.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تامین یک میلیون واکسن کرونا توسط هلال احمر
رئیس جمعیت هلال احمر گفت:تلاش ما این است از منابع معتبر یک میلیون واکسن کرونا وارد کشور کنیم و این واکسن‌ها از یکی از کشورهای شرق آسیا وارد خواهد شد و قطعا مورد تایید سازمان غذا و دارو خواهد بود.(ادامه)
سانحه رانندگی مهاجم استقلال را مصدوم کرد
مهاجم تیم فوتبال استقلال به دلیل سانحه رانندگی از ناحیه گردن آسیب دید.(ادامه)
شمال نیوز : خودروی نماینده مازندرانی که پس از حضور در حوزه انتخابیه قصد بازگشت به تهران را داشت در محور سوادکوه ، با یک تریلی برخورد کرد .... سانحه رانندگی برای نماینده مازندرانی در راه بازگشت به تهران
شمال نیوز : خودروی نماینده مازندرانی که پس از حضور در حوزه انتخابیه قصد بازگشت به تهران را داشت در محور سوادکوه ، با یک تریلی برخورد کرد ....(ادامه)
جانشین فرمانده کل سپاه جزئیات بیشتری از ترور شهید محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشورمان را مطرح کرد / ۱۳ تیر از تیربار داخل نیسان شلیک شده است....(خبر)
(ادامه)
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل اعلام کرد اهدای اعضای بدن یک دختر ۱۸ ساله مرگ مغزی در این شهرستان به سه بیمار نیازمند پیوند عضو زندگی دوباره بخشید. این بانوی جوان بابلی به سه نفر زندگی دوباره بخشید
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل اعلام کرد اهدای اعضای بدن یک دختر ۱۸ ساله مرگ مغزی در این شهرستان به سه بیمار نیازمند پیوند عضو زندگی دوباره بخشید.(ادامه)
عکس| این دختر جای ایوانکا ترامپ را در کاخ سفید خواهد گرفت
برخلاف ایوانکا ترامپ دختر رئیس جمهوری فعلی امریکا اشلی در سالیان گذشته ترجیح داده بود دور از دید رسانه‌ها باقی بماند. او فعال در زمینه مسائل مرتبط با حقوق و عدالت اجتماعی بوده است. او دارای مدرک کارشناسی ارشد در امور اجتماعی از دانشگاه پنسیلوانیا است.(ادامه)
نگاهی به نقش کلیدی سلامت روان در بحران کرونا
سلامت روان بعدی از مفهوم سلامتی است و در بحران هایی مثل کرونا، نقش حفظ و ارتقای سلامت روان بسیار پر رنگ است.(ادامه)
عکس/ حجاب اروپایی‌ها در تهران
دومین دور از مذاکرات هیات‌های ایرانی و اوکراینی درباره سانحه هواپیما(ادامه)
تصادف شدید کاپیتان سابق استقلال +عکس
امیرحسین صادقی کاپیتان اسبق استقلال دچار سانحه رانندگی شده است. مدافع سابق استقلال به شدت از ناحیه سر، گردن و دست دچار آسیب دیدگی شده و فردا باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد. گویا امیر حسین صادقی سوار موتور بوده که با یک اتومبیل تصادف می‌کند و در این سانحه علاوه بر آسیب دیدگی از ناحیه سر، گردن و دست، یک انگشت او هم به شدت آسیب می‌بیند که فردا قرار است عمل پیوند انگشت را پشت سر بگذارد.(ادامه)
تصادف شدید کاپیتان سابق استقلال و تیم ملی+ عکس
ساعتی پیش یکی از پیشکسوتان تیم فوتبال استقلال تهران دچار سانحه رانندگی شد.(ادامه)
چرا مجلس به نمایندگان خودروی دنا پلاس اتومات داد؟
عضو هیئت رئیسه مجلس تأکید کرد: خودروی دنا به تعدادی از نمایندگان که حوزه انتخابیه‌شان با تهران چند صد کیلومتر فاصله دارد، تعلق گرفته است.(ادامه)
تصادف همسر وریا غفوری در تهران +عکس
در حالی که کاپیتان استقلال در قطر است، همسر او در تهران تصادف کرد.(ادامه)
اختلالات روانی گسترده در بهبود یافتگان از کرونا
محققان اعلام کردند افراد بهبود یافته از کووید ۱۹ مستعد ابتلا به اختلالات روانی گسترده هستند.(ادامه)
تکذیب شایعه مرگ ۳ جوان در محمودآباد به سبک بازی نهنگ آبی
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران از غرق ۴ جوان و مرگ ۳ نفر از آنان حین شنا در آب‌های ساحلی دریای محمودآباد خبر داد.(ادامه)
ممنوعیت تجمع بی مورد در صحنه تصادف
تجمع افراد در صحنه تصادف مانع امدادرسانی به حادثه دیدگان شده و امکان بروز حوادث بعدی را به شدت افزایش می‌دهد.(ادامه)
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری نتیجه بازخوانی اطلاعات جعبه سیاه (FDR و CVR) هواپیمای شرکت هواپیمایی اوکراین اینترنشنال را اعلام کرد. نتایج بازخوانی جعبه سیاه: سرنشینان هواپیمای اوکراینی در انفجار موشک اول در سلامت بودند
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری نتیجه بازخوانی اطلاعات جعبه سیاه (FDR و CVR) هواپیمای شرکت هواپیمایی اوکراین اینترنشنال را اعلام کرد.(ادامه)
