.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مشکلات پا یکی از شایع‌ترین چالش‌هایی است که زائران اربعین حسینی در مسیر پیاده‌روی با آن درگیر می‌شوند؛ تاول و زخم،‌دردهای ساق پا، پیچ‌خوردگی و مشکلات کف پا با رعایت این نکات، قابل کنترل خواهد شد. این کارها را انجام دهید تا با پای سالم پیاده روی اربعین را به پایان برسانید
مشکلات پا یکی از شایع‌ترین چالش‌هایی است که زائران اربعین حسینی در مسیر پیاده‌روی با آن درگیر می‌شوند؛ تاول و زخم،‌دردهای ساق پا، پیچ‌خوردگی و مشکلات کف پا با رعایت این نکات، قابل کنترل خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم قائم شهر ، سوادکوه ، سوادکوه شمالی ، جویبار و سیمرع در مجلس خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: ما نمایندگان استان های شمالی کشور نه استعفا می دهیم و نه تجمع می کنیم، بلکه اگر به فوریت این مشکل را حل نکنید، استیضاح شما را در دستور کار قرار خواهیم داد. مشکل کشاورزان حل نشود، استیضاح شما در مجلس کلید خواهد خورد
شمال نیوز : نماینده مردم قائم شهر ، سوادکوه ، سوادکوه شمالی ، جویبار و سیمرع در مجلس خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: ما نمایندگان استان های شمالی کشور نه استعفا می دهیم و نه تجمع می کنیم، بلکه اگر به فوریت این مشکل را حل نکنید، استیضاح شما را در دستور کار قرار خواهیم داد.(ادامه)
کلیدی‌ترین عنصر پشتیبانی حملۀ تروریستی شاهچراغ بازداشت شد / ۱۹۶ تروریست تکفیری بین دو حادثه حرم معدوم یا بازداشت شدند / انتخاب زمان انجام هر دو عملیات تروریستی کاملاً معنادار است ....(خبر)
(ادامه)
مخبر : کار دولت را با مشکلات فوق‌ العاده و غیر عادی شروع کردیم/ در برخی مناطق ۱۲ روز ذخیره گندم داشتیم/ فروش نفت در ابتدای کار دولت ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار بشکه بود/ رشد نقدینگی را از ۴۰ درصد به ۲۵ درصد رساندیم(خبر)
(ادامه)
آب خوردن یکی از ساده‌ترین کارهایی است که می‌توانید انجام دهید با این حال اگر ایستاده آب بخورید تنها به سلامت بدن خود ضرر رسانده اید. چرا هرگز نباید ایستاده آب خورد؟!
آب خوردن یکی از ساده‌ترین کارهایی است که می‌توانید انجام دهید با این حال اگر ایستاده آب بخورید تنها به سلامت بدن خود ضرر رسانده اید.(ادامه)
شمال نیوز: مدیر روابط عمومی شرکت پیشرو معادن ذوب آهن سوادکوه از ضرورت ورود ستاد رفع موانع تولید مازندران برای مشکل بزرگترین شرکت معدنی شمال کشور خبر داد. مشکل بزرگترین شرکت معدنی شمال کشور در دستان ستاد رفع موانع تولید مازندران
شمال نیوز: مدیر روابط عمومی شرکت پیشرو معادن ذوب آهن سوادکوه از ضرورت ورود ستاد رفع موانع تولید مازندران برای مشکل بزرگترین شرکت معدنی شمال کشور خبر داد.(ادامه)
روز عاشورا روز اندوه اهل بیت (ع) و روزی است که عالم هستی بر مصیبت سیدالشهداء(ع) می گرید اما بعد از عاشورا .... بعد از عاشورا بر اهل بیت امام حسین (ع) چه گذشت؟
روز عاشورا روز اندوه اهل بیت (ع) و روزی است که عالم هستی بر مصیبت سیدالشهداء(ع) می گرید اما بعد از عاشورا ....(ادامه)
تصاویر درگیری براندازان با عزاداران حسینی در ونکوور کانادا+عکس و فیلم
تعدادی از اپوزیسیون برانداز با فحاشی و الفاظ رکیک، راهپیمایی عزاداران حسینی در ونکوور کانادا را به درگیری کشاندند.(ادامه)
وزیر خارجه گفت: ماموریت سفیر سوئد در ایران پایان یافته و به دلیل هتک حرمت قرآن سفیر جدید سوئد را نمی‌پذیریم و سفیر جدید ایران هم به سوئد اعزام نمی‌شود. امیرعبداللهیان: سفیر جدید سوئد را نمی‌پذیریم
وزیر خارجه گفت: ماموریت سفیر سوئد در ایران پایان یافته و به دلیل هتک حرمت قرآن سفیر جدید سوئد را نمی‌پذیریم و سفیر جدید ایران هم به سوئد اعزام نمی‌شود.(ادامه)
با نپذیرفتن سفیر جدید سوئد در ایران، تجمع دانشجویان مقابل سفارت سوئد پایان یافت. تحصن دانشجویان مقابل سفارت سوئد پایان یافت
