.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سربازان غایب از کسرخدمت ایثارگری بهره مند می‌شوند
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا از امکان بهره‌مندی سربازان غایب حین خدمت از کسرخدمت ایثارگری والدین خبرداد.(ادامه)
مهم‌ترین نماز مستحبی در اسلام نماز شب و در بیان ائمه اطهار و بزرگان دینی به اقامه آن توصیه شده است. نماز شب چگونه خوانده می‌شود؟
مهم‌ترین نماز مستحبی در اسلام نماز شب و در بیان ائمه اطهار و بزرگان دینی به اقامه آن توصیه شده است.(ادامه)
 رئیس کل دادگستری استان مازندران از آزادی ۷۸زندانی مربوط به اغتشاشات در راستای اجرای دستور رئیس قوه قضاییه خبرداد. آزادی ۷۸ نفر از زندانیان اغتشاشات مازندران در پی دستور رئیس قوه قضاییه
رئیس کل دادگستری استان مازندران از آزادی ۷۸زندانی مربوط به اغتشاشات در راستای اجرای دستور رئیس قوه قضاییه خبرداد. (ادامه)
رئیس کل دادگستری استان مازندران از آزادی ۷۸زندانی مربوط به اغتشاشات در راستای اجرای دستور رئیس قوه قضاییه خبرداد.





آزادی ۷۸ نفر از زندانیان اغتشاشات مازندران در پی دستور رئیس قوه قضائیه
رئیس کل دادگستری استان مازندران از آزادی ۷۸زندانی مربوط به اغتشاشات در راستای اجرای دستور رئیس قوه قضاییه خبرداد. (ادامه)
کرد و کردستان همیشه مأمن و پشتوانه ایران بزرگ بوده اند/ باید اقرار کنیم آن‌طور که شایسته بود به مسائل کردستان رسیدگی نکرده‌ایم/ مشکلات کردستان لاینحل نیست اما جان‌های شریفی که از دست می‌رود در مقابل آنچه که به دست خواهد آمد، غیرقابل جبران است

دعوت مرعشی از «مردم کرد» و «نیروی‌های نظامی و امنیتی» به «خویشتن‌داری»
کرد و کردستان همیشه مأمن و پشتوانه ایران بزرگ بوده اند/ باید اقرار کنیم آن‌طور که شایسته بود به مسائل کردستان رسیدگی نکرده‌ایم/ مشکلات کردستان لاینحل نیست اما جان‌های شریفی که از دست می‌رود در مقابل آنچه که به دست خواهد آمد، غیرقابل جبران است (ادامه)
زوج های خوشبخت چه کار می کنند؟ ( کوتاه و خواندنی )
با توجه به کارهایی که زوج‌های خوشبخت انجام می‌دهند می‌بینیم که انجام این کارها زیاد زمان‌بر نیست اما همین کارهای به ظاهر ساده می‌تواند روابط زناشویی زوجین را به طرز شگفت انگیزی بهتر کند.(ادامه)
رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: مطالبه‌گری و طرح انتقاد و اعتراض، حق شما دانشجویان است؛ اما باید در کنار این موضوع، ارائه طریق را مدنظر قرار دهید، وگرنه به خطا می‌رویم و ممکن است یک اعتراض ناخودآگاه به یک اغتشاش و یک انتقاد به یک تخریب تبدیل شود. ما معترض هستیم، اغتشاش‌گر نیستیم؛ بین معترض و اغتشاش‌گر حدومرز قائل شوید / روسری سر ما سنگینی نمی‌کند؛ مساله ما تار مو نیست / مسئولان ناکارآمد جزو مسببان وضع موجود هستند(خبر)
رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: مطالبه‌گری و طرح انتقاد و اعتراض، حق شما دانشجویان است؛ اما باید در کنار این موضوع، ارائه طریق را مدنظر قرار دهید، وگرنه به خطا می‌رویم و ممکن است یک اعتراض ناخودآگاه به یک اغتشاش و یک انتقاد به یک تخریب تبدیل شود.(ادامه)
بدگویی از همسر جلوی فرزندان چه عواقبی دارد؟
بدگویی از همسر جلوی فرزندان یکی از اشتباهات والدین است که علاوه بر ضربه زدن به کودکشان باعث می‌شوند فرزندشان از آن‌ها دور شود.(ادامه)
آزادی‌‎ زندانی محکوم به قصاص پس از ۱۷‌ سال / مازندران
زندانی محکوم به قصاص‌نفس در زندان‌ تنکابن پس از ۱۷‌سال تحمل حبس با رضایت اولیای‌ دم از زندان آزاد شد.(ادامه)
رهایی ۱۵ اعدامی از چوبه دار / مازندران
مدیرکل زندان‌های مازندران از رهایی ۱۵ محکوم به قصاص نفس از چوبه دار خبر داد.(ادامه)
