.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
حکم اعدام «حبیب فرج‌الله چعب» به اتهام افساد فی‌الارض از طریق تشکیل و اداره و سرکردگی گروه باغی به نام حرکة النضال و طراحی و اجرای عملیات‌های تروریستی متعدد در استان خوزستان از سوی دیوان عالی کشور ابرام شد. حکم اعدام «حبیب فرج‌الله چعب» در دیوان عالی کشور تایید شد
حکم اعدام «حبیب فرج‌الله چعب» به اتهام افساد فی‌الارض از طریق تشکیل و اداره و سرکردگی گروه باغی به نام حرکة النضال و طراحی و اجرای عملیات‌های تروریستی متعدد در استان خوزستان از سوی دیوان عالی کشور ابرام شد.(ادامه)
سفر رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران چند روز پیش از برگزاری نشست شورای حکام و گمانه زنی ها پیرامون صدور قطعنامه علیه ایران، در نهایت تاثیر خود بر رابطه ایران و آژانس گذاشت و قطعنامه ای در شورای حکام علیه تهران صادر نشد. مسئله ای که امیدها برای زنده ماندن برجام را همچنان حفظ کرده است. پایان جلسات شورای حکام درباره ایران بدون صدور قطعنامه/ اسرائیل عصبانی شد/ بیانیه سه کشور اروپایی درباره توافق ایران و آژانس(خبر)
سفر رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران چند روز پیش از برگزاری نشست شورای حکام و گمانه زنی ها پیرامون صدور قطعنامه علیه ایران، در نهایت تاثیر خود بر رابطه ایران و آژانس گذاشت و قطعنامه ای در شورای حکام علیه تهران صادر نشد. مسئله ای که امیدها برای زنده ماندن برجام را همچنان حفظ کرده است.(ادامه)

مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به ملاقات گروسی با جمعی از اساتید دانشگاه‌ها، محققان، پژوهشگران و صاحب‌نظران فناوری هسته‌ای کشورمان نوشت: این ملاقات با کدام هدف و برای رسیدن به کدام مقصود و منظوری صورت گرفته و چه ضرورتی داشته است؟! شریعتمداری: این ملاقات چه ضرورتی داشت ؟!
مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به ملاقات گروسی با جمعی از اساتید دانشگاه‌ها، محققان، پژوهشگران و صاحب‌نظران فناوری هسته‌ای کشورمان نوشت: این ملاقات با کدام هدف و برای رسیدن به کدام مقصود و منظوری صورت گرفته و چه ضرورتی داشته است؟!(ادامه)
رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تاکید کرد: با مذاکرات سازنده ای که اکنون داریم و توافقات خوبی که من مطمئن هستم خواهیم داشت، در آن صورت، راه برای توافقات مهم باز خواهد شد و من به این امیدوارم. گروسی: هنوز کارمان تمام نشده؛ دنبال حل مسائل هستیم / باید تضمین‌های ایران را دریافت کنیم / مطمئنم توافقات خوبی خواهیم داشت؛ در این صورت راه برای توافقات مهمتر باز می شود / اسلامی: در مورد موضوع سه مکان، سال گذشته الگویی را با گروسی توافق کرده بودیم؛ همان را دنبال خواهیم کرد(خبر)
رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تاکید کرد: با مذاکرات سازنده ای که اکنون داریم و توافقات خوبی که من مطمئن هستم خواهیم داشت، در آن صورت، راه برای توافقات مهم باز خواهد شد و من به این امیدوارم.(ادامه)
سردار حاجی‌زاده گفت: پایگاه‌های آمریکایی در منطقه به طور کامل زیر نظر و اشراف ما قرار دارد و مانند گوشت زیر دندان ما هستند. فرمانده نیروی هوافضای سپاه: پایگاه‌های آمریکا مثل گوشت زیر دندان ما هستند
سردار حاجی‌زاده گفت: پایگاه‌های آمریکایی در منطقه به طور کامل زیر نظر و اشراف ما قرار دارد و مانند گوشت زیر دندان ما هستند.(ادامه)

شمال نیوز:

