.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
۷۳ مازندرانی دیگر کرونایی شدند/ جان باختن ۲ مازندرانی
در شبانه‌روز گذشته با بستری شدن تعداد ۷۳ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۳۲۹ نفر رسید.(ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
آرامشی به رنگ آبی در مازندران
۲۰ شهرستان مازندران در تازه‌ترین به‌روزرسانی نرم‌افزار ماسک وزارت بهداشت در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفتند.(ادامه)
ظاهرا به دلیل اختلاف نظرهای موجود میان تشکل های سیاسی حامی رئیس جمهور با نمایندگان استان و استاندار، فرایند صدور احکام فرمانداران توقف صدور احکام فرمانداران استان +اسامی گزینه های مطرح
ظاهرا به دلیل اختلاف نظرهای موجود میان تشکل های سیاسی حامی رئیس جمهور با نمایندگان استان و استاندار، فرایند صدور احکام فرمانداران(ادامه)
معاون اقتصادی رئیس جمهور با اشاره به تداوم روند انجام مذاکرات گفت: با سرانجام رسیدن مذاکرات بالأخره شاهد این خواهیم بود که ارزش پول ملی ثبات بیشتری پیدا خواهد کرد. نوسانات ارزی به خاطر تحریم هاست / با احیای برجام ارزش پول ملی ثبات بیشتری پیدا خواهد کرد
معاون اقتصادی رئیس جمهور با اشاره به تداوم روند انجام مذاکرات گفت: با سرانجام رسیدن مذاکرات بالأخره شاهد این خواهیم بود که ارزش پول ملی ثبات بیشتری پیدا خواهد کرد.(ادامه)
تصاویر/حضور استاندار مازندران در نماز جمعه شهر ساری
سید محمود حسینی پور، استاندار مازندران ظهر امروز بهمراه برخی از مدیران در نماز جمعه ساری که به امامت آیت الله محمدی لائینی، نماینده مقام معظم رهبری در مازندران و امام جمعه مرکز استان برگزار شد، شرکت کرد / حسینی پور در این روز با برخی از نمازگزاران، به گفتگو پرداخت(ادامه)
بارش برف و باران در جاده‌های ۵ استان
بارش برف و باران در جاده‌های ۵ استان(ادامه)
آن‌طور که از سخنان مسوولان و اعداد و ارقام بودجه ۱۴۰۱ برمی‌آید، دولت در سال آینده سه یارانه نقدی به مردم پرداخت خواهد کرد؛ یارانه نقدی، معیشتی و یارانه حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی. خبر تازه درباره پرداخت یارانه نقدی در سال آینده/ یارانه خانوار به ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان می‌رسد؟
آن‌طور که از سخنان مسوولان و اعداد و ارقام بودجه ۱۴۰۱ برمی‌آید، دولت در سال آینده سه یارانه نقدی به مردم پرداخت خواهد کرد؛ یارانه نقدی، معیشتی و یارانه حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی.(ادامه)
شمال نیوز: نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان طی حکمی امام جمعه جدید اهل سنت آزادشهر را منصوب کرد. گرگیج عزل شد/ امام‌ جمعه جدید اهل سنت آزادشهر منصوب شد
شمال نیوز: نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان طی حکمی امام جمعه جدید اهل سنت آزادشهر را منصوب کرد.(ادامه)
 مردی که از پیروزی انقلاب تا ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ هیچ‌روزی دور از مسئولیت‌های انتخابی و انتصابی نبود حالا چند صباحی است که دور از تمامی مسئولیت‌ها در سکوت به‌سر می‌برد. اما شنیده‌های خبرنگار ایلنا حکایت از آن دارد که رئیس‌جمهور سابق چندان هم غیرفعال نیست. حسن روحانی این روزها کجاست؟
مردی که از پیروزی انقلاب تا ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ هیچ‌روزی دور از مسئولیت‌های انتخابی و انتصابی نبود حالا چند صباحی است که دور از تمامی مسئولیت‌ها در سکوت به‌سر می‌برد. اما شنیده‌های خبرنگار ایلنا حکایت از آن دارد که رئیس‌جمهور سابق چندان هم غیرفعال نیست.(ادامه)


