.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیس دانشگاه پردیس شهید بهشتی زیراب از خسارت 150 میلیون‌تومانی آتش‌سوزی در خوابگاه دانشگاه شهید بهشتی زیراب خبر داد.

خسارت 150 میلیون‌تومانی آتش‌سوزی در پردیس دانشگاهی زیراب
رئیس دانشگاه پردیس شهید بهشتی زیراب از خسارت 150 میلیون‌تومانی آتش‌سوزی در خوابگاه دانشگاه شهید بهشتی زیراب خبر داد. (ادامه)
جانشین رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران گفت: محدودیت‌هایی که درباره خاتمی گفته می‌شود همان‌هاست که سال ۸۹ تصویب شده و چیز جدیدی نیست.

روایت جانشین رئیس سازمان اطلاعات سپاه از دلایل حصر/ به وی تذکر داده شده است
جانشین رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران گفت: محدودیت‌هایی که درباره خاتمی گفته می‌شود همان‌هاست که سال ۸۹ تصویب شده و چیز جدیدی نیست. (ادامه)
بهره‌مندی ۸۵۰۰ دانش‌آموز و دانشجو از خدمات کمیته امداد مازندران
مدیرکل کمیته امداد مازندران از بهره‌مندی هشت هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز و دانشجو از خدمات کمیته امداد خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : دانشیار علوم سیاسی دانشگاه تهران با استناد بر آمارهای سال گذشته گفت: 30 درصد از جوانان شش کلانشهر تهران، مشهد، شیراز، اصفهان، تبریز و اهواز زندگی مجردی دارند؛ این در حالی است که خانواده رکن اصلی، سازنده فرد و شخصیت و هویت کل جامعه به شمار می‌رود.
زندگی مجردی ۳۰ درصد جوانان در ۶ کلانشهر
شمال نیوز : دانشیار علوم سیاسی دانشگاه تهران با استناد بر آمارهای سال گذشته گفت: 30 درصد از جوانان شش کلانشهر تهران، مشهد، شیراز، اصفهان، تبریز و اهواز زندگی مجردی دارند؛ این در حالی است که خانواده رکن اصلی، سازنده فرد و شخصیت و هویت کل جامعه به شمار می‌رود. (ادامه)
سی ان ان: سیل ورود گردشگران جوان خارجی به ایران
شمال نیوز : گردشگران جوان خارجی بیشتر به دلیل صرفه جویی در هزینه ها تمایل دارند در مهمان پذیرهای ارزان و با امکانات اقامت کنند. (ادامه)
شمال نیوز : جزئیات ثبت نام پذیرفته‌شدگان‌ نهایی آزمون‌ ورودی‌ کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۶ کلیه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد. اعلام جزئیات ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان کارشناسی ارشد
شمال نیوز : جزئیات ثبت نام پذیرفته‌شدگان‌ نهایی آزمون‌ ورودی‌ کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۶ کلیه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.(ادامه)
دانشگاه مازندران با کمبود ۳۰۰ استاد مواجه است
رئیس دانشگاه مازندران، نسبت استاد به دانشجو را یک به ۳۵ اعلام کرد و گفت: استاندارد کشوری یک به ۲۰ دانشجو است و در این راستا با کمبود ۳۰۰ استاد مواجه هستیم.(ادامه)
 آرای مردم بلاشرط نیست و مردم به ما رای می دهند که قانون خوبی در راستای منافع مردم تصویب کنیم ؛ مردم رای ندادند که به دنبال مسایل حاشیه ای و عزل و نصب در استان و‌ حوزه انتخابیه باشیم. اقدام تروریست ها بر مبنای کار تبلیغاتی بوده است/رئیس جمهور در انتخاب وزرا به خواست مردم توجه کند/ به اعتراضات ‌به انتخابات ساری رسیدگی شود
