.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دقیقا وقتی بالگرد می‌خواست در ورزشگاه «شهید چاهایی» کرمان فرود بیاید، دچار سانحه شد. معاونان و برخی افراد دیگر برای استقبال در کنار چمن این ورزشگاه حضور داشتند که متوجه ماجرا می‌شوند و سریع از یک خلبان که در آن نزدیکی بوده، کمک می‌گیرند. این خلبان هم سریع ارتباط «باتری بالگرد» با موتور را قطع کرده و از آتش‌سوزی بعد از سقوط جلوگیری می‌کند. این فرد مانع انفجار بالگرد وزیر ورزش شد!
دقیقا وقتی بالگرد می‌خواست در ورزشگاه «شهید چاهایی» کرمان فرود بیاید، دچار سانحه شد. معاونان و برخی افراد دیگر برای استقبال در کنار چمن این ورزشگاه حضور داشتند که متوجه ماجرا می‌شوند و سریع از یک خلبان که در آن نزدیکی بوده، کمک می‌گیرند. این خلبان هم سریع ارتباط «باتری بالگرد» با موتور را قطع کرده و از آتش‌سوزی بعد از سقوط جلوگیری می‌کند.(ادامه)
رئیس جمهور با بی‌سابقه خواندن هجمه ماه‌های اخیر دشمنان علیه ملت ایران، گفت: جنگ اقتصادی از ابعاد جنگ ترکیبی دشمن است که با التهاب‌آفرینی در بازار، زندگی و معیشت مردم را هدف قرار داده است. در جهت ثبات بازار ارز تلاش کنید/ دشمن پس از ناکامی در ناآرامی‌ها، التهاب‌آفرینی در بازار را دنبال می‌کند
رئیس جمهور با بی‌سابقه خواندن هجمه ماه‌های اخیر دشمنان علیه ملت ایران، گفت: جنگ اقتصادی از ابعاد جنگ ترکیبی دشمن است که با التهاب‌آفرینی در بازار، زندگی و معیشت مردم را هدف قرار داده است.(ادامه)
وزیر ورزش و جوانان که طی روزهای اخیر در بیمارستان بستری شده بود به هوش آمد. وزیر ورزش به هوش آمد
وزیر ورزش و جوانان که طی روزهای اخیر در بیمارستان بستری شده بود به هوش آمد.(ادامه)
وزیر ورزش و جوانان در حال حاضر در بیمارستان بستری است. آخرین خبر از وضعیت سجادی/تصمیم مهم پزشکان در ۴۸ ساعت آینده
وزیر ورزش و جوانان در حال حاضر در بیمارستان بستری است.(ادامه)
واکنش ها به شهادت حاج اسماعیل احمدی+ عکس
(ادامه)
رئیس کل دادگستری کرمان با اشاره به تشکیل پرونده قضایی برای سقوط بالگرد در بافت گفت: این پرونده به صورت فوق العاده و خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت. تشکیل پرونده قضایی درباره حادثه سقوط بالگرد در بافت
رئیس کل دادگستری کرمان با اشاره به تشکیل پرونده قضایی برای سقوط بالگرد در بافت گفت: این پرونده به صورت فوق العاده و خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.(ادامه)
آخرین تصاویر منتشر شده از سجادی روی تخت بیمارستان نشان از شرایط سخت او دارد.

تصویری تلخ از وزیر ورزش در بیمارستان/ آخرین وضعیت سجادی بعد از مصدومیت شدید
آخرین تصاویر منتشر شده از سجادی روی تخت بیمارستان نشان از شرایط سخت او دارد. (ادامه)
رئیس فدراسیون شمشیربازی توضیحاتی را در خصوص سقوط بالگرد ارائه کرد. ماجرای سقوط بالگرد از زبان یکی از همراهان وزیر ورزش
رئیس فدراسیون شمشیربازی توضیحاتی را در خصوص سقوط بالگرد ارائه کرد.(ادامه)
پیکر مدیر کل حوزه ریاست وزارت ورزش به گلزار شهدای کرمان منتقل شد. پیکر مدیر کل حوزه ریاست وزارت ورزش به تهران منتقل می‌شود
پیکر مدیر کل حوزه ریاست وزارت ورزش به گلزار شهدای کرمان منتقل شد.(ادامه)
اسامی همراهان وزیر ورزش در حادثه در پی سقوط بالگرد
اسامی همراهان وزیر ورزش و جوانان و خلبانان در سانحه سقوط بالگرد در شهرستان بافت استان کرمان اعلام شد.(ادامه)
رئیس اورژانس کرمان اعلام کرد که سید حمید سجادی وزیر ورزش در نتیجه سانحه بالگرد در شهرستان بافت دچار خونریزی مغزی شده و کار انتقال وی از بافت به مراکز درمانی استان در حال انجام است. وزیر ورزش دچار خونریزی مغزی شد
رئیس اورژانس کرمان اعلام کرد که سید حمید سجادی وزیر ورزش در نتیجه سانحه بالگرد در شهرستان بافت دچار خونریزی مغزی شده و کار انتقال وی از بافت به مراکز درمانی استان در حال انجام است.(ادامه)
اسماعیل احمدی مشاور وزیر ورزش در سانحه سقوط بالگرد در گذشت. مرحوم اسماعیل احمدی مشاور وزیر ورزش که بود؟
اسماعیل احمدی مشاور وزیر ورزش در سانحه سقوط بالگرد در گذشت.(ادامه)
مسئولان درمانی کرمان می گویند وزیر ورزش که در سانحه بالگرد از قسمت سر و دست دچار مصدومیت شده درگیر خونریزی مغزی نیز است که برای درمان از بافت به سیرجان انتقال یافته است.

