.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
آغاز فعالیت دانشگاه‌ها از ۱۵ شهریور
استاندار مازندران گفت: فعالیت دانشگاه‌های کشور از ۱۵ شهریور به صورت مجازی همراه با حضوری آغاز می‌شود.(ادامه)
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: رفتار ويروس کرونا در حال تغيير است و هيچ سازمان و ارگاني در ايران و جهان هنوز نمي‌تواند پايان آن را پيش‌بيني کند. نمی‌توان زمان پایان کرونا را پیش‌بینی کرد / باید خودمان را برای مقابله بلندمدت با این ویروس آماده کنیم / همه فعالیت‌های اقتصادی، آموزشی، فرهنگی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آزاد است / آغاز سال تحصیلی از ۱۵ شهریور است / تعطیلی پنجشنبه ها برای مدارس حذف می‌شود/ ممکن است در آینده به زندانی‌ها مجددا مرخصی بدهیم(خبر)
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: رفتار ويروس کرونا در حال تغيير است و هيچ سازمان و ارگاني در ايران و جهان هنوز نمي‌تواند پايان آن را پيش‌بيني کند.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: با توجه به ضدعفونی کردن دائمی خوابگاه و فاصله زمانی که از ورود آن‌ها به خوابگاه و استان مازندران گذشته است احتمالا این ویروس .... جزئیات جدید از ابتلای ۹ دانشجوی پزشکی به کرونا در مازندران
شمال نیوز : رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: با توجه به ضدعفونی کردن دائمی خوابگاه و فاصله زمانی که از ورود آن‌ها به خوابگاه و استان مازندران گذشته است احتمالا این ویروس ....(ادامه)
دستورالعمل جدید برای بازگشایی دانشگاه‌ها اعلام شد
قائم مقام معاونت آموزشی وزارت بهداشت جزئیات جدید نحوه بازگشایی دانشگاه های علوم پزشکی از ۱۷ خردادماه ۹۹ و آزمون های علوم پزشکی در شرایط کرونا را اعلام کرد.(ادامه)
شمال نیوز : طی هفته گذشته در خصوص نگرانی‌های مطرح شده درباره شرایط برگزاری آزمون‌های سراسری و درخواست برای به تعویق افتادن زمان آن‌ها، جلسات متعددی برگزار و جوانب مختلف این موضوع بررسی شده که نتایج آن اطلاع‌رسانی خواهد شد..... درخواست داوطلبان کنکور ارشد ۹۹ برای تعویق مجدد کنکور + دلایل
شمال نیوز : طی هفته گذشته در خصوص نگرانی‌های مطرح شده درباره شرایط برگزاری آزمون‌های سراسری و درخواست برای به تعویق افتادن زمان آن‌ها، جلسات متعددی برگزار و جوانب مختلف این موضوع بررسی شده که نتایج آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.....(ادامه)
ممنوعیت پذیرش مسافران نوروزی در مازندران
استاندار مازندران گفت: پذیرش مسافران نوروزی در استان ممنوع است.(ادامه)
۷ دانشگاهی که تا پایان اسفند تعطیل شدند
در پس شیوع ویروس کرونا تاکنون برخی دانشگاه های کشور اعلام کرده اند، کلاس های حضوری آن ها تا پایان اسفند تعطیل و به صورت مجازی برگزار خواهد شد.(ادامه)
کرونا دانشگاه‌ها را یک هفته دیگر تعطیل کرد/ تعطیلی مدارس جمعه مشخص می‌شود
وزیر بهداشت گفت: دانشگاههای کشور با مصوبه کمیته ملی کرونا هفته آینده تعطیل شدند.(ادامه)
دیدار سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی قائم‌شهر با علما و مراجع عظام قم
(ادامه)
زیرساخت های رامسر برای فرودگاه کافی نیست
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با بیان اینکه زیرساخت های رامسر برای بهره برداری از فرودگاه کافی نیست گفت: اعتبارات برای تکمیل زیرساخت ها قطره چکانی است.(ادامه)
کشف یک پروژه کشته سازی در دانشگاه علم و صنعت
(ادامه)
راهکارهای ساده برای افزایش ایمنی بدن در فصل سرما
در این مطلب چند راه ساده برای افزایش ایمنی بدن به ویژه در فصل سرما معرفی می‌کنیم.(ادامه)
شمال نیوز : صنیعی فر مشکلات تیم نساجی را در قالب پرسش از نماینده مردم قائم شهر مطرح کرد و پرسید : اصلاً می‌دانید نساجی در مازندران در کدام زمین استیجاری تمرین می‌کند تا خود را برای مسابقات آماده کند؟ آیا خبر دارید بیش از ۱۰۰ میلیون تومان هزینه اقامت اخیر تیم در هتل شده است؟.... صنیعی فر : آقای رضیان ؛ از نمایندگان تبریز، اصفهان و ... یاد بگیرید / شما هرگز دغدغه نساجی را نداشته و ندارید !
