.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
امیر قطر در گفتگو با رییس جمهور آمریکا خواستار توقف فوری جنگ در غزه شد. امیر قطر خواستار توقف فوری جنگ غزه شد
امیر قطر در گفتگو با رییس جمهور آمریکا خواستار توقف فوری جنگ در غزه شد.(ادامه)
عکس / پوستر معنادار سایت رهبر انقلاب با تصویری از تجمع مردم فرانسه
(ادامه)
مردم معترض به سفر وزیر خارجه آمریکا به ترکیه، در مقابل ساختمان وزارت خارجه این کشور در آنکارا تجمع کردند. تجمع مردم آنکارا در اعتراض به سفر وزیر خارجه آمریکا به ترکیه
مردم معترض به سفر وزیر خارجه آمریکا به ترکیه، در مقابل ساختمان وزارت خارجه این کشور در آنکارا تجمع کردند.(ادامه)
معاون نخست وزیر ایتالیا در جمعی از مردم این کشور با اظهاراتی توهین آمیز درباره اسلام به حمایت از رژیم صهیونیستی پرداخت. اظهارات توهین آمیز معاون نخست وزیر ایتالیا درباره اسلام
معاون نخست وزیر ایتالیا در جمعی از مردم این کشور با اظهاراتی توهین آمیز درباره اسلام به حمایت از رژیم صهیونیستی پرداخت.(ادامه)
نیروهای فلسطینی حداقل ۱۵ جنگ‌افزار و ادوات جنگی ارتش رژیم صهیونیستی را در محورهای مختلف در نوار غزه منهدم کردند. تلفات سنگین صهیونیست‌ها در ۲۴ ساعت گذشته
نیروهای فلسطینی حداقل ۱۵ جنگ‌افزار و ادوات جنگی ارتش رژیم صهیونیستی را در محورهای مختلف در نوار غزه منهدم کردند.(ادامه)
مسیر‌های راهپیمائی یوم‌ الله ۱۳ آبان در شهر‌ها، مراکز بخش‌ها و روستا‌های مازندران اعلام شد. اعلام مسیر‌های راهپیمائی یوم‌ الله ۱۳ آبان در مازندران
مسیر‌های راهپیمائی یوم‌ الله ۱۳ آبان در شهر‌ها، مراکز بخش‌ها و روستا‌های مازندران اعلام شد.(ادامه)
شرکت گوگل در همراهی با رژیم صهیونیستی، دسترسی کاربران را به کانال‌های مرتبط با حماس و گردان‌های القسام در تلگرام مسدود کرده است. گوگل کانال‌های حماس را در تلگرام فیلتر کرد!
شرکت گوگل در همراهی با رژیم صهیونیستی، دسترسی کاربران را به کانال‌های مرتبط با حماس و گردان‌های القسام در تلگرام مسدود کرده است.(ادامه)
بنا به دستور نهاد‌های امنیتی رژیم صهیونیستی، Google Maps و Waze از این پس از نشان دادن مناطق پرترافیک فلسطین اشغالی امتناع خواهند کرد تا حماس نتواند محل تجمع افراد و خودرو‌ها را تشخیص دهد. همراهی «گوگل مپ» و «ویز» با رژیم صهیونیستی
بنا به دستور نهاد‌های امنیتی رژیم صهیونیستی، Google Maps و Waze از این پس از نشان دادن مناطق پرترافیک فلسطین اشغالی امتناع خواهند کرد تا حماس نتواند محل تجمع افراد و خودرو‌ها را تشخیص دهد.(ادامه)
شایعه استقرار احتمالی نیروهای خارجی در ترکیه توسط دولت اردوغان تکذیب شد. استقرار نظامیان خارجی در ترکیه همزمان با بمباران غزه تکذیب شد
شایعه استقرار احتمالی نیروهای خارجی در ترکیه توسط دولت اردوغان تکذیب شد.(ادامه)
رئیسی : آمریکایی‌ها شریک جنایات رژیم صهیونیستی هستند/ سفارتخانه‌های رژیم کودک کش تعطیل شود/ شکست اسرائیل با جنایت جنگی و کشتار مردم جبران نخواهد شد/ تجمع‌کنندگان تهرانی: آمریکای جنایتکار را مسئول اصلی نسل‌کشی در غزه می‌‌دانیم ....(خبر)
(ادامه)
رسانه‌های محلی گزارش دادند پرچم‌های رژیم صهیونیستی که مقامات مقابل ساختمان‌های شهرداری و سایر ساختمان‌های عمومی در آلمان به نشانه همبستگی با این رژیم آویخته بودند، در چند شهر پاره و به آتش کشیده شد. پرچم رژیم صهیونیستی در سرتاسر آلمان به آتش کشیده شد
رسانه‌های محلی گزارش دادند پرچم‌های رژیم صهیونیستی که مقامات مقابل ساختمان‌های شهرداری و سایر ساختمان‌های عمومی در آلمان به نشانه همبستگی با این رژیم آویخته بودند، در چند شهر پاره و به آتش کشیده شد.(ادامه)
رئیس جمعیت هلال احمر از تلاش ایران برای ارسال محموله امدادی و برپایی بیمارستان سیار جهت کمک به مصدومان غزه خبر داد. تلاش هلال احمر ایران برای برپایی بیمارستان سیار در مرز مصر با غزه
