.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مازندران، قهرمان مسابقات کاراته کشور
تیم کاراته مازندران موفق شد عنوان قهرمانی مسابقات کاراته کشور که در چالوس برگزار شد را از آن خود کند. (ادامه)
تلخ ترین خاطره ورزشی‌ علی دایی از زبان خودش
کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: درس و دانشگاه مسیر زندگی من را عوض کردواگر در تهران قبول نمی‌شدم، علی دایی فعلی نبودم. (ادامه)
هرآنچه در برنامه نود دیشب گذشت
(ادامه)
سند جامع پیشگیری از اعتیاد زنان در مازندران تهیه شد
ساری - مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران از تهیه سند جامع پیشگیری و کاهش اعتیاد بانوان در استان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : وی گفت: هیچ توقعی از کسی نداریم، دل دوست را شاد کردیم و دنبال منفعت نبوده‌ایم، همیشه در گذشته زندگی کردیم، چرا که مرور زمان‌های قدیم، عزم‌مان را برای زیستنی پاک و سخاوتمندانه دوچندان می‌کند..... فرماندار قائم شهر کجاست ؟ / نامهربانی‌های مسئولان خللی در عقیده‌ام ایجاد نمی‌کند/ ده‌ها نفر نیروی بدون مجوز استانداری وارد شهرداری شدند !
شمال نیوز : وی گفت: هیچ توقعی از کسی نداریم، دل دوست را شاد کردیم و دنبال منفعت نبوده‌ایم، همیشه در گذشته زندگی کردیم، چرا که مرور زمان‌های قدیم، عزم‌مان را برای زیستنی پاک و سخاوتمندانه دوچندان می‌کند.....(ادامه)
درخواست همسر شهید رجایی از هاشمی
خانم [عاتقه‌صدیقی همسر شهید] رجائی آمد. تاکید بر حضور یک نماینده زن در هیات بین‌المجالس داشت. عصر در جلسه شورای‎عالی‌انقلاب‌فرهنگی شرکت کردم. سرشب با آقای‌خامنه‌ای درباره جنگ مذاکره کردیم. (ادامه)
ماجرای شورش اسرای عراقی در گرگان چه بود؟
ارتش جمهوری اسلامی ایران از سوم فروردین سال 59 که اولین سرباز عراقی اسیر می شود تا پایان سال 82 در یک دوره زمانی بیست و چهار ساله، مسئولیت نگهداری اسرای عراقی را عهده دار بود.(ادامه)
این مرد 39 همسر دارد! /عکس
یک مرد ۶۶ ساله‌ هندی ۳۹ همسر، ۹۴ فرزند و ۳۳ نوه دارد. این مرد در مناطق شمال شرقی هند زندگی می‌کند. جالب‌تر اینجا است که همه آن‌ها زیر یک سقف زندگی می‌کنند.(ادامه)
مردی که در یک سال ۱۰ بار ازدواج کرد!
یک مرد 66 ساله‌ی هندی 39 همسر، 94 فرزند و 33 نوه دارد. این مرد در مناطق شمال شرقی هند زندگی می‌کند. جالب‌تر این که همه آن‌ها زیر یک سقف زندگی می‌کنند.(ادامه)
رونمايي از کارت هوشمند دانشجویی دانشگاه مازندران
(ادامه)
شایعه انتشار صحنه قتل دختر جوان
(ادامه)
۹۴ وعده‌ اقتصادی آقای رئیس جمهور چه بود؟
حدود 2 سال از روی کار آمدن دولت یازدهم به ریاست حسن روحانی رئیس جمهور می گذرد، دولتی که حل معضلات اقتصادی در صدر وعده‌ های رئیسش بوده و اکثریت مردم با انتظار حل مشکلات اقتصادی به ایشان رای داده اند.(ادامه)
امضاي تفاهمنامه همكاري دانشگاه فردوسي مشهد با دانشگاه مازندران
(ادامه)
آیا درعالم قبر همه بدن‌ها متلاشی می‌شود؟
مُردن در بعضی از زمان‌ها مثل روز پنج‌شنبه و شب و روز جمعه و ... در کاهش عذاب قبر تأثیر دارد، البته این بدان معنا نیست که هر فردی با هر کار و گناهی که کرده به محض مردن در این ایام مقدس، عذابش کم می‌شود.(ادامه)
وارستگانی که هفتم تیر از مسجد به پرواز رسیدند
شهید پاک نژاد، نمازگزار صف اول نماز مسجد روضه محمدیه یزد و شهید قاسمی، امامت جماعت مسجد و شهید دیالمه از فعالان مسجدجامع نارمک و شهید درخشان و دانش مستمع مستمر مسجد قبا بودند و...(ادامه)
نامه اعتراض ۷۰۰ دانشجوی دانشگاه آزاد بابل
بیش از 700 نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد بابل در اعتراض به وضعیت بد فرهنگی، صنفی و علمی دانشگاه آزاد بابل اعتراض کردند. (ادامه)