با نپذیرفتن سفیر جدید سوئد در ایران، تجمع دانشجویان مقابل سفارت سوئد پایان یافت.(ادامه)
سفارت سوئد در بغداد اعلام کرد تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود و خدماتی ارائه نخواهد داد. سفارت سوئد در بغداد تعطیل شد
سفارت سوئد در بغداد اعلام کرد تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود و خدماتی ارائه نخواهد داد.(ادامه)
نشانه بیماری لثه صورتی شدن آب دهان بعد از مسواک است و می‌تواند به‌مرور باعث ریزش دندان‌ها شود. بیماری خاموش درون دهان
نشانه بیماری لثه صورتی شدن آب دهان بعد از مسواک است و می‌تواند به‌مرور باعث ریزش دندان‌ها شود.(ادامه)
ببینید / تجمع عفاف و حجاب در رشت + فیلم
شمال نیوز: تجمع باشکوه بانوان خطه گیلان به‌مناسبت هفته عفاف و حجاب در میدان شهدای ذهاب رشت برگزار شد.(ادامه)
هشتاد و هشتمین سالگرد واقعه گوهرشاد دلیل اصلی برای اجتماع خانواده های شهدا و بانوان بود، این روز در تقویم ملی به نام روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است. زنان مشهدی خواستار عزل و استعفای مسئولان شدند! + فیلم
هشتاد و هشتمین سالگرد واقعه گوهرشاد دلیل اصلی برای اجتماع خانواده های شهدا و بانوان بود، این روز در تقویم ملی به نام روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است.(ادامه)
شمال نیوز : کسی نباید تردید کند که هر چه به انتخابات اسفندماه نزدیک تر می شویم، دومینوی فتنه سازی در حال چینش است تا در زمان مقتضی با یک تلنگر همه چیز را بهم ریخته و نظام مقدس جمهوری اسلامی را در بزرگترین چالش انتخاباتی درگیر سازد .... انتخابات پیش رو و سوز و گداز تئوریسین های فتنه ساز!
شمال نیوز : کسی نباید تردید کند که هر چه به انتخابات اسفندماه نزدیک تر می شویم، دومینوی فتنه سازی در حال چینش است تا در زمان مقتضی با یک تلنگر همه چیز را بهم ریخته و نظام مقدس جمهوری اسلامی را در بزرگترین چالش انتخاباتی درگیر سازد ....(ادامه)
ماجرای تجمع مقابل بنیاد شهید چه بود؟
معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: پرداخت غرامت جنگی از سوی کشور متجاوز که موضوعی غیر مرتبط با بنیاد شهید و امور ایثارگران است، خواسته تجمع کنندگان مقابل این نهاد بود که در آرامش به پایان رسید. (ادامه)
«در گذشته تلاش‌های زیادی انجام شد که با شکست مواجه شد. این دارو واقعاً نشان می‌دهد که حذف آمیلوئید پیشرفت بیماری آلزایمر را به تأخیر می‌اندازد.»

داروی جدید بیماری آلزایمر تایید شد
«در گذشته تلاش‌های زیادی انجام شد که با شکست مواجه شد. این دارو واقعاً نشان می‌دهد که حذف آمیلوئید پیشرفت بیماری آلزایمر را به تأخیر می‌اندازد.» (ادامه)
فرمانده انتظامی نور گفت: اختلاف و درگیری بین تعدادی از ماموران سد معبر شهرداری با کسبه به دلیل برپایی بازار هفتگی در یکی از خیابان های این شهرستان بوده است.



ماجرای درگیری شهرداری با کسبه در شهرنور چه بود؟/ پرونده بازارچه در دستگاه قضا
فرمانده انتظامی نور گفت: اختلاف و درگیری بین تعدادی از ماموران سد معبر شهرداری با کسبه به دلیل برپایی بازار هفتگی در یکی از خیابان های این شهرستان بوده است. (ادامه)
فرمانده انتظامی شهرستان نور از اختلاف و درگیری بین تعدادی از ماموران سد معبر شهرداری با کسبه "چهارشنبه بازار" در این شهرستان خبر داد. اختلاف بین شهرداری و کسبه بازار هفتگی در نور با ورود پلیس خاتمه یافت
فرمانده انتظامی شهرستان نور از اختلاف و درگیری بین تعدادی از ماموران سد معبر شهرداری با کسبه "چهارشنبه بازار" در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
در سالروز آغاز جنگ مسلحانه مجاهدین، پلیس آلبانی با حمله به مقر منافقین در شهر دورس موسوم به اشرف ۳، بیش از ۷۰ تروریست عضو این سازمان را بازداشت کرد. همچنین در این درگیری‌ها 36 تن از اعضای این گروهک معاند مجروح شدند، این اتفاقات با واکنش گسترده کاربران توییتر روبه رو شده است. روز سیاه منافقین؛ واکنش کاربران توییتر به حمله پلیس آلبانی به منافقین