رئیس جمعیت هلال احمر از تلاش ایران برای ارسال محموله امدادی و برپایی بیمارستان سیار جهت کمک به مصدومان غزه خبر داد.(ادامه)
یک کودک فلسطینی در آمریکا توسط یک صهیونیست سر بریده شد. بریدن سر کودک فلسطینی در آمریکا
یک کودک فلسطینی در آمریکا توسط یک صهیونیست سر بریده شد.(ادامه)
شورای همکاری خلیج فارس در بیانیه‌ای پس از ورود درگیری‌ها در سرزمین‌های اشغالی و نوار غزه به هشتمین روز، خواستار مداخله بین المللی با هدف جلوگیری از کوچاندن اجباری فلسطینیان از نوار غزه شد. بیانیه دیرهنگام شورای همکاری خلیج فارس درباره غزه
شورای همکاری خلیج فارس در بیانیه‌ای پس از ورود درگیری‌ها در سرزمین‌های اشغالی و نوار غزه به هشتمین روز، خواستار مداخله بین المللی با هدف جلوگیری از کوچاندن اجباری فلسطینیان از نوار غزه شد.(ادامه)
جنگنده‌های رژیم اشغالگر برای ششمین روز متوالی همچنان به بمباران وحشیانه مناطق مسکونی نوار غزه و کشتار زنان و کودکان بی‌دفاع در سایه چراغ سبز آمریکا و دیگر کشورهای غربی و سکوت و همدستی سازشکاران عرب ادامه می‌دهند + تصاویر(خبر)
(ادامه)
کره شمالی استراتژی جدید ایالات متحده در مقابله با سلاح های کشتار جمعی را یک تهدید مداوم عنوان کرد و افزود که آمریکا قصد حمله به کره‌شمالی را دارد. آمریکا قصد حمله به کره‌شمالی را دارد
کره شمالی استراتژی جدید ایالات متحده در مقابله با سلاح های کشتار جمعی را یک تهدید مداوم عنوان کرد و افزود که آمریکا قصد حمله به کره‌شمالی را دارد.(ادامه)
معاون سابق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی گفت که وضعیت امنیتی این رژیم تا پیش از این هیچ گاه به این بدی نبوده است. هشدار مقام صهیونیستی نسبت به وضعیت امنیتی این رژیم
معاون سابق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی گفت که وضعیت امنیتی این رژیم تا پیش از این هیچ گاه به این بدی نبوده است.(ادامه)
سایت عبری زبان واللا سخنرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل را یک سخنرانی خسته کننده در سالنی خالی توصیف کرد. سخنرانی خسته‌کننده نتانیاهو برای صندلی‌های خالی سازمان ملل!
سایت عبری زبان واللا سخنرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل را یک سخنرانی خسته کننده در سالنی خالی توصیف کرد.(ادامه)
مصی علی‌نژاد که سال گذشته با ایجاد کمپین علیه حضور رئیس‌جمهور در سازمان ملل، دعوت به فراخوان در نیویورک داده بود، امسال با همه ادعاهای گذشته خود هیچ برنامه‌ای در این خصوص نداشت. آیا یک وطن‌فروش دیگر ایرانی هم بایگانی شد؟
مصی علی‌نژاد که سال گذشته با ایجاد کمپین علیه حضور رئیس‌جمهور در سازمان ملل، دعوت به فراخوان در نیویورک داده بود، امسال با همه ادعاهای گذشته خود هیچ برنامه‌ای در این خصوص نداشت.(ادامه)
با تلاش مأموران پلیس فتا و یگان ویژه تبریز، ادمین یک صفحه اینستاگرامی که اقدام به صدور فراخوان برای تجمع کرده بود شناسایی و دستگیر شد. علت بازداشت ادمین کانالی با ۲ میلیون عضو
با تلاش مأموران پلیس فتا و یگان ویژه تبریز، ادمین یک صفحه اینستاگرامی که اقدام به صدور فراخوان برای تجمع کرده بود شناسایی و دستگیر شد.(ادامه)
فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به دستگیری ۲۴نفر از گردانندگان صفحات مجازی برای سازماندهی اغتشاشات در گیلان جزییات بیشتری از این عملیات و انهدام این شبکه ارائه کرد. جزئیات انهدام شبکه ساماندهی اغتشاشات و خرابکاری درگیلان
فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به دستگیری ۲۴نفر از گردانندگان صفحات مجازی برای سازماندهی اغتشاشات در گیلان جزییات بیشتری از این عملیات و انهدام این شبکه ارائه کرد.(ادامه)
مراسم عزاداری همزمان با ایام رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در مازندران برگزار شد.