خودکشی دختر دانشجو در خوابگاه
صدای فریاد دختر جوان سکوت خوابگاه را شکست. چراغ‌های اتاق‌ها روشن شد و دختران دانشجو خود را به مقابل پنجره رساندند. در تاریکی مقابل ساختمان خوابگاه بسختی دختر جوانی دیده می‌شد که با صورت به زمین برخورد کرده بود. (ادامه)
مروری بر فیلم‌های افشاگر در عرصه سیاست
فیلمی از مشاجره وزیر امور خارجه و نماینده عضو جبهه پایداری در مجلس منتشر شده که هیچکس مسئولیت آن را برعهده نمی‌گیرد اما واقعیت این است که یک نماینده فضای غیرخبری را خبری کرده است، این اولین بار نیست که فیلم های غیررسمی در کشور خبرساز می‌شود. (ادامه)
محسن هاشمی: دانشگاه آزاد نفتی نیست
دانشگاه آزاد هیچ وابستگی به نفت ندارد و به همین دلیل یکی از مهم ترین تحولات در آموزش عالی کشور در دهه های گذشته به شمار می‌رود. اين دانشگاه در تمام نقاط کشور و حتی در شهرهای کوچک هم حضور دارد. در نتیجه آموزش عالی کشور با اين دانشگاه بدون اتکا به درآمد نفت به جایگاه مناسب خود رسیده(ادامه)
مهرداد حدادی، بازنشسته آموزش و پرورش،برای تحصیل دو فرزندش خانه را فروخت و بدلیل بضاعت کم در خانه سالمندان مستقر شد پس از مدتی برای دریافت حقوق بازنشستگی به خوابگاه دانشجویی پسرش رفت. پدری در خانه سالمندان(خبر)
مهرداد حدادی، بازنشسته آموزش و پرورش،برای تحصیل دو فرزندش خانه را فروخت و بدلیل بضاعت کم در خانه سالمندان مستقر شد پس از مدتی برای دریافت حقوق بازنشستگی به خوابگاه دانشجویی پسرش رفت.(ادامه)
آمار سفرهای نوروزی اعلام شد/ مازندران بازهم اول شد
در نوروز 94، حدود 15 میلیون نفر مسافر داشتیم.(ادامه)
آمار سفرهای نوروزی اعلام شد
(ادامه)
شمال نیوز : جانشین ستاد اجرایی خدمات سفراستان با اشاره به اینکه 58 هزار و 386 نفر از مراکز تفریحی، تاریخی و توریستی استان در دو روز گذشته دیدن کردند، افزود: مجتمع تفریحی نمک آبرود چالوس، منطقه نمونه سیترا نوشهر و مجموعه تفریحی تاریخی عباس آباد بهشهر از مکان‌های مورد بازدید.... افزایش مدت اقامت گردشگران نوروزی مازندران در روزهای نخست
شمال نیوز : جانشین ستاد اجرایی خدمات سفراستان با اشاره به اینکه 58 هزار و 386 نفر از مراکز تفریحی، تاریخی و توریستی استان در دو روز گذشته دیدن کردند، افزود: مجتمع تفریحی نمک آبرود چالوس، منطقه نمونه سیترا نوشهر و مجموعه تفریحی تاریخی عباس آباد بهشهر از مکان‌های مورد بازدید....(ادامه)
مراکز اقامتی گیلان آماده پذیرش 13 میلیون مسافر نوروزی
(ادامه)
جذب دانشجویان خارجی جهت ترویج فرهنگ دینی و ملی ايرانيان
(ادامه)
شمال نیوز : یکی از هم‌اتاقی‌های این دانشجو در توضیح چگونگی رخداد این حادثه ادامه می‌دهد: دیشب وقتی همه ما برای صرف شام به سلف رفته بودیم، دانشجوی متوفی بعد از قفل کردن درب اتاق خود را به دار آویخت و خودکشی کرد.... خودکشی دانشجوی دانشگاه کشاورزی ساری در خوابگاه
شمال نیوز : یکی از هم‌اتاقی‌های این دانشجو در توضیح چگونگی رخداد این حادثه ادامه می‌دهد: دیشب وقتی همه ما برای صرف شام به سلف رفته بودیم، دانشجوی متوفی بعد از قفل کردن درب اتاق خود را به دار آویخت و خودکشی کرد....(ادامه)
ساری آماده برگزاری المپیاد ورزشی کارگری است
(ادامه)
استخر شماره 3 دانشگاه آزادقائمشهر راه اندازی شد
(ادامه)
راه اندازی نخستین اورژانس مستقل قلب مازندران
(ادامه)
وعده دوباره ساماندهی «مسافرکاشانه» ‌ها در شمال
همزمان با نزدیک شدن به ایام تعطیلات نوروز، مسئولان میراث فرهنگی در استان‌های شمالی از برنامه‌ریزی برای ساماندهی «مسافرکاشانه‌ها» و واگذاری مسئولیت آنها به جامعه هتلداران در راستای حمایت از فضاهای اقامتی رسمی و ضابطه‌مند کردن فعالیت این خانه‌ها خبر می‌دهند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.