.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
وزیر امور خارجه ایران با بیان اینکه هیچگونه سلاحی به یمنی‌ها نداده‌ایم و اگر آمریکا اطلاعاتی در این رابطه دارد باید مستندات را در اختیار ما بگذارد، تصریح کرد: اگر فورا نسل‌کشی علیه غزه متوقف شود، امنیت به دریای سرخ بازمی‌گردد / ما بخش مهمی از منطقه و امنیت منطقه هستیم ....(خبر)
(ادامه)
حاج‌صادق امیدزاده. تا قبل از پرتاپ موشک روز گذشته، هر جایی صحبتی می‌کرد یا کاری انجام می‌داد بدون ذکر نامش بود. مردی که همه عمرش را برای امنیت ایران گذاشت
حاج‌صادق امیدزاده. تا قبل از پرتاپ موشک روز گذشته، هر جایی صحبتی می‌کرد یا کاری انجام می‌داد بدون ذکر نامش بود.(ادامه)
گروهک تروریستی جیش‌الظلم مسوولیت حمله به یک خودرو نظامی سپاه پاسداران که منجر به شهادت یک سرهنگ سپاه پاسداران شد را پذیرفت. جیش الظلم مسئولیت ترور سرهنگ سپاه را بر عهده گرفت
گروهک تروریستی جیش‌الظلم مسوولیت حمله به یک خودرو نظامی سپاه پاسداران که منجر به شهادت یک سرهنگ سپاه پاسداران شد را پذیرفت.(ادامه)
معاون حقوقی رئیس جمهور در پاسخ به این سوال که در مورد علی کریمی و اقداماتی که علیه امنیت ملی انجام داده آیا کاری صورت گرفته است یا خیر، اظهار کرد: افرادی که از کشور رفته‌اندتابع ایران هستند. هر فردی چه تبعه ایران چه غیرتبعه ایران علیه امنیت ملی کشور اقدامی انجام دهد تحت پیگرد قرار می‌گیرد. این اقدامات به موقع توسط دستگاه‌های ذیربط انجام خواهد شد. توضیح معاون حقوقی رئیس جمهور درباره اقدامات علی کریمی
معاون حقوقی رئیس جمهور در پاسخ به این سوال که در مورد علی کریمی و اقداماتی که علیه امنیت ملی انجام داده آیا کاری صورت گرفته است یا خیر، اظهار کرد: افرادی که از کشور رفته‌اندتابع ایران هستند. هر فردی چه تبعه ایران چه غیرتبعه ایران علیه امنیت ملی کشور اقدامی انجام دهد تحت پیگرد قرار می‌گیرد. این اقدامات به موقع توسط دستگاه‌های ذیربط انجام خواهد شد.(ادامه)
تحلیلگر معروف جهان عرب حملات موشکی سپاه به مواضع تروریستی در سوریه و مقر موساد در اربیل را پیامی از تهران به تل آویو و واشنگتن دانست. عطوان: حملات ایران به تروریست‌ها پیامی به واشنگتن و تل‌آویو است
تحلیلگر معروف جهان عرب حملات موشکی سپاه به مواضع تروریستی در سوریه و مقر موساد در اربیل را پیامی از تهران به تل آویو و واشنگتن دانست.(ادامه)
سخنگوی فراجا از دستگیری عاملان شهادت ۴ مامور پلیس خاش - تفتان خبر داد. دستگیری عاملان شهادت ۴ مامور پلیس خاش - تفتان
سخنگوی فراجا از دستگیری عاملان شهادت ۴ مامور پلیس خاش - تفتان خبر داد.(ادامه)
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: ۴ عامل اصلی در حادثه تروریستی راسک که در شب حادثه حضور داشته و موجب شهادت چند تن از کارکنان پلیس شدند را دستگیر کردیم. ۴ عامل حمله تروریستی به راسک دستگیر شدند
