانیه این سازمان در خصوص فایل صوتی منتشر شده پیرامون سانحه پرواز 752 شرکت هواپیمایی اوکراینی در رسانه‌ها خبرداد. سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص فایل صوتی منتشر شده از سوی اوکراین هشدار داد
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از صدور بیانیه این سازمان در خصوص فایل صوتی منتشر شده پیرامون سانحه پرواز 752 شرکت هواپیمایی اوکراینی در رسانه‌ها خبرداد.(ادامه)
شمال نیوز : این حادثه باعث شد بلافاصله خلبان پرواز را لغو کرده و هواپیما را دوباره به باند فرودگاه هدایت کند..... جزییات جدید حادثه هواپیمای گرگان به تهران / مسافران در سلامت هستند
شمال نیوز : این حادثه باعث شد بلافاصله خلبان پرواز را لغو کرده و هواپیما را دوباره به باند فرودگاه هدایت کند.....(ادامه)
سورپرایز علی دایی برای کودکان داغدار پرواز اوکراین +عکس
علی دایی دیروز در اقدامی پسندیده برای تسلی دادن به فرزندانی که پدرشان را در سانحه هوایی «تهران - کی‌یف» از دست داده‌اند پیراهن تیم ملی فوتبال را امضا و به آن‌ها اهدا کرد.(ادامه)
جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی در ایران خوانده می‌شود
وزیر راه و شهرسازی گفت: جعبه سیاه جزو لایفنک اجزای بررسی سانحه است و مسئول بررسی سانحه، سازمان هواپیمایی کشوری است و آماده‌سازی سخت‌افزار و نرم‌افزار آن در حال انجام است.(ادامه)
نامگذاری بلواری در ساری به نام سردار شهید سلیمانی
رئیس شورای اسلامی شهر ساری با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی گفت: بلوار حدفاصل سه راهی جویبار تا میدان فرح آباد به نام این شهید والامقام نامگذاری شده است.(ادامه)
مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران از تحویل پیکر ۱۳۰ شهید سقوط هواپیمایی اوکراینی به خانواده‌هایشان خبر داد. پیکر ۱۳۰ شهید حادثه هواپیمای اوکراینی به خانواده‌هایشان تحویل شد
مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران از تحویل پیکر ۱۳۰ شهید سقوط هواپیمایی اوکراینی به خانواده‌هایشان خبر داد.(ادامه)
پیکر شهیده سانحه هوایی در ساری تشییع شد
پیکر شهیده روجا آزادیان از شهدای حادثه هوایی با حضور مردم شهیدپرور مازندران در ساری تشییع شد.(ادامه)
راهپیمایی مردم مازندران در حمایت از اقتدار
راهپیمایی مردم مازندران در حمایت از اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران دربرابر استکبار، فردا پس از اقامه نماز جمعه برگزار می‌شود.(ادامه)
تصاویر/ مراسم تشییع پیکر ۳ شهید سانحه هوایی در گرگان
مراسم تشییع پیکر ۳ شهید سانحه هوایی صبح چهارشنبه در گرگان با حضور آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان و خیل مردم عزادار برگزار شد.(ادامه)
شناسایی پیکر ۱۲۳ جان‌باخته سانحه هوایی + اسامی
سازمان پزشکی قانونی کشور اعلام کرد که تعداد پیکر‌های شناسایی شده در حادثه سقوط هواپیما به ۱۲۳ نفر رسید.(ادامه)
جان‌باختگان سانحه هوایی شهید محسوب می‌شوند
بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: جان‌باختگان ایرانی سانحه هواپیمای اوکراینی در حکم «شهید» محسوب می‌شوند.(ادامه)
شمال نیوز : بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: جان‌باختگان ایرانی سانحه هواپیمای اوکراینی در حکم «شهید» محسوب می‌شوند..... جان باختگان سانحه هواپیمای اوکراینی در حکم «شهید» محسوب می‌شوند
شمال نیوز : بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: جان‌باختگان ایرانی سانحه هواپیمای اوکراینی در حکم «شهید» محسوب می‌شوند.....(ادامه)
برگزاری مراسم ختم جان‌باختگان سانحه هوایی در ساری
مراسم بزرگداشت جان‌باختگان سانحه هوایی با حضور جمعی از مسؤولان استان مازندران و شهرستان ساری، در مسجد امام سجاد (ع) این شهرستان برگزار شد.(ادامه)
همدردی اعضای شورای تامین بابل از خانواده‌های شهدای سانحه هوایی
اعضای شورای تامین شهرستان بابل از خانواده شهید ناصر پورشعبان و سیده فیروزه مدنی شهدای سانحه هوایی دلجویی کردند.(ادامه)
طبق یک چارت سازمانی کاملاً مشخص، در شب اصابت موشک پدافند قرارگاه خاتم الانبیا به هواپیمای اوکراینی، این قرارگاه (رکن چهارم ارتش) وظیفه حراست از آسمان و سپاه پاسداران نیز در حین انجام عملیات «شهید سلیمانی» در غرب کشور بود. از این روی است که ... پشت پرده طرح استعفای سردار حاجی زاده چیست؟
طبق یک چارت سازمانی کاملاً مشخص، در شب اصابت موشک پدافند قرارگاه خاتم الانبیا به هواپیمای اوکراینی، این قرارگاه (رکن چهارم ارتش) وظیفه حراست از آسمان و سپاه پاسداران نیز در حین انجام عملیات «شهید سلیمانی» در غرب کشور بود. از این روی است که ...(ادامه)
فرمانده کل سپاه گفت: فرضیه برخورد موشک به هواپیما را خود ما مطرح کردیم و دوست داشتم داخل این هواپیما باشم و با این عزیزان سقوط کنم اما شاهد این ماجرای غم‌انگیز نباشم. سرباز و فدایی ملتم؛ دوست داشتم داخل این هواپیما بودم و می سوختم، ولی شاهد این ماجرای غم انگیز نبودم/ هیچ وقت در طول عمرم این قدر شرمنده نبوده ام/فرضیه برخورد موشک به هواپیما را خود ما مطرح کردیم(خبر)
فرمانده کل سپاه گفت: فرضیه برخورد موشک به هواپیما را خود ما مطرح کردیم و دوست داشتم داخل این هواپیما باشم و با این عزیزان سقوط کنم اما شاهد این ماجرای غم‌انگیز نباشم.(ادامه)
جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های مازندران شنبه‌شب به یاد جان‌باختگان سانحه هوایی اخیر شمع روشن و با خانواده‌های آنان ابراز همدردی کردند. دانشجویان مازندران در سوگ جان‌باختگان سانحه هوایی شمع روشن کردند
جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های مازندران شنبه‌شب به یاد جان‌باختگان سانحه هوایی اخیر شمع روشن و با خانواده‌های آنان ابراز همدردی کردند.(ادامه)
اطلاعیه جدید سازمان هواپیمایی کشوری درباره هواپیمای اوکراینی
سازمان هواپیمایی کشوری طی بیانیه‌ای به تشریح حوادث مربوط به سقوط هواپیمای اوکراینی پرداخت.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به ستاد کل نیروهای مسلح، دستوراتی را برای پیگیری سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی صادر کردند / لزوم پیگیری کوتاهی‌ها یا تقصیرهای احتمالی و مراقبت از عدم تکرار .....(خبر)
(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 44 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.11 seconds.