مردم دیار علویان پای کار انقلاب + عکس
اجتماع هیأت‌های مذهبی شهرستان ساری در محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم،مساجد و پرچم مقدس جمهوری اسلامی همزمان با سالروز رحلت نبی مکرم اسلام (ص)و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در میدان امام حسین(ع) ساری برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز : مادر داغدیده قائم شهری پای چوبه دار و لحظاتی قبل از اجرای حکم اعدام برای قاتل پسرش دو شرط گذاشت تا او را آزاد کند. شروط جالب خانواده مقتول مازندرانی برای بخشش قاتل در پای چوبه دار
شمال نیوز : مادر داغدیده قائم شهری پای چوبه دار و لحظاتی قبل از اجرای حکم اعدام برای قاتل پسرش دو شرط گذاشت تا او را آزاد کند.(ادامه)
ایرادات طرح آزمایشی سهمیه بنزین به فرد در کیش
عضو هیأت علمی دانشگاه امیرکبیر با اشاره به روند افزایش مصرف بنزین، گفت: مصرف در بهار امسال به بیش از 95 میلیون لیتر رسید و معمولا در مرداد و شهریور 10 میلیون لیتر در مقایسه با بهار افزایش مصرف داریم، که بر این اساس مصرف روزانه به 105 تا 110 میلیون لیتر می‌رسد و کشور دوباره وارد کسری بنزین خواهد شد.(ادامه)
حضور مربی مغضوب مجیدی در جشن قهرمانی
فرزاد مجیدی از سوی سرمربی استقلال مورد بخشش قرار گرفت تا در جشن قهرمانی آبی‌پوشان حضور داشته باشد.(ادامه)
لزوم جذب مشارکت مردمی در جهت آزادی زندانیان
رئیس کل دادگستری مازندران بر جذب مشارکت‌های مردمی درجهت آزادی زندانیان محکوم به پرداخت دیه تاکید کرد.(ادامه)
عیدفطر، عید جوایز شناخته می‌شود؛ چنان که در دعای امام باقر ـ علیه السلام ـ در هنگام رفتن برای اقامه نماز عید فطر آمده است: من آماده و مجهز شده ام به امید بخشش دریافت هدایا و جوایز و فضل و کرم تو.» سرمایه رمضان و همت بلند در عید فطر
عیدفطر، عید جوایز شناخته می‌شود؛ چنان که در دعای امام باقر ـ علیه السلام ـ در هنگام رفتن برای اقامه نماز عید فطر آمده است: من آماده و مجهز شده ام به امید بخشش دریافت هدایا و جوایز و فضل و کرم تو.»(ادامه)
شمال نیوز: سکان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران پس از حدود ۳۳ ماه مدیرکلی عباس زارع، با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به ... مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران منصوب شد + پیام خداحافظی عباس زارع
شمال نیوز: سکان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران پس از حدود ۳۳ ماه مدیرکلی عباس زارع، با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به ...(ادامه)
ندای الغوث الغوث علوی‌تبارها در نخستین شب قدر طنین‌انداز شد
مردم شهرهای مختلف مازندران با رعایت اصول و پروتکل‌های بهداشتی با حضور در مساجد، مصلی‌ها و امامزادگان استان ندای الغوث الغوث سر دادند.(ادامه)
آزادی زندانی محکوم به قصاص پس از ۲۴ سال
رئیس کل دادگستری مازندران از آزادی یک زندانی محکوم به قصاص در فریدونکنار پس از ۲۴ سال حبس خبرداد.(ادامه)
۴۰۰ زندانی جرایم مالی غیرعمد در مازندران وجود دارند
قائم مقام ستاد دیه مازندران گفت: ۴۰۰ زندانی جرایم مالی غیرعمد در استان بسر می برند که ۲۰۰ نفر مشمول کمک خیران و ستاد برای آزادی هستند.(ادامه)
دعای روز سوم ماه مبارک رمضان
دعای روز سوم ماه مبارک رمضان(ادامه)
بخشش ۴۵ اعدامی در مازندران
رئیس کل دادگستری مازندران از بخشش ۴۵ محکوم به قصاص از ابتدای امسال تاکنون در استان خبر داد.(ادامه)
شهادت مأمور انتظامی در حمله اراذل و اوباش نشان داد که مسئولان باید زاویه نگاه خود در قبال مجرمان را عوض کرده و با تغییر قوانین و اعمال جرایم سفت و سخت، جلوی تکرار آن را بگیرند.

