.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : اتاق اصناف مرکز استان طی مکاتبه و مذاکره با عباس رجبی ، شهردار ساری درخواست بخشش اجاره بهای دوماه را مطرح که خوشبختانه این اقدام خداپسندانه مورد موافقت قرار گرفت ..... بخشش دو ماهه اجاره املاک شهرداری ساری بدلیل شیوع و اتتشار ویروس کرونا
شمال نیوز : اتاق اصناف مرکز استان طی مکاتبه و مذاکره با عباس رجبی ، شهردار ساری درخواست بخشش اجاره بهای دوماه را مطرح که خوشبختانه این اقدام خداپسندانه مورد موافقت قرار گرفت .....(ادامه)
دعای روز سوم ماه مبارک رمضان
(ادامه)
رهبر انقلاب: نترسیدن از دشمن و محکم ایستادن مقابل آن از دستورهای مهم قرآن است / مواردی را دیدیم که دولت‌های کشور خودمان از دشمن می‌ترسیدند، این ترس آنها را دچار مشکلات فراوانی می‌کرد....(خبر)
(ادامه)
اظهارات زنی که عشق ممنوعه اش باعث جنایت شد!
(ادامه)
شمال نیوز : استاندار مازندران گفت : حمایت های روحی روانی و کمک های معیشتی و توزیع لوازم بهداشتی در بین اقشار آسیب پذیر جامعه ی تحت پوشش تاثیر بسزایی در کنترل این بحران داشت که بهزیستی به خوبی از عهده آن برآمد..... حسین زادگان : حمایت های روحی ، روانی و معیشتی بهزیستی تاثیر زیادی در کنتزل کرونا در مازندران داشت
شمال نیوز : استاندار مازندران گفت : حمایت های روحی روانی و کمک های معیشتی و توزیع لوازم بهداشتی در بین اقشار آسیب پذیر جامعه ی تحت پوشش تاثیر بسزایی در کنترل این بحران داشت که بهزیستی به خوبی از عهده آن برآمد.....(ادامه)
شمال نیوز: اجازه بهای مهد‌های کودک و مراکزی که در ساختمان‌های دولتی تحت مالکیت بهزیستی فعالیت می‌کنند بخشیده شد. بخشش اجاره بهای مهدکودک‌ها
شمال نیوز: اجازه بهای مهد‌های کودک و مراکزی که در ساختمان‌های دولتی تحت مالکیت بهزیستی فعالیت می‌کنند بخشیده شد.(ادامه)
باور به ظهور منجی از مسلّمات اعتقادی مسلمانان بلکه جهانیان و آرزوی تحقق عدالت نیز از آرمانهای همه منتظران است. امروز جهان تشنه آب زلال و گوارای عدالت است. اما چه عامل یا عواملی مانع ظهور امام زمان علیه السلام و منجی عالم بشریت و موجب تاخیر آن است؟ در این یادداشت کوتاه به یک مانع اشاره می شود. بی عدالتی، مهم ترین مانع ظهور (يادداشت)
باور به ظهور منجی از مسلّمات اعتقادی مسلمانان بلکه جهانیان و آرزوی تحقق عدالت نیز از آرمانهای همه منتظران است. امروز جهان تشنه آب زلال و گوارای عدالت است. اما چه عامل یا عواملی مانع ظهور امام زمان علیه السلام و منجی عالم بشریت و موجب تاخیر آن است؟ در این یادداشت کوتاه به یک مانع اشاره می شود.(ادامه)
دعایی که شب مبعث باید خوانده شود
شیخ کفعمی در کتاب «بلد الامین» دعایی را نقل کرده که در شب مبعث می بایست خوانده شود.(ادامه)
آیا مهریه بخشیده شده را می‌توان پس گرفت؟
برخی از مواقع زن‌ها مهریه خود را به شوهرشان می‌بخشند و بعد از مدتی به دنبال بازپس‌گیری آن میافتند که خود شرایطی دارد.(ادامه)
واحدهای اقامتی و پذیرایی مازندران در نوروز تعطیل هستند
مدیرکل میراث فرهنگی مازندران گفت: تمامی واحدهای اقامتی، تفریحی و پذیرایی استان در ایام نوروز تعطیل هستند و خدمات ارائه نمی کنند.(ادامه)
شمال نیوز : امسال از روز مادر تا روز پدر به سربازان فراری و غایبی که خود را به یگان یا به مجموعه دادسرای نظامی استان معرفی می‌کنند، این فرصت داده شده است تا .... اضافه خدمت سربازان به حرمت مادران و پدران بخشیده شد
شمال نیوز : امسال از روز مادر تا روز پدر به سربازان فراری و غایبی که خود را به یگان یا به مجموعه دادسرای نظامی استان معرفی می‌کنند، این فرصت داده شده است تا ....(ادامه)
متن وصیت‌نامه سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منتشر شد.
