.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت

او نمونه‌ی برجسته‌ای از تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی بود، او همه‌ی عمر خود را به جهاد در راه خدا گذرانید. شهادت پاداش تلاش بی‌وقفه‌ی او در همه‌ی این سالیان بود. جان فدا / رهبر انقلاب: قاسم سلیمانی نمونه‌ برجسته‌ای از تربیت‌شدگان مکتب امام بود/ وصیت سردار: امروز قرارگاه حسین‌ بن علی، ایران است/ بدانید جمهوری اسلامی حرم است
او نمونه‌ی برجسته‌ای از تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی بود، او همه‌ی عمر خود را به جهاد در راه خدا گذرانید. شهادت پاداش تلاش بی‌وقفه‌ی او در همه‌ی این سالیان بود.(ادامه)
کاظم غریب آبادی معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر آخرین اقدامات قوه قضاییه در پیگیری پرونده ترور شهید سلیمانی را تشریح کرد و گفت: ۹۴ متهم پرونده شهادت حاج قاسم سلیمانی، آمریکایی و سه متهم اصلی ترامپ، پومپئو و مکنزی هستند. ۹۴ متهم پرونده شهادت سردار سلیمانی، آمریکایی‌اند / سه متهم اصلی ترامپ، پومپئو و مکنزی هستند / اینها همدستانی از برخی کشورهای منطقه و دو کشور آلمان و انگلیس داشته‌اند / مستندات درباره نقش ۱۷ عراقی دخیل در این پرونده را به دستگاه قضایی....(خبر)
کاظم غریب آبادی معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر آخرین اقدامات قوه قضاییه در پیگیری پرونده ترور شهید سلیمانی را تشریح کرد و گفت: ۹۴ متهم پرونده شهادت حاج قاسم سلیمانی، آمریکایی و سه متهم اصلی ترامپ، پومپئو و مکنزی هستند.(ادامه)
کدخدایی گفت: اتباع چهار کشور در ترور سردار سلیمانی دخالت داشته‌اند. دخالت اتباع ۴ کشور در ترور سردار سلیمانی/ صدور قرار بازداشت برای افرادی در عراق
کدخدایی گفت: اتباع چهار کشور در ترور سردار سلیمانی دخالت داشته‌اند.(ادامه)
حزب‌الله لبنان با انشتار بیانیه‌ای اعلام کرد سخنرانی دیشب دبیر کل حزب‌الله به علت ابتلا به بیماری لغو شده است. سخنرانی سید حسن نصرالله به علت «ابتلا به بیماری» لغو شد
حزب‌الله لبنان با انشتار بیانیه‌ای اعلام کرد سخنرانی دیشب دبیر کل حزب‌الله به علت ابتلا به بیماری لغو شده است.(ادامه)
مأموران آمریکایی در مجموع 20 مصاحبۀ رسمی و دست‌كم 5 گفت‌ و گوی غیررسمی با صدام حسین داشته‌اند. موضوع دومین جلسه جنگ هشت ساله علیه ایران است که مسؤولیت آغاز جنگ را نمی‌پذیرد و از سخن گفتن دربارۀ حملات شیمیایی خودداری می‌ورزد.
صدام حسین بالای دار/ گزارش بازجویی پلیس اف.بی.آی دربارۀ جنگ با ایران
مأموران آمریکایی در مجموع 20 مصاحبۀ رسمی و دست‌كم 5 گفت‌ و گوی غیررسمی با صدام حسین داشته‌اند. موضوع دومین جلسه جنگ هشت ساله علیه ایران است که مسؤولیت آغاز جنگ را نمی‌پذیرد و از سخن گفتن دربارۀ حملات شیمیایی خودداری می‌ورزد. (ادامه)
مأموران آمریکایی در مجموع 20 مصاحبۀ رسمی و دست‌كم 5 گفت‌ و گوی غیررسمی با صدام حسین داشته‌اند. موضوع دومین جلسه جنگ هشت ساله علیه ایران است که مسؤولیت آغاز جنگ را نمی‌پذیرد و از سخن گفتن دربارۀ حملات شیمیایی خودداری می‌ورزد. به بهانۀ شانزدهمین سالگرد اعدام دیکتاتور عراق/ صدام حسین بالای دار/ گزارش بازجویی پلیس اف.بی.آی دربارۀ جنگ با ایران
