.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
یک فقره تصادف در محور هراز ۸ مصدوم برجای گذاشت
رئیس جمعیت هلال احمر آمل، از امدادرسانی تیم‌های امدادجاده ای این جمعیت به هشت مصدوم سانحه شدید رانندگی غروب جمعه در جاده هراز بین دو خودروی سواری، خبر داد.(ادامه)
بازیگر معروف سریال پایتخت درگذشت+ علت فوت
(ادامه)
عیادت حمید استیلی از نوجوان دو آتیشه پرسپولیسی
حمید استیلی به عیادت هوادار نوجوان پرسپولیس رفت که چندی پیش بر اثر سانحه دست خود را از دست داده بود.(ادامه)


فرزند اسطوره فوتبال آلمان بامداد امروز بر اثر سانحه تصادف جان خود را از دست داد. پسر فوتبالیست معروف جان باخت
فرزند اسطوره فوتبال آلمان بامداد امروز بر اثر سانحه تصادف جان خود را از دست داد.(ادامه)
ارشا اقدسی بدلکار مشهور درگذشت
ارشا اقدسی، بدلکار ایرانی که مشغول کار در پروژه‎ای در بیروت بود، هنگام بازسازی صحنه تصادف دچار سانحه شد و باوجود تلاش پزشکان طی ۷۲ ساعت گذشته لحظاتی پیش درگذشت. (ادامه)
سانحه اتوبوس در جاده هراز ۳ کشته و ۳۳ مصدوم برجای گذاشت
رئیس جمعیت هلال احمر آمل گفت: سانحه اتوبوس در جاده هراز سه کشته و ۳۳ مصدوم برجای گذاشت.(ادامه)
اتوبوسی که از اسلامشهر به مقصد گرگان در حرکت بود در جاده هراز و در محدوده پنجاب واژگون شد. در این حادثه ۳۳ نفر مجروح شدند و ۳ نفر جان باختند. آخرین جزییات از واژگونی اتوبوس در جاده هراز / اسامی جانباختگان+ تصاویر
اتوبوسی که از اسلامشهر به مقصد گرگان در حرکت بود در جاده هراز و در محدوده پنجاب واژگون شد. در این حادثه ۳۳ نفر مجروح شدند و ۳ نفر جان باختند.(ادامه)
نجات جان یک جوان از غرق شدن در دریا
با تلاش تیم جستجو و نجات دریایی بندر امیرآباد یک جوان از غرق شدن و مرگ حتمی در ساری نجات یافت.(ادامه)
عکس/ نماز شکر بعد از تصادف
شخصی در ایالت آیدین ترکیه دچار سانحه رانندگی شده اما از مرگ نجات یافت ، بنابراین نماز شکر به درگاه خدا به جای آورد زیرا از یک حادثه مرگبار جان سالم به در برد.(ادامه)
۱۵ نفر براثر واژگونی مینی بوس در ساری مصدوم شدند
رئیس پلیس راه استان مازندران از مصدومیت ۱۵ مسافر یک خودروی مینی بوس به دلیل سقوط به دره در منطقه دودانگه ساری خبر داد.(ادامه)
واژگونی و سقوط یک دستگاه مینی بوس به دره در محور ساری -تاکام
واژگونی یک دستگاه مینی بوس به دره در محور ساری - تاکام منجر به مصدومیت شماری از مسافران شده است.(ادامه)
شمال نیوز : اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به‌مناسبت چهلمین سالروز شهادت خلبان شهید علی‌اکبر قربان شیرودی طی بیانیه‌ای اعلام کرد؛ خلبان شهید شیرودی نابعه‌ای که از ۳۶۰ خطر مرگ در عملیات پروازی نجات پیدا کرده بود. خلبان شهید شیرودی نابعه‌ای که از ۳۶۰ خطر مرگ در عملیات پروازی نجات پیدا کرده بود
شمال نیوز : اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به‌مناسبت چهلمین سالروز شهادت خلبان شهید علی‌اکبر قربان شیرودی طی بیانیه‌ای اعلام کرد؛ خلبان شهید شیرودی نابعه‌ای که از ۳۶۰ خطر مرگ در عملیات پروازی نجات پیدا کرده بود. (ادامه)
خلبان شهید شیرودی نابعه‌ای که از ۳۶۰ خطر مرگ در عملیات پروازی نجات پیدا کرده بود
اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به‌مناسبت چهلمین سالروز شهادت خلبان شهید علی‌اکبر قربان شیرودی طی بیانیه‌ای اعلام کرد؛ خلبان شهید شیرودی نابعه‌ای که از ۳۶۰ خطر مرگ در عملیات پروازی نجات پیدا کرده بود.(ادامه)
دکتر نمکی : برخی می‌خواهند مرگ‌ مردم را ابزار سیاسی و جبران ورشکستگی ‌خود کنند/ به هر طریق ممکن برای ممنوعیت سفر درخواست دادم/ برای فروپاشی نظام سلامت شعار ترغیب به استعفای این تیم را سر می­دهند ....(خبر)
(ادامه)
ریزش سنگ در جاده هراز / ۵ نفر کشته و مصدوم شدند
ریزش سنگ روی خودرو در محور هراز ۵ کشته و زخمی برجای گذاشت.(ادامه)
کار زیبای یک تیم فوتبال برای بازیکن تازه درگذشته
باشگاه فوتبال شهرداری نوشهر برای بازیکنش که به تازگی دارفانی را وداع گفته بود اقدام جالبی انجام داد.(ادامه)