آرای مردم بلاشرط نیست و مردم به ما رای می دهند که قانون خوبی در راستای منافع مردم تصویب کنیم ؛ مردم رای ندادند که به دنبال مسایل حاشیه ای و عزل و نصب در استان و‌ حوزه انتخابیه باشیم.(ادامه)
امیری: تمرینات نساجی قطعا به تهران منتقل خواهد شد
مدیرعامل جدید باشگاه نساجی مازندران گفت: تمرینات تیم نساجی قطعا به تهران منتقل خواهدشد و خوابگاه،زمین چمن طبیعی ومصنوعی هم درتهران رزرو شده است. (ادامه)
عکس هایی از کماندو‌های زن ارتش روسیه
در ادامه این گزارش تصویری، شاهد عکس‌هایی از تمرینات نظامی و زندگی روزمره کماندوها‌ی زن واحد‌های مختلف ارتش روسیه خواهید بود. (ادامه)
عکس/ باران کوثری و نگار جواهریان، 13 سال پیش
عکسی قدیمی از نگار جواهریان و باران کوثری در فیلم «خوابگاه دختران» ساخته محمدحسین لطیفی منتشر شد.(ادامه)
نشست معاون فرهنگی دانشگاه مازندران با معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم
(ادامه)
اقامت بیش از 200هزار شب اقامت در 27 اسفندماه در مازندران
دبیر ستاد اجرایی خدمات سفرمازندران از اقامت بیش از200هزار شب اقامت در این استان خبر داد.(ادامه)
آخرین فرصت ثبت‌نام اسکان نوروزی فرهنگیان
ثبت‌نام در مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان که از 5 اسفند ماه آغاز شده است تا روز یکشنبه 22 اسفندماه ادامه دارد و داوطلبان می توانند جهت انجام ثبت‌نام به سامانه اسکان فرهنگیان مراجعه کنند.(ادامه)
تعرض کارگردان تئاتر به دختر 21ساله
مرتب به بهانه آشنایی با کاراکتر و دورخوانی فیلمنامه دور هم جمع می‌شدیم و در این مدت او مرا به عنوان بازیگر اصلی فیلم معرفی می‌کرد. در نهایت نیز به بهانه یکی از همین جلسات کاری، آن اتفاق برایم رقم خورد. (ادامه)
آتش‌سوزی در خوابگاه دانشجویی دانشگاه تهران
معاون دانشجویی دانشگاه تهران با اشاره به وقوع آتش سوزی در یکی از خوابگاه‌های این دانشگاه واقع در خیابان ۱۶ آذر گفت: این آتش سوزی جزئی بوده و هیچ خسارت مالی و جانی به همراه نداشت.(ادامه)
زمان مرخصی پدران در زمان فرزندآوری همسر
نمایندگان مجلس شورای اسلامی مصوب کردند که مرخصی 2 هفته ای برای پدران در زمان فرزندآوری همسر به آنها تعلق می گیرد.(ادامه)
نجات جان دانشجوی جوان در ساری
دانشجوی ۲۲ ساله ساکن در خوابگاه دانشجویی با امدادرسانی اورژانس ۱۱۵ مازندران از مرگ نجات یافت.(ادامه)
مهار آتش‌سوزی در انبار زندان خلیل‌شهر بهشهر
فرماندار بهشهر آتش‌سوزی در انبار زندان خلیل‌شهر این شهرستان را تأیید کرد و گفت: آتش‎سوزی به‎طور کامل مهار شده است.(ادامه)
در دیدار نهاوندیان با گورخواب‌ها چه گذشت؟
(ادامه)
مدیریت مصرف سوخت در مازندران
مصرف سوخت در مازندران بسيار بالاست اگر صرفه جويی نشود افت فشار گاز قطعی است.(ادامه)
افتتاح بزرگ‌ترین خوابگاه دانشجویی در ساری
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از افتتاح بزرگ‌ترین خوابگاه دانشجویی دختران در ساری خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : فکری با انتقاد از صحبت‌های ابراهیمی، اظهار داشت: آقای ابراهیمی ابتدا کارهای خود را درست انجام دهد بعد درباره بنده صحبت کند. ما نمی‌خواهیم کسی از ما تعریف کند و بگویند صادق است. هرکس نمی‌تواند وظایف خود را انجام دهد بهتر است برود....