شمال نیوز : صنیعی فر مشکلات تیم نساجی را در قالب پرسش از نماینده مردم قائم شهر مطرح کرد و پرسید : اصلاً می‌دانید نساجی در مازندران در کدام زمین استیجاری تمرین می‌کند تا خود را برای مسابقات آماده کند؟ آیا خبر دارید بیش از ۱۰۰ میلیون تومان هزینه اقامت اخیر تیم در هتل شده است؟....(ادامه)
آخرین جزئیات از طرح حذف کنکور
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری آخرین جزئیات از اجرای طرح حذف کنکور و شیوه ساماندهی آن را تشریح کرد.(ادامه)
جنایت خونین در پی ارتباط پنهانی با زن شوهردار
پسری جوان که در جریان ارتباط با زنی متأهل، شوهر او را با همدستی دوستش به قتل رسانده است، بعد از دستگیری به جرمش اعتراف کرد.(ادامه)
شمال نیوز : مهدی ادامه داد: قطع به یقین اگر حمایت به وجود نیاید نمی‌شود ادامه داد. آقای حدادیان تمایلی به ادامه راه ندارد و در آن جلسه با توجه به صحبتی که شده بود گویا با مسئولان همراه شد. البته به صورت غیر رسمی اعلام کرده بود که تمایلی به تیم داری ندارد..... مسئولان استان به قول‌هایشان عمل نکرده‌اند/ادامه راه با این شیوه ممکن نیست
شمال نیوز : مهدی ادامه داد: قطع به یقین اگر حمایت به وجود نیاید نمی‌شود ادامه داد. آقای حدادیان تمایلی به ادامه راه ندارد و در آن جلسه با توجه به صحبتی که شده بود گویا با مسئولان همراه شد. البته به صورت غیر رسمی اعلام کرده بود که تمایلی به تیم داری ندارد.....(ادامه)
اعمال شب نیمه‌ شعبان چیست؟
همزمان با فرا رسیدن شب نیمه شعبان، اعمال توصیه شده برای بهره بیشتر در این شب منتشر شد.(ادامه)
مجید جلالی، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران به مشکلات پرتعداد این تیم اشاره و آینده سرخپوشان قائمشهری را خطرناک توصیف کرد. مجید جلالی از آینده خطرناک نساجی گفت
مجید جلالی، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران به مشکلات پرتعداد این تیم اشاره و آینده سرخپوشان قائمشهری را خطرناک توصیف کرد. (ادامه)
شمال نیوز " در یک دهه گذشته (۱۳۸۷-۱۳۹۷) پنج استاندار سکان مدیریت مازندران را در دست گرفته اند و هرکدام برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام وعده‌های منحصر به فردی داده اند، اگرچه اقداماتی در این راه صورت گرفته، اما به نظر می‌رسد با خروجی رضایت بخشی همراه نبوده است..... سرانه ورزشی در مازندران به ازای هر نفر ۸۰ سانتی متر !
شمال نیوز " در یک دهه گذشته (۱۳۸۷-۱۳۹۷) پنج استاندار سکان مدیریت مازندران را در دست گرفته اند و هرکدام برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام وعده‌های منحصر به فردی داده اند، اگرچه اقداماتی در این راه صورت گرفته، اما به نظر می‌رسد با خروجی رضایت بخشی همراه نبوده است.....(ادامه)
شمال نیوز : رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، خاطرنشان کرد: در برخی از شاخص‌ها اصلا ظرفیتی در استان مازندران در پیش از انقلاب نداشته است که پس از انقلاب شاهد رشد فوق‌العاده در این بخش هستیم و در حوزه سلامت دستاوردهای بسیاری مناسبی داشتیم..... تکمیل پروژه بیمارستان رازی در اولویت دانشگاه علوم پزشکی / ریشه کنی فلج اطفال در استان مازندران
شمال نیوز : رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، خاطرنشان کرد: در برخی از شاخص‌ها اصلا ظرفیتی در استان مازندران در پیش از انقلاب نداشته است که پس از انقلاب شاهد رشد فوق‌العاده در این بخش هستیم و در حوزه سلامت دستاوردهای بسیاری مناسبی داشتیم.....(ادامه)
شمال نیوز : رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از افزایش تعداد اعضای هیئت علمی از ۲۳۰ نفر درسال ۱۳۶۷ به ۴۵۰ نفر درسال ۱۳۹۷خبرداد و بیان کرد: درسال تحصیلی ۸۸- ۸۷ تعداد دو هزار و ۸۰۰ نفر دانشجو بود که درحال حاضر ( سال تحصیلی ۹۸- ۹۷) تعداد ۸۳۹۳ نفر دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند..... 716 تخت مراقبتهای ویژه بعد از انقلاب در مازندران ایجاد شد
شمال نیوز : رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از افزایش تعداد اعضای هیئت علمی از ۲۳۰ نفر درسال ۱۳۶۷ به ۴۵۰ نفر درسال ۱۳۹۷خبرداد و بیان کرد: درسال تحصیلی ۸۸- ۸۷ تعداد دو هزار و ۸۰۰ نفر دانشجو بود که درحال حاضر ( سال تحصیلی ۹۸- ۹۷) تعداد ۸۳۹۳ نفر دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.....(ادامه)
شمال نیوز : در پی تجمع اعتراض آمیز و شدید جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در اعتراض به وضعیت صنفی این دانشگاه مقابل ساختمان مرکزی ، رئیس این دانشگاه در اظهاراتی به توجیه عملکرد خود پرداخت ..... رئیس دانشگاه نوشیروانی : برای دانشجویان پتو تهیه کردیم ! / با خارجی ها توافق کردیم برای دانشگاه ما ساختمان و خوابگاه بسازند !/ برای تهیه سرویس های دانشگاهی، راننده خودرو های کرایه ای اعتراض خواهند کرد !
