.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
کم آبی میانکاله را به برهوت تبدیل کرده است
مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران با اشاره به کم آبی در تالاب میانکاله گفت: این تالاب به دلیل کم آبی به برهوت تبدیل شده است.(ادامه)
بازسازی گنجینه آب در شرکت آب منطقه ای مازندران
(ادامه)
کابل دزد‌های حرفه‌ای در چنگال پلیس
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از دستگیری ۴ سارق حرفه‌ای سیم برق خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : یوسفیان ملا گفت: امیدوار هستیم دوستان اصولگرا و همه دوستان احزاب و حتی دوستان اصلاح طلب به دولت کمک کنند. آنقدر خرابی در کشور زیاد است که باید به دولت فرصت داد. رئیسی در ۱۰۰ روز کشور را از حالت قرمز خارج کرد / عزم دولت برای رفع مشکلات جدی است
شمال نیوز : یوسفیان ملا گفت: امیدوار هستیم دوستان اصولگرا و همه دوستان احزاب و حتی دوستان اصلاح طلب به دولت کمک کنند. آنقدر خرابی در کشور زیاد است که باید به دولت فرصت داد.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی با گلایه از تعلل در احیای خلیج بین المللی گرگان گفت که تبدیل این پهنه آبی به خشکی، فاجعه ملی است و باید برای نجات این اکوسیستم تدابیر ویژه ای اتخاذ شود.


نماینده غرب گلستان : خشک‌شدن خلیج گرگان فاجعه ملی است
شمال نیوز : نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی با گلایه از تعلل در احیای خلیج بین المللی گرگان گفت که تبدیل این پهنه آبی به خشکی، فاجعه ملی است و باید برای نجات این اکوسیستم تدابیر ویژه ای اتخاذ شود. (ادامه)
قیمت پراید امروز ۲۴ آذر +جدول
در جدول زیر قیمت روز انواع پراید را در بازار آزاد مشاهده می‌کنید.(ادامه)
خواص بی‌نظیر نان سنگک
نان سنگک حاوی ویتامین ها، کلسیم، پروتئین و آهن است. نان سنگک ازآرد سبوس دار درست می‌شود. ازویژگی‌های خوب این نان طعم، عطر، مغذی بودن و قابلیت سیرکنندگی آن است.(ادامه)
تردد عادی در همه جاده‌های شمال
ترافیک در تمامی جاده‌های شمالی هم اکنون عادی و روان است.(ادامه)
امروز زمان پاسخگویی بانیان و حامیان ۸ سال گذشته است، البته دولت از نقد بدنه اجتماعی نخبگان و مردم استفاده خواهد کرد اما بانیان و حامیان وضع موجود حق نقد ندارند بلکه باید در پیشگاه ملت ایران پاسخگو باشند ....(خبر)
(ادامه)
قیمت روز انواع خودرو پژو ۴۰۵
در جدول زیر قیمت روز انواع خودرو پژو ۴۰۵ در بازار آزاد را مشاهده می‌کنید. (ادامه)
اگر کف پای صاف دارید حتما بخوانید پا
ناهنجاری کف پای صاف در کودکان شش تا ۸ سال به علت وجود لایه هایی از چربی در پا شایع است.(ادامه)
وزارت بهداشت: ورود امیکرون به کشور قطعی است
قادری گفت: دو آزمایشگاه برای ارزیابی سویه امیکرون در کشور فعال هستند و این جهش دیر یا زود به کشور ما خواهد رسید. (ادامه)
مازندران مه آلود می‌شود
مازندرانی‌ها صبح امروز مه صبحگاهی را تجربه خواهند کرد.(ادامه)
الهامی: داوران باید از شرایط استرس خارج شوند
سرمربی تیم نساجی مازندران گفت، برای بهترشدن وضعیت داوری‌ها همه باید کمک کنند تا داوران لیگ برتر از شرایط استرس زا بازی‌ها خارج و به روال عادی خودشان برگردند. (ادامه)
خطیبی: آلومینیوم اراک برای پیروزی برابر نساجی باید حریف زمین ساری شود
سرمربی تیم آلومینیوم اراک در آستانه بازی تیمش برابر میزبانش نساجی در ورزشگاه شهدای ساری واکنش نشان داد وگفت: امیدوارم تیم برای کسب پیروزی برابر تیم نساجی حریف زمین ورزشگاه ساری شود.(ادامه)
علائم اومیکرون در افراد واکسینه‌شده خفیف‌تر است
عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: پیش‌بینی می‌شود علائم ابتلا به سویه جدید کرونا (اومیکرون) در واکسینه ‌شده‌ها و افراد دارای سابقه عفونت قبلی با ویروس کرونا خفیف‌تر است.(ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
انجام نخستین پرواز از فرودگاه ساری به نجف/ برقراری پرواز عتبات عالیات