اگر حسن روحانی را بداقبال‌ترین رئیس‌جمهور ایران بدانیم سخن گزافی نگفته‌ایم. دولت دوم روحانی در حالی سال آخر خود را پشت سر می‌گذارد که در این نزدیک به هشت سال، با انواع و اقسام مشکلات مواجه بوده است. مصائب روحانی / مروری بر اتفاقات تلخ دوره ریاست‌جمهوری روحانی
اگر حسن روحانی را بداقبال‌ترین رئیس‌جمهور ایران بدانیم سخن گزافی نگفته‌ایم. دولت دوم روحانی در حالی سال آخر خود را پشت سر می‌گذارد که در این نزدیک به هشت سال، با انواع و اقسام مشکلات مواجه بوده است.(ادامه)
خاطرات بد از ذهن پاک می‌شوند؟
محققان می‌گویند که ترکیبی از تحریک مغز از طریق میدانِ مغناطیسی و بازسازی حافظه موجب می‌شود که بتوانیم خاطره آزاردهنده مربوط به روز قبل را بازسازی و اصلاح کنیم.(ادامه)
۲ کشته ومفقودی براثر بارش سیل آسا/‏‬ راه ۲ روستای آمل مسدود است
معاون استاندار و فرماندار ویژه آمل، گفت، که براثر بارش سیل آسا و جارش شدن سیلاب در بخش کوهستانی لاریجان این شهرستان باعث مرگ یک شهروند و مفقود شدن یک نفر دیگر شد.(ادامه)
لغزندگی جاده عامل تصادف زنجیره‌ای در بهشهر
فرمانده انتظامی بهشهر لغزندگی جاده را علت وقوع تصادف زنجیره‌ای دیشب در این شهرستان اعلام کرد.(ادامه)
دادستان نظامی استان تهران در دیدار با جمعی از خانواده‌های شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی و تعدادی از وکلای آنان به بیان جزییاتی از این پرونده پرداخت. 

سامانه بدون اخذ اجازه، به هواپیما شلیک کرد / ۲۶ ثانیه فاصله شلیک‌های اول و دوم بوده، ولی در این فاصله زمانی هم، کاربر برای شلیک دوم از شبکه کسب مجوز نمی‌کند / تا این لحظه دلیلی بر هک سایبری و الکترونیکی بدست نیامده / در حال حاضر ۳ نفر در بازداشت به سر می‌برند / اگر حمله هوایی دشمن به کشور قطعی باشد باید فرمان توقف پرواز‌ها صادر شود (خبر)
دادستان نظامی استان تهران در دیدار با جمعی از خانواده‌های شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی و تعدادی از وکلای آنان به بیان جزییاتی از این پرونده پرداخت. (ادامه)
شمال نیوز: جوان ۲۶ ساله اهل بابل حین شنا در آب های ساحلی شهرستان نور غرق شد. غرق شدن فردی ۲۶ ساله در نور
شمال نیوز: جوان ۲۶ ساله اهل بابل حین شنا در آب های ساحلی شهرستان نور غرق شد.(ادامه)
تصادف شدید حمید بقایی + جزئیات و تصاویر
برخی رسانه‌ها خبری را مبنی بر تصادف حمید بقایی مشاور محمود احمدی نژاد در شهرستان گیلانغرب استان کرمانشاه منتشر کردند و فرماندار این شهرستان این خبر را تایید کرد.(ادامه)
اقتصاد دریا محور-راهبردی برای استان های ساحلی شمال کشور
به قلم : سید حسین میرشفیعی کارشناس ارشد صنعت دریایی اقتصاد دریا محور(يادداشت)
اقتصاد دریا محور-راهبردی برای استان های ساحلی شمال کشور به قلم : سید حسین میرشفیعی کارشناس ارشد صنعت دریایی(ادامه)
شمال نیوز : رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه، افزود: سقوط فرد مورد نظر در ارتفاعات «خرو‌نرو» سوادکوه از مسیر روستای «ورپی» رخ داد.
.... سقوط از ارتفاع جان عضو شورای یک روستا را گرفت
شمال نیوز : رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه، افزود: سقوط فرد مورد نظر در ارتفاعات «خرو‌نرو» سوادکوه از مسیر روستای «ورپی» رخ داد. ....(ادامه)
سقوط از ارتفاع جان عضو شورای روستا را گرفت
رئیس جمعیت هلال احمر سوادکوه از پایان عملیات امدادی در ارتفاعات سوادکوه خبر داد و گفت: سقوط از ارتفاع 150 متری جان عضو شورای روستای فلورد سوادکوه را گرفت و دو نفر از اعضای خانواده وی نیز مصدوم شدند.(ادامه)
(تصاویر) سقوط هواپیمای مسافربری در منطقه مسکونی کراچی
سازمان هواپیمایی کشوری پاکستان از سقوط یک فروند هواپیمای مسافربریِ شرکت هواپیمایی بین‌المللی پاکستان (PIA) یک دقیقه پیش از فرود در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی جناح کراچی خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در گزارشی علت حادثه و مقصر این سانحه را اعلام کرده است. افشای راز سقوط هواپیمای تهران_یاسوج پس از دوسال
شمال نیوز: کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در گزارشی علت حادثه و مقصر این سانحه را اعلام کرده است. (ادامه)
آخرین جلسه علنی مجلس در دوره دهم قانونگذاری
آخرین جلسه علنی مجلس در دوره دهم قانونگذاری چهارشنبه این هفته برگزار می شود.(ادامه)
احمدی‌نژاد حادثه ناوچه کنارک را تسلیت گفت
محمود احمدی‌نژاد در اطلاعيه‌ای جان باختن ١٩ تن از مدافعان وطن در حادثه اصابت موشک به ناوچه کنارک را تسلیت گفت و خواستار اتخاذ تدابیری برای تضمین عدم تکرار اینگونه حوادث شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.107 seconds.