در سالروز آغاز جنگ مسلحانه مجاهدین، پلیس آلبانی با حمله به مقر منافقین در شهر دورس موسوم به اشرف ۳، بیش از ۷۰ تروریست عضو این سازمان را بازداشت کرد. همچنین در این درگیری‌ها 36 تن از اعضای این گروهک معاند مجروح شدند، این اتفاقات با واکنش گسترده کاربران توییتر روبه رو شده است.(ادامه)
منافقین در پاریس یتیم شدند
(ادامه)
حضور به موقع نیرو‌های پلیس ۱۱۰ مانع از خودکشی پسر جوان در شهرستان میاندورود شد. نجات یک جوان از خودکشی با اقدام به‌ موقع پلیس
حضور به موقع نیرو‌های پلیس ۱۱۰ مانع از خودکشی پسر جوان در شهرستان میاندورود شد.(ادامه)
رئیس جمهور آمریکا نخستین کارزار انتخاباتی خود را رسما آغاز و برای هواداران خود سخنرانی کرد. بایدن رسما کارزار انتخاباتی خود را آغاز کرد
رئیس جمهور آمریکا نخستین کارزار انتخاباتی خود را رسما آغاز و برای هواداران خود سخنرانی کرد.(ادامه)
شمال نیوز : موسوی تاکامی گفت: اولین، بزرگترین و مدرن ترین ترانسفورماتور فوق توزیع ۶۳.۲۰ کیلوولت دانش بنیان با تکنولوژی بالای ایران با ظرفیت ۶۰ مگاولت آمپر در شهرستان گرگان استان گلستان نصب، تست و راه اندازی شد. نصب ترانسفورماتور فوق توزیع ۶۳.۲۰کیلوولت دانش بنیان در استان گلستان
شمال نیوز : موسوی تاکامی گفت: اولین، بزرگترین و مدرن ترین ترانسفورماتور فوق توزیع ۶۳.۲۰ کیلوولت دانش بنیان با تکنولوژی بالای ایران با ظرفیت ۶۰ مگاولت آمپر در شهرستان گرگان استان گلستان نصب، تست و راه اندازی شد.(ادامه)
پزشکان اعلام کردند که برخی از مواد غذایی مانند سیر و شکلات تلخ، تغذیه‌ای امیدوارکننده برای جلوگیری از لخته شدن خون هستند. ۵ ماده غذایی که خطر لخته شدن خون را کاهش می‌دهد
پزشکان اعلام کردند که برخی از مواد غذایی مانند سیر و شکلات تلخ، تغذیه‌ای امیدوارکننده برای جلوگیری از لخته شدن خون هستند.(ادامه)
مسلمانان انگلیس با تجمع در مرکز اسلامی انگلیس نسبت به تعیین یک مدیر غیرمسلمان برای این مرکز اعتراض کرده و آن را نوعی اسلام هراسی دانستند. تجمع مسلمانان انگلیس در پی دخالت لندن در امور مسلمانان
مسلمانان انگلیس با تجمع در مرکز اسلامی انگلیس نسبت به تعیین یک مدیر غیرمسلمان برای این مرکز اعتراض کرده و آن را نوعی اسلام هراسی دانستند.(ادامه)
ماجرای شفای دختر نابینا در حرم امام رضا (ع)
یک روحانی به نام محمد صادق نوری این متن را در توئیتر منتشر کرده که بازتاب زیادی داشته: پدر و مادر چند روز دختر نابینای خودشونو میاوردن حرم و التماس شفا داشتند از امام رضا جان علیه السلام(ادامه)
بیماری قلبی یا تصلب شرایین قلبی یکی از بیماری‌های جدی در افراد میانسال و سالمند است که در اثر تجمع پلاک در عروق کرونر ایجاد می‌شود. نشانه‌های گرفتگی عروق قلب
بیماری قلبی یا تصلب شرایین قلبی یکی از بیماری‌های جدی در افراد میانسال و سالمند است که در اثر تجمع پلاک در عروق کرونر ایجاد می‌شود.(ادامه)
«رجب طیب اردوغان» رهبر حزب عدالت و توسعه با پیروزی مقابل «کمال قلیچداراوغلو» برای یک دوره ۵ ساله دیگر رئیس‌جمهور ترکیه شد. اردوغان دوباره رئیس‌جمهور شد
«رجب طیب اردوغان» رهبر حزب عدالت و توسعه با پیروزی مقابل «کمال قلیچداراوغلو» برای یک دوره ۵ ساله دیگر رئیس‌جمهور ترکیه شد.(ادامه)
حفظ تعادل در رژیم غذایی در هر سنی ضروری است، اما شاید لازم باشد از ۴۰ سالگی به بعد بخواهید به منظور ارتقای سلامت بدن، به طور جدی‌تری روی برنامه غذایی خود نظارت داشته باشید. مردان بالای ۴۰ سال این خوراکی‌ها را نخورند
حفظ تعادل در رژیم غذایی در هر سنی ضروری است، اما شاید لازم باشد از ۴۰ سالگی به بعد بخواهید به منظور ارتقای سلامت بدن، به طور جدی‌تری روی برنامه غذایی خود نظارت داشته باشید.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.24 seconds.