.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
معاون حقوقی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: پرونده مرحوم "مهران سماک" از طریق دادسرای نظامی گیلان در مرحله رسیدگی است. رسیدگی پرونده مرحوم "مهران سماک" از طریق دادسرای نظامی گیلان
معاون حقوقی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: پرونده مرحوم "مهران سماک" از طریق دادسرای نظامی گیلان در مرحله رسیدگی است.(ادامه)
شورای امنیت کشور با صدور بیانیه‌ای نسبت به رخدادهای اخیر توضیحاتی ارائه و اعلام کرد که ۲۰۰ نفر در اغتشاشات اخیر جان خود را از دست دادند.

تعداد جانباختگان اغتشاشات اعلام شد + بیانیه شورای امنیت کشور
شورای امنیت کشور با صدور بیانیه‌ای نسبت به رخدادهای اخیر توضیحاتی ارائه و اعلام کرد که ۲۰۰ نفر در اغتشاشات اخیر جان خود را از دست دادند. (ادامه)
شرایط جدید تجمع دانشجویی اعلام شد
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: بر اساس مصوبات اخیر شورا تشکل‌های دانشجویی و دانشجویانی که عضو تشکل‌ها نیستند اگر ۵۰ نفر باشند، می‌توانند تقاضای تجمع قانونی دهند و مسئولیت آن‌ را بپذیرند.(ادامه)
جمعی از هواداران تیم ملی فوتبال که برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ به قطر سفر کرده اند عصر چهارشنبه ( ۲ آذر ۱۴۰۱) با حضور در خیابان کورنیش دوحه به حمایت و تشویق بازیکنان تیم پرداختند.
تجمع هواداران تیم ملی فوتبال ایران در دوحه(خبر)
جمعی از هواداران تیم ملی فوتبال که برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ به قطر سفر کرده اند عصر چهارشنبه ( ۲ آذر ۱۴۰۱) با حضور در خیابان کورنیش دوحه به حمایت و تشویق بازیکنان تیم پرداختند. (ادامه)
تجمع هواداران تیم ملی فوتبال ایران در دوحه
جمعی از هواداران تیم ملی فوتبال که برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ به قطر سفر کرده اند عصر چهارشنبه ( ۲ آذر ۱۴۰۱) با حضور در خیابان کورنیش دوحه به حمایت و تشویق بازیکنان تیم پرداختند. (ادامه)
وضعیت مهاباد، بوکان و پیرانشهر؛ دستگیری گسترده سران اغتشاش و آشوب
در راستای بازگشت کامل آرامش به شهر‌های جنوبی استان آذربایجان غربی، نیرو‌های خافظ امنیت در شب دوم هم باقی مانده عوامل و سران اغتشاشات و اقدامات تروریستی اخیر را دستگیر کردند.(ادامه)
آمارها نشان می‌دهد در فصل مهاجرت، حدود ۷۰۰ هزار تا یک و نیم میلیون بال پرنده در تالاب‌های فریدونکنار و میانکاله کشته می‌شود. سازمان حفاظت محیط‌زیست برای کنترل اوضاع، برنامه‌ای برای صدور مجوز شکار ندارد اما مساله این است که این حجم کشتار کاملا به روش‌های غیرقانونی صورت می‌گیرد. آمار دقیقی از شکار پرندگان در این منطقه وجود ندارد اما با روش‌های مختلفی شکار می‌شوند که در این روند حرام گوشت و حلال گوشت هیچ فرقی نمی‌کند و در نهایت سر از رستوران‌ها و سفره‌های مردم درمی‌آورند. کشتار ۱.۵ میلیون پرنده در فریدونکنار
آمارها نشان می‌دهد در فصل مهاجرت، حدود ۷۰۰ هزار تا یک و نیم میلیون بال پرنده در تالاب‌های فریدونکنار و میانکاله کشته می‌شود. سازمان حفاظت محیط‌زیست برای کنترل اوضاع، برنامه‌ای برای صدور مجوز شکار ندارد اما مساله این است که این حجم کشتار کاملا به روش‌های غیرقانونی صورت می‌گیرد. آمار دقیقی از شکار پرندگان در این منطقه وجود ندارد اما با روش‌های مختلفی شکار می‌شوند که در این روند حرام گوشت و حلال گوشت هیچ فرقی نمی‌کند و در نهایت سر از رستوران‌ها و سفره‌های مردم درمی‌آورند.(ادامه)
شناسایی دو ترکیب جدید تجمع پلاک های مضر را در مغز کاهش می دهد. این ترکیبات به طور گسترده ای در چای سبز وجود دارد. با این نوشیدنی مغز خود را سم‌زدایی کنید
شناسایی دو ترکیب جدید تجمع پلاک های مضر را در مغز کاهش می دهد. این ترکیبات به طور گسترده ای در چای سبز وجود دارد.(ادامه)
