.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اعتراض جمعی از حوزویان به طرح بانکداری اسلامی مجلس + عکس
جمعی از طلاب و فضلای حوزه علمیه قم نسبت به تصویب طرح بانکداری اسلامی مجلس شورای اسلامی در مدرسه فیضیه تجمعی اعتراض‌آمیز برگزار کردند.(ادامه)
اعزام خبرنگاران مازندرانی به پیاه‌‎روی اربعین حسینی
مسؤول سازمان بسیج رسانه مازندران گفت: در حال پیگیری هستیم تا خبرنگاران استان را از طریق مرز زمینی برای مراسم پیاده‌روی اربعین اعزام کنیم تا بتوانیم با استفاده از ظرفیت خبرنگاران و عکاسان خبری این رخداد بزرگ جهان اسلام را به دنیا نمایش دهیم. (ادامه)
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: با هماهنگی وزارت آموزش و پرورش و سازمان سنجش قرار شد تا مهرماه امسال به قید فوریت آزمون جذب ۷ هزار معلم برگزار شود. خبر خوش استخدامی/ برگزاری آزمون جذب ۷ هزار معلم تا قبل از مهرماه
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: با هماهنگی وزارت آموزش و پرورش و سازمان سنجش قرار شد تا مهرماه امسال به قید فوریت آزمون جذب ۷ هزار معلم برگزار شود.(ادامه)
دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت: ۸۰ درصد ترافیک اینترنت کشور صرف موضوعات سرگرمی در پیام رسان‌ها می‌شود و مردم نمی‌توانند از این بستر برای جهش اقتصادی استفاده کنند. 80 درصد ترافیک اینترنت کشور صرف سرگرمی می‌شود
دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت: ۸۰ درصد ترافیک اینترنت کشور صرف موضوعات سرگرمی در پیام رسان‌ها می‌شود و مردم نمی‌توانند از این بستر برای جهش اقتصادی استفاده کنند. (ادامه)
اکثر سلول های انسانی، از جمله سلول های چربی، توسط ساعت شبانه روزی بدن اداره می شوند که متابولیسم را با چرخه روزانه استراحت و بیداری هماهنگ می کند. استرس و اضافه وزن!
اکثر سلول های انسانی، از جمله سلول های چربی، توسط ساعت شبانه روزی بدن اداره می شوند که متابولیسم را با چرخه روزانه استراحت و بیداری هماهنگ می کند.(ادامه)
یک نماینده مجلس به ۲ سال حبس محکوم شد
نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس با حکم قطعی دادگاه، به دو سال حبس تعزیری محکوم شد.(ادامه)
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سردار شهید سلیمانی دست فلسطینیان را پر کرد؛ این روند دائمی است و سپاه این راه را ادامه خواهد داد.
سردار فدوی: روند پر کردن دست فلسطینیان را ادامه می‌دهیم
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سردار شهید سلیمانی دست فلسطینیان را پر کرد؛ این روند دائمی است و سپاه این راه را ادامه خواهد داد. (ادامه)
اعلام شیوه نامه برگزاری مراسم ماه محرم
هرگونه تجمع مذهبی در شهر‌های قرمز و نارنجی منوط به رعایت فاصله گذاری‌ها در بازه زمانی ۹۰ دقیقه‌ای است.(ادامه)
صبحانه‌ای مناسب برای کاهش کلسترول بد
کارشناسان حوزه سلامت مصرف جو، موز، آجیل و غلات را صبحانه ای مناسب برای کاهش کلسترول بد معرفی می کنند.(ادامه)
آیت الله لائینی:عاشورا و عزاداری حسینی سرمایه بزرگ است
نماینده ولی فقیه در مازندران تعظیم شعائر بزرگ اسلامی و حسینی را لازم دانست و گفت: هم آزادیخواهان جهان به امام حسین (ع) احترام می گدارند زیرا عاشورا یک سرمایه بزرگ است.(ادامه)