شمال نیوز : در پی تجمع اعتراض آمیز و شدید جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در اعتراض به وضعیت صنفی این دانشگاه مقابل ساختمان مرکزی ، رئیس این دانشگاه در اظهاراتی به توجیه عملکرد خود پرداخت .....(ادامه)
شمال نیوز : جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل ظهر سه شنبه در اعتراض به نتیجه نرسیدن جلسه مذاکره شورای صنفی شان با مسئولان دانشگاه، مقابل ساختمان مرکزی این دانشگاه تجمع کردند.... اعتراض شدید دانشجویان دانشگاه نوشیروانی بابل ؛ از کمبود خوابگاه تا مسئله سنوات تحصیلی !
شمال نیوز : جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل ظهر سه شنبه در اعتراض به نتیجه نرسیدن جلسه مذاکره شورای صنفی شان با مسئولان دانشگاه، مقابل ساختمان مرکزی این دانشگاه تجمع کردند....(ادامه)
شمال نیوز : با اینکه تا به امروز چند نفر از دوستانش جلوی چشمش سقوط کرده و جان‌شان را از دست داده‌اند و خودش هم بشدت آسیب دیده اما دست از این کار نمی‌کشد. درباره سختی‌ها و حساسیت‌های کار که می‌گوید صدایش عوض می‌شود.... روزگار مردم گلوگاه در ارتفاع می‌گذرد ؛ جوانان دکل ‌نشین !
شمال نیوز : با اینکه تا به امروز چند نفر از دوستانش جلوی چشمش سقوط کرده و جان‌شان را از دست داده‌اند و خودش هم بشدت آسیب دیده اما دست از این کار نمی‌کشد. درباره سختی‌ها و حساسیت‌های کار که می‌گوید صدایش عوض می‌شود....(ادامه)
مدارس مهران تا شنبه تعطیل شد؟
مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: با توجه به موج بازگشت زائران اربعین حسینی (ع) و لزوم اسکان آن‌ها، کلیه مدارس مقاطع مختلف تحصیلی شهرستان مرزی مهران از ۷ آبان تا ۱۹ آبان ماه تعطیل خواهد بود.(ادامه)
ورود وزیر بهداشت به شهرستان رامسر + تصاویر
قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت برای بهره برداری از چند طرح از طریق فرودگاه رامسر وارد مازندران شد.(ادامه)
سفر دو روزه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مازندران
سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای سفر دو روزه فردا چهارشنبه وارد مازندران می‌شود.(ادامه)
عضو کیسیون کشاورزی مجلس:جهاد کشاورزی انگار وزارتخانه ۸ محصول است
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه باغداری جایی در وزارت جهاد کشاورزی ندارد گفت: وزارت جهاد کشاورزی انگار وزارتخانه هشت نوع محصولات است.(ادامه)
شمال نیوز : زهرا ابراهیمی عضو سابق تیم ملی تکواندو ایران روایتی دارد از چرایی کوتاه بودن عمر قهرمانی‌اش و بیماری‌ که بعد از تمرین سخت تکواندو مدت‌ها گریبانش را گرفته بود..... گپی پر گلایه با بانوی تکواندوکار مازنی تیم ملی تکواندو ایران+ تصاویر
شمال نیوز : زهرا ابراهیمی عضو سابق تیم ملی تکواندو ایران روایتی دارد از چرایی کوتاه بودن عمر قهرمانی‌اش و بیماری‌ که بعد از تمرین سخت تکواندو مدت‌ها گریبانش را گرفته بود.....(ادامه)
خودکشی دانشجوی نخبه آملی در دانشگاه شهید بهشتی
دانشجوی نخبه المپیادی در دانشگاه شهید بهشتی خودکشی کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.045 seconds.