.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رسانه‌های محلی افغانستان از درگیری در مرز مشترک با ایران خبر دادند و ‌اعلام کردند که این درگیری در منطقه ماککی ولسوالی کنگ ولایت نیمروز بین نیروهای امارت اسلامی و مرزبانان ایرانی رخ داده است. ماجرای درگیری مرزی دیروز چه بود؟
رسانه‌های محلی افغانستان از درگیری در مرز مشترک با ایران خبر دادند و ‌اعلام کردند که این درگیری در منطقه ماککی ولسوالی کنگ ولایت نیمروز بین نیروهای امارت اسلامی و مرزبانان ایرانی رخ داده است.(ادامه)
بهترین راه برای کاهش کلسترول، از دیدگاه تغذیه‌ای، کاهش مصرف چربی‌های اشباع شده و چربی ترانس است. روش‌های پایین آوردن کلسترول خون
بهترین راه برای کاهش کلسترول، از دیدگاه تغذیه‌ای، کاهش مصرف چربی‌های اشباع شده و چربی ترانس است.(ادامه)
لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب که به پیشنهاد قوه قضائیه به دولت ارسال شده بود پس از تصویب به صورت دو فوریت با نامه رئیس جمهور به رئیس مجلس تقدیم شد. متن کامل لایحه حجاب؛ جزئیات جریمه‌ها / جریمه تخلفات پوشش چقدر پیش‌بینی شده است؟ / برخورد با مروجان بی‌حجابی در فضای مجازی
لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب که به پیشنهاد قوه قضائیه به دولت ارسال شده بود پس از تصویب به صورت دو فوریت با نامه رئیس جمهور به رئیس مجلس تقدیم شد.(ادامه)
اگر شب‌ها نمی‌توانید به راحتی بخوابید یا با احساس سرگیجه از خواب بیدار می‌شوید، وقت آن رسیده است که بالش خود را تعویض کنید. بالش‌های خود را تعویض کنید
اگر شب‌ها نمی‌توانید به راحتی بخوابید یا با احساس سرگیجه از خواب بیدار می‌شوید، وقت آن رسیده است که بالش خود را تعویض کنید.(ادامه)
هانیه رستمیان ملی‌پوش المپیکی تیراندازی ایران که صبح امروز به فینال تپانچه ۲۵ متر بانوان در جام‌جهانی باکو صعود کرده بوود، نخستین مدال جهانی این رشته را برای ایران کسب کرد. کسب نخستین مدال جهانی تپانچه بانوان توسط بانوی مازندرانی/ رستمیان نقره‌ای شد
هانیه رستمیان ملی‌پوش المپیکی تیراندازی ایران که صبح امروز به فینال تپانچه ۲۵ متر بانوان در جام‌جهانی باکو صعود کرده بوود، نخستین مدال جهانی این رشته را برای ایران کسب کرد.(ادامه)

لایحه نحوه برگزاری تجمعات و راهپیمایی ها که با قید یک فوریت در هیات وزیران به تصویب رسیده، اخیرا برای انجام تشریفات قانونی به مجلس ارسال شد. جزئیات کامل لایحه نحوه برگزاری تجمعات و راهپیمایی‌ها
لایحه نحوه برگزاری تجمعات و راهپیمایی ها که با قید یک فوریت در هیات وزیران به تصویب رسیده، اخیرا برای انجام تشریفات قانونی به مجلس ارسال شد.(ادامه)
برخی شبکه‌های اجتماعی از ساعاتی پیش مدعی حمله مسلحانه به دادگاه نشتارود شدند که در این حمله دو قاضی و یک دادیار مورد اصابت گلوله قرار گرفته‌اند. ماجرای حمله مسلحانه به دادگاه نشتارود چه بود؟ + جزییات
برخی شبکه‌های اجتماعی از ساعاتی پیش مدعی حمله مسلحانه به دادگاه نشتارود شدند که در این حمله دو قاضی و یک دادیار مورد اصابت گلوله قرار گرفته‌اند.(ادامه)
روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی با صدور اطلاعیه ای از متلاشی شدن فرقه و شبکه انحرافی با عملیات دقیق و هوشمندانه پاسداران گمنام سازمان اطلاعات سپاه این استان خبر داد. متلاشی شدن فرقه و شبکه انحرافی توسط سازمان اطلاعات سپاه روح الله
روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی با صدور اطلاعیه ای از متلاشی شدن فرقه و شبکه انحرافی با عملیات دقیق و هوشمندانه پاسداران گمنام سازمان اطلاعات سپاه این استان خبر داد.(ادامه)
جزییات لایحه «نحوه برگزاری تجمعات و راهپیمایی‌ها»