سردار حاجی‌زاده گفت:پایگاه‌های آمریکایی در منطقه به طور کامل زیر نظر و اشراف ما قرار دارد و مانند گوشت زیر دندان ما هستند. هر زمان که نیاز باشد به پایگاه‌های آمریکایی‌ها در منطقه ضربه می‌زنیم/ رونمایی از موشک کروز پاوه
شمال نیوز: سردار حاجی‌زاده گفت:پایگاه‌های آمریکایی در منطقه به طور کامل زیر نظر و اشراف ما قرار دارد و مانند گوشت زیر دندان ما هستند.(ادامه)
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: مدل انحرافی داعش که یک کپی‌سازی جعلی از جبهه مقاومت بود این ظرفیت را داشت که شرایط منطقه را به شکل مطلوب آمریکایی‌ها تغییر دهد، اما مجاهدت سردار سلیمانی این توطئه را ناکام گذاشت ....(خبر)
(ادامه)
در مطلب زیر روایتی دست اول از عملیات تکفیری‌ها در شیراز را از نظر می‌گذرانید. جزئیات کمتر شنیده شده از عملیات تروریستی شاهچراغ
در مطلب زیر روایتی دست اول از عملیات تکفیری‌ها در شیراز را از نظر می‌گذرانید.(ادامه)
جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریستی تندر به اتهام افساد فی‌الارض از طریق طراحی و هدایت اقدامات تروریستی به اعدام محکوم شد. سرکرده گروهک تروریستی تندر به اعدام محکوم شد
جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریستی تندر به اتهام افساد فی‌الارض از طریق طراحی و هدایت اقدامات تروریستی به اعدام محکوم شد.(ادامه)
بیم از انتفاضه، نخست وزیر رژیم صهیونیستی را تسلیم کرد و موجب شد تا دستور کاهش تعرض به مسجد الاقصی را در ماه مبارک رمضان صادر کند. ترس از انتفاضه نتانیاهو را تسلیم کرد
بیم از انتفاضه، نخست وزیر رژیم صهیونیستی را تسلیم کرد و موجب شد تا دستور کاهش تعرض به مسجد الاقصی را در ماه مبارک رمضان صادر کند.(ادامه)
شمال نیوز : سومین جلسه دادگاه عاملین حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی شیراز به ریاست قاضی سید محمد ساداتی برگزار شد. نحوه سازماندهی و پشتیبانی عناصر داعش در ایران / در دادگاه عاملین حادثه شاهچراغ چه گذشت؟
شمال نیوز : سومین جلسه دادگاه عاملین حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی شیراز به ریاست قاضی سید محمد ساداتی برگزار شد.(ادامه)
جشن ۴۴ سالگی پیروزی انقلاب درحالی برگزار شد که جان بولتون مدعی شده بود تا قبل از این مراسم تروریست‌های گروهک منافقین بر ایران حکومت خواهند کرد. آرزویی که بر دل بولتون‌ها ماند و می‌ماند
جشن ۴۴ سالگی پیروزی انقلاب درحالی برگزار شد که جان بولتون مدعی شده بود تا قبل از این مراسم تروریست‌های گروهک منافقین بر ایران حکومت خواهند کرد.(ادامه)
وزیر آموزش و پرورش: سند اسلامی و ملی را جایگزین ۲۰۳۰ می‌کنیم
نوری با بیان اینکه پس از تصویب سند بنیادین بازهم موانعی ایجاد کردند و سند ۲۰۳۰ را خواستند جایگزین کنند، گفت: حرکاتی در مهرماه امسال دیدیم نشأت گرفته از سند ۲۰۳۰ است بنابراین نتیجه می‌گیریم که باید سند خودمان را اجرا کنیم.(ادامه)
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: فراموش نکنید که از سال ۲۰۱۵ تا الآن طرف ایرانی از برجام منتفع نشده است. پس این پنجره برای همیشه باز نخواهد ماند. امیرعبداللهیان : پنجره احیای برجام برای همیشه باز نمی‌ماند
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: فراموش نکنید که از سال ۲۰۱۵ تا الآن طرف ایرانی از برجام منتفع نشده است. پس این پنجره برای همیشه باز نخواهد ماند.(ادامه)
تصویری از اورخان عسکروف، رئیس سرویس امنیتی سفارت جمهوری آذربایجان در تهران که در جریان حمله صبح امروز کشته شد.