در جهان امروز، نبض توسعه اقتصادی و پویایی افراد در زندگی شهری و روستایی در دستان ارزشمند فعالان عرصه حمل و نقل عمومی می تپد و قطعاً تمامی خدمتگزاران این عرصه به خوبی آگاه هستند که مسیر توسعه و پیشرفت، همواره با فراز و فرودهایی همراه است؛ اما هدف والای ما، آنچنان که در اساسنامه های اتحادیه و سازمانهای حمل و نقل همگانی کشور نیز دیده شده تلاش برای ارائه خدمات مناسب به مردم شریف ایران اسلامی است. اس ام اس 26 اذر روز حمل و نقل
در جهان امروز، نبض توسعه اقتصادی و پویایی افراد در زندگی شهری و روستایی در دستان ارزشمند فعالان عرصه حمل و نقل عمومی می تپد و قطعاً تمامی خدمتگزاران این عرصه به خوبی آگاه هستند که مسیر توسعه و پیشرفت، همواره با فراز و فرودهایی همراه است؛ اما هدف والای ما، آنچنان که در اساسنامه های اتحادیه و سازمانهای حمل و نقل همگانی کشور نیز دیده شده تلاش برای ارائه خدمات مناسب به مردم شریف ایران اسلامی است.(ادامه)
خبر مهم باقری از مذاکرات وین
امروز کمیسیون مشترک برگزار و بعد از وقفه چند روزه، مذاکرات را ادامه می دهیم.(ادامه)
در کره شمالی «خندیدن» ممنوع شد!
مردم کره شمالی به مناسبت سالگرد مرگ کیم جونگ ایل از خندیدن یا نوشیدن به مدت 11 روز منع شدند. (ادامه)
دادستان کل کشور: تجاوز به حریم جنگل در «زیارت» گرگان تاسف‌بار است
دادستان کل کشور گفت: یکی از اعتراضات و گلایه‌های مهم دستگاه قضایی در بسیاری از شهر‌ها که سبب آسیب جدی در جامعه شده، ساخت‌وساز غیرمجاز و عدم توجه شهرداری‌ها به آن است.(ادامه)
کریم باقری با تیپ دهه هفتادی/عکس
چهره محبوب قرمزها یکی از بهترین بازیکنان تاریخ این باشگاه است.(ادامه)
چرا در زمستان به سختی از خواب بیدار می‌شویم؟
باشگاه خبرنگاران نوشت: تاریکی در زمستان باعث اختلال در خواب می‌شود، این اختلال به دلیل برهم خوردن سطح هورمونی در بدن به وجود می‌آید.(ادامه)
دولت قرار است سال آینده سه یارانه نقدی به مردم پرداخت کند؛ یارانه نقدی، یارانه معیشتی و یارانه جدید ۹۰ هزار تومانی. کدام خانوارها یارانه ۸۰۰ هزار تومانی می‌گیرند؟
دولت قرار است سال آینده سه یارانه نقدی به مردم پرداخت کند؛ یارانه نقدی، یارانه معیشتی و یارانه جدید ۹۰ هزار تومانی.(ادامه)
 با اعمال رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره بازیکن گابنی تیم گل‌گهر سیرجان، جدول لیگ برتر دچار تغییراتی شد. جدول لیگ برتر فوتبال پس از کسر امتیاز از گل‌گهر
با اعمال رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره بازیکن گابنی تیم گل‌گهر سیرجان، جدول لیگ برتر دچار تغییراتی شد. (ادامه)
 فستیوال خوراک رشت به مناسبت ششمین سال ثبت رشت بعنوان شهر خلاق خوراک شناسی یونسکو از ۲۰ تا ۲۳ آذر ماه در پیاده راه فرهنگی رشت برگزار گردید. جشنواره خوراک رشت به روایت تصویر (خبر)
فستیوال خوراک رشت به مناسبت ششمین سال ثبت رشت بعنوان شهر خلاق خوراک شناسی یونسکو از ۲۰ تا ۲۳ آذر ماه در پیاده راه فرهنگی رشت برگزار گردید. (ادامه)
شمال نیوز:
وحید جلیلی قائم مقام رییس سازمان در امور فرهنگی و دبیر ستاد تحول رسانه ملی شد. وحید جلیلی قائم مقام رییس سازمان صداوسیما در امور فرهنگی شد
شمال نیوز: وحید جلیلی قائم مقام رییس سازمان در امور فرهنگی و دبیر ستاد تحول رسانه ملی شد.(ادامه)
قاضی معروف پرونده‌های مهم مفاسد اقتصادی اخراج شد؟
قاضی مسعودی مقام که آبان ماه سال ۹۸ به عنوان رئیس مجتمع رسیدگی به جرایم اقتصادی منصوب شده بود، پس از دو سال کار قضایی با این مسند خداحافظی کرد و به جای دیگری منتقل شد.(ادامه)
 امام جمعه ساری ضمن اظهار تأسف از سخنان تفرقه افکنانه و تحریک آمیز امام جمعه آزاد شهر همگان را به حفظ وحدت فراخواند.
