.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مهمترین وقایع روز تاسوعا
تاسوعا روزى است که حسین (ع)‏ و اصحاب او در کربلا محاصره شدند. سپاه شامیان بر ضد آنان گرد آمدند. ابن‏زیاد و عمر سعد نیز از فراهم آمدن آن همه سواران خوشحال شدند و آن روز، حسین‏ و یارانش را ناتوان شمردند و یقین کردند که دیگر براى او یاورى نخواهد آمد و عراقیان ‏نیز او را پشتیبانى نخواهند کرد.(ادامه)
تصاویرصفحه نخست روزنامه‌های مازندران
(ادامه)
پارسا گفت: آخرین فرصت بهره‌مندی از بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم قابل بخشش، تا پایان امسال بوده و تمدید نخواهد شد. بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرائم مالیاتی تنها تا پایان امسال
پارسا گفت: آخرین فرصت بهره‌مندی از بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم قابل بخشش، تا پایان امسال بوده و تمدید نخواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز : یوسفیان ملا،ادامه داد:بخشی از مردم وام های خرد بانکی دریافت کرده اند و به دلیل شرایط اقتصادی دشوار ناخواسته اقساط وام را به بانک پرداخت نکرده اند؛بنابراین بانک ها نباید از این اقشار ضعیف جریمه دیرکرد اخذ کند..... فشار بی حساب و کتاب از سوی بانک ها افزایش معوقات بانکی را بدنبال دارد
شمال نیوز : یوسفیان ملا،ادامه داد:بخشی از مردم وام های خرد بانکی دریافت کرده اند و به دلیل شرایط اقتصادی دشوار ناخواسته اقساط وام را به بانک پرداخت نکرده اند؛بنابراین بانک ها نباید از این اقشار ضعیف جریمه دیرکرد اخذ کند.....(ادامه)
کدام مسئولان برای نجات نجفی از قصاص به خانه میترا استاد رفتند؟
یکی از وکلای اولیای‌دم میترا استاد درباره اینکه چه کسانی برای نجات نجفی از قصاص و اخذ رضایت خانواده میترا استاد، پیش‌قدم شدند، توضیح داد.(ادامه)

مسعود استاد با انتشار آیه‌ 134 سوره آل‌عمران در صفحه اینستاگرامش خبر داد پدر و مادر و خواهرزاده‌اش اعلام گذشت کرده‌اند. در متن منتشرشده در صفحه اینستاگرام مسعود استاد گفته شده با پادرمیانی بزرگان کرمانشاه و دو وکیلشان تصمیم به گذشت گرفتند. جزئیات بخشش محمدعلی نجفی توسط اولیای دم میترا استاد
مسعود استاد با انتشار آیه‌ 134 سوره آل‌عمران در صفحه اینستاگرامش خبر داد پدر و مادر و خواهرزاده‌اش اعلام گذشت کرده‌اند. در متن منتشرشده در صفحه اینستاگرام مسعود استاد گفته شده با پادرمیانی بزرگان کرمانشاه و دو وکیلشان تصمیم به گذشت گرفتند.(ادامه)
مدیرکل امور مالیاتی مازندران با اشاره به صدور برگه تشخیص مالیاتی به مبلغ 187 میلیون تومان برای یک پزشک در استان گفت: پزشکان مکلف به دریافت کارت‌خوان هستند و عدم تمکین آن فرار مالیاتی محسوب می‌شود. تشریح طرح بخشودگی جرائم مالیاتی در مازندران
مدیرکل امور مالیاتی مازندران با اشاره به صدور برگه تشخیص مالیاتی به مبلغ 187 میلیون تومان برای یک پزشک در استان گفت: پزشکان مکلف به دریافت کارت‌خوان هستند و عدم تمکین آن فرار مالیاتی محسوب می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : برادر میترا استاد از بخشش نجفی خبر داد و در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «آقای محمدعلی نجفی را بخشیدیم و از خون عزیزمان گذشتیم و خرسندیم که هیچ معامله‌ای با خون آن بزرگوار نکردیم»..... محمد علی نجفی بخشیده شد / شهردار سابق تهران از قصاص نجات یافت
شمال نیوز : برادر میترا استاد از بخشش نجفی خبر داد و در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «آقای محمدعلی نجفی را بخشیدیم و از خون عزیزمان گذشتیم و خرسندیم که هیچ معامله‌ای با خون آن بزرگوار نکردیم».....(ادامه)
اعمال شب و روز عید قربان
شب دهم ماه ذی‌الحجه از شب‌های پربرکت و از چهار شبی است که شب زنده‌داری در آنها مستحب است و درهای آسمان در آن زمان گشوده می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز: شرایط بخشودگی جرایم مالیاتی قابل بخشش در باره برخی مواد قانون مالیات‌های مستقیم و قانون مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد. اعلام شرایط بخشودگی جرائم مالیاتی در مازندران
شمال نیوز: شرایط بخشودگی جرایم مالیاتی قابل بخشش در باره برخی مواد قانون مالیات‌های مستقیم و قانون مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد.(ادامه)
سرنوشت نجفی پس از صدور حکم
(ادامه)
حکم قصاص نجفی به وکلای اولیای دم ابلاغ شد
وکیل اولیای دم میترا استاد گفت: حکم قصاص نجفی که روز گذشته اعلام و امروز به صورت رسمی به ما ابلاغ شد.(ادامه)