شمار مبتلایان جدید کرونا در مازندران ۳رقمی شد
طی شبانه‌روز گذشته با شناسایی تعداد ۱۰۹ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری‌شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۲۲۰ نفر رسید که از این تعداد ۴۷ نفر بدحال هستند. (ادامه)
راهکارهایی برای پاک‌کردن جرم گوش
جرم گوش یا سرومن در کانال گوش ما تولید می‌شود. وجود جرم گوش معمولاً طبیعی و سالم است، اما گاهی تجمع جرم گوش می‌تواند ناراحت‌کننده و آزاردهنده باشد و در برخی موارد موقتاً بر شنوایی اثر بگذارد.(ادامه)
شمال نیوز : معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ویروس کووید ۱۹ این بار با سویه اُمیکرون BA.۵ در مازندران آغاز به تاخت و تاز کرده است به‌طوری‌که شمار بیماران مبتلا طی شبانه‌روز گذشته حدود دو برابر شده است. پیشروی سویه جدید اومیکرون در مازندران / آزیر قرمز به صدا در آمد
شمال نیوز : معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ویروس کووید ۱۹ این بار با سویه اُمیکرون BA.۵ در مازندران آغاز به تاخت و تاز کرده است به‌طوری‌که شمار بیماران مبتلا طی شبانه‌روز گذشته حدود دو برابر شده است.(ادامه)
سلگی :ریالی اعتبار فرهنگی برای سواحل در مازندران نداریم
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با بیان اینکه شمار زیادی برای بهره مندی از دریا به استان سفر می کنند، گفت: ریالی اعتبار فرهنگی تاکنون برای سواحل درنظر گرفته نشده است.(ادامه)
کرونا در مازندران هر روز بدتر از دیروز
با ابتلای ۴۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مازندران تعداد بیماران بستری شده به ۱۴۶ بیمار رسید(ادامه)
میوه‌ها و سبزیجات مفید برای درمان کبد چرب
کبد چرب به علت مصرف غذای چرب، اضافه وزن، ورزش نکردن و مصرف داروهایی مثل آسپرین به وجود می آید که با خوردن میوه و سبزیجات میتوان با آن مقابله کرد.(ادامه)
مازندران یک ایران کوچک است / رکوردار انتصاب مدیران جوان هستیم / برای صدورمجوزها در مازندران اتاق شیشه‌ای ایجاد کرده‌ایم / آقای علی دایی رفیق ۲۰ ساله ماست / برخی مدیران و مسئولان از پیگیری مطالبات توسط رسانه ها فرار می‌کنند....(خبر)
(ادامه)
باقی ماندن رد جوراب روی پا نشانه کدام بیماری است؟
اگر احساس کردید که جوراب‌های شما روی پایتان سفت شده و جای آن باقی می‌ماند، احتمالا به یک مشکل قلبی مبتلا هستید.(ادامه)
علت احساس تشنگی بعد از خوردن بستنی چیست؟
یخ و بستنی تولید بلغم و سودا در معده نمیکنند! بلکه به خاطر سردی بالفعلی که دارند موجب تجمع و غلیظتر شد رطوبتهای معده می شوند.(ادامه)
غافلگیری قماربازان در یک مجتمع مسکونی
فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود گفت: ۳ نفر حین قماربازی در یک مجتمع مسکونی دستگیر شدند.(ادامه)
خوراکی‌های مضر برای چشم‌
عامل بسیاری از مشکلات و بیماری های چشم می تواند تغذیه ناسالم باشد. مواد غذایی که برای چشم مضر هستند را بشناسید و برای سلامت چشم از مصرف آنها پرهیز کنید.(ادامه)
آغاز انسداد ۳ روزه محور کندوان
فرمانده پلیس راه ولی‌آباد (سیاه‌بیشه) کندوان گفت: رانندگان طی ایام انسداد محور کندوان از تجمع در گیت‌های پلیس راه خودداری کنند تاسرعت عملیات افزایش یابد.(ادامه)