عکس/ جسد فرد ترور شده در سفارت باکو
تصویری از اورخان عسکروف، رئیس سرویس امنیتی سفارت جمهوری آذربایجان در تهران که در جریان حمله صبح امروز کشته شد. (ادامه)
مایک پمپئو، وزیر خارجه سابق آمریکا در کتاب جدید خود اذعان کرده که پس از ترور شهید سلیمانی از بیم انتقام ایران، زندگی عادی ندارد. پمپئو: پس از ترور سلیمانی زندگی عادی ندارم
مایک پمپئو، وزیر خارجه سابق آمریکا در کتاب جدید خود اذعان کرده که پس از ترور شهید سلیمانی از بیم انتقام ایران، زندگی عادی ندارد.(ادامه)
شمال نیوز : کشورهایی که در آرزوی تجزیه جغرافیای این خاک مقدس بودند، شخصیت های که با تعصبات و تحریکات جریان های منحرف سمت گروهک ها می رفتند، منافقان کوردلی که آرمان های شیطان بزرگ به خوردشان داده می شد، اتفاق های سال 60 را رقم می زد....
« حماسه ششم بهمن آمل » ؛ حماسه ای از جنس مردم
شمال نیوز : کشورهایی که در آرزوی تجزیه جغرافیای این خاک مقدس بودند، شخصیت های که با تعصبات و تحریکات جریان های منحرف سمت گروهک ها می رفتند، منافقان کوردلی که آرمان های شیطان بزرگ به خوردشان داده می شد، اتفاق های سال 60 را رقم می زد.... (ادامه)
پاسداران برای وطن انقلاب و مردم جان می‌دهندمن آن روزی که اینجا پا نهادم، ترکِ سر کردم. این را همان روز‌های اولیه تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یک پاسدار روی دیوار نوشته بود. پاسداران برای وطن انقلاب و مردم جان می‌دهند(يادداشت)
پاسداران برای وطن انقلاب و مردم جان می‌دهندمن آن روزی که اینجا پا نهادم، ترکِ سر کردم. این را همان روز‌های اولیه تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یک پاسدار روی دیوار نوشته بود.(ادامه)
واکنش توئیتری محسن رضایی به تحریم سپاه از سوی اروپا
محسن رضایی در واکنش به تروریستی اعلام کردن سپاه توسط اتحادیه اروپا نوشت:غربی‌ها با شکست سیاست تحریم از بیرون و فشار و براندازی از درون، از روی خشم و ناشیگری سپاه را هدف قرار داده‌اند. ‎(ادامه)
مراسم دعای جمعی منافقین / عکس
خدایا از اینکه موفق نشدیم بیشتر از ۱۷ هزار زن و مرد بی‌گناه رو ترور کنیم توبه می‌کنیم. یک بار دیگه اگر فرصت بدی بریم ایران قول می‌دیم قتل عام کنیم.(ادامه)
وحیدی گفت: طرح پارلمان اروپا برای تروریستی اعلام کردن سپاه، هیچ نگرانی ندارد و سپاه با قدرت به راه خود ادامه خواهد داد. وی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا قرار است دبیر شورای عالی امنیت ملی شود، گفت: شایعه است. تغییر شمخانی و انتصاب من به سمت شورای عالی امنیت ملی شایعه است
وحیدی گفت: طرح پارلمان اروپا برای تروریستی اعلام کردن سپاه، هیچ نگرانی ندارد و سپاه با قدرت به راه خود ادامه خواهد داد. وی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا قرار است دبیر شورای عالی امنیت ملی شود، گفت: شایعه است.(ادامه)
محسن کوهکن فعال سیاسی اصولگرا می‌گوید تقصیر صداوسیماست که مولوی عبدالحمید را بزرگ کرد و کاندیداهای ریاست جمهوری هم در سفر به زاهدان فقط با او دیدار کردند، مقصر هستند و حالا باید جبران کنند. هشدار یک چهره اصولگرا به مولوی عبدالحمید
محسن کوهکن فعال سیاسی اصولگرا می‌گوید تقصیر صداوسیماست که مولوی عبدالحمید را بزرگ کرد و کاندیداهای ریاست جمهوری هم در سفر به زاهدان فقط با او دیدار کردند، مقصر هستند و حالا باید جبران کنند.(ادامه)
علیرضا اکبری که طی سال های اخیر از طریق ارتباط با شبکه های جاسوسی و اطلاعاتی به ویژه MI۶ خیانت های بسیاری علیه جمهوری اسلامی ایران مرتکب شده بود به اتهام فساد فی الارض و جاسوسی به اعدام محکوم شد. علیرضا اکبری ابرجاسوس MI۶ کیست؟ / جزئیات اعترافات او ؛ مارکو که بود ؟ / دلیل عجیب سکته اکبری در انگلیس
