.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تصاویرصفحه نخست روزنامه‌های مازندران
(ادامه)
خشم و عصبانیت عربستان از استوری تاج
استوری ظهر دوشنبه مهدی تاج رییس سابق فدراسیون فوتبال ایران، واکنش های زیادی را در بین فوتبال دوستان عربستانی و همچنین خبرنگاران این کشور داشته است. (ادامه)
یک زندانی محکوم به قصاص صبح امروز دوشنبه با تلاش شورای حل اختلاف شهرستان  ساری و در پی اعلام رضایت اولیای دم و بخشش خانواده از پای چوبه دار بخشیده شد. قاتلی در ساری پای چوبه‌دار بخشیده شد
یک زندانی محکوم به قصاص صبح امروز دوشنبه با تلاش شورای حل اختلاف شهرستان ساری و در پی اعلام رضایت اولیای دم و بخشش خانواده از پای چوبه دار بخشیده شد.(ادامه)
محکوم به قصاص از اعدام رهایی یافت
رئیس کل داد گستری مازندران از بخشش یک زندانی محکوم به قصاص صبح امروز با تلاش شورای حل اختلاف شهرستان ساری و در پی اعلام رضایت اولیای دم و بخشش و بزرگی این خانواده از چوبه دار خبر داد.(ادامه)
پیروانی: از AFC بابت اجرای عدالت تشکر می‌کنیم
افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به بخشش محرومیت سیامک نعمتی گفت: باید از کنفدراسیون فوتبال آسیا بابت اجرای عدالت تشکر کرد.(ادامه)
پرسپولیس در جذاب‌ترین گروه لیگ قهرمانان
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم تحت هدایت «یحیی گل‌محمدی» همچنان شانس صدرنشینی را در جذاب‌ترین گروه لیگ قهرمانان دارد.(ادامه)


آنچه در پی خواهد آمد گزارشی است از واقعه کربلا آنچنان که در مصادر قدیمی آمده است. ضمیمه آن تحلیل هایی هم هست که بر اساس همان نقلهاست. کربلا از آغاز تا پایان(يادداشت)
آنچه در پی خواهد آمد گزارشی است از واقعه کربلا آنچنان که در مصادر قدیمی آمده است. ضمیمه آن تحلیل هایی هم هست که بر اساس همان نقلهاست.(ادامه)
« حسینیه شمال نیوز » خاطره‌ حضرت عباس(ع) از باز کردن راه آب در صفین/ علمداری که به وفاداری شناخته شد/ سقای تشنه لب چگونه رجز می‌خواند؟/ وقتی دست راست او قطع می‌شود، بی درنگ در رجز خود می‌گوید: وَ اللَّهِ اِنْ قَطَعْتُمْ یمِینی اِنِّی اُحَامِی اَبَداً عَنْ دِینی وَ عَنْ إمَامِ صَادِقِ الیقِین نَجْلِ النَّبِی صلی الله علیه وآله الطَّاهِرِ الأمِینِ ....(خبر)
(ادامه)
بخشنامه جدید درباره بخشش وجه التزام
(ادامه)
تلاش برای فرصت دوباره زندگی در چند قدمی قصاص این بار زندگی بخش یک برادر شد. فرصت دوباره زندگی به قاتل برادر / بخشش پس از 5 سال در گلستان
تلاش برای فرصت دوباره زندگی در چند قدمی قصاص این بار زندگی بخش یک برادر شد.(ادامه)
پاسخ پدر روح‌الله زم درباره‌ پسرش
حجت الاسلام محمدعلی زم، پدر روح‌الله زم در چند یادداشت اینستاگرامی با عنوان «جایگاه پدری» به یکی از مخاطبانش درباره‌ی پسرش پاسخ داده است.(ادامه)
آداب و اعمال شب و روز عرفه
همزمان با فرارسیدن نهمین روز از ماه ذی‌الحجه اعمال مربوط به شب و روز عرفه منتشر شد.(ادامه)
شمال نیوز :  مرکز نگهداری بچه‌های بی‌سرپرست، با نام "بچه‌های آسمان نور"  در مازندران و یک مجموعه آپارتمانی در تهران برای عروس و دامادهای کم‌بضاعت که دو سال اول زندگیشان استفاده کنند، مدرسه حضرت خدیجه (س) در زاهدان  از دیگر موقوفه‌های من هست .... تأسف یک واقف بزرگ برای عدم بهره برداری از یک کتابخانه وقف شده در مازندران
شمال نیوز : مرکز نگهداری بچه‌های بی‌سرپرست، با نام "بچه‌های آسمان نور" در مازندران و یک مجموعه آپارتمانی در تهران برای عروس و دامادهای کم‌بضاعت که دو سال اول زندگیشان استفاده کنند، مدرسه حضرت خدیجه (س) در زاهدان از دیگر موقوفه‌های من هست ....(ادامه)
نجات از چوبه دار با گذشت اولیای دم
زندانی محکوم به قصاص نفس در آمل با گذشت اولیای دم از اعدام نجات یافت.(ادامه)
"اردشیر زاهدی" داماد آخرین شاه ایران و آخرین سفیر دولت شاه در ایالات متحده آمریکا با نگارش نامه ای سرگشاده خطاب به دو ملت ایران و آمریکا ضمن انتقاد از رویکرد تهدید و تحریم دولت ایالات متحده علیه ایران، خواستار رویکردی جدید با تکیه بر ابزار دیپلماسی و ارتباط مردمی بین دو ملت بزرگ ایران و آمریکا شده است. نامه سرگشاده اردشیر زاهدی خطاب به مردم ایران و آمریکا
"اردشیر زاهدی" داماد آخرین شاه ایران و آخرین سفیر دولت شاه در ایالات متحده آمریکا با نگارش نامه ای سرگشاده خطاب به دو ملت ایران و آمریکا ضمن انتقاد از رویکرد تهدید و تحریم دولت ایالات متحده علیه ایران، خواستار رویکردی جدید با تکیه بر ابزار دیپلماسی و ارتباط مردمی بین دو ملت بزرگ ایران و آمریکا شده است.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
دستورالعمل جدید بخشودگی جرایم قابل بخشش مالیاتی صادر شد
پارسا دستورالعمل جدید بخشودگی جرایم قابل بخشش موضوع قانون مالیات‌های مستقیم و قانون مالیات بر ارزش افزوده را صادر کرد.(ادامه)