برادر میترا استاد در پاسخ به این پرسش که آیا او و خانواده اش قصد بخشش نجفی را دارند، توضیحاتی ارائه داد. پاسخ مسعود استاد درباره تصمیم نهایی برای بخشش نجفی
برادر میترا استاد در پاسخ به این پرسش که آیا او و خانواده اش قصد بخشش نجفی را دارند، توضیحاتی ارائه داد.(ادامه)
«دحوالارض» چه روزی است؟
یک کارشناس علوم قرآنی گفت: دحو الارض» مصادف با ۲۵ ذی القعده است روز که خداوند به کره زمین حیات بخشید به همین سبب اعمال خاصی برای این روز در نظر گرفته شده تا مومنان شکر گزار خداوند باشند. (ادامه)
شمال نیوز: بلومبرگ نوشت توقیف نفتکش «استنا امپرو» نشان می‌دهد چقدر برای ایران آسان است که مانع کشتی‌رانی در تنگه هرمز شود و سرنوشت انتقال روزانه 14.7 میلیون نفت از این آبراه در دستان ایران است. سرنوشت انتقال روزانه 15 میلیون بشکه نفت در دستان ایران
شمال نیوز: بلومبرگ نوشت توقیف نفتکش «استنا امپرو» نشان می‌دهد چقدر برای ایران آسان است که مانع کشتی‌رانی در تنگه هرمز شود و سرنوشت انتقال روزانه 14.7 میلیون نفت از این آبراه در دستان ایران است.(ادامه)


"برخی از افراد مطرح جامعه برای گرفتن رضایت اقدام کرده‌اند، اما نمی‌توانم نامی از آن‌ها ببرم. فقط می‌توانم بگویم که خیلی از دوستان که در رأس هستند برای گرفتن رضایت اقدام کردند، ولی موافقتی با آن‌ها نشد. " برادر میترا استاد: تصمیم نهایی به من واگذار شده
"برخی از افراد مطرح جامعه برای گرفتن رضایت اقدام کرده‌اند، اما نمی‌توانم نامی از آن‌ها ببرم. فقط می‌توانم بگویم که خیلی از دوستان که در رأس هستند برای گرفتن رضایت اقدام کردند، ولی موافقتی با آن‌ها نشد. " (ادامه)
قاتل امام‌جمعه کازرون به اعدام محکوم شد
(ادامه)

رکنا نوشت: خانواده و بستگان نجفی در تلاش هستند که شاید بتوانند با گرفتن رضایت خانواده مقتول از قصاص او جلوگیری کنند. نجفی به مادر میترا استاد چه گفت؟/ سکوت عجیب پدر میترا استاد
رکنا نوشت: خانواده و بستگان نجفی در تلاش هستند که شاید بتوانند با گرفتن رضایت خانواده مقتول از قصاص او جلوگیری کنند.(ادامه)
عکس/ راننده تاکسی با معرفت قزوینی!
مرد اونه که موقع بخشش هم نخواد شرمندگی فقیر رو ببینه ...(ادامه)
 بانک مرکزی درباره بند «ل» تبصره ۱۶ قانون بودجه امسال کشور مبنی بر بخشودگی سود تسهیلات کمتر از یک میلیارد ریال نکاتی را اعلام کرد.