به رغم وجود برخی ضوابط و چهارچوب‌ها در متون قانونی مربوط، امروزه برخی خلا‌های قانونی نسبت به تحقق کامل اصل بیست و هفتم قانون اساسی دیده و چگونگی برقراری تعادل و موازنه میان تضمین حقوق و آزادی‌های عمومی در کنار تأمین نظم و امنیت عمومی به یک چالش تبدیل شده است.(ادامه)
وزارت اطلاعات درباره حوادث رخ داده در مدارس کشور، بیانیه‌ای تبیینی صادر کرد که متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:
بیانیه وزارت اطلاعات درمورد حوادث مدارس کشور: مواد سمی در مدارس پخش نشده اما عوامل غیرسمی موجب ایجاد هراس شده است/ نقش اردوگاه خصم در شکل‌گیری و استمرار غائله‌ی مدارس(خبر)
وزارت اطلاعات درباره حوادث رخ داده در مدارس کشور، بیانیه‌ای تبیینی صادر کرد که متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: (ادامه)
در پی ازدحام جمعیت در یک مدرسه در پایتخت یمن دستکم ۷۸ نفر جان باختند. جان باختن ۷۸ نفر بر اثر ازدحام جمعیت در صنعا
در پی ازدحام جمعیت در یک مدرسه در پایتخت یمن دستکم ۷۸ نفر جان باختند. (ادامه)
اعضای شورای اسلامی و دهیار روستای دانیال سلمانشهر با صدورِ قرارِ تامینِ کیفری بازداشت و روانه‌ زندان شدند.

جزئیات جدید از ماجرای روستای دانیال سلمانشهر/ بازداشت اعضای شورا، دهیار روستا و عوامل تیراندازی
اعضای شورای اسلامی و دهیار روستای دانیال سلمانشهر با صدورِ قرارِ تامینِ کیفری بازداشت و روانه‌ زندان شدند. (ادامه)
موقوفه دانیال سلمانشهر بر اساس نیت واقف و حکم دادگاه توسط شخص حقیقی اداره می‌شود و اداره کل اوقاف مازندران نقشی در مدیریت آن ندارد. روایت اوقاف مازندران از ماجرای درگیری در روستای دانیال سلمانشهر
موقوفه دانیال سلمانشهر بر اساس نیت واقف و حکم دادگاه توسط شخص حقیقی اداره می‌شود و اداره کل اوقاف مازندران نقشی در مدیریت آن ندارد.(ادامه)
خوردن غذاهای مفید می‌تواند به کاهش آسیب ناشی از بیماری‌های کبدی کمک کند و بدن را سالم نگه دارد. این موضوع در خصوص پیشگیری از ابتلا به بیماری‌هایی مانند سیروز یا هپاتیت C نقش دارد. ابتلا به هر یک از این بیماری‌ها می‌تواند کبد را در فیلتر کردن مواد مغذی و پاکسازی بدن با مشکل مواجه سازد. کبد شما با این 5 خوراکی 100 سال بی دردسر کار می کند
خوردن غذاهای مفید می‌تواند به کاهش آسیب ناشی از بیماری‌های کبدی کمک کند و بدن را سالم نگه دارد. این موضوع در خصوص پیشگیری از ابتلا به بیماری‌هایی مانند سیروز یا هپاتیت C نقش دارد. ابتلا به هر یک از این بیماری‌ها می‌تواند کبد را در فیلتر کردن مواد مغذی و پاکسازی بدن با مشکل مواجه سازد.(ادامه)
معاون سیاسی‌امنیتی استاندار مازندران گفت: برخی افراد نقابدار که از اهالی‌روستای دانیال سلمانشهر نبودند با هدف ایجاد التهاب و اغتشاش بر آتش درگیری‌ دمیدند. ردپای چند فرد نقابدار در درگیری روستای دانیال سلمانشهر
معاون سیاسی‌امنیتی استاندار مازندران گفت: برخی افراد نقابدار که از اهالی‌روستای دانیال سلمانشهر نبودند با هدف ایجاد التهاب و اغتشاش بر آتش درگیری‌ دمیدند.(ادامه)
شمال نیوز: ماجرای درگیری اهالی روستای دانیال شهرستان عباس‌آباد  با نیروی انتظامی بر سر زمین های تحت تصرف موقوفه چه بود؟ ماجرای درگیری اهالی روستای دانیال عباس آباد چه بود؟
شمال نیوز: ماجرای درگیری اهالی روستای دانیال شهرستان عباس‌آباد با نیروی انتظامی بر سر زمین های تحت تصرف موقوفه چه بود؟(ادامه)
شمال نیوز: در پی ایجاد سه حریق عمدی در کانکس نگهبانی و منزل هیئت امنای دفتر موقوفه "دانیال" در منطقه "سلمانشهر" و مراجعه نماینده حقوقی دفتر موقوفه به پلیس، مأموران به محل درگیری رفتند که با حمله برخی از افراد مواجه شدند.

