.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تذکر مجلس به رئیس‌ شورای امنیت ملی
(ادامه)
رئیس‌جمهور گفت: اکنون در دانشگاه‌ها کرسی‌های آزاداندیشی که رهبر معظم انقلاب به تحقق آن تاکید دارند، چه شده و به کجا رسیده؟ چرا فقط یک عده معدود کم سواد باید از توافق حرف بزنند/ دانشگاه، «دانش‌کاه» نشود
رئیس‌جمهور گفت: اکنون در دانشگاه‌ها کرسی‌های آزاداندیشی که رهبر معظم انقلاب به تحقق آن تاکید دارند، چه شده و به کجا رسیده؟(ادامه)
رواج زندگی مجردی دختران در تهران
(ادامه)
شمال نیوز: برخی از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان مازندران با ارسال نامه ای سرگشاده به حسن روحانی رئیس جمهوری کشور خواستار توجه ویژه به اعتلای فضای آموزشی کشور شدند. نامه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان مازندران به رئیس جمهور(خبر)
شمال نیوز: برخی از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان مازندران با ارسال نامه ای سرگشاده به حسن روحانی رئیس جمهوری کشور خواستار توجه ویژه به اعتلای فضای آموزشی کشور شدند.(ادامه)
پیگیری مرگ یک دانشجو در مجلس
او در حال رفتن به خوابگاه دانشگاه بوده و هنگامی که قصد ردشدن از بین دو تیر چراغ‌برق داخل محوطه را داشته با سیم مفتولی که بین دو تیر کشیده شده برخورد کرده و با توجه به قدیمی‌بودن سیم‌کشی‌ها، بارندگی شدید و وجود اتصالی دچار برق‌گرفتگی می‌شود(ادامه)
بیمارستانها به مردم یارانه می دهند
(ادامه)
خروج سالانه 5000 دانشجو از کشور
(ادامه)
واکنش مربی داماش به شایعه خودکشی یک بازیکن
افشین ناظمی در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس اظهار کرد: پرسپولیس تیم خوبی است و مربی بزرگی دارد. ما هم شرایطمان ایده‌آل بوده و در تعطیلات فرصتی به دست آوردیم و تمرینات خوبی انجام دادیم. از لحاظ جسمانی و روحی نیز در آمادگی خوبی قرار داریم. امیدوارم بازی تماشاگرپسندی انجام شود تا مردم هم از آن لذت ببرند. هیچ محرومی هم نداریم و تمام مصدومان به ما اضافه شده‌اند تا تیم کاملی داشته باشیم. (ادامه)
مهاجم داماش به خاطر نبودن در ترکیب تیم 95 قرص خورد!
مهاجم تیم فوتبال داماش گیلان گفت: به دلیل اینکه در ترکیب داماش نبودم و واقعاً دلم از این فوتبال گرفته بود شب گذشته 90 قرص خوردم تا راحت شوم.(ادامه)
دانشجویان دختر دانشگاه منابع طبیعی گرگان با نارضایتی به برخی از موارد موجود در خوابگاه‌هایشان اعتراض کردند. تجمع دانشجویان دختر دانشگاه منابع طبیعی گرگان
دانشجویان دختر دانشگاه منابع طبیعی گرگان با نارضایتی به برخی از موارد موجود در خوابگاه‌هایشان اعتراض کردند. (ادامه)
مرگی مشکوک در دانشگاه علوم پزشکی
(ادامه)
فاقد سند بودن نیمی از اراضی دانشگاه آزاد
(ادامه)
آیت‌الله سبحانی وارد رشت شد
(ادامه)
شمال نیوز: مازندران امروز مثل نی پر منفذی است که اگر از هر سوراخش بدمیم، نفیر و ناله ای جانسوز می شنویم که دلها را کباب و فضاهای ذهنی ما را خرابِ مصائبی می کند که می توانستند اتفاق نیافتند، اما هزار حیف از فرصت هایی که به آسانی حرکت ابرها از آسمان اقبال ما گذشتند و اما هرگز نباریدند و ما امروز به تعبیر امام علی(ع) در حسرت از دست دادن آن فرصت ها، اسفبار و غصه داریم! ماه عسل مدیران استان را کوتاه کنید
شمال نیوز: مازندران امروز مثل نی پر منفذی است که اگر از هر سوراخش بدمیم، نفیر و ناله ای جانسوز می شنویم که دلها را کباب و فضاهای ذهنی ما را خرابِ مصائبی می کند که می توانستند اتفاق نیافتند، اما هزار حیف از فرصت هایی که به آسانی حرکت ابرها از آسمان اقبال ما گذشتند و اما هرگز نباریدند و ما امروز به تعبیر امام علی(ع) در حسرت از دست دادن آن فرصت ها، اسفبار و غصه داریم! (ادامه)
آخرین وضعیت انتقالی دانشجویان
(ادامه)
دانشگاه احمدی‌نژاد کمک دریافتی دولت را به حساب ریاست جمهوری برگرداند
(ادامه)
طرح اولویت استخدام با مردان دارای فرزند
(ادامه)
هر آنچه در برنامه ۹۰ دیشب گذشت
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه‌های شنبه
(ادامه)
راه‌اندازی مجمع خیرین ورزشی دربابل
(ادامه)
مهمترين عناوين روزنامه هاي سه شنبه
(ادامه)
دانشجويان روزهاي جمعه هم امتحان دارند!
(ادامه)
8 سال از ریاست جمهوری شما هم گذشت، در این 8 سال علیرغم آن همه رسیدگی به استانهای کوچک و بزرگ کشور، چه دستاورد قابل اعتناء و بزرگ اقتصادی عاید مازندران شد که ما امروز بتوانیم مثل اصفهان و خراسان و آذربایجان و کرمان و یا حتی مثل سمنان شما... این حق مازندران نیست ؛ آقای رئیس جمهور!
8 سال از ریاست جمهوری شما هم گذشت، در این 8 سال علیرغم آن همه رسیدگی به استانهای کوچک و بزرگ کشور، چه دستاورد قابل اعتناء و بزرگ اقتصادی عاید مازندران شد که ما امروز بتوانیم مثل اصفهان و خراسان و آذربایجان و کرمان و یا حتی مثل سمنان شما...(ادامه)
صرفا" جهت اطلاع!
(ادامه)
ارمیا از مدرسه تا آکادمی
(ادامه)
گرجي محله بهشهر شهر مي شود
(ادامه)
ماجرای موش در غذای دانشگاه! +عکس
(ادامه)
مهمترين عناوين روزنامه‌هاي سه‌شنبه
(ادامه)
مهمترين عناوين روزنامه‌هاي سه‌شنبه
(ادامه)
رویدادهای 20 بهمن سال 57
(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 14 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.