سود وام‌های زیر ۱۰۰ میلیون بخشیده شد/ جزییات بخشنامه
بانک مرکزی درباره بند «ل» تبصره ۱۶ قانون بودجه امسال کشور مبنی بر بخشودگی سود تسهیلات کمتر از یک میلیارد ریال نکاتی را اعلام کرد. (ادامه)
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح گفت: بخشش‌های مستمر و متوالی باعث شد که عده‌ای نسبت به اجرای قانون بی‌تفاوت باشند؛ لذا به جوانانی که دارای غیبت هستند تأکید می‌کنم که منتظر بخشش نباشند. بخشش اضافه خدمت در کار نیست
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح گفت: بخشش‌های مستمر و متوالی باعث شد که عده‌ای نسبت به اجرای قانون بی‌تفاوت باشند؛ لذا به جوانانی که دارای غیبت هستند تأکید می‌کنم که منتظر بخشش نباشند.(ادامه)
پیام ستاره جنجالی استقلال در اینستاگرام +عکس
مهدی قائدی به دلیل سانحۀ رانندگی که سال قبل به آن دچار شد و پروندۀ جنجالی که در این‌باره شکل گرفت با مشکلات فراوانی بیرون از زمین فوتبال دست‌وپنجه نرم می‌کند. البته این مهاجم تکنیکی در استقلال نیز کم حاشیه نداشته و حتی کارش به اخراج از این تیم کشیده شد که در نهایت با بخشش روبرو شد و همچنان لباس آبی را برتن می‌کند.اکنون این بازیکن با توجه به چنین اتفاقاتی و همچنین حضور در ماه مبارک رمضان، با انتشار پیامی در اینستاگرام از خدای خود کمک خواسته است. قائدی یکی از بازیکنان با استعداد فوتبال ایران است که اگر در مسیر درست گام بردارد راه بزرگان را ادامه می‌دهد.(ادامه)
دعای روز سوم ماه مبارک رمضان
(ادامه)
از پشت پرده «برنده باش» چقدر می‌دانید؟
قرار بود در این برنامه سرانه مطالعه افزایش یابد اما در نهایت با اهدا جوایزی به شرکت‌کنندگان در مسابقه جیب مردم خالی می‌شود. (ادامه)
اعمال شب نیمه‌ شعبان چیست؟
همزمان با فرا رسیدن شب نیمه شعبان، اعمال توصیه شده برای بهره بیشتر در این شب منتشر شد.(ادامه)
شمال نیوز : شب نیمه شعبان آن چنان اهمیت دارد که در سنت رسول خدا و ائمه معصومین(ع) بیدار ماندن در این شب تا صبح بسیار سفارش و مورد تاکید قرار گرفته است..... احیای شب نیمه شعبان را از دست ندهید
شمال نیوز : شب نیمه شعبان آن چنان اهمیت دارد که در سنت رسول خدا و ائمه معصومین(ع) بیدار ماندن در این شب تا صبح بسیار سفارش و مورد تاکید قرار گرفته است.....(ادامه)
بنابر آنچه نماینده دادستان در جلسات دادگاه حسین هدایتی گفته، افراد زیادی از این فرد پول گرفته‌اند؛ کسانی که بیشترشان هم فوتبالیست یا مربوط به فوتبال هستند؛ حالا این سؤال مطرح شده که؛ آیا باید این افراد نیز محاکمه شوند؟ آیا کسانی که از "حسین هدایتی" پول گرفتند محاکمه می‌شوند؟
بنابر آنچه نماینده دادستان در جلسات دادگاه حسین هدایتی گفته، افراد زیادی از این فرد پول گرفته‌اند؛ کسانی که بیشترشان هم فوتبالیست یا مربوط به فوتبال هستند؛ حالا این سؤال مطرح شده که؛ آیا باید این افراد نیز محاکمه شوند؟(ادامه)
بخشی از حکم سعید مرتضوی با عفو رهبری بخشیده شد
شمال نیوز: وکیل مدافع تعدادی از کارگران تأمین اجتماعی از بخشیده شدن مجازات شلاق سعید مرتضوی خبر داد و گفت: این بخشش با توجه به عفو مقام معظم رهبری صورت گرفته است.(ادامه)
جزئیات کامل دیدار رهبر معظم انقلاب با نمایندگان موسوی، کروبی، رضایی و احمدی‌نژاد در ۲۶ خرداد سال ۸۸ برای اولین بار منتشر شد.... / بخش اول(خبر)
(ادامه)
بررسی خواص و فضایل سوره ناس؛ آخرین سوره قرآن
سوره ناس، صد و چهاردهمین (آخرین) سوره و از سوره‌های مکی قرآن که در جزء سی‌ام آورده شده است.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 26 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.052 seconds.