ماجرای درگیری اهالی روستای دانیال سلمانشهر با متولیان موقوفه ملکی چه بود؟ /۲ کشته و ۳ مجروح در نزاع دسته جمعی/ ردپای چند فرد نقابدار در درگیری / به خودروی نیروی انتظامی حمله کردند | کمیته ویژه حقیقت یاب تشکیل شد(خبر)
شمال نیوز: در پی ایجاد سه حریق عمدی در کانکس نگهبانی و منزل هیئت امنای دفتر موقوفه "دانیال" در منطقه "سلمانشهر" و مراجعه نماینده حقوقی دفتر موقوفه به پلیس، مأموران به محل درگیری رفتند که با حمله برخی از افراد مواجه شدند. (ادامه)
جعفری از سبزی‌های بسیار مفید است و خواص زیادی برای بدن دارد. در این مطلب به خواص سبزی جعفری اشاره می‌کنیم.

سبزی ارزانی که قند خون را کنترل می‌کند
جعفری از سبزی‌های بسیار مفید است و خواص زیادی برای بدن دارد. در این مطلب به خواص سبزی جعفری اشاره می‌کنیم. (ادامه)
چرا از خودمان پنهان کنیم؟ شاعران سیگاری کم نیستند. همه شاعران سیگاری نیستند، ولی در یک دیدار چندساعته و چند صد نفری، طبیعی است که تعدادی از آنها سیگاری هستند و نیاز به سیگار دارند! ماجرای اتاق سیگار در بیت رهبری
چرا از خودمان پنهان کنیم؟ شاعران سیگاری کم نیستند. همه شاعران سیگاری نیستند، ولی در یک دیدار چندساعته و چند صد نفری، طبیعی است که تعدادی از آنها سیگاری هستند و نیاز به سیگار دارند!(ادامه)
صفر تا صد ماجرای اتاق سیگار در بیت رهبری
چرا از خودمان پنهان کنیم؟ شاعران سیگاری کم نیستند. همه شاعران سیگاری نیستند، ولی در یک دیدار چندساعته و چند صد نفری، طبیعی است که تعدادی از آنها سیگاری هستند و نیاز به سیگار دارند!(ادامه)
این عارضه ممکن است در صورت مصرف بیش از حد استامینوفن یا سایر داروها اتفاق بیفتد. مکمل‌های گیاهی، ویروس‌ها و بیماری‌های خودایمنی نیز می‌توانند باعث این امر شوند. اما بیشتر اوقات بیماری‌های کبدی و نارسایی کبد مزمن هستند و به‌تدریج رخ می‌دهند زیرا کبد به‌آرامی در طول زمان آسیب می‌بیند. با این ۷ علامت حتما به پزشک مراجعه کنید!