شمال نیوز : دکتر هاشمیان صحبت‌هایش را این گونه شروع کرد: «بحث این است که بیمار (انصاریان) به عنوان یک ورزشکار چرا باید به آی‌سی‌یو برود؟ چرا باید علی انصاریان به ICU برود؟ اگر او آمده سی‌تی‌اسکنی که نشان دادم چرا حاشیه‌ساز شد؟ .... پزشک علی انصاریان متهم به قتل شد! / هیچ وقت وضعیت انصاریان نرمال نبود
شمال نیوز : دکتر هاشمیان صحبت‌هایش را این گونه شروع کرد: «بحث این است که بیمار (انصاریان) به عنوان یک ورزشکار چرا باید به آی‌سی‌یو برود؟ چرا باید علی انصاریان به ICU برود؟ اگر او آمده سی‌تی‌اسکنی که نشان دادم چرا حاشیه‌ساز شد؟ ....(ادامه)
رئیس قوه قضاییه گفت : مبارزه با فساد از مأموریت‌های محوری دستگاه قضاست که با جدیت پیگیری می‌شود/ هیچ خط قرمزی برای بررسی افراد و فرضیه‌ها در پیگیری حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی نداشته‌ایم ....(خبر)
(ادامه)
محکومیت دولت آمریکا به پرداخت یک میلیارد دلار در یک پرونده و ۲۶ هزار میلیارد تومان در پرونده دیگر/ بازگشت مجموعه کشت و صنعت مغان به دولت و استقرار مدیرعامل جدید / کیفرخواست بخش دوم پرونده اکبر طبری صادر شد ....(خبر)
(ادامه)
۱۲۷جان‌باخته‌ی پرواز ۷۵۲ شهید اعلام شدند
رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران درباره شهدای سقوط هواپیمای اوکراینی توضیحاتی داد.(ادامه)
تامین یک میلیون واکسن کرونا توسط هلال احمر
رئیس جمعیت هلال احمر گفت:تلاش ما این است از منابع معتبر یک میلیون واکسن کرونا وارد کشور کنیم و این واکسن‌ها از یکی از کشورهای شرق آسیا وارد خواهد شد و قطعا مورد تایید سازمان غذا و دارو خواهد بود.(ادامه)
سانحه رانندگی مهاجم استقلال را مصدوم کرد
مهاجم تیم فوتبال استقلال به دلیل سانحه رانندگی از ناحیه گردن آسیب دید.(ادامه)
شمال نیوز : خودروی نماینده مازندرانی که پس از حضور در حوزه انتخابیه قصد بازگشت به تهران را داشت در محور سوادکوه ، با یک تریلی برخورد کرد .... سانحه رانندگی برای نماینده مازندرانی در راه بازگشت به تهران
شمال نیوز : خودروی نماینده مازندرانی که پس از حضور در حوزه انتخابیه قصد بازگشت به تهران را داشت در محور سوادکوه ، با یک تریلی برخورد کرد ....(ادامه)
جانشین فرمانده کل سپاه جزئیات بیشتری از ترور شهید محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشورمان را مطرح کرد / ۱۳ تیر از تیربار داخل نیسان شلیک شده است....(خبر)
(ادامه)
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل اعلام کرد اهدای اعضای بدن یک دختر ۱۸ ساله مرگ مغزی در این شهرستان به سه بیمار نیازمند پیوند عضو زندگی دوباره بخشید. این بانوی جوان بابلی به سه نفر زندگی دوباره بخشید
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل اعلام کرد اهدای اعضای بدن یک دختر ۱۸ ساله مرگ مغزی در این شهرستان به سه بیمار نیازمند پیوند عضو زندگی دوباره بخشید.(ادامه)
عکس| این دختر جای ایوانکا ترامپ را در کاخ سفید خواهد گرفت
برخلاف ایوانکا ترامپ دختر رئیس جمهوری فعلی امریکا اشلی در سالیان گذشته ترجیح داده بود دور از دید رسانه‌ها باقی بماند. او فعال در زمینه مسائل مرتبط با حقوق و عدالت اجتماعی بوده است. او دارای مدرک کارشناسی ارشد در امور اجتماعی از دانشگاه پنسیلوانیا است.(ادامه)
نگاهی به نقش کلیدی سلامت روان در بحران کرونا
سلامت روان بعدی از مفهوم سلامتی است و در بحران هایی مثل کرونا، نقش حفظ و ارتقای سلامت روان بسیار پر رنگ است.(ادامه)
عکس/ حجاب اروپایی‌ها در تهران
دومین دور از مذاکرات هیات‌های ایرانی و اوکراینی درباره سانحه هواپیما(ادامه)
تصادف شدید کاپیتان سابق استقلال +عکس
امیرحسین صادقی کاپیتان اسبق استقلال دچار سانحه رانندگی شده است. مدافع سابق استقلال به شدت از ناحیه سر، گردن و دست دچار آسیب دیدگی شده و فردا باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد. گویا امیر حسین صادقی سوار موتور بوده که با یک اتومبیل تصادف می‌کند و در این سانحه علاوه بر آسیب دیدگی از ناحیه سر، گردن و دست، یک انگشت او هم به شدت آسیب می‌بیند که فردا قرار است عمل پیوند انگشت را پشت سر بگذارد.(ادامه)
تصادف شدید کاپیتان سابق استقلال و تیم ملی+ عکس
ساعتی پیش یکی از پیشکسوتان تیم فوتبال استقلال تهران دچار سانحه رانندگی شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.059 seconds.