مأموران آمریکایی در مجموع 20 مصاحبۀ رسمی و دست‌كم 5 گفت‌ و گوی غیررسمی با صدام حسین داشته‌اند. موضوع دومین جلسه جنگ هشت ساله علیه ایران است که مسؤولیت آغاز جنگ را نمی‌پذیرد و از سخن گفتن دربارۀ حملات شیمیایی خودداری می‌ورزد.(ادامه)
یک نشریه آمریکایی در گزارشی به دوران پس از اردوغان در ترکیه پرداخته و به مخالفان او برای انتقام‌گیری و براندازی نوع تفکر اردوغان خط داد. خط‌دهی نشریه آمریکایی برای دوران «پسا اردوغان»
یک نشریه آمریکایی در گزارشی به دوران پس از اردوغان در ترکیه پرداخته و به مخالفان او برای انتقام‌گیری و براندازی نوع تفکر اردوغان خط داد.(ادامه)
فرار نخست وزیر سابق عراق لو رفت
مصطفی الکاظمی نخست وزیر سابق کشور عراق طبق اعلام یک عضو ائتلاف فتح این کشور، از طریق کردستان به دبی فرار کرده است.(ادامه)
وزیر اطلاعات گفت: دشمنان در حال حاضر سعی می‌کنند با عنوان کردن مطالبی در خصوص احیای برجام و تبرئه خود از اغتشاشات ارتباط دوباره‌ای با ایران ایجاد کنند. این تلاش نشان از اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و وحدت مردم برای پشتیبانی از این نظام الهی دارد. وزیر اطلاعات: دشمنان می‌خواهند با تبرئه خود از اغتشاشات دوباره با ایران ارتباط بگیرند
وزیر اطلاعات گفت: دشمنان در حال حاضر سعی می‌کنند با عنوان کردن مطالبی در خصوص احیای برجام و تبرئه خود از اغتشاشات ارتباط دوباره‌ای با ایران ایجاد کنند. این تلاش نشان از اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و وحدت مردم برای پشتیبانی از این نظام الهی دارد.(ادامه)
هرکس کار رسانه‌ای علیه ایران کرده باشد ضربه‌اش را خواهد خورد/ عربستان تفاله آمریکاست و ارزش دشمن تلقی شدن ندارد/ آمریکا و سگ دست پرورده‌اش رژیم صهیونیستی و تفاله‌ای مانند عربستان در مقابل مقاومت شکست خورد/ ایران کانون تعلیم و تربیت و ....(خبر)
(ادامه)
سخنگوی دولت : افزایش نرخ دلار و خودرو مقطعی است
سخنگوی دولت گفت: افزایش نرخ دلار و خودرو مقطعی است و کسانی که برای افزایش قیمت دلار تلاش می‌کنند تکلیف خود را با مردم و حاکمیت مشخص کردند.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تاکید بر اینکه حادثه تروریستی شاهچراغ موجب رسوایی آمریکایی‌های منافق و سیاه‌دل شد، فرمودند: ما در مسائل مربوط به حوادث و تاریخ انقلاب اسلامی و جنایت‌های دشمنان از نظر کار رسانه‌ای و تبلیغی، کوتاهی داریم ....(خبر)
(ادامه)
مدافع فیک حقوق زنان ایران چه کسی‌ است؟
حذف ایران از کمیسیون مقام زن، با وجود عضویت کاملا قانونی جمهوری اسلامی در این نهاد بین‌المللی و نقض حق دیگری از مردم ایران از سوی بزرگترین ناقض حقوق بشر، نگرانی‌ها درباره رویه بی‌اعتبار سازی نهادهای جهانی را افزایش داد.(ادامه)
قدردانی خانواده شهید مولوی عبدالواحد ریگی از عنایت رهبر معظم انقلاب
خانواده شهید مولوی عبدالواحد ریگی امام جماعت مسجد امام حسین(ع) خاش با صدور پیامی از عنایت رهبر معظم انقلاب قدردانی کردند.(ادامه)
توضیحات رئیس قوه قضائیه در خصوص محاکمه و مجازات برخی از عناصر اغتشاشات
رئیس قوه قضائیه توضیحات و توصیه‌های مهمی در باب موضوع محاکمه و مجازات برخی از عناصر اغتشاشات مطرح کرد و طی آن به بیان مواد ۲۷۹ تا ۲۸۸ قانون مجازات اسلامی پرداخت.(ادامه)
رئیس قوه قضاییه گفت: در قانون مجازات اسلامی، ناظر بر محاربه، تصریح شده که انتخاب هر یک از حدود چهارگانه مجازات به اختیار قاضی است.