دعوت به رقص و پایکوبی در رشت و ورود بسیج/وضعیت دختری که در جمعیت مجروح شد + عکس
رسانه‌های ضد انقلاب شروع به کشته‌سازی دیگری در استان گیلان کردند که بررسی‌ها نشان می‌دهد که دختر مورد اشاره این رسانه‌ها در حالی از بیمارستان ترخیص شده که نه خبری از شلیک بود نه برخورد.(ادامه)
مولوی عبدالحمید، این جمعه چه گفت؟ / ناآرامی در برخی شهرهای سیستان و بلوچستان مولوی عبدالحمید، این جمعه چه گفت؟
مولوی عبدالحمید، این جمعه چه گفت؟ / ناآرامی در برخی شهرهای سیستان و بلوچستان(ادامه)
سردار شهید حسن تهراني‌مقدم از بنيانگذاران اصلي صنايع موشكي جمهوري اسلامي ايران و بنیانگذار توپخانه و موشکی سپاه در دوران پر افتخار هشت سال دفاع مقدس بود. ۲۱ آبان سالروز شهادت پدر موشکی ایران(يادداشت)
سردار شهید حسن تهراني‌مقدم از بنيانگذاران اصلي صنايع موشكي جمهوري اسلامي ايران و بنیانگذار توپخانه و موشکی سپاه در دوران پر افتخار هشت سال دفاع مقدس بود.(ادامه)
چهار عامل مهم انتقال آنفلوآنزا را بشناسید
مهر نوشت: شیوع بیماری آنفلوانزا در روزهای ابتدایی فصل پاییز، باعث شد تا موارد ابتلا به این بیماری خیلی زود در اکثر مناطق کشور افزایش یاید.(ادامه)

حوادث رکنا: فرمانده انتظامی رشت گفت: در ازدحام تجمع پیاده راه فرهنگی رشت، دختری حدودا ۲۰ ساله از ناحیه سر دچار آسیب می‌شود که خوشبختانه موضوع صدمه وارده به وی چندان جدی نبوده است. واکنش پلیس رشت به خبر مرگ دختر 20 ساله
حوادث رکنا: فرمانده انتظامی رشت گفت: در ازدحام تجمع پیاده راه فرهنگی رشت، دختری حدودا ۲۰ ساله از ناحیه سر دچار آسیب می‌شود که خوشبختانه موضوع صدمه وارده به وی چندان جدی نبوده است.(ادامه)
الهام افکاری عامل شبکه تروریستی اینترنشنال در ایران بازداشت شد+
افکاری یکی از عوامل شبکه تروریستی سعودی اینترنشنال در ایران حین فرار از مرز توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات دستگیر شد.(ادامه)
شمال نیوز: «الهام افکاری» یکی از عوامل اصلی شبکه تروریستی سعودی اینترنشنال در ایران حین فرار از مرز ‌توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات دستگیر شد. “الهام افکاری” یکی از عوامل اصلی شبکه اینترنشنال دستگیر شد
شمال نیوز: «الهام افکاری» یکی از عوامل اصلی شبکه تروریستی سعودی اینترنشنال در ایران حین فرار از مرز ‌توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات دستگیر شد.(ادامه)
معاون پارلمانی رییس جمهور با تاکید بر اینکه دانشگاه محیط علمی است و گفت و گو و تضارب آرا قابل قبول است، یادآور شد که فحش های رکیک زیبنده دانشگاه نیست. مگر می شود اصل نظام به رفراندوم گذاشته شود؟
معاون پارلمانی رییس جمهور با تاکید بر اینکه دانشگاه محیط علمی است و گفت و گو و تضارب آرا قابل قبول است، یادآور شد که فحش های رکیک زیبنده دانشگاه نیست.(ادامه)
اگر روی پوست این علائم را دارید به دیابت مبتلا شده اید
متخصصان پوست، نکاتی را در رابطه با اهمیت مراقبت مناسب از پوست در میان بیماران مبتلا به دیابت، ارائه داده اند.(ادامه)
مراسم چهلمین روز غزاله چلاوی با حضور تعدادی از معترضین برگزار شد، با آنکه این مراسم با شعارهای ساختارشکنانه همراه شد اما با حضور نیروی انتظامی از التهاب مراسم جلوگیری شد .
تنش در مراسم چهلم غزاله چلاوی در آمل
مراسم چهلمین روز غزاله چلاوی با حضور تعدادی از معترضین برگزار شد، با آنکه این مراسم با شعارهای ساختارشکنانه همراه شد اما با حضور نیروی انتظامی از التهاب مراسم جلوگیری شد . (ادامه)
شماری از آتش نشانان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر ساری صبح سه شنبه با حضور مقابل ساختمان مرکزی خواستار رفع مشکلات اداری به خصوص وضعیت شیفت کاری و حقوق و مزایا شدند.

