.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تصاویری از ۲ شهید مدافع امنیت که امشب ترور شدند
ساعتی قبل بر اثر حمله تروریستی به یکی از واحدهای انتظامی شهرستان تفتان سروان محمد میرشکار رییس اداره پشتیبانی و سرباز وظیفه رضا فسنقری به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. (ادامه)
بر اثر حمله تروریستی به واحد انتظامی شهرستان تفتان، تعداد ۲ نفر از کارکنان انتظامی شهرستان تفتان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. شهادت ۴ مأمور در حمله تروریستی به در تفتان
بر اثر حمله تروریستی به واحد انتظامی شهرستان تفتان، تعداد ۲ نفر از کارکنان انتظامی شهرستان تفتان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.(ادامه)
شمال نیوز:

در تاریخ ایران داستان‌های سیاسی مرموز زیادی وجود دارند اما شاید هیچ کدام به اندازه داستان مسعود کشمیری دارای زوایای پنهان نباشد. مسعود کشمیری؛ تحت تعقیب‌ترین مرد ایران+ فیلم
شمال نیوز: در تاریخ ایران داستان‌های سیاسی مرموز زیادی وجود دارند اما شاید هیچ کدام به اندازه داستان مسعود کشمیری دارای زوایای پنهان نباشد.(ادامه)
علیرضابیگی،گفت: به دلیل فعل و انفعلاتی که پیرامون دفتر ایشان دارد اتفاقی می‌افتد، از گذشته این حساسایت وجود داشته و از یکی دو ماه گذشته هم بیشتر خودش را نشان داده است. در نهایت هم دفتر ... از یکی دو ماه پیش تلاش‌ها برای سو قصد به احمدی‌نژاد بیشتر شده/ مستندات را به نهادهای امنیتی داده اند
علیرضابیگی،گفت: به دلیل فعل و انفعلاتی که پیرامون دفتر ایشان دارد اتفاقی می‌افتد، از گذشته این حساسایت وجود داشته و از یکی دو ماه گذشته هم بیشتر خودش را نشان داده است. در نهایت هم دفتر ...(ادامه)
تصویر پیکر محمدعلی رجایی پس از انفجار و ترور+عکس
رجایی در ساعت ۱۴:۳۰ روز ۸ شهریور ۱۳۶۰ از اتاق کارش خارج شد و به محل جلسه فوق‌العاده دولت رفت. در ساعت ۱۵:۰۰ صدای انفجار مهیبی از ساختمان نخست‌وزیری برخاست. در این حمله، او و محمدجواد باهنر،نخست‌وزیر وقت جان باختند. در این هنگام کمتر از یک ماه از ریاست‌جمهوری او می‌گذشت. این ترور نیز همانند بمب‌گذاری در دفتر حزب جمهوری اسلامی توسط سازمان مجاهدین خلق ایران انجام شد.(ادامه)
شمال نیوز:

ارگان اطلاع رسانی منتسب به رئیس جمهور سابق محمود احمدی نژاد مدعی تلاش برای سوء قصد به او شد. نامه محمود احمدی نژاد به مقامات نظامی و امنیتی درباره تلاش برای ترور و سوء قصد به او!