بر اساس ابلاغیه ستاد استانی مبارزه با کرونا ،فعالیت مهد کودکهای مازندران اول تیر، از سر گرفته می شود. بازگشایی مهد کودکهای مازندران از اول تیر
بر اساس ابلاغیه ستاد استانی مبارزه با کرونا ،فعالیت مهد کودکهای مازندران اول تیر، از سر گرفته می شود.(ادامه)
شمال نیوز:
 روحانی که در مازندران از مهناز افشار شکایت کرده بود از شکایتش صرفنظر کرد و مهناز افشار را به خاطر شوهرش بخشید. مهنازافشار از سوی روحانی مازندرانی بخشیده شد / به خاطر شوهرش گذشت کردم
شمال نیوز: روحانی که در مازندران از مهناز افشار شکایت کرده بود از شکایتش صرفنظر کرد و مهناز افشار را به خاطر شوهرش بخشید. (ادامه)
شاکی مهناز افشار: «مهناز افشار» عذرخواهی کرد من هم بخشیدم
طلبه آملی شاکی خصوصی پرونده مهناز افشار این خانم بازیگر را بخشید.(ادامه)

همزمان با پایان ماه مبارک رمضان، اعمال توصیه شده برای شب و روز عید سعید فطر منتشر شد. اعمال شب و روز عید سعید فطر
همزمان با پایان ماه مبارک رمضان، اعمال توصیه شده برای شب و روز عید سعید فطر منتشر شد.(ادامه)
شمال نیوز: فقط چند روز دیگر به مرگ یا زندگى جوان ۲۳ ساله محمودآبادی که به قصاص نفس محکوم شده باقی مانده است. همیاری برای اعطای زندگی به جوان محکوم به قصاص
شمال نیوز: فقط چند روز دیگر به مرگ یا زندگى جوان ۲۳ ساله محمودآبادی که به قصاص نفس محکوم شده باقی مانده است.(ادامه)
مناجات ظریف در شب قدر/عکس
وزیر امور خارجه کشورمان به مناسبت شب قدر (بیست و سوم رمضان) دعایی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.(ادامه)
ویژگی تمایزبخش امام علی(ع) در شخصیت فردی و اجتماعی او چیست؟ چه چیزی علی(ع) را «علی» کرده است؟(يادداشت)
ویژگی تمایزبخش امام علی(ع) در شخصیت فردی و اجتماعی او چیست؟(ادامه)
اعمال روز نیمۀ ماه مبارک رمضان
(ادامه)
کرونا هم سریال شد
(ادامه)
شمال نیوز :  احمد حسین زادگان، استاندار مازندران در این نشست گفت: هدف و اولویت اصلی از برنامه ریزی های دوران بحران کرونا؛ صیانت و محافظت از جان مردم است .... در نشست استاندار و روسای اتاق ها و نمایدگان اصناف مازندران چه گذشت ؟ + مشروح و تصاویر
شمال نیوز : احمد حسین زادگان، استاندار مازندران در این نشست گفت: هدف و اولویت اصلی از برنامه ریزی های دوران بحران کرونا؛ صیانت و محافظت از جان مردم است ....(ادامه)
بخشش ۱۷ محکوم به قصاص در مازندران
شورای حل اختلاف مازندران پارسال ۱۷ محکوم به قصاص را از پای چوبه دار نجات داد.(ادامه)
شمال نیوز : اتاق اصناف مرکز استان طی مکاتبه و مذاکره با عباس رجبی ، شهردار ساری درخواست بخشش اجاره بهای دوماه را مطرح که خوشبختانه این اقدام خداپسندانه مورد موافقت قرار گرفت ..... بخشش دو ماهه اجاره املاک شهرداری ساری بدلیل شیوع و اتتشار ویروس کرونا
شمال نیوز : اتاق اصناف مرکز استان طی مکاتبه و مذاکره با عباس رجبی ، شهردار ساری درخواست بخشش اجاره بهای دوماه را مطرح که خوشبختانه این اقدام خداپسندانه مورد موافقت قرار گرفت .....(ادامه)
دعای روز سوم ماه مبارک رمضان
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.65 seconds.