.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
حکم اعدام ۴ عضو تیم خرابکاری مرتبط با رژیم‌صهیونیستی، موسوم به «شبکه وفا» درحالی اجرا شد که طی دو سال اخیر نبرد اطلاعاتی – امنیتی تهران و تل‌آویو همواره با دست بالای دستگاه‌های امنیتی ایران همراه بوده‌است. موساد با عوامل خود در ایران چه می‌کند؟
حکم اعدام ۴ عضو تیم خرابکاری مرتبط با رژیم‌صهیونیستی، موسوم به «شبکه وفا» درحالی اجرا شد که طی دو سال اخیر نبرد اطلاعاتی – امنیتی تهران و تل‌آویو همواره با دست بالای دستگاه‌های امنیتی ایران همراه بوده‌است.(ادامه)
مراسم تشییع پیکر شهید سیدرضی موسوی با حضور پر شور مردم صبح پنجشنبه ۷ دی ماه در میدان امام حسین برگزار شد. تشییع پیکر شهید سید رضی از میدان امام حسین تا تجریش/ سردار سلامی: انتقام سیدرضی چیزی جز نابودی رژیم صهیونیستی نخواهد بود/ شهید سید رضی در امام زاده صالح آرام گرفت +عکس
مراسم تشییع پیکر شهید سیدرضی موسوی با حضور پر شور مردم صبح پنجشنبه ۷ دی ماه در میدان امام حسین برگزار شد.(ادامه)
 حجم کار ما محدود بود و وسیع نبود. برای نیروهای نظامی و عملیاتی هم نبود؛ اما گویا صرف تاثیر آن حرکت جهادی در دلگرمی آن مجاهدان خط مقدم ایثار، ارزش معنایی بسیاری داشت. روایتی از یک دیدار(يادداشت)
حجم کار ما محدود بود و وسیع نبود. برای نیروهای نظامی و عملیاتی هم نبود؛ اما گویا صرف تاثیر آن حرکت جهادی در دلگرمی آن مجاهدان خط مقدم ایثار، ارزش معنایی بسیاری داشت.(ادامه)
سردار رمضان شریف طوفان الاقصی را کاملا فلسطینی دانست و نتایج آن را بخشی از انتقام ترور شهید قدس سردار حاج قاسم سلیمانی توصیف کرد. سخنگوی سپاه: نتایج طوفان الاقصی بخشی از انتقام ترور شهید قدس سردار سلیمانی است
سردار رمضان شریف طوفان الاقصی را کاملا فلسطینی دانست و نتایج آن را بخشی از انتقام ترور شهید قدس سردار حاج قاسم سلیمانی توصیف کرد.(ادامه)
شمال نیوز : قصه وداع تلخ و عروج غم انگیز سردار پرافتخار مازندرانی الاصل شهید مقاومت حاج سیدرضی موسوی فرمانده پشتیبانی جبهه مقاومت در سه دهه گذشته، جدای از خلاء باورناپذیر وجود ذیجود ایشان در سنگر فرماندهی و هدایت جبهه مقاومت، مستندترین سند صحت شعارهای مردم ماست .... سردار سیدرضی، علمدار سردار دلها / جبهه مقاومت، آکنده از سرداران بزرگ و قهرمان است / علم‌سرداران شهید مقاومت بر زمین نمی ماند
شمال نیوز : قصه وداع تلخ و عروج غم انگیز سردار پرافتخار مازندرانی الاصل شهید مقاومت حاج سیدرضی موسوی فرمانده پشتیبانی جبهه مقاومت در سه دهه گذشته، جدای از خلاء باورناپذیر وجود ذیجود ایشان در سنگر فرماندهی و هدایت جبهه مقاومت، مستندترین سند صحت شعارهای مردم ماست ....(ادامه)
«سید رضی» دست راست سردار سلیمانی بود/ مأموریت‌های ویژه حاج قاسم را انجام می‌داد/ از بشار اسد تا فرماندهان او را می‌شناختند و قبول داشتند/ برخی‌ها به خاطر جدیت حاج قاسم در کار نمی‌توانستند با او همراهی کنند؛ کسانی ماندند که شبیه خودش بودند (خبر)
(ادامه)
نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد طی نامه‌ای ترور شهید سید رضی موسوی توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کرد. نامه ایران به شورای امنیت در محکومیت ترور شهید موسوی
نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد طی نامه‌ای ترور شهید سید رضی موسوی توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.(ادامه)
در مراسم گرامیداشت روز ثبت احوال از سند سجلی شهید فخری زاده با حضور وزیر کشور رونمایی شد. رونمایی از سند هویتی شهید فخری زاده
در مراسم گرامیداشت روز ثبت احوال از سند سجلی شهید فخری زاده با حضور وزیر کشور رونمایی شد.(ادامه)
امیرعبداللهیان، وزیرامورخارجه در حساب کاربری خود در رسانه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) نوشت: شهادت مستشار ایرانی مبارزه با تروریسم در سوریه، آقای سیدرضی موسوی را به خانواده محترم ایشان و دو ملت ایران و سوریه، صمیمانه تسلیت می‌گویم ....(خبر)