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: ۴ عامل اصلی در حادثه تروریستی راسک که در شب حادثه حضور داشته و موجب شهادت چند تن از کارکنان پلیس شدند را دستگیر کردیم.(ادامه)
موشک قیام به عنوان یکی از بالستیکهای مطرح ایرانی، در ارتقاء جدید خود به برد 1400 کیلومتر رسیده که عملا به نسل جدید سامانه‌های مناسب برای انهدام اهداف در فلسطین اشغالی رسید/ «قیام» در سالگرد حمله به عین‌الاسد «اسراییل‌زن» شد +تصاویر(خبر)
(ادامه)
دو مقام ارشد صهیونیست به پایگاه خبری «آکسیوس» گفتند تا زمانی که حماس توافق مبادله اسرا را نپذیرد، این رژیم هم اجازه بازگشت ساکنان شمال غزه را نمی‌دهد. شرط اسرائیلی‌ها برای بازگشت ساکنان شمال غزه
دو مقام ارشد صهیونیست به پایگاه خبری «آکسیوس» گفتند تا زمانی که حماس توافق مبادله اسرا را نپذیرد، این رژیم هم اجازه بازگشت ساکنان شمال غزه را نمی‌دهد.(ادامه)
شمال نیوز : این کارشناس مسائل رسانه و سیاسی، می‌افزاید: تحلیل ادبیات استراتژیک غرب درباره تحریم‌ها نشان میدهد، هدف واقعی تحریم تولید فشار اقتصادی مستقیم به منظور شرطی کردن جامعه ایران و سوق دادن تدریجی آن به سمت این انگاره است که بدون نرمال کردن رفتار بین المللی با تعریف آن‌ها و دست برداشتن از برنامه‌های استراتژیک، وضعیت اقتصادی و معیشتی آن روز به روز وخیم‌تر خواهد شد. پروژه دوقطبی‌سازی حادثه تروریستی کرمان شکست خورد
شمال نیوز : این کارشناس مسائل رسانه و سیاسی، می‌افزاید: تحلیل ادبیات استراتژیک غرب درباره تحریم‌ها نشان میدهد، هدف واقعی تحریم تولید فشار اقتصادی مستقیم به منظور شرطی کردن جامعه ایران و سوق دادن تدریجی آن به سمت این انگاره است که بدون نرمال کردن رفتار بین المللی با تعریف آن‌ها و دست برداشتن از برنامه‌های استراتژیک، وضعیت اقتصادی و معیشتی آن روز به روز وخیم‌تر خواهد شد.(ادامه)
یوآو گالانت اعلام کرد ما اکنون با یک دشمن واحد نمی‌جنگیم بلکه در حال جنگ با یک محور هستیم. وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: ایران یک محور نظامی اطراف ما ساخته است
یوآو گالانت اعلام کرد ما اکنون با یک دشمن واحد نمی‌جنگیم بلکه در حال جنگ با یک محور هستیم.(ادامه)
صبر و شکیبایی وائل الدحدوح در برابر کشتار خانواده‌اش توسط صهیونیست‌ها به نمادی برای فلسطین تبدیل شده است. الدحدوح، نمادی برای فلسطین
صبر و شکیبایی وائل الدحدوح در برابر کشتار خانواده‌اش توسط صهیونیست‌ها به نمادی برای فلسطین تبدیل شده است.(ادامه)
اجرای چند عملیات حزب الله علیه اسرائیل در یک روز/ رسانه‌های رژیم صهیونیستی: اطلاعات حزب‌الله از مکان‌های بسیار استراتژیک ما نگران‌کننده است / ارتش حجم خساراتی را که به سیستم اطلاعاتی موجود در پایگاه نیروی هوایی وارد شد، پنهان می‌کند ....(خبر)
(ادامه)
رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان گفت: ما هر مقر یا پایگاهی که خطری برای مردم و کشورمان داشته باشد، هدف قرار خواهیم داد. حزب الله: همه پایگاه‌های راهبردی اسرائیل در تیررس ماست
رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان گفت: ما هر مقر یا پایگاهی که خطری برای مردم و کشورمان داشته باشد، هدف قرار خواهیم داد.(ادامه)
فرمانده نیروی قدس سپاه در پیامی تاکید کرد: جهان شاهد خواهد بود که برادران شهید العاروری چگونه به کابوس رژیم کودک‌کش صهیونیستی تبدیل خواهند شد. پیام سردار قاآنی به هنیه: برادران شهید العاروری کابوس رژیم کودک‌کش صهیونیستی خواهند شد
فرمانده نیروی قدس سپاه در پیامی تاکید کرد: جهان شاهد خواهد بود که برادران شهید العاروری چگونه به کابوس رژیم کودک‌کش صهیونیستی تبدیل خواهند شد.(ادامه)
شمال نیوز : مهران غفوریان به جنایت تروریستی کرمان واکنش نشان داد و گفت: اگر کسی حتی با جمهوری اسلامی مخالف است، نباید برای کشتار مردم ابراز خوشحالی کند. کسی را که از کشتار انسان‌های بی‌گناه ابراز شادی می‌کند، باید در تیمارستان و به دور از دیگر بیماران روانی بستری کرد
شمال نیوز : مهران غفوریان به جنایت تروریستی کرمان واکنش نشان داد و گفت: اگر کسی حتی با جمهوری اسلامی مخالف است، نباید برای کشتار مردم ابراز خوشحالی کند.(ادامه)
عدم صدور بیانیه تا این لحظه، به دلیل کشف تجهیزات انفجاری آماده در محل اقامت تروریست‌ها بود که می‌توانست بیانگر احتمال وجود و مراجعه‌ی عوامل دیگر برای انتقال مواد انفجاری و بکارگیری در سایر اماکن باشد. ۹ نفر از عوامل پشتیبانی و مرتبط با تیم ترور بازداشت شدند/ یک تروریست تاجیکستانی بوده و هویت فرد دوم احراز نشده/ سربازان راه سلیمانی به رذالت جنایت‌کاران، پاسخ سختی خواهند داد(خبر)
عدم صدور بیانیه تا این لحظه، به دلیل کشف تجهیزات انفجاری آماده در محل اقامت تروریست‌ها بود که می‌توانست بیانگر احتمال وجود و مراجعه‌ی عوامل دیگر برای انتقال مواد انفجاری و بکارگیری در سایر اماکن باشد.(ادامه)
هم‌زمان با سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی روزنامه ایران در قالب ویژه نامه‌ای با عنوان «یکه‌تاز طوفان الاقصی» به مرور خاطرات این فرمانده رشید اسلام پرداخته که در بخشی از این ویژه‌نامه سردار محمد جعفری به تشریح چرایی ارتباط این شهید والامقام با احمدشاه مسعود پرداخته است. چرا حاج قاسم به سراغ احمدشاه مسعود رفت؟
هم‌زمان با سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی روزنامه ایران در قالب ویژه نامه‌ای با عنوان «یکه‌تاز طوفان الاقصی» به مرور خاطرات این فرمانده رشید اسلام پرداخته که در بخشی از این ویژه‌نامه سردار محمد جعفری به تشریح چرایی ارتباط این شهید والامقام با احمدشاه مسعود پرداخته است.(ادامه)
گروهک تروریستی داعش با اشاره یک نیروی سوم (آمریکایی‌ها) عملیات خونین کرمان را برعهده گرفته تا ردپای صهیونیست‌ها را از صحنه پاک کند. چرا داعش برای صهیونیست‌ها بیانیه نوشت؟
گروهک تروریستی داعش با اشاره یک نیروی سوم (آمریکایی‌ها) عملیات خونین کرمان را برعهده گرفته تا ردپای صهیونیست‌ها را از صحنه پاک کند.(ادامه)
 رسانه گروه تروریستی داعش طی خبری از اعلام قریب الوقوع موضوعی خبر داد!