تجمع صنفی پرستل آتش نشانی ساری مقابل ساختمان مرکزی
شماری از آتش نشانان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر ساری صبح سه شنبه با حضور مقابل ساختمان مرکزی خواستار رفع مشکلات اداری به خصوص وضعیت شیفت کاری و حقوق و مزایا شدند. (ادامه)
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران با انتشار اطلاعیه‌ای مسیرهای راهپیمایی ۱۳ آبان روز ملی مبارز با استکبار جهانی در ۴۶ نقطه از استان را اعلام کرد. مسیرهای راهپیمایی ۱۳ آبان در مازندران اعلام شد
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران با انتشار اطلاعیه‌ای مسیرهای راهپیمایی ۱۳ آبان روز ملی مبارز با استکبار جهانی در ۴۶ نقطه از استان را اعلام کرد.(ادامه)
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیان اینکه برای بررسی علت فوت خانم احمدی پرونده کیفری تشکیل شده است، گفت: طبق بررسی هایی که تا امروز انجام شده، شلیک گلوله از داخل منزل این فرد انجام شده است. شلیک گلوله از داخل منزل فرشته احمدی انجام شده است
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیان اینکه برای بررسی علت فوت خانم احمدی پرونده کیفری تشکیل شده است، گفت: طبق بررسی هایی که تا امروز انجام شده، شلیک گلوله از داخل منزل این فرد انجام شده است.(ادامه)
برگزاری مراسم ۱۳ آبان در ۴۶ نقطه مازندران
زمان، مکان و سخنرانان مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان در مازندران اعلام شد.(ادامه)
تصویر دو بسیجی شهید حادثه دیشب آمل
دو نفر از نیروهای بسیج مردمی آمل در جریان عملیات تروریستی با سلاح گرم به شهادت رسیدند.(ادامه)
یک متخصص بیماری های عفونی می گوید: آنفلوانزا هم سوش های زیادی دارد و اگر آنفلوانزای فصلی اپیدمی شود کشتار هم دارد گاهی مرگ و میر در فرم های ریوی آنفلوانزا بسیار بیشتر از بیماری کرونا است. آیا علائم آنفلوآنزا و کرونا شبیه به هم هستند؟
یک متخصص بیماری های عفونی می گوید: آنفلوانزا هم سوش های زیادی دارد و اگر آنفلوانزای فصلی اپیدمی شود کشتار هم دارد گاهی مرگ و میر در فرم های ریوی آنفلوانزا بسیار بیشتر از بیماری کرونا است.(ادامه)
شمال نیوز: ویدئوی پخش شده، تقطیع شده است. رد گلوله بر پیکر مرحوم چلاوی نشان می‌دهد که گلوله از جلو به عقب، از راست به چپ و از پایین به بالا به او شلیک شده است. روایت رئیس پلیس آگاهی مازندران از درگذشت دختر آملی / ماجرای شلیک به غزاله چلابی
شمال نیوز: ویدئوی پخش شده، تقطیع شده است. رد گلوله بر پیکر مرحوم چلاوی نشان می‌دهد که گلوله از جلو به عقب، از راست به چپ و از پایین به بالا به او شلیک شده است.(ادامه)
اجتماع دانشگاهیان علوم پزشکی بابل در محکومیت اغتشاشات اخیر
دانشگاهیان علوم پزشکی بابل با برگزاری تجمع اقدامات اخیر اغتشاشگران را محکوم کردند.(ادامه)
استاندار تهران با بیان اینکه موافق برگزاری تجمعات در چارچوب قانون هستیم، گفت: ۲ یا ۳ نقطه را در تهران به زودی برای برگزاری تجمعات تعیین می‌کنیم. استاندار: چند نقطه در تهران برای برگزاری تجمعات تعیین می‌شود
استاندار تهران با بیان اینکه موافق برگزاری تجمعات در چارچوب قانون هستیم، گفت: ۲ یا ۳ نقطه را در تهران به زودی برای برگزاری تجمعات تعیین می‌کنیم.(ادامه)
جزئیات طرح مجلس برای ساماندهی تجمعات
رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها تاکید کرد: در طرح مجلس اقشار مختلف می توانند در چهارچوب قانون تجمعات خود را برگزار کرده و مطالبات و اعتراضات را نسبت به موضوعات و مسائل مطرح کنند. بدین ترتیب مرز بین اعتراضات قانونی با اغتشاش افراد ضدانقلاب مشخص خواهد شد.(ادامه)
نامه ایران به شورای امنیت درباره حمله به مقر تروریست‌ها در شمال عراق
نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل در نامه‌ای به رئیس شورای امنیت اعلام کرد: ایران انتخابی جز اعمال حق و پاسخ متناسب به حملات تروریستی نداشت.(ادامه)
انقلاب فتوشاپی!
در سایه بی‌توجهی و گاهی ناآگاهی کاربران شبکه‌های اجتماعی، عده‌ای با فتوشاپ تصاویری جعل می‌کنند تا افکار عمومی را تحت تاثیر قرار دهند.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 115 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.598 seconds.