شمال نیوز: ارگان اطلاع رسانی منتسب به رئیس جمهور سابق محمود احمدی نژاد مدعی تلاش برای سوء قصد به او شد.(ادامه)
عبدالحمید در طی دوران آشوب‌ها هر هفته در خطبه‌های نماز جمعه با سیاه‌نمایی در خصوص وضعیت اهل سنت و بلوچ‌ها در ایران، تلاش کرد دوقطبی مذهبی- قومیتی مدنظر غرب را در وسعت تأثیرگذاری خود ایجاد و پررنگ کند. تریبون عبدالحمید چند نفر را عزادار می‌کند؟
عبدالحمید در طی دوران آشوب‌ها هر هفته در خطبه‌های نماز جمعه با سیاه‌نمایی در خصوص وضعیت اهل سنت و بلوچ‌ها در ایران، تلاش کرد دوقطبی مذهبی- قومیتی مدنظر غرب را در وسعت تأثیرگذاری خود ایجاد و پررنگ کند.(ادامه)
دولت آلبانی در جدیدترین اقدام خود علیه منافقین شبکه اینترنت مقر اشرف ۳ را قطع کرده است. اینترنت مقر منافقین در آلبانی قطع شد
دولت آلبانی در جدیدترین اقدام خود علیه منافقین شبکه اینترنت مقر اشرف ۳ را قطع کرده است.(ادامه)
 چرا کهنه‌گرایانی که هنوز و همچنان بر ریزعلی‌های خواجوی به حق می‌بالند به این مردی و جان‌برکف‌نهادگی در .... این ابرمرد شایسته تقدیر است/ چرا آدم ها زیرپوستی می‌نگرند و می‌گذرند؟
چرا کهنه‌گرایانی که هنوز و همچنان بر ریزعلی‌های خواجوی به حق می‌بالند به این مردی و جان‌برکف‌نهادگی در ....(ادامه)
وزیر خارجه ایتالیا در سخنانی گفت که ترور قذافی، دیکتاتور سابق لیبی در سال ۲۰۱۱ یک اشتباه بزرگ بود. ایتالیا: ترور قذافی یک اشتباه بزرگ بود
وزیر خارجه ایتالیا در سخنانی گفت که ترور قذافی، دیکتاتور سابق لیبی در سال ۲۰۱۱ یک اشتباه بزرگ بود.(ادامه)
روند آزادسازی متقابل زندانیان و آزادسازی منابع مالی متعلق به دولت و ملت ایران طبق توافق طرفین در چارچوب توافق شده انجام خواهد شد / به افغانستان زمینی نداده‌ایم که بخواهیم پس بگیریم/ به آزادی منابع‌مان در ژاپن امیدواریم/ هنوز تاریخی برای سفر رئیس جمهور به عربستان در نظر گرفته نشده ....(خبر)
(ادامه)
با شکست و متلاشی شدن شبکه تروریستی تحت حمایت سرویس‌های امنیتی غربی، تروریست‌ها بر آن شده‌اند تا با اقدامات ناجوانمردانه و ترور‌های کوری مشابه جنایت شب گذشته در حرم شاهچراغ انتقام خود را از مردم بی‌گناه کوچه و خیابان بگیرند. عملیات شب گذشته تکفیری‌ها در شیراز از نظر امنیتی چه معنایی دارد؟
با شکست و متلاشی شدن شبکه تروریستی تحت حمایت سرویس‌های امنیتی غربی، تروریست‌ها بر آن شده‌اند تا با اقدامات ناجوانمردانه و ترور‌های کوری مشابه جنایت شب گذشته در حرم شاهچراغ انتقام خود را از مردم بی‌گناه کوچه و خیابان بگیرند.(ادامه)
نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری اکوادور که از منتقدان سرسخت فساد و جرایم سازمان‌یافته بود، در جریان مراسم تبلیغات انتخاباتی کشته شد. نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری اکوادور ترور شد
نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری اکوادور که از منتقدان سرسخت فساد و جرایم سازمان‌یافته بود، در جریان مراسم تبلیغات انتخاباتی کشته شد.(ادامه)
وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی بار دیگر در اظهاراتی نژادپرستانه دستور کشتار فلسطینیان را صادر کرد. وزیر نتانیاهو: هر اسرائیلی یک فلسطینی را بکشد
وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی بار دیگر در اظهاراتی نژادپرستانه دستور کشتار فلسطینیان را صادر کرد.(ادامه)
غرب آفریقا کانون یک انفجار احتمالی بزرگ
(ادامه)