انتخاب حد محاربه به اختیار قاضی است/ نگران شماتت گران نباشید
رئیس قوه قضاییه گفت: در قانون مجازات اسلامی، ناظر بر محاربه، تصریح شده که انتخاب هر یک از حدود چهارگانه مجازات به اختیار قاضی است. (ادامه)
شکست نقشه ترور آیت الله علم الهدی در مشهد مقدس
روابط عمومی سپاه امام رضا علیه السلام استان خراسان رضوی از دستگیری یک تیم تروریستی گروهک جیش الظلم توسط سازمان اطلاعات سپاه استان خراسان رضوی خبر داد.(ادامه)
روابط عمومی سپاه امام رضا(ع) از دستگیری یک تیم تروریستی گروهک جیش الظلم توسط سازمان اطلاعات سپاه استان خراسان رضوی خبر داد که قصد داشت نماینده ولی فقیه در این استان را به شهادت برسانند.



سوءقصد به جان « آیت الله علم الهدی» / نقشه ترور شکست خورد
روابط عمومی سپاه امام رضا(ع) از دستگیری یک تیم تروریستی گروهک جیش الظلم توسط سازمان اطلاعات سپاه استان خراسان رضوی خبر داد که قصد داشت نماینده ولی فقیه در این استان را به شهادت برسانند. (ادامه)
شریعتمداری: در جریان جنگ صفین، جناب مالک اشتر به خیمه معاویه رسیده بود که تعدادی از خوارج حضرت امیر علیه السلام را مجبور کردند مالک را برگرداند! خاتمی و دوستان داخلی و خارجی او بعد از ۴۳ سال هنوز درک نکرده اند که در انقلاب اسلامی، مالک هرگز خیمه معاویه زمان را رها نکرده و از میدان باز نمی‌گردد. حمله حسین شریعتمداری به خاتمی
شریعتمداری: در جریان جنگ صفین، جناب مالک اشتر به خیمه معاویه رسیده بود که تعدادی از خوارج حضرت امیر علیه السلام را مجبور کردند مالک را برگرداند! خاتمی و دوستان داخلی و خارجی او بعد از ۴۳ سال هنوز درک نکرده اند که در انقلاب اسلامی، مالک هرگز خیمه معاویه زمان را رها نکرده و از میدان باز نمی‌گردد.(ادامه)
از جمله شهدای شاخص دانشجو می‌توان به محسن حاجی‌بابا، محسن وزوایی، محمود شهبازی دستجردی، احمدرضا احدی و مهران بلورچی در جبهه های دفاع مقدس اشاره کرد. دانشجویان شهید در جبهه/ چند نفر از فرماندهان جنگ، دانشجو بودند؟
از جمله شهدای شاخص دانشجو می‌توان به محسن حاجی‌بابا، محسن وزوایی، محمود شهبازی دستجردی، احمدرضا احدی و مهران بلورچی در جبهه های دفاع مقدس اشاره کرد.(ادامه)
علیرضا زاکانی امروز و در آستانه روز دانشجو در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در سخنانی با اشاره به اینکه «اینترنشنال» بلندگوی آشوب در کشور شده، گفت: امروز عده‌ای در حال گرفتن انتقام از مردم و انقلاب ما هستند و بی تردید عده‌ای خارج از مرزها با دروغ سعی در ایجاد اختلاف بین ما هستند و نشان داده‌اند که به هیچ کس رحم نمی‌کنند. حاشیه و متن حضور چالشی «زاکانی» در دانشگاه «شریف»
علیرضا زاکانی امروز و در آستانه روز دانشجو در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در سخنانی با اشاره به اینکه «اینترنشنال» بلندگوی آشوب در کشور شده، گفت: امروز عده‌ای در حال گرفتن انتقام از مردم و انقلاب ما هستند و بی تردید عده‌ای خارج از مرزها با دروغ سعی در ایجاد اختلاف بین ما هستند و نشان داده‌اند که به هیچ کس رحم نمی‌کنند.(ادامه)
مراسم اربعین شهدای شاهچراغ با حضور امام جمعه بندرگز، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان و مدیر حوزه علمیه رستم‌کلا مازندران و مردم ولایتمدار شب گذشته، ۱۳ آذر در مسجد جامع شهرستان بندرگز برگزار شد مراسم اربعین شهدای شاهچراغ در بندرگز برگزار شد
مراسم اربعین شهدای شاهچراغ با حضور امام جمعه بندرگز، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان و مدیر حوزه علمیه رستم‌کلا مازندران و مردم ولایتمدار شب گذشته، ۱۳ آذر در مسجد جامع شهرستان بندرگز برگزار شد(ادامه)
جانشین فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه دشمن با ابزار فضای مجازی در حال تلاش برای انحراف افکار عمومی، شبه افکنی و جنگ شناختی علیه کشور است، اضافه کرد: برخی از محتوا‌های فضای مجازی خانمان برانداز است برخی از محتوا‌های فضای مجازی خانمان برانداز است/ شبکه‌های ضد ایرانی به هیچ قانون اخلاقی پایبند نیستند
جانشین فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه دشمن با ابزار فضای مجازی در حال تلاش برای انحراف افکار عمومی، شبه افکنی و جنگ شناختی علیه کشور است، اضافه کرد: برخی از محتوا‌های فضای مجازی خانمان برانداز است(ادامه)
سپاه استان اصفهان در بیانیه‌ای اعلام کرد: این جنایت تروریستی در حالی صورت گرفت که این رزمنده بسیجی در حال عزیمت به محل کار خود بوده است. تلاش برای شناسایی و دستگیری عوامل ترور بسیجی شهید رضا داستانی ادامه دارد.