این عارضه ممکن است در صورت مصرف بیش از حد استامینوفن یا سایر داروها اتفاق بیفتد. مکمل‌های گیاهی، ویروس‌ها و بیماری‌های خودایمنی نیز می‌توانند باعث این امر شوند. اما بیشتر اوقات بیماری‌های کبدی و نارسایی کبد مزمن هستند و به‌تدریج رخ می‌دهند زیرا کبد به‌آرامی در طول زمان آسیب می‌بیند.(ادامه)
در ادامه واکنش‌ها به صدور حکم قضایی ضد ترامپ، طرفداران وی در ایالت فلوریدا در اعتراض به این حکم مقابل اقامتگاه ترامپ تجمع کردند. پلیس نیویورک فرمان آماده‌باش صادر کرد. فرماندار فلوریدا: ترامپ را تحویل نمی‌دهیم
در ادامه واکنش‌ها به صدور حکم قضایی ضد ترامپ، طرفداران وی در ایالت فلوریدا در اعتراض به این حکم مقابل اقامتگاه ترامپ تجمع کردند. پلیس نیویورک فرمان آماده‌باش صادر کرد.(ادامه)
به دنبال برکناری وزیر جنگ از سوی نتانیاهو، نهادهای دانشگاهی و سندیکاهای کارگری در سرزمین‌های اشغالی با صدور فراخوانی با اعلام پیوستن به صفوف معترضان ضد نتانیاهو خواستار اعتصابات سراسری شدند. موج جدید ناآرامی/ فلسطین اشغالی از شمال تا جنوب تعطیل می‌شود
به دنبال برکناری وزیر جنگ از سوی نتانیاهو، نهادهای دانشگاهی و سندیکاهای کارگری در سرزمین‌های اشغالی با صدور فراخوانی با اعلام پیوستن به صفوف معترضان ضد نتانیاهو خواستار اعتصابات سراسری شدند.(ادامه)
آماده باش پلیس آمریکا در آستانه بازداشت احتمالی ترامپ
یک منبع پلیس به سی‌بی‌اس، شریک خبری بی‌بی‌سی در آمریکا گفته است که تمامی اعضای پلیس نیویورک از جمله کارآگاهان لباس شخصی دستور دارند که روز سه شنبه در حال آماده‌باش باشند و یونیفورم خود را به تن داشته باشند.(ادامه)
انفجار گاز در یک منزل مسکونی در رامسر هفت مصدوم برجای گذاشت هفت زخمی در پی انفجار گاز
انفجار گاز در یک منزل مسکونی در رامسر هفت مصدوم برجای گذاشت(ادامه)
مطالعات نشان می‌دهد ، مواد شیمیایی PFAS فرآیند‌های بیولوژیکی کلیدی را در بدن مختل می‌کنند. مواد شیمیایی که بدن را برای همیشه نابود می‌کند
مطالعات نشان می‌دهد ، مواد شیمیایی PFAS فرآیند‌های بیولوژیکی کلیدی را در بدن مختل می‌کنند.(ادامه)
مصرف برنج و کربوهیدرات‌ها هیچ ارتباطی نمی‌تواند با غلظت خون افراد داشته باشد. کدام مواد غذایی خون را غلیظ می‌کند؟
مصرف برنج و کربوهیدرات‌ها هیچ ارتباطی نمی‌تواند با غلظت خون افراد داشته باشد.(ادامه)
برای بسیاری از افراد، بیماری کبد چرب هیچ علامتی ایجاد نمی کند. آنها حتی ممکن است از داشتن آن آگاه نباشند. اما برای برخی دیگر، می تواند باعث ضعف، خستگی و درد شکم شود و کیفیت زندگی را کاهش دهد که متاسفانه هیچ درمانی برای آن وجود ندارد. دلیل چرب شدن کبد کشف شد
برای بسیاری از افراد، بیماری کبد چرب هیچ علامتی ایجاد نمی کند. آنها حتی ممکن است از داشتن آن آگاه نباشند. اما برای برخی دیگر، می تواند باعث ضعف، خستگی و درد شکم شود و کیفیت زندگی را کاهش دهد که متاسفانه هیچ درمانی برای آن وجود ندارد.(ادامه)
مسیر و ساعت راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن درشهرها و بخش‌های مازندران اعلام مسیر و ساعت راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ در مازندران
مسیر و ساعت راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن درشهرها و بخش‌های مازندران (ادامه)
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: در سوریه فقط سه کشور از جمله ایران در حال کمک و امدادرسانی‌ هستند ، اما در ترکیه بیش از ۸۰ کشور در حال کمک و امدادرسانی هستند. فقط ۳ کشور جهت امدادرسانی در سوریه حضور دارند
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: در سوریه فقط سه کشور از جمله ایران در حال کمک و امدادرسانی‌ هستند ، اما در ترکیه بیش از ۸۰ کشور در حال کمک و امدادرسانی هستند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.29 seconds.