(ادامه)
به دنبال اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن سید رضی موسوی از مستشاران نظامی باسابقۀ سپاه در سوریه، این رژیم از واکنش تلافی جویانه جمهوری اسلامی هراس دارد. هراس رژیم صهیونیستی از انتقام ترور شهید سید رضی
به دنبال اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن سید رضی موسوی از مستشاران نظامی باسابقۀ سپاه در سوریه، این رژیم از واکنش تلافی جویانه جمهوری اسلامی هراس دارد.(ادامه)
حزب‌الله لبنان ترور شهید موسوی را محکوم کرد
حزب‌الله لبنان ترور سردار سرتیپ «سید رضی موسوی» مستشار نظامی ایران در سوریه توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و آن را «جنایتی آشکار و بی‌شرمانه» توصیف کرد. (ادامه)
تل‌آویو که تاکنون با اجرای طرح‌های ترور متعدد و بمباران هشتاد روزه غزه، نتوانسته رهبران نظامی حماس را حذف کند، به فکر تبعید آن‌ها به کشوری دیگر افتاده است. طرح جدید تل‌آویو برای رهایی از دست السنوار و محمد الضیف
تل‌آویو که تاکنون با اجرای طرح‌های ترور متعدد و بمباران هشتاد روزه غزه، نتوانسته رهبران نظامی حماس را حذف کند، به فکر تبعید آن‌ها به کشوری دیگر افتاده است.(ادامه)
ایران در حملات یمنی‌ها نقشی ندارد/ امروز سخن از چگونگی خروج آبرومندانه آمریکا از جنگ غزه است/ جزئیات روند عادی سازی روابط ایران و مصر / اینکه کشورهایی به جای فلسطینی‌ها تصمیم بگیرند خطایی است که توسط آمریکا و متحدانش صورت گرفته است....(خبر)
(ادامه)
سازمان شاباک رژیم صهیونیستی به جدیدترین فایل ویدئویی مربوط به «محمد الضیف» دست یافته که مقامات صهیونیست از دیدن آن شوکه شدند. شوکه شدن صهیونیست‌ها از دیدن جدیدترین تصاویر از فرمانده گردان‌های القسام
سازمان شاباک رژیم صهیونیستی به جدیدترین فایل ویدئویی مربوط به «محمد الضیف» دست یافته که مقامات صهیونیست از دیدن آن شوکه شدند.(ادامه)
همسر جمال خاشقچی، روزنامه‌نگاری که در کنسولگری عربستان سعودی در استانبول به شکل وحشتناکی به قتل رسید، در آمریکا پناهدگی سیاسی دریافت کرد. همسر خاشقچی پناهنده سیاسی آمریکا شد
همسر جمال خاشقچی، روزنامه‌نگاری که در کنسولگری عربستان سعودی در استانبول به شکل وحشتناکی به قتل رسید، در آمریکا پناهدگی سیاسی دریافت کرد.(ادامه)
عملیات خرابکاری در سامانه توزیع سوخت تقریبا ظرف چند ساعت جمع شد و این قطعا برخلاف خواست طراحان آن و به‌خاطر پختگی مردم در کنار تدابیر دستگاه‌های‌ ذی‌ربط برای مهار چالش بود. هدف دشمن، بحران‌سازی و دادن شوک بود؛ اما برعکس، موجب هوشیاری بیشتر شد. گنجشک درنده اسم مستعار کدام شبکه است؟
عملیات خرابکاری در سامانه توزیع سوخت تقریبا ظرف چند ساعت جمع شد و این قطعا برخلاف خواست طراحان آن و به‌خاطر پختگی مردم در کنار تدابیر دستگاه‌های‌ ذی‌ربط برای مهار چالش بود. هدف دشمن، بحران‌سازی و دادن شوک بود؛ اما برعکس، موجب هوشیاری بیشتر شد.(ادامه)
یک سال از اغتشاشات ۱۴۰۱ گذشته و سلبریتی‌ها در حال بیان حقایقی هستند که بیش از یک سال آن را پنهان نگه داشته بودند! تهدید هنرمندان توسط چه کسانی صورت ‌گرفت؟
یک سال از اغتشاشات ۱۴۰۱ گذشته و سلبریتی‌ها در حال بیان حقایقی هستند که بیش از یک سال آن را پنهان نگه داشته بودند!(ادامه)
جلسات دادگاه رسیدگی به اتهامات منافقین از هفته گذشته آغاز شده و قرار است دومین جلسه دادگاه در روز سه‌شنبه هفته جاری برگزار شود. قاتلان پدرم را دستگیر و محاکمه کنید
جلسات دادگاه رسیدگی به اتهامات منافقین از هفته گذشته آغاز شده و قرار است دومین جلسه دادگاه در روز سه‌شنبه هفته جاری برگزار شود.(ادامه)
عضو هیأت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: پشت صحنه عملیات تروریستی راسک، آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی از عوامل منطقه‌ای آن‌ها هستند. پشت پرده حمله تروریستی راسک چه کسانی بودند؟