آخرین جزییات سقوط بالگرد در بافت؛ خونریزی مغزی وزیر ورزش و انتقال وی به سیرجان / مدیرکل وزارتی سجادی درگذشت
مسئولان درمانی کرمان می گویند وزیر ورزش که در سانحه بالگرد از قسمت سر و دست دچار مصدومیت شده درگیر خونریزی مغزی نیز است که برای درمان از بافت به سیرجان انتقال یافته است. (ادامه)
بالگرد حامل وزیر ورزش وجوانان در بافت هنگام فرود دچار سانحه شد و16 تن از جمله وزیر ورزش مصدوم شدند. بالگرد حامل وزیر ورزش در بافت دچار سانحه شد
بالگرد حامل وزیر ورزش وجوانان در بافت هنگام فرود دچار سانحه شد و16 تن از جمله وزیر ورزش مصدوم شدند.(ادامه)
من و سردار حاجی زاده ارتباط برادرانه‌ای با یکدیگر داریم و همدیگر را بسیار دوست داریم. او به من گفت هر کجا که به کمک نیاز داشتید به ما اطلاع بدهید تا به شما کمک کنیم، من هم متقابلاً به او گفتم هرچه دارم در اختیار شما ....(خبر)
(ادامه)
حضور رهبر انقلاب بر مزار دو شهید حادثه هواپیمای اوکراینی/ عکس
رهبر انقلاب صبح دیروز با حضور در گلزار شهدای بهشت زهرا سلام‌الله‌علیها در کنار مزار شهیده مهندس فاطمه کازرانی و شهید دکتر محمدحسین ساکت از جانباختگان سانحه هواپیمای اوکراینی حضور یافتند.(ادامه)
اعضای بدن محمدرضا قاسم‌زاده کشتی گیر ۱۷ ساله تنکابنی، که به علت سانحه رانندگی دچار مرگ مغزی شده بود، به بیماران نیازمند اهدا شد. اعضای بدن کشتی گیر مازندرانی، به بیماران نیازمند زندگی اهدا شد
اعضای بدن محمدرضا قاسم‌زاده کشتی گیر ۱۷ ساله تنکابنی، که به علت سانحه رانندگی دچار مرگ مغزی شده بود، به بیماران نیازمند اهدا شد.(ادامه)
اعضای بدن محمدرضا قاسم‌زاده کشتی گیر مازندرانی به بیماران نیازمند اهدا شد. اهدای عضو کشتی گیر مازندرانی
اعضای بدن محمدرضا قاسم‌زاده کشتی گیر مازندرانی به بیماران نیازمند اهدا شد.(ادامه)
اتوبوسی که هواداران تیم ملی فوتبال عراق را به ورزشگاه بصره می‌برد دچار سانحه تصادف شد که در نتیجه آن ۱۵ نفر تاکنون کشته شده‌اند. حادثه خونین قبل از دیدار عراق برابر قطر؛ ۱۵ کشته و ۱۱مصدوم
اتوبوسی که هواداران تیم ملی فوتبال عراق را به ورزشگاه بصره می‌برد دچار سانحه تصادف شد که در نتیجه آن ۱۵ نفر تاکنون کشته شده‌اند.(ادامه)
احمد کاظمی پس از جنگ، فرمانده قرارگاه حمزه شد و امنیت را به کردستان بازگرداند و سپس فرماندهی نیروی هوایی سپاه را بر عهده گرفت و توان موشکی ایران را گسترش داد. در هر حال او تمام عمر خود را برای دفاع از کشور و گسترش اندیشه امام خمینی و سربلندی ایران عزیز صرف کرد. احمد کاظمی، فرمانده‌ای حکیم(يادداشت)
احمد کاظمی پس از جنگ، فرمانده قرارگاه حمزه شد و امنیت را به کردستان بازگرداند و سپس فرماندهی نیروی هوایی سپاه را بر عهده گرفت و توان موشکی ایران را گسترش داد. در هر حال او تمام عمر خود را برای دفاع از کشور و گسترش اندیشه امام خمینی و سربلندی ایران عزیز صرف کرد.(ادامه)
