.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مصرف زیاد ویتامین B خطرناک است
یک کارشناس ارشد تغذیه و رژیم درمانی مصرف بیش از حد ویتامین‌های B ۶ و B ۱۲ را باعث کاهش جذب کلسیم، پوکی استخوان و افزایش۵۰ درصدی احتمال شکستگی لگن در زنان دانست.(ادامه)
مصرف زیاد ویتامین B خطرناک است
یک کارشناس ارشد تغذیه و رژیم درمانی مصرف بیش از حد ویتامین‌های B۶ و B۱۲ را باعث کاهش جذب کلسیم، پوکی استخوان و افزایش۵۰ درصدی احتمال شکستگی لگن در زنان دانست.(ادامه)
وی اولین استاندار گلستان، استاندار هرمزگان، فرماندار گرگان، مشاور وزیر کشور و سفیر ایران در آلمان‌شرقی و ترکمنستان بوده است. نخستین استاندار گلستان در سانحه رانندگی کشته شد
وی اولین استاندار گلستان، استاندار هرمزگان، فرماندار گرگان، مشاور وزیر کشور و سفیر ایران در آلمان‌شرقی و ترکمنستان بوده است.(ادامه)
تصاویر پرسنل نفتکش سانحه دیده ایرانی
تصاویر دریادلان پرافتخار و پرسنل فداکار نفتکش SABITI از ناوگان شرکت ملی نفتکش ایران (عصر دیروز) را می‌بینید.(ادامه)
سانحه پیش‌آمده برای دو دستگاه اتوبوس حامل زائران ایرانی اربعین، تعیین تکلیف پوشش بیمه‌ای آسیب‌دیدگان و جان‌باختگان حوادث اربعین را بیش از پیش ضروری ساخت. بیمه زائران اربعین چگونه محاسبه می‌شود؟
سانحه پیش‌آمده برای دو دستگاه اتوبوس حامل زائران ایرانی اربعین، تعیین تکلیف پوشش بیمه‌ای آسیب‌دیدگان و جان‌باختگان حوادث اربعین را بیش از پیش ضروری ساخت.(ادامه)
۵۵ موتورسوار امسال براثر حوادث رانندگی در مازندران فوت شدند
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران شمار جان باختگان موتورسوار براثر تصادفات رانندگی در سال جاری را ۵۵ نفر اعلام کرد.(ادامه)
اتوبوس نساجی دچار سانحه شد
اتوبوس نساجی مازندران پس از بازی دچار سانحه شد.(ادامه)
دانستنی‌هایی درباره اختلال استرس حاد
فرد مبتلا به اختلال استرس حاد بلافاصله پس از یک رویداد آسیب‌زا پریشانی روانی را تجربه می کند. برخلاف اختلال استرس پس از سانحه، اختلال استرس حاد شرایطی موقتی است و علائم معمولا برای حداقل 3 تا 30 روز پس از رویداد آسیب‌زا باقی می مانند.(ادامه)
دستگیری جاعل اسناد پزشکی در ساری
سرپرست پلیس آگاهی مازندران از دستگیری جاعل اسناد پزشکی برای معافیت‌های سربازی در ساری خبر داد.(ادامه)
10 دلیل لرزش دست‌ها
زمانی که قند خون شما پایین است، هر بخش از مغز می تواند با اختلال در عملکرد خود مواجه شود. پس اگر مستعد لرزش بدن، از جمله دست‌ها هستید، غذا نخوردن و افت قند خون می‌تواند موجب بروز این شرایط شود.(ادامه)
جان‌باختن 3 تن در تصادف زانتیا در آمل
تصادف مرگبار زانتیا در محور امام‌زاده‌عبدالله آمل موجب مرگ سه جوان شده است و سخنگوی اورژانس مازندران در این زمینه گفت: هر سه نفر حادثه دیده قبل از رسیدن تیم اورژانس فاقد علائم حیاتی بودند.(ادامه)
آقا داماد خوش‌تیپ 10 زن صیغه‌ای دارد / رویا 3 روز بعد از عروس شدن فهمید!