جبار کوچکی نژاد، نماینده مردم رشت در مجلس درخصوص استعفای وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی می‌گوید که عبدالملکی در داخل وزارتخانه خود هم دچار مشکل بود، همچنین انتصابات خارج از وزارتخانه هم باعث گله‌مندی کارکنانش شده بود. از سوی دیگر بعد از اینکه دولت اقدام به تحول اقتصادی کرد، اعتراضاتی هم در این بخش شد و میان تیم اقتصادی دولت هم یک ناهماهنگی وجود داشت. استعفای عبدالملکی تصمیم شخصی خودش نبود؛ او تمایلی نداشت که نیروهایش را در وزارتخانه کنار بگذارد / قطعا خود آقای رئیس جمهور تمایل داشته که ایشان را کنار بگذارد / رئیسی باید در کابینه، خانه تکانی کند / پنج شش وزیر به وزارتخانه خود مسلط نیستند(خبر)
جبار کوچکی نژاد، نماینده مردم رشت در مجلس درخصوص استعفای وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی می‌گوید که عبدالملکی در داخل وزارتخانه خود هم دچار مشکل بود، همچنین انتصابات خارج از وزارتخانه هم باعث گله‌مندی کارکنانش شده بود. از سوی دیگر بعد از اینکه دولت اقدام به تحول اقتصادی کرد، اعتراضاتی هم در این بخش شد و میان تیم اقتصادی دولت هم یک ناهماهنگی وجود داشت.(ادامه)
خاندوزی گفت: اگرچه نمی‌توانیم از قانون تخطی کنیم، اما تلاش‌هایی از سوی این وزارتخانه انجام شده است تا سقف مشمولان تبصره ۱۰۰ افزایش یابد. نامه‌نگاری‌هایی در این باره از سوی وزارت اقتصاد انجام شده است. اما تنفس یک‌ساله مالیاتی ... از پیشنهاد تنفس یک ساله مالیاتی به اصناف تا انتقاد از مالیات ستانی بر مبنای تراکنش‌ بانکی/ وزیر اقتصاد: بنای دولت، فشار مضاعف به مؤدیان خوش حساب نیست
خاندوزی گفت: اگرچه نمی‌توانیم از قانون تخطی کنیم، اما تلاش‌هایی از سوی این وزارتخانه انجام شده است تا سقف مشمولان تبصره ۱۰۰ افزایش یابد. نامه‌نگاری‌هایی در این باره از سوی وزارت اقتصاد انجام شده است. اما تنفس یک‌ساله مالیاتی ...(ادامه)
۶ خاصیت دارویی دمنوش زردچوبه
خواص ضدالتهابی قوی دمنوش زردچوبه در تسکین التهابات و تورم ناشی از آرتریت یا التهاب مفاصل موثر است.(ادامه)
توضیح دادگستری مازندران درباره تجمع اعتراضی مقابل دادگاه تجدید نظر
دادگستری مازندران در خصوص تجمع اعتراضی ورودی دادگاه تجدید نظر استان توضیحاتی ارائه کرد.(ادامه)
سیری زودرس نشان از این بیماری دارد
سیری زودرس یعنی ناتوانی در خوردن وعده های غذایی حجیم یا احساس سیری بعد از خوردن کمترین مقدار ماده غذایی است.(ادامه)
عوارض باورنکردنی مصرف بیش از اندازه شکر
شکر پرمصرف ترین و در عین حال مضرترین ماده‌ای است که در رژیم غذایی وجود دارد. اگر از عوارض جبران ناپذیر شکر آگاه شوید حتما در مصرف آن صرفه نظر میکنید.(ادامه)
پیاده روی سریع چند سال به عمرتان می‌افزاید
محققان دانشگاه لستر بریتانیا ارتباطی میان سرعت راه رفتن و پیری افراد کشف کرده‌اند. نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که پیاده‌ روی سریع می‌تواند ۱۶ سال به عمر شما اضافه کند.(ادامه)
صداوسیمایی را تحویل گرفتیم که چندین رییس داشت/ دل ما هم از تبلیغات بازرگانی خون است/ سند تحول صداوسیما را خرداد منتشر می‌کنیم/ برخی مجری‌ها حقوق زیادی می‌خواهند/ واکنش به بازگشت فردوسی‌پور ....(خبر)
(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 115 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.27 seconds.