ناآرام‌سازی استان سیستان و بلوچستان تک عاملی نیست و چشم‌پوشی از سایر عوامل شبکه‌ای باعث خطا در محاسبه می‌شود. پشت ماشین ترور چه کسی نشسته است؟
ناآرام‌سازی استان سیستان و بلوچستان تک عاملی نیست و چشم‌پوشی از سایر عوامل شبکه‌ای باعث خطا در محاسبه می‌شود.(ادامه)
رئیس جمهور اوکراین گفت که روسیه در تلاش است تا بحران غذایی جدی در جهان ایجاد کند و آن را تا مرز بحران پیش ببرد. زلنسکی پوتین را به تلاش برای ایجاد بحران غذایی در جهان متهم کرد
رئیس جمهور اوکراین گفت که روسیه در تلاش است تا بحران غذایی جدی در جهان ایجاد کند و آن را تا مرز بحران پیش ببرد.(ادامه)
حمله چهار تروریست به کلانتری ۱۶ زاهدان که به هلاکت خود آن‌ها و شهادت دو نفر از نیرو‌های انتظامی مستقر در این کلانتری منجر شد، نتیجه مستقیم سخنان افراطی کسانی است که در چند ماه گذشته با سوء‌استفاده از تریبون‌های نمازجمعه و سایر امکانات تبلیغاتی استان سیستان و بلوچستان تلاش کردند بذر بدبینی در جامعه بپاشند. حمله تند روزنامه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید
حمله چهار تروریست به کلانتری ۱۶ زاهدان که به هلاکت خود آن‌ها و شهادت دو نفر از نیرو‌های انتظامی مستقر در این کلانتری منجر شد، نتیجه مستقیم سخنان افراطی کسانی است که در چند ماه گذشته با سوء‌استفاده از تریبون‌های نمازجمعه و سایر امکانات تبلیغاتی استان سیستان و بلوچستان تلاش کردند بذر بدبینی در جامعه بپاشند.(ادامه)
حکم اعدام ۲ عامل حمله تروریستی غروب چهارم آبان سال گذشته به حرم مطهر شاهچراغ (ع) سحرگاه امروز در شیراز اجرا شد. ۲ عامل حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع) در ملاءعام اعدام شدند
حکم اعدام ۲ عامل حمله تروریستی غروب چهارم آبان سال گذشته به حرم مطهر شاهچراغ (ع) سحرگاه امروز در شیراز اجرا شد.(ادامه)
شهید بهشتی در چند روز باقی مانده به پیروزی انقلاب و روزهای نخست در پی تشکل و سازماندهی هزاران جوان شیفته انقلاب و اسلام بود که بتواند در برابر ده‌ها تشکل دست‌ساز آمریکا و شوروی که کفار و مشرکین و منافقین را در بر می‌گرفت، بایستد. اگر بهشتی در میان ما بود!(يادداشت)
شهید بهشتی در چند روز باقی مانده به پیروزی انقلاب و روزهای نخست در پی تشکل و سازماندهی هزاران جوان شیفته انقلاب و اسلام بود که بتواند در برابر ده‌ها تشکل دست‌ساز آمریکا و شوروی که کفار و مشرکین و منافقین را در بر می‌گرفت، بایستد.(ادامه)
دبیر ستاد حقوق بشر گفت: جلسات دادگاه پرونده ترور سردار سلیمانی هم شکلی و هم محتوایی است و کیفرخواست باید بررسی شود. دادگاه پرونده ترور سردار سلیمانی به زودی برگزار می‌شود
دبیر ستاد حقوق بشر گفت: جلسات دادگاه پرونده ترور سردار سلیمانی هم شکلی و هم محتوایی است و کیفرخواست باید بررسی شود.(ادامه)
ازغدی: ترور‌های امروز به اندازه ترور دهه شصت نیست. ترور‌ها هر روز وجود داشت. این اشخاص هدف اصلی نبود بلکه افکار هدف اصلی است. بهشتی سمبل آخوندی بود، اما امروز بعضی‌ها آخوند‌هایی هستند که فقط لباس را می‌پوشند، اما تقوا و تفکر آخوندی را ندارند. بهشتی یک نفره جلوی همه می‌ایستاد. سخنان جنجالی رحیم پور ازغدی؛ آخوندهای بی دین هم رئیس جمهور شدند
ازغدی: ترور‌های امروز به اندازه ترور دهه شصت نیست. ترور‌ها هر روز وجود داشت. این اشخاص هدف اصلی نبود بلکه افکار هدف اصلی است. بهشتی سمبل آخوندی بود، اما امروز بعضی‌ها آخوند‌هایی هستند که فقط لباس را می‌پوشند، اما تقوا و تفکر آخوندی را ندارند. بهشتی یک نفره جلوی همه می‌ایستاد.(ادامه)
