.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
جسد کودک غرق شده ورامینی پیدا شد
رییس هیات نجات غریق بابلسر از کشف پیکر غریق ۷ ساله پس از یک هفته جستجو خبر داد.(ادامه)
۱۴۲ مدرسه در مازندران میزبان مسافران نوروزی بوده است
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه مسافران نوروزی در ۱۴۲ مدرسه اسکان یافتند، گفت: دو اردوگاه آموزشی و ۱۵ مرکز رفاهی نیز میزبان مسافران بوده است.(ادامه)
بازدید ۱۸۲ هزار نفر از موزه‌های مازندران
سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از بازدید ۱۸۲ هزار نفر از موزه‌های استان خبر داد.(ادامه)
ثبت حدود ۱۴ میلیون نفر شب اقامت در مازندران
حدود ۱۴ میلیون نفر- شب اقامت در۱۶ روز اخیر در مراکز اقامتی مازندران ثبت شده است.(ادامه)
فصلی تازه از تحصیل با بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها
تمامی مقاطع تحصیلی مدارس و همچنین مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه‌ها از امروز حضوری برگزار خواهند شد.(ادامه)
۱۲.۳ میلیون مسافر نوروزی در مازندران اقامت کردند
سرپرست میراث فرهنگی مازندران از اقامت ۱۲ میلیون و ۳۷۰ هزار و ۶۱۸ مسافر نوروزی در استان خبر داد.(ادامه)
پیش بینی ۱۵ میلیون نفر شب اقامت در مازندران
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی مازندران گفت: پیش بینی می‌شود تا پایان تعطیلات ۱۵ میلیون نفر شب اقامت در مازندران ثبت شود.(ادامه)
۱۶۶ هزار مسافر نوروزی در مازندران اقامت کردند
سرپرست میراث فرهنگی مازندران شمار مسافران نوروزی مقیم در استان را ۱۶۶ هزار و ۸۱۱ نفر ذکر کرد.(ادامه)
طبق این گزارش دهها انفجار شهر اربیل را لرزاند. همچنین آژیرهای خطر در نزدیکی پایگاه الحریر، فرودگاه اربیل و مجتمع صلاح الدین به صدا درآمدند. اسامی افسران اسرائیلی کشته شده در حمله موشکی به اربیل
طبق این گزارش دهها انفجار شهر اربیل را لرزاند. همچنین آژیرهای خطر در نزدیکی پایگاه الحریر، فرودگاه اربیل و مجتمع صلاح الدین به صدا درآمدند.(ادامه)
وحید جلال زاده گفت: راهبرد دولت جدید کسب منافع حداکثری از مذاکرات پیش رو است؛ طرف مقابل هم این را تقریبا به صورت کامل دریافت کرده است / دو طرح برای تغییر سربازی وجود دارد / ماجرای خرابکاری نطنز و سقوط پهپاد کوهرنگ ....(خبر)
(ادامه)
وام‌های تحصیلی افزایش یافت
رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درباره وام‌های دانشجویی و بهبود امکانات خوابگاهی در دوران بعد از کرونا خبرهای خوبی داد. (ادامه)
شمال نیوز : گرچه سال‌هاست، مدیران میراث فرهنگی وعده راه‌اندازی سایت جدید موزه منطقه‌ای را در مرکز استان داده‌اند اما تاکنون هیچ اقدام عملی در این خصوص صورت نگرفته است .... ساری تنها مرکز استانی که موزه ندارد ! / سراسر استان مازندران با وجود قدمت بالا و آثار تاریخی بسیار، موزه مناسبی ندارد
شمال نیوز : گرچه سال‌هاست، مدیران میراث فرهنگی وعده راه‌اندازی سایت جدید موزه منطقه‌ای را در مرکز استان داده‌اند اما تاکنون هیچ اقدام عملی در این خصوص صورت نگرفته است ....(ادامه)
وزیر علوم: امتحانات پایان ترم دانشگاه‌ها حضوری می‌شوند
زلفی گل گفت: اگر دانشگاه‌ها کلاس‌های خود را حضوری کنند، قطعا امتحانات پایان ترم هم به همان شیوه برگزار خواهند شد. (ادامه)
موج ششم کرونا هنوز در کشور شروع نشده است
کمال حیدری معاون بهداشت وزیر بهداشت با بیان اینکه موج ششم کرونا هنوز در کشور شروع نشده است از استقبال ٧۴ درصد دانش آموزان از واکسیناسیون خبر داد.(ادامه)
واکنش رئیسی به حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت: مسئولین نه تنها دچار سردرگمی نشده بلکه بلافاصله شرایط را مدیریت کردند / عده‌ای قصد دارند مردم را عصبانی کنند
رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت پیش بینی ، پیشگیری و تجهیز در مقابل حملات سایبری گفت: عده‌ای قصد دارند با ایجاد بی‌نظمی و اخلال در زندگی مردم آنان را عصبانی کنند. (ادامه)
آخرین جزئیات بازگشایی مدارس از زبان مقام وزارت بهداشت
معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت به بیان توضیحانی در خصوص آخرین جزئیات بازگشایی مدارس پرداخت. (ادامه)