مدیرعامل نساجی اگر نمی تواند کار انجام دهد برود
شمال نیوز : فکری با انتقاد از صحبت‌های ابراهیمی، اظهار داشت: آقای ابراهیمی ابتدا کارهای خود را درست انجام دهد بعد درباره بنده صحبت کند. ما نمی‌خواهیم کسی از ما تعریف کند و بگویند صادق است. هرکس نمی‌تواند وظایف خود را انجام دهد بهتر است برود.... (ادامه)
شمال نیوز : یکی از مشکلاتی که این روزها گریبانگیر خانوده ها شده است مشکل ثبت نام در برخی از مدارس استان است که امیدواریم نمایندگان مازندران با نظارت بیشتری به این موضوع ورود نمایند .....
کدام نماینده مازنی طرح استیضاح فانی را امضا کرد ؟ + متن کامل طرح استیضاح
شمال نیوز : یکی از مشکلاتی که این روزها گریبانگیر خانوده ها شده است مشکل ثبت نام در برخی از مدارس استان است که امیدواریم نمایندگان مازندران با نظارت بیشتری به این موضوع ورود نمایند ..... (ادامه)
پایان تحصن دانشجویان نوشیروانی، پیمانکار سلف جریمه شد+ تصاویر
تحصن سه روزه دانشجویان دانشگاه نوشیروانی بابل، بامداد امروز پایان یافت و پیمانکار آشپزخانه جریمه شد.(ادامه)
 شمال نیوز: تعدادی از دانشجویان دانشگاه صنعتی بابل در اعتراض به کیفیت و کمیت غذای سلف دانشگاه تجمع کرده و خواستار پاسخگویی مسئولان دانشگاه شدند. رژه ظروف غذا از سلف تا اتاق رئیس نوشیروانی بابل !+تصاویر
شمال نیوز: تعدادی از دانشجویان دانشگاه صنعتی بابل در اعتراض به کیفیت و کمیت غذای سلف دانشگاه تجمع کرده و خواستار پاسخگویی مسئولان دانشگاه شدند.(ادامه)
انتقاد احمد خاتمی از خندوانه
چند خانم در برنامه خندوانه قهقه می خندیدند تا مردها را بخندانند، به چه قیمتی می خواهیم شادی باشد؟(ادامه)
ورود آقایان به این خوابگاه دختران ممنوع نیست!+تصاویر
این روزها تردد پسران ورزشکار به محوطه خوابگاه دانشجویی دختران دردسر ساز شده است.(ادامه)
استخدام در آموزش و پرورش در ۱۴ رشته
سرپرست دانشگاه فرهنگیان گفت: آموزش و پرورش، امسال از فارغ التحصیلان ۱۴ رشته دانشگاهی در مقطع کارشناسی معلم استخدام می کند. (ادامه)
شمال نیوز : ایشان ‌به استان‌های مختلف می‌رفت و دربارة پروژه‌هایی که قصد انجام آنها را داشت، توضیح می‌داد در واقع بودجه را توضیح می‌داد؛ بنابراین اتفاق خاصی در این سفرها روی نمی‌داد. این سفرها حقیقت‌های پوپولیستی بودند. .... وزیر دولت نهم : خسارت دوران احمدی‌نژاد از جنگ بیشتر بود !
شمال نیوز : ایشان ‌به استان‌های مختلف می‌رفت و دربارة پروژه‌هایی که قصد انجام آنها را داشت، توضیح می‌داد در واقع بودجه را توضیح می‌داد؛ بنابراین اتفاق خاصی در این سفرها روی نمی‌داد. این سفرها حقیقت‌های پوپولیستی بودند. ....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.