ابراز تأسف نماینده ولی فقیه در مازندران از سخنان تفرقه انگیز مولوی گرگیج
امام جمعه ساری ضمن اظهار تأسف از سخنان تفرقه افکنانه و تحریک آمیز امام جمعه آزاد شهر همگان را به حفظ وحدت فراخواند. (ادامه)
قهرمانان و برترین های ناشنوای استان مازندران تجلیل شدند
(ادامه)
شمال نیوز: نشست شورای هماهنگی دستگاههای تابعه وزارت اقتصاد دراستان مازندران در اداره‌کل اموراقتصادی ودارایی  برگزار شد. برگزاری نشست شورای هماهنگی دستگاههای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در مازندران
شمال نیوز: نشست شورای هماهنگی دستگاههای تابعه وزارت اقتصاد دراستان مازندران در اداره‌کل اموراقتصادی ودارایی برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس قوه قضائیه به همراه جمعی از مسئولان عالی قضایی کشور لحظاتی قبل وارد گلستان شد. رئیس قوه قضائیه وارد گلستان شد+برنامه‌ها
شمال نیوز: رئیس قوه قضائیه به همراه جمعی از مسئولان عالی قضایی کشور لحظاتی قبل وارد گلستان شد.(ادامه)
شمال نیوز : شمال نیوز: معاون عمرانی استاندار مازندران از ضرب‌العجل ۷۲ ساعته به شهردار ساری درباره تبدیل وضعیت نیروهای خانواده‌ شهدا و ایثارگر خبر داد. شهرداری ساری قانون را اجرا نمی کند / ضرب العجل۷۲ ساعته استانداری به طالبی
شمال نیوز : شمال نیوز: معاون عمرانی استاندار مازندران از ضرب‌العجل ۷۲ ساعته به شهردار ساری درباره تبدیل وضعیت نیروهای خانواده‌ شهدا و ایثارگر خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : سید محمود حسینی پور در دوازهمین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات و دانش، گفت: با توجه به برنامه هایی که در بخش های مختلف برای توسعه مازندران داریم، ضرورت دارد، نخبگان، مراکز علمی، دانشگاهی و پژوهشی به کمک دستگاه های اجرایی بیایند. ‎ استاندار مازندران: توسعه و شکوفایی مازندران، در گرو همکاری جدی مراکز پژوهشی و اجرایی است
شمال نیوز : سید محمود حسینی پور در دوازهمین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات و دانش، گفت: با توجه به برنامه هایی که در بخش های مختلف برای توسعه مازندران داریم، ضرورت دارد، نخبگان، مراکز علمی، دانشگاهی و پژوهشی به کمک دستگاه های اجرایی بیایند. ‎(ادامه)
با وجود تحریم و ارثیه دوران روحانی راهی جز بودجه انقباضی نبود/ بعد از ارائه لایحه بودجه تخریب دولت شدت گرفته/ می‌خواهند دولت را ناکارآمد جلوه دهند/ لایحه بودجه ۱۴۰۱ منطقی‌تر و ۹۰ درصد واقع بینانه است/ مجلس مانع فشار بیشتر به مردم خواهد شد....(خبر)
(ادامه)
عکس/ جاده‌ای در میان درختان کاج
این تصویرهوایی در جنگل مازیچال استان مازندران به ثبت رسیده است.(ادامه)
تامین ۸۰ درصد نیاز داخلی با کاغذ ایرانی
وزیر ارشاد در ساری گفت: ۸۰ درصد نیاز داخل کشور تا یک سال و نیم آینده با کاغذ ایرانی تامین خواهد شد.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 35 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.551 seconds.