دیار علویان غرق در ماتم و عزا/ طنین نوای «لبیک یا رسول الله»
مراسم عزاداری همزمان با ایام رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در مازندران برگزار شد. (ادامه)
یک دکترای پزشکی حرفه‌ای در حوزه پیشگیری و مدیریت بیماری‌ها می گوید: شایعترین دلیل چرب شدن کبد ، چاقی و اضافه وزن است . با «کبد چرب» چه کنیم؟
یک دکترای پزشکی حرفه‌ای در حوزه پیشگیری و مدیریت بیماری‌ها می گوید: شایعترین دلیل چرب شدن کبد ، چاقی و اضافه وزن است .(ادامه)
برخی شبکه‌های اجتماعی معاند تصویر آرشیوی و قدیمی را به عنوان تجمع مردم نوشهر منتشر کردند. دروغ‌های شاخدار شبکه‌های معاند ادامه دارد
برخی شبکه‌های اجتماعی معاند تصویر آرشیوی و قدیمی را به عنوان تجمع مردم نوشهر منتشر کردند.(ادامه)
معدن زغال‌سنگ طزره که زیرمجموعه شرکت البرز شرقی در اطراف شهر دامغان است با خطر و مرگ عجین شده است. روایت شاهدان عینی از جزئیات حادثه انفجار مرگبار در معدن طزره
معدن زغال‌سنگ طزره که زیرمجموعه شرکت البرز شرقی در اطراف شهر دامغان است با خطر و مرگ عجین شده است.(ادامه)
خار پاشنه به وضعیتی گفته می‌شود که رسوبی از کلسیم بین پاشنه و قوس پا ایجاد شود؛به عبارتی دیگر یک رشد استخوانی است که در زیر پا ایجاد می‌شود. چطور خار پاشنه را درمان کنیم؟
خار پاشنه به وضعیتی گفته می‌شود که رسوبی از کلسیم بین پاشنه و قوس پا ایجاد شود؛به عبارتی دیگر یک رشد استخوانی است که در زیر پا ایجاد می‌شود.(ادامه)
یک رسانه مطرح عراقی با نگاهی به تحولات مشکوک اخیر در سوریه و عراق، از پروژه جدید «آشوب» آمریکا در منطقه پرده برداشت. پروژه آمریکایی «آشوب» در عراق و سوریه کلید خورده است!
یک رسانه مطرح عراقی با نگاهی به تحولات مشکوک اخیر در سوریه و عراق، از پروژه جدید «آشوب» آمریکا در منطقه پرده برداشت.(ادامه)
آب بندان ابوالحسن‌کلا در بخش گتاب شهرستان بابل تغییر رنگ داد و صورتی شد. آب بندانی که صورتی شد + تصاویر
آب بندان ابوالحسن‌کلا در بخش گتاب شهرستان بابل تغییر رنگ داد و صورتی شد.(ادامه)
محققان یک روش تصویربرداری از لیتیوم ابداع کردند که می‌تواند میزان لیتیوم را در سلول‌های عصبی زنده اندازه‌گیری کند. علائم ابتلا به اختلال دوقطبی
محققان یک روش تصویربرداری از لیتیوم ابداع کردند که می‌تواند میزان لیتیوم را در سلول‌های عصبی زنده اندازه‌گیری کند.(ادامه)
معمولا در فاصله چند ماه مانده به انتخابات مجلس شورای اسلامی، تیم‌های انتخاباتی در تهران و مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها، رفته رفته آرایش انتخاباتی به خود می‌گیرند و با توجه به گزینه‌هایی که برای حضور ... از تحرکات جریان‌های سیاسی برای انتخابات مجلس؛ چه خبر؟!
معمولا در فاصله چند ماه مانده به انتخابات مجلس شورای اسلامی، تیم‌های انتخاباتی در تهران و مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها، رفته رفته آرایش انتخاباتی به خود می‌گیرند و با توجه به گزینه‌هایی که برای حضور ...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.25 seconds.