حقوق شهریور دانشجو معلمان چقدر خواهد بود؟
(ادامه)
تب و تاب کشتی مازندران در آستانه المپیک
شش کشتی گیر مازندرانی به اردوی جدید تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در المپیک توکیو دعوت شدند.(ادامه)
واکسیناسیون دانشجویان از شهریور
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با بیان اینکه در شهریور ماه جاری ۵۰۰ هزار نفر دانشجو را واکسینه خواهیم کرد، گفت: افراد بالای ۶۰ سال تا نیمه تیرماه واکسینه خواهند شد.(ادامه)
معاون بهداشت وزارت بهداشت با تاکید بر ضرورت آغاز آموزش حضوری مدارس و دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور، از واکسیناسیون اساتید، اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه‌های در مردادماه جاری و واکسیناسیون کلیه دانشجویان تا پایان فصل پاییز خبر داد ....(خبر)
(ادامه)
شرایط تبدیل وضعیت نیروهای وزارت علوم در برنامه‌های دولت نیست
معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم تحقیقات گفت: تبدیل وضعیت نیروهای وزارت علوم از شرکتی به قراردادی یا استخدامی در برنامه‌های دولت نیست ولی ضوابط و مقرراتی در حال انجام است تا نیروها بتوانند دریافتی مشابه یا همسان داشته باشند.(ادامه)
شمار مبتلایان به کرونای انگلیسی در کشور به ۵ نفر رسید
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: تاکنون پنج بیمار مبتلا به ویروس کرونای جهش‌یافته، موسوم به ویروس انگلیسی در کشور شناسایی شده‌اند.(ادامه)
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: سردار سلیمانی فرد گمنامی بود که هاشمی رفسنجانی را هم نمی‌شناخت، اما او را پیدا کردیم و رشد کرد. باید فراتر از جناح‌های سیاسی در ۱۴۰۰ ظهور کنیم/ ایالت‌های اقتصادی درست می‌کنیم/ کلید روحانی، پول ملّی را بی‌خاصیت کرد
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: سردار سلیمانی فرد گمنامی بود که هاشمی رفسنجانی را هم نمی‌شناخت، اما او را پیدا کردیم و رشد کرد.(ادامه)
هیئت علمی شدن فرزند روحانی تایید شد
رئیس دانشکده فناوری‌های نوین دانشگاه شهید بهشتی عضویت دختر روحانی به عنوان هیئت علمی این دانشگاه را تایید کرد.(ادامه)
کدام تست کرونا مطمئن‌تر است
ترس از ابتلا به کرونا به خصوص با تشدید سرعت انتقال بیماری، باعث شده تا تقاضا برای انجام تست‌های تشخیصی افزایش یابد، اما نکته مهم در این بین، زمان انجام و نوع تست است که باید آگاه باشیم.(ادامه)
ارائه تسهیلات ویژه مالی و بیمه‌ای برای دستیاران پزشکی
دکتر لاری گفت: وزیر بهداشت تسهیلات ویژه مالی و بیمه‌ای برای دستیاران پزشکی کشور مصوب و اجرایی کرده است.(ادامه)
شمال نیوز : معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: تا زمانی که کرونا وجود دارد باید رفتار ما مردم تغییر کند و شستشوی مرتب دست‌ها، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و اجتناب از.... حریرچی: امید زیادی به واکسن کرونا نیست / برای استان مازندران به شدت نگران هستیم، زیرا هم میزان ابتلا و هم میزان مرگ و میر در آن بالاست
شمال نیوز : معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: تا زمانی که کرونا وجود دارد باید رفتار ما مردم تغییر کند و شستشوی مرتب دست‌ها، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و اجتناب از....(ادامه)
زن خائن مخم را زد و برایم خانه مجردی گرفت تا راحت باشیم+عکس
از روزی که با آن زن آشنا شدم دیگر هیچ چیزی از نظر مالی کم نداشتم و هر چه می خواستم برایم فراهم می کرد اما من نمی دانستم او چه نقشه وحشتناکی را در سر می پروراند. (ادامه)
کنکور در زمان مقرر برگزار می‌شود
معاون آموزشی وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه آزمون‌های کلیدی کشور نظیر کنکور و دستیاری حذف شدنی نیستند و در زمان مقرر برگزار می‌شوند گفت: در خصوص زمان برگزاری سایر آزمون‌ها نیز بعد‌ها با توجه به شرایط کشور از نظر شیوع کرونا تصمیم گیری خواهد شد.(ادامه)
توصیه‌های کرونایی برای برگزاری کنکور
یک متخصص بیماری های عفونی گفت: برگزاری کنکور در شرایط شیوع بیماری کرونا خطرناک است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.