علیرضا اکبری که طی سال های اخیر از طریق ارتباط با شبکه های جاسوسی و اطلاعاتی به ویژه MI۶ خیانت های بسیاری علیه جمهوری اسلامی ایران مرتکب شده بود به اتهام فساد فی الارض و جاسوسی به اعدام محکوم شد.(ادامه)
با مجاهدت‌های شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان (عج)، چهار تیم سازمان جاسوسی موساد در داخل کشور شناسایی و دستگیر شدند. بازداشت چهار تیم عملیاتی سازمان جاسوسی موساد
با مجاهدت‌های شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان (عج)، چهار تیم سازمان جاسوسی موساد در داخل کشور شناسایی و دستگیر شدند.(ادامه)
وزارت اطلاعات اعلام کرد ۲ تیم عملیاتی سازمان جاسوسی تروریستی موساد را شناسایی و ۱۳ نفر از عناصر عملیاتی موساد را دستگیر کرده است. سر پل این شبکه با نام مستعار سیروس در یکی از کشور‌های اروپایی اقامت داشته و از طریق شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و واتس اپ اقدام به شناسایی و برقراری ارتباط اولیه با عناصر عملیاتی داخل کشور می‌نمود. ۱۳ نفر از عناصر عملیاتی موساد در کشور دستگیر شدند / سر پل این شبکه، از اروپا با اینستاگرام و واتس اپ اقدام به شناسایی و برقراری ارتباط اولیه با عناصر عملیاتی داخل کشور می‌کرد(خبر)
وزارت اطلاعات اعلام کرد ۲ تیم عملیاتی سازمان جاسوسی تروریستی موساد را شناسایی و ۱۳ نفر از عناصر عملیاتی موساد را دستگیر کرده است. سر پل این شبکه با نام مستعار سیروس در یکی از کشور‌های اروپایی اقامت داشته و از طریق شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و واتس اپ اقدام به شناسایی و برقراری ارتباط اولیه با عناصر عملیاتی داخل کشور می‌نمود.(ادامه)
جرئیات جدید مقام اطلاعاتی اسرائیل درباره ترور حاج قاسم
رئیس سابق اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی در مصاحبه ای ضمن منحصر بفرد توصیف کردن سردار سلیمانی گفت که تل آویو آمریکا را متقادعد کرد که سردار سلیمانی تهدیدی فوری برای نظامیان آمریکایی بوده است.(ادامه)
مدیرعامل خبرگزاری میزان در توییتی نوشته که قاضی صلواتی بعد از تماس او خبر ترورش را شنیده است‌. تکذیب ترور قاضی صلواتی
مدیرعامل خبرگزاری میزان در توییتی نوشته که قاضی صلواتی بعد از تماس او خبر ترورش را شنیده است‌.(ادامه)
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری اعضای یک تیم تروریستی وابسته به معاندان که هفته گذشته اقدام مسلحانه و ترور گشتی‌های پلیس در سطح استان را انجام داده بودند، خبر داد. تیم تروریستی وابسته به معاندان متلاشی شد
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری اعضای یک تیم تروریستی وابسته به معاندان که هفته گذشته اقدام مسلحانه و ترور گشتی‌های پلیس در سطح استان را انجام داده بودند، خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: یکی از پاسداران سپاه تهران بزرگ در یک اقدام تروریستی مقابل منزلش به شهادت رسید.

شهادت یک عضو سپاه در تهران/ "قاسم فتح الهی" هدف ۴ گلوله قرار گرفت/ توضیحات پلیس درباره این حادثه+ تصویر محل شهادت
شمال نیوز: یکی از پاسداران سپاه تهران بزرگ در یک اقدام تروریستی مقابل منزلش به شهادت رسید. (ادامه)
سخنگوی قوه قضاییه گفت: پیام مکتب شهید سلیمانی برای امروز و آینده عدم تحمل ظلم و بی عدالتی در حق همه انسان‌ها است. کیفرخواست دو فرانسوی به اتهام جاسوسی صادر شده است
سخنگوی قوه قضاییه گفت: پیام مکتب شهید سلیمانی برای امروز و آینده عدم تحمل ظلم و بی عدالتی در حق همه انسان‌ها است.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 73 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.191 seconds.