چهار نفر از عناصر موثر در بازداشت غیرقانونی، بازجویی، شکنجه و اخذ اعتراف اجباری از طلبه سنی در زاهدان دستگیر شدند. ۴ شکنجه‌گر طلبه محبوس در مسجد مکی بازداشت شدند
چهار نفر از عناصر موثر در بازداشت غیرقانونی، بازجویی، شکنجه و اخذ اعتراف اجباری از طلبه سنی در زاهدان دستگیر شدند.(ادامه)
دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی فراخوان جمع‌آوری روایت‌های مردم انقلاب اسلامی از خاطرات وقایع تروریستی دهه شصت را برگزار می‌کند. فراخوان جمع آوری خاطرات وقایع تروریستی دهه شصت منتشر شد
دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی فراخوان جمع‌آوری روایت‌های مردم انقلاب اسلامی از خاطرات وقایع تروریستی دهه شصت را برگزار می‌کند.(ادامه)
منابع فلسطینی از ترور یکی از رهبران مقاومت در غزه به همراه پسرش خبر دادند. شهادت یکی از رهبران مقاومت و فرزندش در شمال غزه
منابع فلسطینی از ترور یکی از رهبران مقاومت در غزه به همراه پسرش خبر دادند.(ادامه)
قصاب رجوی به سرنوشت قاتل شهید صیاد شیرازی دچار شد قصاب رجوی به سرنوشت قاتل شهید صیاد شیرازی دچار شد
قصاب رجوی به سرنوشت قاتل شهید صیاد شیرازی دچار شد (ادامه)
سرویس‌های اطلاعاتی ۲۰ کشور در اغتشاشات ۱۴۰۱ نقش‌آفرینی کردند/ سازمان سیا در اغتشاشات به دنبال تشکیل تیم مشترک با موساد و ام‌آی‌شش برای فعال‌سازی مجدد پروژه ترور دانشمندان کشور بود ....(خبر)
(ادامه)
ایشان در تبیین اهمیت ۳گانه صنعت هسته‌ای، این صنعت را به لحاظ پیشرفت و بروز توانایی‌ها، «آبروبخش» کشور دانستند و با اشاره به تأثیر اساسی دستاوردهای هسته‌ای در بهترشدن زندگی مردم، افزودند: صنعت هسته‌ای از لحاظ وزن سیاسی و جایگاه جهانی ایران، موجب آبروی ملی است؛ صنعت هسته‌ای کلید پیشرفت ایران در بخش‌های مختلف/ همکاری با آژانس در چارچوب پادمان حفظ شود اما زیر بار خواسته‌های زورگویانه نروید/ در هر توافقی زیرساخت‌های هسته‌ای نباید دست بخورد(خبر)
ایشان در تبیین اهمیت ۳گانه صنعت هسته‌ای، این صنعت را به لحاظ پیشرفت و بروز توانایی‌ها، «آبروبخش» کشور دانستند و با اشاره به تأثیر اساسی دستاوردهای هسته‌ای در بهترشدن زندگی مردم، افزودند: صنعت هسته‌ای از لحاظ وزن سیاسی و جایگاه جهانی ایران، موجب آبروی ملی است؛(ادامه)
شمال نیوز : دشمن بعد از ارتحال امام راحل (ره) دو استراتژی بسیار خطرناک با هدف تحریف و تخریب اندیشه‌های امام خمینی و حذف ایشان از ذهنیت عموم بکار بست. واکاوی دو خطرِ امام زدایی و تحریف انقلاب در آستانه سی و چهارمین سالروز ارتحال امام راحل (ع)
شمال نیوز : دشمن بعد از ارتحال امام راحل (ره) دو استراتژی بسیار خطرناک با هدف تحریف و تخریب اندیشه‌های امام خمینی و حذف ایشان از ذهنیت عموم بکار بست.(ادامه)
رئیس قوه قضائیه پیرامون رویکرد دستگاه قضائی برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و فرایند تدوین و ارسال لایحه عفاف و حجاب گفت: امروز بسیاری از مردم متدین و شهید داده برای انقلاب و نظام، به‌حق نسبت  ... لایحۀ حجابِ قوه قضائیه کافی نیست لایحۀ جدا بدهند
رئیس قوه قضائیه پیرامون رویکرد دستگاه قضائی برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و فرایند تدوین و ارسال لایحه عفاف و حجاب گفت: امروز بسیاری از مردم متدین و شهید داده برای انقلاب و نظام، به‌حق نسبت ...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.