اشرار با کسی شوخی ندارند!(يادداشت)
شهادت مأمور انتظامی در حمله اراذل و اوباش نشان داد که مسئولان باید زاویه نگاه خود در قبال مجرمان را عوض کرده و با تغییر قوانین و اعمال جرایم سفت و سخت، جلوی تکرار آن را بگیرند. (ادامه)
بیانیه تند باشگاه گل‌گهر در واکنش به حکم کمیته استیناف
باشگاه گل‌گهر سیرجان بیانیه تندی علیه ارکان مختلف فدراسیون فوتبال صادر کرد.(ادامه)
پس از رحلت پیامبر دو حادثه مهم و سرنوشت ساز روی داد که تمامی حوادث بعد از آن را تحت تأثیر قرار داد. این دو حادثه یکی تشکیل سقیفه و غصب خلافت مسلمین و دیگری غصب فدک یعنی قطعه زمین اهدایی حضرت پیغمبر به دخترش حضرت زهرا بود.
فدک چیست و اختلاف حضرت زهرا (س) با حکومت بر سر فدک چگونه بود؟
پس از رحلت پیامبر دو حادثه مهم و سرنوشت ساز روی داد که تمامی حوادث بعد از آن را تحت تأثیر قرار داد. این دو حادثه یکی تشکیل سقیفه و غصب خلافت مسلمین و دیگری غصب فدک یعنی قطعه زمین اهدایی حضرت پیغمبر به دخترش حضرت زهرا بود. (ادامه)
وحید جلال زاده گفت: راهبرد دولت جدید کسب منافع حداکثری از مذاکرات پیش رو است؛ طرف مقابل هم این را تقریبا به صورت کامل دریافت کرده است / دو طرح برای تغییر سربازی وجود دارد / ماجرای خرابکاری نطنز و سقوط پهپاد کوهرنگ ....(خبر)
(ادامه)
الهامی: ورزشگاه ساری بدترین زمین است/ بخشش قرارداد برای بازسازی وطنی
سرمربی تیم نساجی مازندران با وجود کسب پیروزی ۲ برصفر تیمش برابر تیم پدیده مشهد، گفت: ورزشگاه شهدای ساری یکی ازبدترین ورزشگاه‌های فوتبال در بیست ویک دوره از تاریخ لیگ برتر است.(ادامه)
رئیسی در مجلس: ما یک برنامه فوری با محوریت مشکلات کشور تدوین کرده‌ایم/ فرصت خدمت کوتاه و رنج‌ها و مشکلات مردم بسیار است/ سعی کردیم افراد شایسته و ترکیبی از جوان و تجربه را معرفی کنیم/ اولویت اول دولت مهار کرونا است....(خبر)
(ادامه)

فضایل و کمالات امام موسی بن جعفر علیه السلام بی شمار و برای جویندگان آن ها واضح و روشن است. نگاهی به فضائل و کمالات امام کاظم علیه السلام(يادداشت)
فضایل و کمالات امام موسی بن جعفر علیه السلام بی شمار و برای جویندگان آن ها واضح و روشن است.(ادامه)
تخت خالی برای بستری بیماران جدید کرونایی در سوادکوه نداریم
رئیس بیمارستان شهدای سوادکوه با بیان اینکه تخت خالی برای بستری بیماران جدید کرونایی نداریم، گفت: در حال حاضر ۴۰ بیمار بستری هستند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.426 seconds.