شهادت یکی از بسیجیان اصفهان
سپاه استان اصفهان در بیانیه‌ای اعلام کرد: این جنایت تروریستی در حالی صورت گرفت که این رزمنده بسیجی در حال عزیمت به محل کار خود بوده است. تلاش برای شناسایی و دستگیری عوامل ترور بسیجی شهید رضا داستانی ادامه دارد. (ادامه)
فرود گرز رستم بر سر منافقین
گروه هکری گرز رستم در پی اقدامی گسترده چندین سایت از گروه های ضدانقلاب را از دسترس خارج و تحت کنترل خود قرار داده است.(ادامه)
شورای حقوق بشر سازمان ملل در حالی امروز درباره ایران تشکیل جلسه داد که علاوه بر تعدادی از موافقان نماینده‌های بسیاری از کشورها در آن از رویکرد دوگانه قدرت‌ها در مواجهه با حقوق بشر و استفاده ابزاری از آن علیه برخی کشورها انتقاد کردند. جزئیات نشست شورای حقوق بشر درباره ایران/ موافقان و مخالفان چه گفتند؛ اظهارات نمایندگان ۹کشور مخالف / نشست با فشار کدام کشورها برگزار شد؟(خبر)
شورای حقوق بشر سازمان ملل در حالی امروز درباره ایران تشکیل جلسه داد که علاوه بر تعدادی از موافقان نماینده‌های بسیاری از کشورها در آن از رویکرد دوگانه قدرت‌ها در مواجهه با حقوق بشر و استفاده ابزاری از آن علیه برخی کشورها انتقاد کردند.(ادامه)
تهدید و ارعاب تحلیلگران رسانه های داخلی سناریوی جدید معاندین
جنگ ترکیبی اتاق‌ عملیات خارج نشینان به همراه عوامل داخلی در فاز جدید، ترور شخصیتی تحلیل گران و خبرنگاران رسانه‌ها را کلید زده است.(ادامه)
شمال نیوز : مسعود ستایشی در سیزدهمین نشست خبری خود با خبرنگاران ضمن تسلیت به خانواده‌های شهدا و کشته شدگان حوادث اخیر گفت: صحنه‌هایی که در خیابان و میدان برخی شهرها رخ داد به خوبی عمق خواب‌های آشفته و برنامه‌های آنان برای ایران یکپارچه را نشان داد. تروریست‌ها را در هر موقعیتی که باشند به سزای اعمالشان خواهیم رساند/ از خون شهدا نمی‌گذریم
شمال نیوز : مسعود ستایشی در سیزدهمین نشست خبری خود با خبرنگاران ضمن تسلیت به خانواده‌های شهدا و کشته شدگان حوادث اخیر گفت: صحنه‌هایی که در خیابان و میدان برخی شهرها رخ داد به خوبی عمق خواب‌های آشفته و برنامه‌های آنان برای ایران یکپارچه را نشان داد.(ادامه)
اگر می‌خواهیم مردم همچنان پای نظام بمانند، باید مسئول کار نابلد را برکنار کنند، خائنان و مفسدان به ملک و ملت را بی‌اغماض به اشد مجازات محکوم کنند. اگر می‌خواهیم مردم نجیبانه پای نظام بمانند باید مسئولان کار نابلد را برکنار و مفسدان را به اشد مجازات محکوم کنیم
اگر می‌خواهیم مردم همچنان پای نظام بمانند، باید مسئول کار نابلد را برکنار کنند، خائنان و مفسدان به ملک و ملت را بی‌اغماض به اشد مجازات محکوم کنند.(ادامه)
روحانی خلع لباس شده چگونه جنایات فرقه رجوی را تئوریزه می‌کند؟! حسن آقامیری وکیل مریم رجوی شد!
با وجود نفرت غالب مخالفان و معاندان نظام و حتی کشور‌های غربی از فرقه رجوی، مشخص نیست چرا این روحانی پرحاشیه اکنون به دفاع تمام قد از این جریان پرداخته و برای مریم رجوی فرش قرمز پهن کرده است. (ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 73 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.