از توصیه‌های سیاسی تا حلالیت از خانواده شهدا/ ولایت فقیه را بر سایر امور ترجیح دهید /خدایا ثروت دستانم وقتی است که سلاح برای دینت به دست گرفتم(خبر)
متن وصیت‌نامه سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منتشر شد. (ادامه)
قرائت وصیت‌نامه آیت‌الله طبرسی در شب وداع/ تاکید بر حفظ انقلاب و پیروی از رهبری
از ملت شریف و عزیز ملت ساری و جانبازان و آزادگان طلب عفو و بخشش دارم، میراث خون شهدا یعنی انقلاب و رهبری را خوب حفظ کنید، از امت حزب الله و شهروندان ساروی تقاضا دارم اگر حقوقی دارند از خانواده بنده طلب کنند.(ادامه)
شرایط بخشودگی جرایم مالیاتی در بهمن ماه
معاون سازمان امور مالیاتی کشور، تاکید کرد: در صورت پرداخت مانده بدهی قطعی شده در بهمن ماه، میزان بخشودگی جرایم قابل بخشش برای مودیان واحد‌های تولیدی دارای پروانه بهره برداری، معادل ۹۲ درصد و برای سایرمودیان معادل ۸۴ درصد است.(ادامه)
روابط عمومی بانک مرکزی با اشاره به اصل بدهی ۲۴۷ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومانی و سود ۴۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومانی معوقات زیر ۱۰۰ میلیون تومان، دستورالعمل دستورالعمل اجرایی بخشودگی سود تسهیلات تا سقف یک میلیاردریال در سال ۱۳۹۸ را ابلاغ کرد. جریمه وام‌های زیر ۱۰۰ میلیون تومان بخشیده شد
روابط عمومی بانک مرکزی با اشاره به اصل بدهی ۲۴۷ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومانی و سود ۴۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومانی معوقات زیر ۱۰۰ میلیون تومان، دستورالعمل دستورالعمل اجرایی بخشودگی سود تسهیلات تا سقف یک میلیاردریال در سال ۱۳۹۸ را ابلاغ کرد.(ادامه)
حکم «نجفی» صادر شد
وکیل محمدعلی نجفی از صدور حکم موکلش خبر داد.(ادامه)
رهایی محکوم به قصاص از چوبه دار در بابل
رئیس شورا‌های حل اختلاف مازندران گفت: محکوم به قصاص به جرم قتل در شهرستان بابل از چوبه دار رهایی یافت.(ادامه)
دادگاه نجفی آغاز شد
دومین دور رسیدگی به پرونده محمدعلی نجفی شهردار اسبق تهران آغاز شد.(ادامه)
آغاز به کار گشت‌های ویژه بازرسی تعزیرات حکومتی مازندران
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: فعالیت گشت‌های ویژه بازرسی تعزیرات از عصر امروز در سطح استان با هدف تشدید نظارت بر روند عرضه کالاها آغاز می‌شود.(ادامه)
قاتل بابلی 2 ثانیه پس از اجرای حکم قصاص بخشیده شد
قاتل محکوم به قصاص در بابل روز دوشنبه 2 ثانیه پس اجرای حکم و آشنا شدن گردنش با طناب دار، توسط خانواده مقتول بخشیده شد و از مرگ رهایی یافت .(ادامه)
۷۴۵ زندانی جرایم غیرعمد در مازندران نیازمند کمک خیران هستند
رئیس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه ۷۴۵ نفر زندانی جرایم غیرعمد نیازمند حمایت خیران هستند گفت: خوشبختانه زمینه آزادی ۳۲ مددجو جرایم غیر عمد از زندان های مازندران فراهم شد.(ادامه)
تاثیر گفتمان رضوی در رفع مشکلات و آسیب ها
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، ترویج فرهنگ و گفتمان رضوی را در رفع مشکلات و آسیب های جامعه موثر دانست و گفت: جهان تشنه معارف ناب اهل بیت (ع) است. (ادامه)
هیچ یک از اعضای خانواده در دستگیری روح الله مشارکت نداشتند. امیدواریم با این دستگیری چهره همه منافقان و‌ نفوذی‌ها که اسباب فریب فرزندمان را فراهم ساختند، آشکار شود.
