.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دكتر محمود احمدي‌نژاد، رييس جمهور كشورمان، در آخرين دقايق روز سه‌شنبه(15:30 به وقت نيويورك) در مجمع عمومي سازمان ملل متحد به سخنراني پرداخت و مواضع جمهوري اسلامي ايران را در قبال مسايل منطقه‌اي و بين‌المللي تشريح كرد... مشروح سخنان رییس جمهور درسازمان ملل
دكتر محمود احمدي‌نژاد، رييس جمهور كشورمان، در آخرين دقايق روز سه‌شنبه(15:30 به وقت نيويورك) در مجمع عمومي سازمان ملل متحد به سخنراني پرداخت و مواضع جمهوري اسلامي ايران را در قبال مسايل منطقه‌اي و بين‌المللي تشريح كرد...(ادامه)
محمد مهدي حقاني ـ حامد عبدالهي تاملي در سخنان اخير رحيم مشايي(ديدگاه)
محمد مهدي حقاني ـ حامد عبدالهي(ادامه)
نامه 200 نماينده به احمدی‏نژاد علیه مشایی
(ادامه)
حضرت علی(ع) عالی ترین نماد انسانی عدالت است، عدالت مطلوب مورد نظر آن حضرت باید در تمام امور زندگی اجتماعی، سیاسی و معیشتی سرلوحه قرار گرفته و اولویت زندگی روزمره باشد... حضرت علی(ع) ؛ عالی‌ترین نماد عدالت
حضرت علی(ع) عالی ترین نماد انسانی عدالت است، عدالت مطلوب مورد نظر آن حضرت باید در تمام امور زندگی اجتماعی، سیاسی و معیشتی سرلوحه قرار گرفته و اولویت زندگی روزمره باشد...(ادامه)
پس از 4 سال پرونده قتل 2 دوست در رشت منجر به سازش شد
(ادامه)
خسارت1300میلیارد تومانی به کشاورزی مازندران
(ادامه)
دلائل عدم حضور شمشيربند در انتخابات مجلس
(ادامه)
آقای رئیس جمهور مردم مازندران همیشه در مشکلات ، ایثار و اخلاص خود را به نمایش گذاشته اند مطمئن باشید بی تفاوتی دولت و مسئولان نسبت به آنان و مشکلات آنان تبعات بسیار منفی و غیر قابل جبرانی را به همراه خواهد داشت آقای رئیس جمهور امروز فکری کنید که فردا دیر است !!! رئیس جمهور عدالت خواه ، پس کو عدالت !
آقای رئیس جمهور مردم مازندران همیشه در مشکلات ، ایثار و اخلاص خود را به نمایش گذاشته اند مطمئن باشید بی تفاوتی دولت و مسئولان نسبت به آنان و مشکلات آنان تبعات بسیار منفی و غیر قابل جبرانی را به همراه خواهد داشت آقای رئیس جمهور امروز فکری کنید که فردا دیر است !!!(ادامه)
مسلم سليماني غدير، عيد شايستگي(ديدگاه)
مسلم سليماني(ادامه)
محمدرضا خاكسار امروز در پنجاه و هشتمين جلسه شوراي شهر رشت در مورد دلايل استعفاي خود اظهار داشت: براي پيگيري امورات محوله شهرداري نيازمند حكم وزارت كشور هستم كه اين امر تاكنون محقق نشده است ... استعفاي شهردار رشت و معرفي سرپرست شهرداري
محمدرضا خاكسار امروز در پنجاه و هشتمين جلسه شوراي شهر رشت در مورد دلايل استعفاي خود اظهار داشت: براي پيگيري امورات محوله شهرداري نيازمند حكم وزارت كشور هستم كه اين امر تاكنون محقق نشده است ...(ادامه)
يك دنيا زيبايى در طبيعت گيلان(بخوانيد)
(ادامه)
مصوبات هيات وزيران براي استان گيلان
در سومين روز از سفر رييس‌جمهور و هيات وزيران به استان گيلان پنج‌شنبه شب جلسه‌ي استاني هيات وزيران در محل استانداري گيلان در رشت به رياست دكتر محمود احمدي‌نژاد، رييس جمهور تشكيل شد و پس از حدود ‌٦ ساعت بحث و بررسي، بيش از ‌١٢٠ بند مصوبه براي تسريع در پيشرفت اين استان، رفع موانع و مشكلات و خدمت‌رساني بهتر به مردم آن به تصويب رسيد. به گزارش شمال نيوز،مهمترين مصوبات بيست و پنجمين جلسه‌ي استاني هيات وزيران به اين شرح است: (ادامه)
زهرا شريف زاده اعمال عید غدير خم
زهرا شريف زاده(ادامه)
محروميت گلستان را پنهان نكنيم!(ديدگاه)
ياداشت خبرنگاركيهان(ادامه)
متن کامل نامه احمدي نژاد به بوش
(ادامه)
مديران محلي يا جهان وطني؟!
بحث زمين‌هاي استان مازندران از جمله مباحثي است كه ذهن خيلي از مديران و ساكنين استان را به خود مشغول كرده است. چه آن دوستدارن محيط زيست كه هيچ تواني جز فرياد ندارند، چه آن مردماني كه با عدم فرهنگ سازي درست از دولت سهم خواهي مي‌كنند و تكه‌اي از آنرا براي خود مي‌خواهند چرا كه با توجه ....(ادامه)
قبلي 1 ... 21 22 23 24 25 26

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.