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پیامی به‌مناسبت سالروز شهادت شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی بر همکاری این ستاد با دستگاه‌های مسئول در زمینه پرونده حقوقی این حادثه تأکید کرد. همکاری ستادکل نیرو‌های مسلح با پرونده حقوقی هواپیمای اوکراینی
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پیامی به‌مناسبت سالروز شهادت شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی بر همکاری این ستاد با دستگاه‌های مسئول در زمینه پرونده حقوقی این حادثه تأکید کرد.(ادامه)
عکس / اتفاق عجیب در سالگرد سانحه هواپیمای اوکراینی!
رسانه‌های اوکراینی شامگاه شنبه از سرنگونی یک فروند جنگنده «میگ-۲۹» متعلق به ارتش این کشور نزدیک شهر «کوراخوفه» واقع در استان دونتسک خبر دادند. منابع رسانه‌ای اوکراینی با انتشار تصویر زیر که حاوی مختصات دقیق محل سقوط جنگنده میگ-۲۹ اوکراین است، نوشتند که شلیک سامانه پدافندی «سام اُسا» عامل انهدام آن بود.(ادامه)
تاکنون ۵ جلسه دادگاه برای رسیدگی به پرونده «هواپیمای اوکراینی» در دادگاه نظامی تهران برگزار شده و هنوز هم رسیدگی به این پرونده در دستگاه قضایی ادامه دارد. رسیدگی به پرونده «هواپیمای اوکراینی» به کجا رسید؟
تاکنون ۵ جلسه دادگاه برای رسیدگی به پرونده «هواپیمای اوکراینی» در دادگاه نظامی تهران برگزار شده و هنوز هم رسیدگی به این پرونده در دستگاه قضایی ادامه دارد.(ادامه)
بالگرد‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فردا محل سقوط هواپیمای اوکراینی را در شهریار گلباران می‌کنند. محل سقوط هواپیمای اوکراینی امروز گلباران می‌شود
بالگرد‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فردا محل سقوط هواپیمای اوکراینی را در شهریار گلباران می‌کنند.(ادامه)
صحنه‌ای در مراسم ختم که همه را شوکه کرد!+عکس
ده ها نفر از مردمی که در یک مراسم تشییع جنازه در پرو شرکت کرده بودند، پس از اینکه جنازه ظاهراً شروع به کوبیدن تابوت از داخل کرد، شوکه شدند.(ادامه)
گرفتن چند کلیک به قیمت جان مردم!
رسانه‌های زرد در شرایط گل آلوده شدن آب و هنگامی که حقایق و دروغ‌ها با هم ترکیب می‌شوند برای دیده شدن خود شروع به شایعه پراکنی می‌کنند بدون آن‌که به عواقب کار خود فکر کنند.(ادامه)
شمال نیوز : پیشکسوت دفاع مقدس در غم از دست دادن فرزند دلبندش به سوگ نشست. پیشکسوت دفاع مقدس در غم از دست دادن فرزند خود داغدار شد
شمال نیوز : پیشکسوت دفاع مقدس در غم از دست دادن فرزند دلبندش به سوگ نشست.(ادامه)
ناگفته‌های پسر اسامه بن لادن از زندگی خود و پدرش + تصاویر
عمر پسر منتخب اسامه بن لادن، وارث فرمانده جنگ القاعده در میان قله‌های ناهموار افغانستان است.(ادامه)
کدام خودرو‌ها دیگر تعویض پلاک نمی‌شوند؟
رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا، خودروهایی که دیگر تعویض پلاک نمی شوند را اعلام کرد.(ادامه)
تشییع پیکر شهید مدافع وطن در مازندران
پیکر شهید امیرحسین نیک‌پور از مرزبانان غیور امروز در محمودآباد تشییع شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.