مدیر حج و زیارت مازندران گفت: امروز نخستین پرواز زائران عتبات عالیات از فرودگاه شهدای ساری به مقصد نجف انجام شد و تمام تلاش‌ ما این بود که این پروازها به‌صورت مستمر و هفتگی از ساری به مقصد نجف تداوم یابد. (ادامه)
۸۵ بیمار جدید در لیست کرونایی‌ها در مازندران
در شبانه‌روز گذشته با بستری شدن ۸۵ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۳۷۳ نفر رسید. (ادامه)
بدشانسی‌های بیرون از خانه تیم شهدای بابلسر تمامی ندارد
تیم شهدای بابلسر در هفته ششم لیگ ۲ فوتبال مقابل تیم شهید اورکی اسلامشهر شکست خورد.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در استان گلستان ضمن تشکر از احساسات و عواطف خویش بار دیگر ارادت خود را به خاندان مطهر پیامبر(ص) نشان دادند به عموم پیروان اهل بیت اطمینان می‌دهم دستگاه‌های مسئول در حال پیگیری و برخورد متناسب با این اقدام تفرقه‌افکنانه هستند. واکنش آیت الله نورمفیدی به اقدام تفرقه‌افکنانه امام جمعه اهل سنت آزادشهر
نماینده ولی فقیه در استان گلستان ضمن تشکر از احساسات و عواطف خویش بار دیگر ارادت خود را به خاندان مطهر پیامبر(ص) نشان دادند به عموم پیروان اهل بیت اطمینان می‌دهم دستگاه‌های مسئول در حال پیگیری و برخورد متناسب با این اقدام تفرقه‌افکنانه هستند.(ادامه)
شمال نیوز: رضا حاجی پور  نماینده مردم آمل در مجلس یازدهم با رای نمایندگان استان به عنوان رئیس جدید مجمع نمایندگان مازندران برگزیده شد. « رضا حاجی پور» رئیس جدید مجمع نمایندگان مازندران شد
شمال نیوز: رضا حاجی پور نماینده مردم آمل در مجلس یازدهم با رای نمایندگان استان به عنوان رئیس جدید مجمع نمایندگان مازندران برگزیده شد.(ادامه)
بارش برف و باران از پنجشنبه در این استان‌ها
- کارشناس سازمان هواشناسی گفت: پنجشنبه شب سامانه بارشی وارد کشور می‌شود که آغاز بارش‌ها در بسیاری از مناطق کشور از جمله شمال غرب تا جنوب غرب و شهر‌های حاشیه زاگرس و البرز را به دنبال دارد.(ادامه)
عکس یادگاری استقلالی‌ها پس از یک برد شیرین
بازیکنان تیم فوتبال استقلا ل بعداز پیروزی مقابل سپاهان و تصاحب صدر جدول رده بندی در عکس یادگاری گرفتند. (ادامه)
۲ پرسپولیسی بازی با پیکان را از دست دادند
دو هافبک مصدوم تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار آتی سرخپوشان برابر پیکان، این تیم را همراهی نخواهند کرد.(ادامه)
اقتصاد قیمت خودروی رانا پلاس +جدول
در جدول زیر قیمت جدید رانا پلاس را در بازار آزاد مشاهده می‌کنید.(ادامه)
شمال نیوز: بر اساس اعلام وزارت بهداشت، دو هزار و ۷۸۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۴۳۳ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۱۶۰ هزار و ۳۰۳ نفر رسید. ثبت ۶۷ فوتی و شناسایی ۲۷۸۴ ابتلای جدید/ مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۰ هزار و ۸۳۱ نفر رسید
شمال نیوز: بر اساس اعلام وزارت بهداشت، دو هزار و ۷۸۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۴۳۳ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۱۶۰ هزار و ۳۰۳ نفر رسید.(ادامه)
بازگشت دهقان فداکار این بار در مازندران
راننده خودروی سواری در حادثه انحراف پراید که با نشت بنزین در خیابان همراه بود،با بستن مسیر مانع وقوع آتش سوزی شد.(ادامه)
سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مازندران
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز پنجشنبه ۲۵ آذر ماه به مازندران سفر می کند.(ادامه)
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از دستگیری وبازداشت دو عضو شورای شهر مهاباد و دو نفر از کارمندان شهرداری این شهر به اتهام شکل گیری باند سازمان یافته برای تملک اراضی ملی خبر داد. ٢ عضو شورای شهر دیگر به اتهام زمین خواری دستگیر شدند
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از دستگیری وبازداشت دو عضو شورای شهر مهاباد و دو نفر از کارمندان شهرداری این شهر به اتهام شکل گیری باند سازمان یافته برای تملک اراضی ملی خبر داد.(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 35 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.039 seconds.