امیدوارم چهره همه منافقان و‌ نفوذی‌ها که اسباب فریب فرزندمان را فراهم ساختند، آشکار شود
هیچ یک از اعضای خانواده در دستگیری روح الله مشارکت نداشتند. امیدواریم با این دستگیری چهره همه منافقان و‌ نفوذی‌ها که اسباب فریب فرزندمان را فراهم ساختند، آشکار شود. (ادامه)
دعوا کردن با همسرتان کاملاً طبیعی  و سالم است. شما دو آدم کاملاً جدا از هم هستید و گاهی اوقات ممکن است نظرات متفاوتی داشته باشید. اما چیزی که شاید متوجه آن نشوید این است که چیزهایی که بعد از دعوا به زبان می‌آورید 10 کاری که بعد از دعوا با همسر نباید انجام داد
دعوا کردن با همسرتان کاملاً طبیعی و سالم است. شما دو آدم کاملاً جدا از هم هستید و گاهی اوقات ممکن است نظرات متفاوتی داشته باشید. اما چیزی که شاید متوجه آن نشوید این است که چیزهایی که بعد از دعوا به زبان می‌آورید(ادامه)
محرومیت خلیل زاده تعلیقی شد
با اعلام کمیته استیناف محرومیت شجاع خلیل‌زاده مدافع تیم پرسپولیس به حالت تعلیق در آمد و این بازیکن می‌تواند برای تیمش امروز مقابل پیکان به میدان برود.(ادامه)
رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: وزارت خارجه پس از یک سال کوتاهی، طرح معاوضهٔ دانشمند ربوده‌شده ایرانی را با یکی از جاسوسان آمریکایی مطرح کرده که این یعنی پذیرش رسمی تروریسم علمی. پیشنهاد معاوضه استاد ایرانی با یک جاسوس یعنی پذیرش تروریسم علمی
رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: وزارت خارجه پس از یک سال کوتاهی، طرح معاوضهٔ دانشمند ربوده‌شده ایرانی را با یکی از جاسوسان آمریکایی مطرح کرده که این یعنی پذیرش رسمی تروریسم علمی.(ادامه)
شرایط بخشودگی سود تسهیلات زیر ۱۰۰ میلیون
بانک مرکزی در بخشنامه‌ای، شرایط بخشودگی سود تسهیلات با مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان و کمتر از آن را به بانک‌ها اعلام کرد.(ادامه)
ناگفته‌های جنگ ۳۳ روزه به روایت سرلشکر سلیمانی
سردار قاسم سلیمانی در نخستین گفت‌وگوی تلویزیونی خود ناگفته‌هایی از جنگ 33 روزه و پیروزی حزب‌الله لبنان بر رژیم صهیونیستی را بازگو کرد. (ادامه)
شمال نیوز : با وجود گذشته ۲ روز از آخرین مهلت ثبت کارتخوان مطب پزشکان مازندرانی در سامانه امور مالیاتی، هنوز شاهد مقاومت نیمی از پزشکان مازندران در اتصال کارتخوان‌های مطب‌ شخصی به سامانه مالیاتی هستیم.....
نیمی از پزشکان مازندران در برابر پایش مالیاتی مقاومت می‌کنند
شمال نیوز : با وجود گذشته ۲ روز از آخرین مهلت ثبت کارتخوان مطب پزشکان مازندرانی در سامانه امور مالیاتی، هنوز شاهد مقاومت نیمی از پزشکان مازندران در اتصال کارتخوان‌های مطب‌ شخصی به سامانه مالیاتی هستیم..... (ادامه)
نحوه بخشش اضافه خدمت سربازی
درباره چگونگی بخشش اضافه خدمت سنواتی سربازی بیشتر بدانید.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.12 seconds.