فوری؛ رسانه داعش از اعلام موضع قریب‌الوقوع خبر داد
رسانه گروه تروریستی داعش طی خبری از اعلام قریب الوقوع موضوعی خبر داد! (ادامه)
شمال نیوز : حادثه غمبار تروریستی درجوار مرقد مطهر حاج قاسم سلیمانی قهرمان ملی مبارزه با تروریسم در سالروز شهادت آن احیاگر بزرگ جبهه ایمانی مقاومت باردیگر چهره کثیف خالقان این جنایت هولناک را که پرونده قطوری در کشتار مردم عادی وبی دفاع  دارند، عیان کرد.( یادداشت عقیل امامی - تحلیلگر مسائل سیاسی ) سپاه قدس ایران در عملیاتی غافلگیرانه انتقام سختی را از عاملان جنایت سبوعانه و رذیلانه کرمان خواهند گرفت
شمال نیوز : حادثه غمبار تروریستی درجوار مرقد مطهر حاج قاسم سلیمانی قهرمان ملی مبارزه با تروریسم در سالروز شهادت آن احیاگر بزرگ جبهه ایمانی مقاومت باردیگر چهره کثیف خالقان این جنایت هولناک را که پرونده قطوری در کشتار مردم عادی وبی دفاع دارند، عیان کرد.( یادداشت عقیل امامی - تحلیلگر مسائل سیاسی )(ادامه)
مصر در واکنش‌ به ترور «صالح العاروری»، میانجی‌گری خود را به حالت تعلیق درآورد. مصر میانجی‌گری خود در جنگ غزه را متوقف کرد
مصر در واکنش‌ به ترور «صالح العاروری»، میانجی‌گری خود را به حالت تعلیق درآورد.(ادامه)
کاخ ریاست جمهوری فرانسه موسوم به الیزه به ترور «صالح العاروری» واکنش نشان داد. واکنش فرانسه به ترور «صالح العاروری»
کاخ ریاست جمهوری فرانسه موسوم به الیزه به ترور «صالح العاروری» واکنش نشان داد.(ادامه)
حزب الله لبنان از ضربه مهلکی خبر داد که سه شنبه شب به نظامیان صهیونیستی وارد کرده و بر اثر آن شماری از آن‌ها به هلاکت رسیدند. ضربه مهلک دیگر حزب‌الله به نظامیان صهیونیست
حزب الله لبنان از ضربه مهلکی خبر داد که سه شنبه شب به نظامیان صهیونیستی وارد کرده و بر اثر آن شماری از آن‌ها به هلاکت رسیدند.(ادامه)
حزب الله لبنان بامداد چهارشنبه در واکنش به ترور شهید صالح العاروری در بیانیه‌ای اعلام کرد که ترور نائب رئیس دفتر سیاسی حماس بی‌پاسخ نخواهد ماند. واکنش فوری حزب الله به ترور شهید صالح العاروری
حزب الله لبنان بامداد چهارشنبه در واکنش به ترور شهید صالح العاروری در بیانیه‌ای اعلام کرد که ترور نائب رئیس دفتر سیاسی حماس بی‌پاسخ نخواهد ماند.(ادامه)
فیلم دیده نشده از لحظه ورود هواپیمای حاج قاسم سلیمانی به فرودگاه بغداد
فیلم دیده نشده از لحظه ورود هواپیمای حاج قاسم سلیمانی به فرودگاه بغداد به تازگی منتشر شده است که در آن یک خودرو مشکوک برای یک شرکت انگلیسی در حال تعقیب سردار سلیمانی است.(ادامه)
فیلم دیده نشده از لحظه ورود هواپیمای حاج قاسم سلیمانی به فرودگاه بغداد
فیلم دیده نشده از لحظه ورود هواپیمای حاج قاسم سلیمانی به فرودگاه بغداد به تازگی منتشر شده است که در آن یک خودرو مشکوک برای یک شرکت انگلیسی در حال تعقیب سردار سلیمانی است.(ادامه)
رسانه های صهیونیستی بارها به نقل از مقامات اسرائیلی اعلام کرده اند که العاروری همان کسی است که اساساً برای پرتاب موشک از جنوب لبنان در ماه رمضان چراغ سبز نشان داد. فرمانده در سایه حماس کیست؟ | عطش نتانیاهو برای ترور «صالح العاروری»
رسانه های صهیونیستی بارها به نقل از مقامات اسرائیلی اعلام کرده اند که العاروری همان کسی است که اساساً برای پرتاب موشک از جنوب لبنان در ماه رمضان چراغ سبز نشان داد.(ادامه)
منابع محلی در بیروت پایتخت لبنان امروز سه شنبه از شنیده شدن صدای انفجاری مهیب در نزدیک منطقه ضاحیه واقع در حومه جنوبی بیروت خبر دادند. شهادت نایب رئیس دفتر سیاسی حماس در حمله رژیم صهیونیستی
منابع محلی در بیروت پایتخت لبنان امروز سه شنبه از شنیده شدن صدای انفجاری مهیب در نزدیک منطقه ضاحیه واقع در حومه جنوبی بیروت خبر دادند.(ادامه)
عکس/ تصویر فرمانده ارشد حماس که امشب توسط اسرائیل در ضاحیه بیروت ترور شد
تصویری از صالح العاروری معاون دفتر سیاسی حماس که هدف ترور رژیم موقت صهیونیستی قرار گرفت. منبع:‌جام جم(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.159 seconds.