تازه داماد که 10زن صیغه‌ای داشت با برداشت کردن پول عروس 3 روزه ناپدید شد.(ادامه)
فرمانده انتظامی شهرستان رامسر از حادثه غرق شدن و مرگ پدر و دختر تهرانی، حین شنا در منطقه ممنوعه شنا خبر داد. . غرق شدن پدر و دختر تهرانی در شهرستان رامسر
فرمانده انتظامی شهرستان رامسر از حادثه غرق شدن و مرگ پدر و دختر تهرانی، حین شنا در منطقه ممنوعه شنا خبر داد. .(ادامه)
خودسوزی یک فرزند شهید در قم تائید شد
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با ابراز تاسف گفت: متاسفانه یک فرزند شهید ۴۷ ساله که روز گذشته در این استان اقدام به خودسوزی کرده بود در بیمارستان مطهری تهران جان سپرد.(ادامه)
مجری و گوینده مشهور کشورمان به همراه علی مرادی در جاده چالوس در تونل 7 این جاده به دلیل تصادف شاخ به شاخ با خودروی ال 90 دچار مصدومیت شد. در ادامه جزئیات تصادف فرزاد حسنی را می خوانید. واژگونی خودروی فرزاد حسنی در جاده چالوس
مجری و گوینده مشهور کشورمان به همراه علی مرادی در جاده چالوس در تونل 7 این جاده به دلیل تصادف شاخ به شاخ با خودروی ال 90 دچار مصدومیت شد. در ادامه جزئیات تصادف فرزاد حسنی را می خوانید.(ادامه)
جوان ۱۷ساله تبریزی در بابلسر غرق شد
فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از غرق شدن و مرگ جوان ۱۷ ساله حین شنا در منطقه ممنوعه خبر داد.(ادامه)
ورود خدمه کشتی غرق‌شده به ایران
کاپیتان و خدمه کشتی غرق‌ شده شباهنگ امروز از مرز زمینی آستارا وارد ایران شدند.(ادامه)


کشتی غرق شده ایرانی در ساحل جمهوری آذربایجان متعلق به بخش خصوصی بوده است. کشتی ایرانی در دریای خزر غرق شد
کشتی غرق شده ایرانی در ساحل جمهوری آذربایجان متعلق به بخش خصوصی بوده است.(ادامه)
نخستین واکنش در ارتباط با لغو معارفه فرماندار عباس‌آباد
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در واکنش به علت لغو جلسه معارفه فرماندار عباس‌آباد گفت: موضوع را حل و فصل می‌کنم.(ادامه)
دوقلوهای ۳ ساله جاده هزار به طرز هولناکی جان باختند
دو کودک در سانحه تصادف در مازندران به طرز فجیعی دل باختند.(ادامه)
نفتکش انگلیسی شب گذشته با هدایت نیروی دریایی سپاه پاسداران وارد لنگرگاه بندرعباس و تحویل اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان شد.
توقیف یک فروند نفتکش انگلیسی توسط نیروی دریایی سپاه / آغاز بررسی تخلفات نفتکش انگلیسی / جلسه اضطراری دولت انگلیس +عکس و واکنش‌ها(خبر)
نفتکش انگلیسی شب گذشته با هدایت نیروی دریایی سپاه پاسداران وارد لنگرگاه بندرعباس و تحویل اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان شد. (ادامه)
برخورد بال هواپیما با باند فرودگاه در ساری
(ادامه)
شمال نیوز : مجموعاً ۷۵ نماینده در ده دوره مجلس به دلیل شهادت یا درگذشت، موفق به پایان دوره خود نشدند. از این میزان ۳۱ نماینده در حوادث تروریستی و ۱۰ نماینده در جنگ به شهادت رسیدند و ۱۴ نماینده در .... از خانه ملت تا خانه ابدی / مازندران و 5 نماینده سفر کرده
شمال نیوز : مجموعاً ۷۵ نماینده در ده دوره مجلس به دلیل شهادت یا درگذشت، موفق به پایان دوره خود نشدند. از این میزان ۳۱ نماینده در حوادث تروریستی و ۱۰ نماینده در جنگ به شهادت رسیدند و ۱۴ نماینده در ....(ادامه)
شمال نیوز :  با سهل و آسان شدن دریافت گواهینامه‌های رانندگی تنها در سه ماه نخست امسال نزدیک به 440 هزار گواهینامه برای افراد در کشور صادر شده است که از این تعداد که از این تعداد ۲۹۸ هزار گواهینامه از نوع پایه ۳ بوده که در اصطلاح به آنها گواهینامه اولی گفته می‌شود..... مهم‌ترین علت تصادفات منجر به مرگ در خیابان‌ها و جاده‌های مازندران چیست ؟!
شمال نیوز : با سهل و آسان شدن دریافت گواهینامه‌های رانندگی تنها در سه ماه نخست امسال نزدیک به 440 هزار گواهینامه برای افراد در کشور صادر شده است که از این تعداد که از این تعداد ۲۹۸ هزار گواهینامه از نوع پایه ۳ بوده که در اصطلاح به آنها گواهینامه اولی گفته می‌شود.....(ادامه)
تصادف خونین در بابل با سه کشته و زخمی
سخنگوی اورژانس ۱۱۵بابل از سانحه رانندگی شدید در جاده بابل و مرگ دو نفر و مصدومیت یک نفر خبر داد.(ادامه)
مصدومیت شدید حسین الله‌کرم در تصادف رانندگی +عکس
حسین الله‌کرم از فعالین اصولگرا تصادف کرد و از چند ناحیه به شدت آسیب دید. (ادامه)
مرگ جوان بابلی به سه نفر زندگی بخشید
(ادامه)
آیا استرس می‌تواند موجب سرطان شود؟
شواهد رو به افزایش نشان می دهند که استرس مزمن به واسطه اختلال در سیستم ایمنی می تواند بر خطر سرطان و پیشرفت بیماری اثرگذار باشد.(ادامه)
تحلیل علی مطهری از ریشه مشکلات کنونی کشور
نایب رییس مجلس گفت: در حال حاضر هدف نهایی چهار کشور (آمریکا، اسرائیل، عربستان و امارات) ضربه زدن به اساس حکومت جمهوری اسلامی ایران است و در این راه از هیچ تلاش دریغ نمی کنند.(ادامه)
قلب مادر جوان در مدت یک ساعت با کمک اورژانس و نیروی انتظامی از رشت راهی تهران شد تا در سینه مادر دیگری بتپد. عملیات ویژه برای انتقال قلب یک مادر از رشت به تهران
قلب مادر جوان در مدت یک ساعت با کمک اورژانس و نیروی انتظامی از رشت راهی تهران شد تا در سینه مادر دیگری بتپد.(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 45 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.034 seconds.