عضو هیأت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: پشت صحنه عملیات تروریستی راسک، آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی از عوامل منطقه‌ای آن‌ها هستند.(ادامه)
یک فعال سیاسی گفت: با برگزاری دادگاه اعضا و سران گروه تروریستی منافقین، می‌توان آن‌ها را در قالب قرارداد استرداد مجرمین به کشور بازگرداند. چرا دادگاه منافقین برگزار می‌شود؟
یک فعال سیاسی گفت: با برگزاری دادگاه اعضا و سران گروه تروریستی منافقین، می‌توان آن‌ها را در قالب قرارداد استرداد مجرمین به کشور بازگرداند.(ادامه)
یک روزنامه اسرائیلی در گزارشی نوشته است که حماس دوباره اسرائیل را غافلگیر کرد. حماس دوباره اسرائیل را غافلگیر کرد
یک روزنامه اسرائیلی در گزارشی نوشته است که حماس دوباره اسرائیل را غافلگیر کرد.(ادامه)
هواپیماهای رژیم صهیونیستی طی ساعات اخیر حملات بسیار شدیدی را به شهر خان یونس و رفح در جنوب نوار غزه انجام دادند. یورش اشغالگران به کرانه باختری همزمان بابمباران شدیدخان یونس ورفح
هواپیماهای رژیم صهیونیستی طی ساعات اخیر حملات بسیار شدیدی را به شهر خان یونس و رفح در جنوب نوار غزه انجام دادند.(ادامه)
جزییات جدید از ترور شهید محسن فخری‌زاده
سه سال پیش در چنین روزی شهید محسن فخزی‌زاده از دانشمندان پرافتخار هسته‌ای و دفاعی کشورمان به‌وسیلهٔ رژیم صهیونیستی ترور شد.(ادامه)
آمریکا نمی‌تواند اسرائیل را از خطر فروپاشی نجات دهد/ وزیر خارجۀ آمریکا به برخی مقامات کشورها گفت وقتی بعد از طوفان‌الاقصی به تل‌آویو رسیدیم همه‌چیز فروپاشیده بود/ جنگ اشباح به راه افتاده است(خبر)
(ادامه)
روزنامه آمریکایی ضمن بررسی ادعای اخیر ترامپ ثابت کرد که او درباره حمله ایران به پایگاه عین‌الاسد دروغ گفته است. واشنگتن‌پست: ترامپ درباره حمله ایران به پایگاه عین‌الاسد دروغ گفت
روزنامه آمریکایی ضمن بررسی ادعای اخیر ترامپ ثابت کرد که او درباره حمله ایران به پایگاه عین‌الاسد دروغ گفته است.(ادامه)
عکس جدید از محل ترور و شهادت سردار سلیمانی
تصاویری از محل شهادت سردار قاسم سلیمانی پس از گذشت سه سال منتشر شد.(ادامه)
سخنگوی فراجا در یادداشتی نوشت امنیت نعمتی است از نظرِ مردم پوشیده تا آنگاه که ناامنی رخ دهد، اما گویا حافظان امنیت در همه حال از دیده‌ها نهانند. نه امنیت را می‌بینند، نه پَرکشیدن حافظان امنیت را!
سخنگوی فراجا در یادداشتی نوشت امنیت نعمتی است از نظرِ مردم پوشیده تا آنگاه که ناامنی رخ دهد، اما گویا حافظان امنیت در همه حال از دیده‌ها نهانند.(ادامه)
رییس صداوسیما در جمع خبرنگاران درباره حواشی مختلف در رسانه ملی از برنامه «به افق فلسطین» گرفته تا تولید سریال‌های طنز همچون «پایتخت» و شکایت از مهران مدیری توضیح داد. توضیح جبلی درباه حواشی «پایتخت»، شکایت از مهران مدیری و «ترور»
رییس صداوسیما در جمع خبرنگاران درباره حواشی مختلف در رسانه ملی از برنامه «به افق فلسطین» گرفته تا تولید سریال‌های طنز همچون «پایتخت» و شکایت از مهران مدیری توضیح داد.(ادامه)
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در کنفرانس خبری مشترک با وزیر جنگ این رژیم گفت که قصد پایان دادن به جنگ را نداریم. نتانیاهو: قصد پایان دادن به جنگ را نداریم
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در کنفرانس خبری مشترک با وزیر جنگ این رژیم گفت که قصد پایان دادن به جنگ را نداریم.(ادامه)
روزنامه فایننشال تایمز تاکید کرد جنگ فعلی غزه یادآور شکست سال ۱۹۸۲ اسرائیل در لبنان است؟ فایننشال تایمز: اسرائیل در غزه در حال تکرار شکست در لبنان است
روزنامه فایننشال تایمز تاکید کرد جنگ فعلی غزه یادآور شکست سال ۱۹۸۲ اسرائیل در لبنان است؟(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.122 seconds.